Die Blokker folie plak gitaar van Jorik zeker??quote:Op woensdag 30 mei 2007 00:11 schreef ibaneX het volgende:
was hier ooit gepost met allemaal kleuren alleen weet ik et merk niet meer
Not unlike the wavesquote:

Degene waarop ik gespeeld had, was wel gestemd, maar ja, feedback eindhoven hadden ze toen nog wel vakkundig personeelquote:Op dinsdag 29 mei 2007 19:46 schreef Obscurus het volgende:
[..]
Heb nog niet al te veel Akoestische gitaren gehad, dus tja echt oordelen daarover zit er nog niet echt in![]()
Ben sinds januari aan het gitaren, waarvan de afgelopen maanden echt serieus bezig ben, en ook lessen volgMaar zag eens een 12 snarige staan en dacht agh wat maakt het uit *grijpt gitaar in feedback* en rammel wat akkoorden erop, en ik vond het eigenlijk makkelijker dan een 6 snarige
En lekker klonk tie ook wel, en dat voor bij feedback waar elke gitaar totaal niet gestemd is
@Deansensitized
Tja geen Dean he
Edit:
Agalloch - A Desolation Song
Dit vind ik wel mooi op akoestische gitaar, durf alleen niet te kijken naar de tabs![]()
Je moet ook alleen de slag hand open snijden, die ander moet je zo dicht mogelijk latenquote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:01 schreef Dribbel_ het volgende:
net in m'n vinger gesnedenauw
bloed gitaren, auw, gitaren, bloed, auw, doorspelen, bloed op m'n gitaar
en nu net nu m'n schoonmaakneger een vrije dag heeft
![]()
Die kan dan stiekum best scherp zijn he?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:09 schreef adt het volgende:
haha nee ik duwde tegen het uiteinde van de snaar aan
mooi, bedanktquote:Op woensdag 30 mei 2007 10:59 schreef adt het volgende:
yes sirrr : P
BTW, de opnames van wolfmother @ pinkpop hierrr
Henkie? Die van dat lieve kleine konijntje?quote:Op woensdag 30 mei 2007 11:16 schreef Under_Score het volgende:
kwam henkie niet?
quote:Op woensdag 30 mei 2007 12:26 schreef adt het volgende:
Smashing Pumpkins
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |