idd gewoon onzin, zonder drums kan ik geen maat houdenquote:Op zaterdag 26 mei 2007 19:36 schreef Cynic het volgende:
[..]
Ik hoop dat dit niet heel erg serieus bedoeld is?
Omdat jullie door mijn vage uitleg niet snappen waar ik bedoel is het volgens jou maar onzin?quote:Op zondag 27 mei 2007 17:42 schreef ibaneX het volgende:
[..]
idd gewoon onzin, zonder drums kan ik geen maat houdenen ik had geen zin om iet heerschend te bedenklen
Ok als ongeveer 1/3 voorbij is op dat balkje is hetquote:Op zondag 27 mei 2007 17:41 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
weet niet wat je precies bedoelt?
LOL!quote:Op zondag 27 mei 2007 17:49 schreef punkjunk het volgende:
[..]
Ok als ongeveer 1/3 voorbij is op dat balkje is hetmaar wacht, de eerste keer dat ik em luisterde viel het me erg op, nu valt het wel mee, maar het klinkt nog steeds beetje vreemd.
Is dit nou van die scandinavische metal ofzo? Klinkt echt bruut.![]()
En toch luister ik daar niet naarquote:Op zondag 27 mei 2007 17:51 schreef Cynic het volgende:
Het klinkt nog steeds behoorlijk als Amorphis
Maar In Flames en consorten hebben dat vast wel gedaanquote:Op zondag 27 mei 2007 17:53 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
En toch luister ik daar niet naar
Valt wel mee qua invloed uit die hoek.quote:Op zondag 27 mei 2007 17:54 schreef Cynic het volgende:
[..]
Maar In Flames en consorten hebben dat vast wel gedaan![]()
Als je het daar nou eens liet....quote:Op zondag 27 mei 2007 20:53 schreef imported_sphinx het volgende:
in mijn hoofd klinkt het al geweldig
Is de humbucker dood?quote:Op zondag 27 mei 2007 23:15 schreef SNArky het volgende:
Zo de strat werkt, alleen zit er niet zoveel leven in de humbucker...
Maar voor de rest speelt hij prima voor een kratbiergitaarquote:Op zondag 27 mei 2007 23:20 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
Is de humbucker dood?dan was ie dat al toen ik em kreeg
![]()
Dat haarquote:Op zondag 27 mei 2007 23:30 schreef guitarist.nl het volgende:
Optreden gisteren
[afbeelding]
Dat shirt
Ja spelen doet ie welquote:Op zondag 27 mei 2007 23:32 schreef SNArky het volgende:
[..]
Maar voor de rest speelt hij prima voor een kratbiergitaar.
wellicht is dit ook leuk voor jullie, zie eerste pagina van toetsenisten topic voor wat voorbeeldjes.quote:Heeft iemand trouwens nog dat ninjam programmaatje gebruikt?
Ben er zelf al een tijdje niet mee bezig geweest omdat het toch eentonig wordt na verloop van tijd. (vooral 2-akkoorden progressies), ben ik er even mee gestopt. Maar ik luister net wat opnamen terug en dan klinkt het toch wel weer leuk.
Zal binnenkort weer even online jammen haha
is hier al eens genoemd enzo, maar niet erg successvolquote:Op maandag 28 mei 2007 02:00 schreef kree het volgende:
Hallo mede musici, ik dacht ik crosspost dit effe vanuit het toetsenisten topic
[..]
wellicht is dit ook leuk voor jullie, zie eerste pagina van toetsenisten topic voor wat voorbeeldjes.
Ja dat kan. mits stereo cab.quote:Op maandag 28 mei 2007 10:38 schreef punkjunk het volgende:
Kan je zeg maar twee versterkers over 1 cab laten lopen tegelijk? Anders lijkt het me wel bruut om daar enes over na te denken. Eerst maar eens wat versterkers testen enzo maar ik heb een onwijs tof plan in me hoofd al heb ik geen idee of er ook maar iets zinnings bij zit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |