Ja dat kan natuurlijk altijdquote:Op vrijdag 25 mei 2007 15:09 schreef Aresdreams het volgende:
@ cynic: keertje na een optreden dan gezellig cola zuipen?
Doe je wel voorzichtig? ik heb een stuk eelt weggebrand gehad de alatste keer toen ik er mee bezig wasquote:Op vrijdag 25 mei 2007 15:29 schreef SNArky het volgende:
Dit weekend maar eens serieus de soldeerbout ter hand nemen.
Zal kijken dan of ik me naar de willem 2 kan begeven... als het uitkomtquote:Op vrijdag 25 mei 2007 15:29 schreef Cynic het volgende:
[..]
Ja dat kan natuurlijk altijd
Ik speel toch echt een stuk beter als ik nuchter ben. Als je gedronken hebt lijkt het soms alsog je beter speelt maar dat is echt lang niet altijd zo
Daarnaast weet ik dan ook altijd zeker dat ik alles goed aangesloten heb en dat ik geen spullen laat liggen na het optreden (door schade en schande wordt men wijs, laten we maar zeggen)
boh, zoeen mooie nieuwe gek.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 16:27 schreef Deansensitized het volgende:
TVP! Met foto's!
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Jaquote:
quote:
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 16:37 schreef imported_sphinx het volgende:
Wat niet zo mooi is dat ik net de snaren krijg die ik een week geleden heb besteld.
ik heb alleen de verkeerde besteldIn een domme nachtelijke actie heb ik 10-52 electrische snaren en 11-52 akoestische snaren. en dat moest andersom. + de akoestische zijn stalen snaren en ik heb een ouwe spaanse gitaar waar ze op moesten
![]()
eigelijk 13 euro en 5 cent naar de tyfus.
preciesquote:Op vrijdag 25 mei 2007 17:06 schreef Aresdreams het volgende:
Conclusie: geen snaren meer des nachts bestellen, maar wanneer je wakker bent
gitaren die in een doos komenquote:Op vrijdag 25 mei 2007 16:27 schreef Deansensitized het volgende:
TVP! Met foto's!
Fresh out of the box:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
bij mij opent hij wel gewoon GP3 en GP4 bestanden in Guitar pro 5quote:Op vrijdag 25 mei 2007 17:30 schreef mcwops het volgende:
ff guitar pro vraagje tussendoor.
heb een GP3 file maar die wil nietladen in mijn guitar pro 5 ?
iemand een oplossing?
Is opzich geen gekke prijs, alles nog in beetje goede staat? Ook met doosje, boekje, etc?quote:
gp3 vinden?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 17:30 schreef mcwops het volgende:
ff guitar pro vraagje tussendoor.
heb een GP3 file maar die wil nietladen in mijn guitar pro 5 ?
iemand een oplossing?
Jaja, jij hebt een hardcase.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 17:31 schreef Under_Score het volgende:
[..]
gitaren die in een doos komen![]()
[..]
bij mij opent hij wel gewoon GP3 en GP4 bestanden in Guitar pro 5
Gelukkig heb ik voor frans wel een goed cijferquote:Op vrijdag 25 mei 2007 17:31 schreef -Menn0- het volgende:
Blegh wat een bagger toets.
Moeilijke vraagstelling enzo, weet niet hoe ik em gemaakt heb...
tab komt van ultimate guitar (kt tunstall, blablabla ...cherry tree)quote:Op vrijdag 25 mei 2007 17:36 schreef NASDAQbastardo het volgende:
Die zou het gewoon moeten doen. Is het niet afkomstig van een mongool die een .txt of .pta op goed geluk .gp3 heeft genoemd?
eerlijk gezegd kwam mijn SG menace wel in een doos, omdat er geen hardcase bijzat maar een gigbag ( en die waren ze vergeten mee te sturen, die kwam later )quote:Op vrijdag 25 mei 2007 17:34 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Jaja, jij hebt een hardcase.
Zijn maar goedkope dingen hè
is goedkoop een smaak?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 17:47 schreef Aresdreams het volgende:
Gelukkig heeft iedereen wel een eigen smaak, anders waren de gitaren die ik wil zo duur
jij zei: niet duur = goedkoop.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 17:52 schreef Aresdreams het volgende:
Tja, jij noemt het goedkoop, ik noem het duur
gezien die V die ik ngo altijd wil een custom is van minimal 4000 dollar
Nee hoor, heb geen haast. Ding werkt nog helemaal goed, ook niet beschadigd enzo. Doosje heb ik denk ik niet meer, en de sticker die erbij zat heb ik op mijn koffer geplakt maar die kan er misschien wel weer afquote:Op vrijdag 25 mei 2007 17:31 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Is opzich geen gekke prijs, alles nog in beetje goede staat? Ook met doosje, boekje, etc?
En dan mijn vraag of je haast heb, kan ik eerst wat andere meuk verkopen
Ja als je er bent moeten we dat even doenquote:Op vrijdag 25 mei 2007 15:55 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
Zal kijken dan of ik me naar de willem 2 kan begeven... als het uitkomt
Met onze mietjesmuziek zou dat geen probleem moeten zijnquote:
"That guy is throwing up"quote:Op vrijdag 25 mei 2007 20:04 schreef imported_sphinx het volgende:
Ik ga experimenteren met een vocoder![]()
(check de solo in The House Jack Built van Metallica)
dat geluid wil ik ook kunnen![]()
Haha nee joh, laat maar zittenquote:Op vrijdag 25 mei 2007 17:58 schreef Cynic het volgende:
[..]
Nee hoor, heb geen haast. Ding werkt nog helemaal goed, ook niet beschadigd enzo. Doosje heb ik denk ik niet meer, en de sticker die erbij zat heb ik op mijn koffer geplakt maar die kan er misschien wel weer af![]()
Ik maak wel even een foto
Eens!!quote:
Ik hoop het niet voor zequote:Op zaterdag 26 mei 2007 13:03 schreef VaderJacob het volgende:
Wat een dooie boel hier, is iedereen naar pinkpop ofzo?
is dat grappig op de manier zoals ik denk dat het grappig is?quote:Op zaterdag 26 mei 2007 13:22 schreef Jorikjet het volgende:
koetjesrapen
daar zijn een paar goeie programmaatjes voor, zoals Kristal Audio Engine. (gratis en vrij simpel)quote:Op zaterdag 26 mei 2007 14:04 schreef NickW het volgende:
Hallo daar, Maken jullie ook wel is je eigen backingtracks? en hoe doe je dat? En weten jullie toevallig een goed programma waarmee ik gitaar op kan nemen en dan bijvoorbeeld een rythm part te spelen en daarover heen een lead part?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |