Kreeg er geen TT uit man. Zelfs in samenwerking met Dribbel nietquote:Op woensdag 30 mei 2007 12:38 schreef Aresdreams het volgende:
zo dat duurde lang!
Wist er wel een, maar wou jullie niet meer vermoeien met mijn Dean gehoer dan nodig isquote:Op woensdag 30 mei 2007 12:38 schreef Dribbel_ het volgende:
perse de laatste post willen hebben en dan jammeren dat je geen TT weet pfffrt![]()
quote:Op woensdag 30 mei 2007 12:26 schreef adt het volgende:
heb weer een riffje geuploaddeze keer van leper messiah, en daarna een ruig stukje raggen. alleen kan m'n mic dat niet zo goed aan ; )
http://media.putfile.com/lepermessiahriffje
Ach, ik wil zelf eigenlijk optreden ipv naar al die festivals en concerten gaan... het bloed kruipt dan stiekum waar het niet gaan kanquote:Op woensdag 30 mei 2007 12:43 schreef adt het volgende:
jammer dak niet naar fields of rock kon, daar komen ook dikke artiesten
herman lee!
Daar ga ik ook heenquote:Op woensdag 30 mei 2007 12:41 schreef adt het volgende:
zin in wâldrock : P
met W.A.S.P en Testament, dat wordt geniaal
Gebruik die dingen niet, maar ook nog nooit ergens last van gehad.quote:Op woensdag 30 mei 2007 12:51 schreef Aresdreams het volgende:
Wat goed blijkt te werken is van die grols beugelflesjes die ringetjes die erop zitten
nadat mijn Warlock een keer besloot te stuiteren en ik de buurt weer eens bij elkaar gevloekt heb, heb ik ze er toch maar opgezet (gezien die strabbuttons te grote schroeven hadden om er locking op te kunnen zetten/in kunnen draaien)quote:Op woensdag 30 mei 2007 12:52 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Gebruik die dingen niet, maar ook nog nooit ergens last van gehad.
1. Wist iedereen al eeuwenquote:Op woensdag 30 mei 2007 12:51 schreef Aresdreams het volgende:
Wat goed blijkt te werken is van die grols beugelflesjes die ringetjes die erop zitten
Deanquote:Op woensdag 30 mei 2007 13:22 schreef Under_Score het volgende:
zo het snarenplankje nog even aanslingeren
Ook leukquote:Op woensdag 30 mei 2007 13:25 schreef ikheetmartijn het volgende:
Die beugelrubbertjes werken inderdaad perfect! Maak er ook al jaren dankbaar gebruik van.
Dropkick Murphys....mij veels te vrolijke folkpunk, dan liever Sonic Youth, Interpol, Eagles of DM en Turbonegro (lowlands).![]()
Jeej, omdat:quote:Op woensdag 30 mei 2007 13:38 schreef Svyatagor het volgende:
Jeej
Los!! Dood aan de multi-effectsquote:Op woensdag 30 mei 2007 13:56 schreef Herr_Munk het volgende:
Ik zit er over te denken om een wat nieuwe effecten te kopen. De twee primaire effecten die ik er graag op wil hebben is de chorus effect voor wat ska sound en een wah wah. Wat is beter een complete bak kopen zoals, ik zeg maar wat, een boss me-30 of en twee effecten, chorus en wah wah, los kopen?
Daarom krijg jij mijn wah-wah he! omdat ik graag wel multieffect doe!quote:Op woensdag 30 mei 2007 14:10 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Los!! Dood aan de multi-effects![]()
Waar ga je naar Anathema?quote:Op woensdag 30 mei 2007 12:49 schreef lifeblind het volgende:
tvp
en over 3 weken graspop![]()
en volgende week anathema![]()
en zometeen naar de winkel om een nieuwe band voor mn gitaar te kopen, ben t beu dat mn oude ibanez constant uit mn handen donderd
Ik ken alleen maar een zoom 707-GFX (kwam ik achter dat ie toen ook nog 400 gulden koste... what a waste of moneyquote:Op woensdag 30 mei 2007 14:11 schreef ikheetmartijn het volgende:
chorus 50 (+/-)
wahwah (dunlop crybaby bijv) 70
stroomvoorziening (adapter+splitter) 25
--------------------------------------------------
Totaal +/- 145 euro (2ehands)
Ja als je daar een leuk effectenbakje voor kunt kopen....Ares?
Persoonlijk zou ik voor de pedaaltjes gaan, kun je nog een keer wat uitwisselen qua effecten (zonde om een hele effectenbak te kopen als je d'r toch maar 10% van gebruikt).
ps Gaaf dat stukje tekst van Biafra
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |