(50/81) * 9 = 5,6 tot een 7,6. Gezien de normeringen van afgelopen jaar die een beetje boven de 1,0 lagen heb jij wel een 6,6quote:Op vrijdag 25 mei 2007 17:25 schreef Fukjoeman het volgende:
Ik heb 50 punten, vast genoeg voor een 5.4!
Zo'n eikol had ik ook jaquote:Op vrijdag 25 mei 2007 18:01 schreef Vetklep het volgende:
ik heb 48 punten, en moest een 4 halen voor een 6. Ik dacht echt dat ik hem verkloot had, maar thuisnagekeken bleek dat ik het wel redelijk had gemaakt.
Ik zat naast zo'n kutjoch van 6 vwo die een CE aan maken was, Hij kon ECHT niet stil zitten, de hele tijd met zijn pen lopen klikken, en draaien, en dan ook nog eens een stuk of acht keer laten flikkeren op die houten tafels., en ga zo maar door. Had het toen maar tegen een survelliant gezegt.. daarna was hij stil en kon ik een beetje concentreren..![]()
![]()
Ja dat eerste snap ik..quote:Op vrijdag 25 mei 2007 19:47 schreef ImTheBase het volgende:
Wat dacht je van: Als het x-chromosomaal is heeft de man méér kans, omdat je dan één!!! allel hebt (zoals rY) en als vrouw bijvoorbeeld: Rr. Dus een man heeft meer kans (in dit geval is blindheid recessief).
Als het niet x-chromosomaal is heeft de man evenveel kans als de vrouwSnappie?
Ik voel me nu heel domquote:Op vrijdag 25 mei 2007 19:49 schreef ImTheBase het volgende:
Nee dude, het is niet óf op de x óf op de yHet is dan gewoon zo dat het op een normaal gen ligt, dus niet op de geslachtschromosomen.
De y kan trouwens sowieso bijna geen genen bevatten.
Och me. . jongetjequote:
Hehe, dit had ik wel moeten wetenquote:Op vrijdag 25 mei 2007 19:52 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
Och me. . jongetjeHoeft niet hoor, ik maak ook wel eens fouten
Wat is er anders aan een compex examen dan?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 20:11 schreef Coastertommm het volgende:
Ons compex examen duurde trouwens best wel erg lang3.5 uur, dus tot 17:00. Was het wel zat om 16:55.. en nog niet iedereen was klaar
Nee, wij hebben zeg maar ook gewoon een "papier-deel"quote:Op vrijdag 25 mei 2007 20:20 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Wat is er anders aan een compex examen dan?
Toch alleen dat het op de pc gemaakt word?![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |