Ik ook, en pianoquote:Op zaterdag 26 mei 2007 13:27 schreef Under_Score het volgende:
*gitaar speelt
Ik overheersch wel eens een microfoon.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 16:10 schreef Jorikjet het volgende:
ik drum er zo af en toe bij in gelegenheidsbandjes
Da's geen vocoder, dat is een talkbox.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 20:04 schreef imported_sphinx het volgende:
Ik ga experimenteren met een vocoder![]()
(check de solo in The House Jack Built van Metallica)
dat geluid wil ik ook kunnen![]()
ik weet dat het een talkbox is, maar het effect kun je ook bereiken met een vocoder.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 16:49 schreef Cynic het volgende:
[..]
Da's geen vocoder, dat is een talkbox.
En nooit die Danelectro kopen want die werkt echt voor geen meter.
Die in Cubase werkt idd ook alleen via midi, maar AnalogX heeft een vocoder waarin je 2 wavjes (zoals gitaar en vocals dus) over elkaar kunt gooien. Ik heb het alleen nog niet echt geprobeerd.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 16:52 schreef Cynic het volgende:
Best leuk inderdaad, maar het gaat zo gauw afgezaagd klinken. Zo'n talkbox is echt een behoorlijke one-trick-pony.
Vocoders zijn dan wel weer wat veelzijdiger. Wist trouwens niet dat je die ook op je gitaar kon aansluiten...Hoe werkt/klinkt dat dan. Vocoder ken ik van Cher, en Anathema doet er ook een nummer mee. Maar allemaal aangestuurd door toetsen.
Maar is het ook realtime mogelijk?quote:Op zaterdag 26 mei 2007 17:26 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
Die in Cubase werkt idd ook alleen via midi, maar AnalogX heeft een vocoder waarin je 2 wavjes (zoals gitaar en vocals dus) over elkaar kunt gooien. Ik heb het alleen nog niet echt geprobeerd.
Ik hoop dat dit niet heel erg serieus bedoeld is?quote:
Tijd om je gitaar in de open haard te donderen. Dit wordt nooit wat.quote:
Oeh, ik zag trouwens ergens een band voorbij komen met dezelfde naam als jouw usernamequote:Op zaterdag 26 mei 2007 19:39 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Tijd om je gitaar in de open haard te donderen. Dit wordt nooit wat.![]()
Zo danquote:Op zaterdag 26 mei 2007 19:40 schreef imported_sphinx het volgende:
Had ik deze trouwens al eens gepost?
[afbeelding]
Hee, wat grappig. Dan zit die band goed in zijn Russische mythologie.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 19:44 schreef Cynic het volgende:
[..]
Oeh, ik zag trouwens ergens een band voorbij komen met dezelfde naam als jouw username
Niks mis meequote:Op zaterdag 26 mei 2007 19:49 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
idd.. belachelijk dat we dat hebben eigenlijk, gratis![]()
connecties..![]()
Leg uit, Wikipedia vind niksquote:Op zaterdag 26 mei 2007 19:52 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Hee, wat grappig. Dan zit die band goed in zijn Russische mythologie.
Het is ook eigenlijk Svyatogor, maar dat was ik bij de registratie even vergeten .:Pquote:
Ja, zelfs in het NL. Heb de titel even niet paraat en kan hem ook niet vinden. Maar bij de Slegte hebben ze'm soms wel eens, het heet iets van ' Russische mythen en sagen' oid.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 20:41 schreef Deansensitized het volgende:
Lijkt me wel een cool boek/reeks. Ook in Engels verkijgbaar?
Eensch!quote:Op zaterdag 26 mei 2007 21:32 schreef imported_sphinx het volgende:
Mythologie heerscht.
http://www.nl.bol.com/is-bin/INTERSHOP.enfinity/eCS/Store/nl/-/EUR/BOL_DisplayProductInformation-Start?BOL_OWNER_ID=1001004000852768&Section=BOOK_EN&lgl=1&plid=GD2R5LdRYCkAAAESNr_d28nh&lgl_BOL_OWNER_ID=1&lgl_Section=1quote:Op zaterdag 26 mei 2007 21:03 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Ja, zelfs in het NL. Heb de titel even niet paraat en kan hem ook niet vinden. Maar bij de Slegte hebben ze'm soms wel eens, het heet iets van ' Russische mythen en sagen' oid.
Best taaie kost overigens hoor. Vergelijkbaar met klassieke mythes. Mooie verhalen, maar erg langdradig opgeschreven.
Hm, nee, da's echt literatuur, dus Dostojevski en Tolstoj enzo. Die mythes zijn meestal niet van beroemde auteurs, maar gewoon een soort volksverhalen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |