quote:Op het oog met de toekomst heeft Ajax zich verzekerd van de diensten van Tom Boere. De 14-jarige spits maakte bij AA Gent een geweldige ontwikkeling door en trok veel interesse van verschillende clubs.
Onder andere Feyenoord, Anderlecht en Lille zag wel wat in de spits van Orangje onder 15, maar toen Ajax van zich liet horen was de keuze voor Boere snel gemaakt. "Veel mooier kan het niet, Ajax is altijd al mijn favoriete club geweest, en nu mag ik er zelf gaan voetballen!" Aldus de woorden van Tom Boere.
Zes jaar geleden werd de toen 8-jarige Tom gescout door het Belgische Gent, hij speelde toen nog voor Terneuzen. Eerder dit jaar liep hij al stage bij de leeftijdsgenoten van Ajax en maakte daar een goede indruk.
quote:Markus Rosenberg is de effectiefste bankzitter van de Duitse Bundesliga. De voormalig Ajacied wordt in bij Werder Bremen nu al geroemd om zijn invalbeurten.
Als we het Duitse Kicker mogen geloven haalde Rosenberg met vijf doelpunten uit tien invalbeurten het meeste rendement van alle spelers dit seizoen in de hoogste Duitse divisie. Afgelopen zondag krikte de Zweedse aanvaller dit aantal nog eens op, daarnaast bezorgde Rosenberg Werder Bremen de 0-2 winst op VfL Wolfsburg door beide treffers voor zijn rekening te nemen als invaller van Miroslav Klose.
"Hij heeft een bijzondere neus voor de goal", zo sprak Werder-trainer Thomas Schaaf vol lof zijn aankoop na afloop van het gewonnen competitieduel tegen Wolfsburg.
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 13:34 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Tof dat jonge jochie. "veel mooier kan het niet"
Wat doet dit in het Ajax topic?quote:
Tsja, dat vind ik eigenlijk gewoon een Amsterdammer.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 13:44 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Daley Blind zit er ook al een tijdje
Stomme knopjes zo soms ook he.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 13:45 schreef SiemeN het volgende:
Ik heb perongeluk de TT gewijzigd.
Zendenquote:Op vrijdag 25 mei 2007 13:48 schreef w00h00 het volgende:
Seedorf al naar Ajax?
Of wie tovert Van Geel dit jaar uit de hoge hoed?
Eliaquote:Op vrijdag 25 mei 2007 13:48 schreef w00h00 het volgende:
Seedorf al naar Ajax?
Of wie tovert Van Geel dit jaar uit de hoge hoed?
Elia is gewoon een groot talent zoals Robben toendertijd bij psv was toen ze hem ook nog een jaar in groningen lieten door groeien. En talenten horen in Amsterdam te voetballen.quote:
Nu nog Demy en Arjan?quote:
Die eerste heeft iig al wel een wijf van hierquote:
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 13:54 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Elia is gewoon een groot talent zoals Robben toendertijd bij psv was toen ze hem ook nog een jaar in groningen lieten door groeien. En talenten horen in Amsterdam te voetballen.
Ik verwacht nog wel dat Van Geel deze zomer met een grote aankoop komt...
Boulahrouz.quote:
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 13:58 schreef BonJovi het volgende:
Owh hij is een Nederlander, ik dacht dat Terneuzen in belgie lagmaar dat is Turnhout.
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 13:58 schreef BonJovi het volgende:
Owh hij is een Nederlander, ik dacht dat Terneuzen in belgie lagmaar dat is Turnhout.
Zou niet verkeerd zijnquote:
aah wat ernstig Bonquote:Op vrijdag 25 mei 2007 13:58 schreef BonJovi het volgende:
Daarom. Een verdedigingsduo Stam-Boulahrouz is wereldtop.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 14:00 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Zou niet verkeerd zijn! Daarbij kunnen we verdedigers wel gebruiken
![]()
Peter Crouch? Die is wel behoorlijk grootquote:Op vrijdag 25 mei 2007 13:54 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Alsjeblieft niet zeg.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 13:49 schreef Houniet het volgende:
[..]
Zendenzullen ze leuk vinden in eindhoven
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 13:34 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Tof dat jonge jochie. "veel mooier kan het niet"
Van Nistelrooyquote:Op vrijdag 25 mei 2007 13:54 schreef w00h00 het volgende:
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 14:03 schreef M0NTANA het volgende:
Khali Boulahrouz en Thiago Motta er nog bij, dan worden we wéér kampioen!
Tja ik ben nooit in Zeeland geweest, weet niet wat ik daar moet zoeken. Maar goed dat we een talentje erbij hebbenquote:
quote:
Aangezien ik je niet veel ouder dan 16 schat; je kan in Zeeland erg leuk op vakantie hoor. Renessequote:Op vrijdag 25 mei 2007 14:16 schreef BonJovi het volgende:
[..]
Tja ik ben nooit in Zeeland geweest, weet niet wat ik daar moet zoeken. Maar goed dat we een talentje erbij hebben![]()
Ja haha ik sta ineens bij de eerste elf haha het was meer als grap bedoeld. Maar ik ben er zondag toch wel bij dus dan schop ik wel ff tegen die bal aan.quote:
Ik ben 20 en ik ga liever naar USA of Braziliequote:Op vrijdag 25 mei 2007 14:17 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Aangezien ik je niet veel ouder dan 16 schat; je kan in Zeeland erg leuk op vakantie hoor. Renesse![]()
Ja op linksbuiten sta je toch? Zal wel door je snelheid komenquote:Op vrijdag 25 mei 2007 14:18 schreef Sethje het volgende:
[..]
Ja haha ik sta ineens bij de eerste elf haha het was meer als grap bedoeld. Maar ik ben er zondag toch wel bij dus dan schop ik wel ff tegen die bal aan.![]()
Hmmm, ik dacht dat je de tweelingbroer van Jorien was. Raarquote:Op vrijdag 25 mei 2007 14:19 schreef BonJovi het volgende:
[..]
Ik ben 20 en ik ga liever naar USA of Brazilie![]()
Juist welquote:Op vrijdag 25 mei 2007 14:24 schreef rompompom het volgende:
Als we maar niet "Boere Boere" gaan schreeuwen als dat ventje uiteindelijk in 1 staat...
Dan ben ik liever de tweeling broer van George Bushquote:Op vrijdag 25 mei 2007 14:22 schreef Bullebak het volgende:
[..]
Hmmm, ik dacht dat je de tweelingbroer van Jorien was. Raar
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 14:24 schreef rompompom het volgende:
Als we maar niet "Boere Boere" gaan schreeuwen als dat ventje uiteindelijk in 1 staat...
Ja linksbuiten...lekker naar binnen ala Babel en dan strak in de verre kruisingquote:Op vrijdag 25 mei 2007 14:20 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Ja op linksbuiten sta je toch? Zal wel door je snelheid komen
Jammer dat ik er niet ben, anders had ik ook wel ff mee gedaan![]()
Ik denk dat Cootje als spits ook wel wat voorzetten van je verwachtquote:Op vrijdag 25 mei 2007 14:34 schreef Sethje het volgende:
[..]
Ja linksbuiten...lekker naar binnen ala Babel en dan strak in de verre kruising![]()
Nee hoor. Zondag gaan een aantal jongens van 410 voetballen in het vondelpark. 410=Ajax dus on topic.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 14:36 schreef rompompom het volgende:
Tenzij Sethje bij Ajax voetbalt, is dit gruwelijk off-topic..
Word gezellig , wow waarom is er hier geen emoticon met bier erin verwerkt?...noujaquote:Op vrijdag 25 mei 2007 14:39 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Nee hoor. Zondag gaan een aantal jongens van 410 voetballen in het vondelpark. 410=Ajax dus on topic.
Plus het is vrijdagmiddag, bijna weekend. Lekker slap ouwehoeren de laatste twee uurtjes van me werkweek![]()
En Sethje bij Ajax? Neuh, dat zie ik niet zo snel gebeuren![]()
Ja, wordt zeker gezellig. Pff kut verjaardagquote:Op vrijdag 25 mei 2007 14:42 schreef Sethje het volgende:
[..]
Word gezellig , wow waarom is er hier geen emoticon met bier erin verwerkt?...nouja![]()
De supporters van ajax gaan zondag onderling een potje voetballen onder het motto "Fuck de playoffs-cup".quote:Op vrijdag 25 mei 2007 14:45 schreef twi het volgende:
Gasten van 410 of niet, het blijft gigantisch offtopic.
Hup Jaap!quote:'Seizoen geslaagd als we winnen'
Henk ten Cate wond er geen doekjes om tijdens zijn laatste perspraatje van het seizoen. Ajax moet AZ verslaan in de strijd om een Champions Leagueticket: ,,Als je het scorebord van Co erbij haalt, is het seizoen niet geslaagd als we ons niet plaatsen.''
Wat Ten Cate maar wilde zeggen is dat Ajax best op een goed seizoen kan terugkijken, maar dat de kille cijfers bepalen of de jaargang 2006-2007 ook geslaagd genoemd mag worden. Het principe van de scorebordjournalistiek dus, zoals dat 'geïntroduceerd' werd door Co Adriaanse, de oud-coach van zowel Ajax als AZ. Ajax behaalde immers evenveel punten als kampioen PSV, won de KNVB Beker en staat in de finale van de play-offs. Maar als de Amsterdammers zondag niet met 1-0 of meer van AZ winnen, staat de club met lege handen waar het gaat om het bereiken van de Champions League, het Europese toernooi waar de spelers het meeste van leren en de clubs het meeste kunnen verdienen.
,,De play-offs beschouw ik als de Europa Cup'', zei Ten Cate dan ook. ,,Het maakt niet uit hoe, als we zondag maar met minstens 1-0 winnen. In dit soort wedstrijden speel je niet om de schoonheidsprijs.'' En dat Ajax het doel weet te vinden tegen AZ, daar gelooft de oefenmeester wel in. ,,We hebben in de competitie maar één wedstrijd niet gescoord.''
Of Ten Cate over zijn aanvoerder Jaap Stam kan beschikken tegen AZ, wordt pas vlak voor het duel in de ArenA duidelijk. ,,Als het even kan, doen we het'', sprak Ten Cate over het opstellen van Stam. ,,Maar het moet verantwoord zijn. Zondag nemen we die beslissing.'' Urby Emanuelson is in ieder geval helemaal fit, zo bleek ook uit de training van vrijdag. ,,Heb je 'm zien lopen?'', vroeg Ten Cate rethorisch.
De 'puzzel' van de opstelling is deze keer gemakkelijker, zo bevestigde de Ajax-coach. ,,Al was het vorige week eigenlijk ook geen puzzel, want ik ken de kwaliteiten van mijn spelers natuurlijk wel. Ik wilde alleen de tegenstander niet wijzer maken dan hij al is.'' Feit blijft wel dat het met de van een schorsing terugkerende Edgar Davids en Gabri wat gemakkelijker kiezen is. ,,De opstelling heb ik helemaal in mijn hoofd'', aldus Ten Cate.
Ajax is meer dan 90 minuutjes voetbalquote:Op vrijdag 25 mei 2007 14:45 schreef twi het volgende:
Gasten van 410 of niet, het blijft gigantisch offtopic.
Tripje naar Rome of Glasgow dan maar?quote:Bijna alle mogelijke tegenstanders PSV en AZ/Ajax in CL bekend
Veertien van de zestien ploegen die rechtstreeks in het hoofdtoernooi van de Champions League komen, zijn bekend. Het wachten is enkel nog op de ontknoping in de Primera Division. Italië is met drie ploegen hofleverancier van het kampioenenbal. (ES)
Rechtstreeks geplaatst:
Italië (3): AC Milan, Internazionale, AS Roma
Engeland (2): Manchester United, Chelsea
Frankrijk (2): Olympique Lyon, Olympique Marseille
Duitsland (2): VfB Stuttgart, Schalke 04
Portugal (2): FC Porto, Sporting Portugal
Nederland (1): PSV
Griekenland (1): Olympiakos Piraeus
Rusland (1): CSKA Moskou
Spanje (2): nog niet bekend
Voor de 3e kwalificatieronde zijn geplaatst:
Engeland (2): Liverpool, Arsenal
Italië (1): Lazio Roma
Duitsland (1): Werder Bremen
Portugal (1): Benfica
Nederland (1): Ajax/AZ
Griekenland (1): AEK Athene
Rusland (1): Spartak Moskou
Roemenië (1): Dinamo Boekarest
Schotland (1): Celtic
België (1): Anderlecht
Turkije (1): Fenerbahce
Spanje (2): nog niet bekend
Frankrijk (1): nog niet bekend
Oekraïne (1): nog niet bekend
Tsjechië (1): nog niet bekend
Vanuit de 2e kwalificatieronde plaatsen zich vijftien clubs voor de 3e ronde.
Doe maar naar Barcelona!quote:Op vrijdag 25 mei 2007 14:55 schreef Ordinair het volgende:
[..]
Tripje naar Rome of Glasgow dan maar?![]()
Ten Cate moet toch z'n feiten wat beter op een rijtje hebben bij zulke persconferenties. PSV 0-1 en Heerenveen 0-1 qua thuiswedstrijden en uit nog eens 3-0 bij Sparta en 2-0 bij Roda.quote:En dat Ajax het doel weet te vinden tegen AZ, daar gelooft de oefenmeester wel in. ,,We hebben in de competitie maar één wedstrijd niet gescoord.''
Misschien telt hij afgekeurde doelpunten ook mee?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 14:59 schreef twi het volgende:
[..]
Ten Cate moet toch z'n feiten wat beter op een rijtje hebben bij zulke persconferenties. PSV 0-1 en Heerenveen 0-1 qua thuiswedstrijden en uit nog eens 3-0 bij Sparta en 2-0 bij Roda.
quote:Van der Wiel langer bij Ajax
vrijdag 25 mei, door Ajaxden, Wijchen, 15:00u, vp
Gregory van der Wiel heeft de technische staf van Ajax overtuigd. De jonge verdediger werd dit seizoen een aantal malen gebruikt als stand-in voor Jaap Stam en deed dat uitstekend.
De pas 19-jarige verdediger maakte indruk sinds zijn debuut op 11 maart uit tegen Twente. In de competitie speelde hij sindsdien vier maal mee, en ook in de play-offs maakte hij een aantal maal zijn opwachting.
Momenteel loopt zijn contract nog tot medio 2008, maar vrijdagmiddag zal wereldkundig gemaakt worden dat zijn contract met drie jaar verlengd wordt, zo weet ELF. Van der Wiel speelt sinds 1996 voor Ajax, excluis een periode van drie jaar (2002 tot 2005) bij Haarlem.
Het liefste door er gewoon de beuk in te gooien met Davids, Gabri en Heitinga. Gewoon lekker fysiek spelen en AZ het spel onmogelijk maken. Daar kunnen die lui niet tegenop.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 15:03 schreef S-Two het volgende:
Hoe maakt idd geen fuck uit hoe, als we maar winnen.
Geen CL is een flinke klap, maar volgend jaar moet en zal het kampioenschap gewonnen worden. Als we daarnaast geen CL spelen is dat heel jammer, maar prioriteit ligt bij het kampioenschap. Winnen we dat niet, begint het toch wel heel erg treurig te worden met Ajax.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 15:05 schreef HeatWave het volgende:
Als we het niet halen is dit en volgend seizoen al weer mislukt opzich. We kunnen misschien de dubbel pakken, maar weer geen CL is een flinke klap dan.
Als we de CL willen winnen moeten we toch van iedereen winnenquote:Op vrijdag 25 mei 2007 15:04 schreef BonJovi het volgende:
Ik hoop liever een mindere ploeg, en daarna kunnen we altijd nog naar Rome of Liverpool gaan.
Rosales zorgde ook altijd wel voor een verrassingquote:Op vrijdag 25 mei 2007 15:15 schreef M0NTANA het volgende:
Als we de CL wederom niet halen, zou dat echt doodzonde zijn. Met jongens als Jaap Stam, Edgar Davids, Gabri, Wesley Sneijder, Klaas Jan Huntelaar en Ryan Babel moet een verrassing mogelijk zijn.
Zelfs bij halen van de CL idd, onzinnig berichtquote:Op vrijdag 25 mei 2007 14:57 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik denk dat we geen van deze clubs gaan loten dus.
Tegen Inter ja. Helaas was het net niet genoeg.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 15:17 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Rosales zorgde ook altijd wel voor een verrassing![]()
Kan wel. Het zijn er zeventien en er komen er maar vijftien uit de tweede voorronde. Zijn er meer dan twee kommetjes met ballen?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 14:57 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik denk dat we geen van deze clubs gaan loten dus.
Omdat wij de beste zijn.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 15:20 schreef Dr.Daggla het volgende:
Wat een onterecht optimisme trouwens hier onder de Ajacieden..
We hebben al 3x tegen die wannabe Ajacieden gespeeld en 3x niet gewonnen.
Waarom nu wel opeens dan?
De helft van deze teams is nog eens geplaatst ook dus valt af. En anders heb je grote kans dat je tegen een geplaatste club loopt als je niet geplaatst bentquote:Op vrijdag 25 mei 2007 15:20 schreef rompompom het volgende:
[..]
Kan wel. Het zijn er zeventien en er komen er maar vijftien uit de tweede voorronde. Zijn er meer dan twee kommetjes met ballen?
Goed nieuws over V.d. Wiel uiteraard..
Ja maar als we ook 10 miljoen champions league geld krijgen kunnen we een goede speler erbij kopen waardoor we ook meer kans op het kampioenschap hebben.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 15:05 schreef twi het volgende:
[..]
Het liefste door er gewoon de beuk in te gooien met Davids, Gabri en Heitinga. Gewoon lekker fysiek spelen en AZ het spel onmogelijk maken. Daar kunnen die lui niet tegenop.
[..]
Geen CL is een flinke klap, maar volgend jaar moet en zal het kampioenschap gewonnen worden. Als we daarnaast geen CL spelen is dat heel jammer, maar prioriteit ligt bij het kampioenschap. Winnen we dat niet, begint het toch wel heel erg treurig te worden met Ajax.
Ja, alleen kampioenen en bekerwinnaars, toch? Dat wordt dan ook bidden om een fatsoenlijke bekerwinnaar dan, ieder jaar.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 15:31 schreef kevin6188 het volgende:
Daarom wil Platini ook een hoop shit veranderen.
Zie je het al voor je, Utrecht Europa inquote:Op vrijdag 25 mei 2007 15:33 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ja, alleen kampioenen en bekerwinnaars, toch? Dat wordt dan ook bidden om een fatsoenlijke bekerwinnaar dan, ieder jaar..
Dat van de bekerwinnaars is nieuw voor mij, maar het zou wel een extra dimensie aan het toernooi geven op zich. Alleen valt het niet te rijmen dat je dan in Nederland aan vijf of zes wedstrijden genoeg hebt om je voor de CL(-voorronde) te plaatsen.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 15:33 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ja, alleen kampioenen en bekerwinnaars, toch? Dat wordt dan ook bidden om een fatsoenlijke bekerwinnaar dan, ieder jaar..
quote:Ten Cate benadrukte dat ‘Ajax er alles aan doet om Stam fit te krijgen’. “Maar het moet verantwoord blijven. Jaap is wel een mens.” Ten Cate, zo bleek vrijdagmiddag, wil de komende tegenstander ‘niet wijzer maken dan ze al zijn’. Speelt Ajax zondag met twee of drie spitsen? Speelt Perez voor Sneijder, of toch met een extra middenvelder? Het zijn allemaal vragen, die onbeantwoord bleven. (Overigens trainde Ten Cate vrijdag met de aanvalslinie Babel, Huntelaar en Mitea, vrnl).
Doe normaal gek. Dan gaan de clubs natuurlijk ook harder strijden voor de beker.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 15:33 schreef rompompom het volgende:
[..]
Right, je bedoelt dus Mitea op de eerste plek?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 15:37 schreef ub40_bboy het volgende:
Babel, Huntelaar en De Mul is een goede voorhoede. Die nerd van een De Mul hoef ik niet meer in ajax shirt te zien.
Mitea voor de Mul dudequote:Op vrijdag 25 mei 2007 15:38 schreef Ordinair het volgende:
[..]
Right, je bedoelt dus Mitea op de eerste plek?
Ja, volgens mij wilde hij het zo aanpakken om zo uit de kleinere landen meer "kanshebbers" te laten komen. Dus ook geen vier/drie clubs meer uit Spanje, Italië, Engeland, Duitsland, Portiugal, Frankrijk.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 15:35 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Dat van de bekerwinnaars is nieuw voor mij, maar het zou wel een extra dimensie aan het toernooi geven op zich. Alleen valt het niet te rijmen dat je dan in Nederland aan vijf of zes wedstrijden genoeg hebt om je voor de CL(-voorronde) te plaatsen.
Hmm, Mitea ok, maar Babel vanaf rechts? Dan kan-ie niet naar binnen komen en dat is nou juist zijn kracht op links. Een voorzet heeft-ie niet, in ieder geval.quote:Overigens, van Sportweek.nl:
[..]
Mitea is in ieder geval beter in staat om een voorzet te geven en is nog boelkloediger ook, volgens mij.quote:
Inderdaad.quote:
Inderdaad. Goede opstelling. En als Stam niet fit is, dan vd Wiel op zijn plek.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 15:48 schreef Robar het volgende:
[..]
Inderdaad.
------------Stam (kan hij spelen?) - Vermaelen --------------
Ogararu -------------------------------------------- Emanuelson
-----------------------------Heitinga---------------------------------
-------------Gabri------------------------------ Davids-------------
------------------------------Perez-----------------------------------
-----------------Huntelaar-----------Babel---------------------------
Daar moet je toch wel AZ mee kunnen verslaan?
Ziet er perfect uit, als Jaap Stam niet fit is dan gewoon Gregory v/d Wiel en niet gaan schuiven.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 15:48 schreef Robar het volgende:
[..]
Inderdaad.
------------Stam (kan hij spelen?) - Vermaelen --------------
Ogararu -------------------------------------------- Emanuelson
-----------------------------Heitinga---------------------------------
-------------Gabri------------------------------ Davids-------------
------------------------------Perez-----------------------------------
-----------------Huntelaar-----------Babel---------------------------
Daar moet je toch wel AZ mee kunnen verslaan?
Ik denk ook dat gezien de kwaliteiten van dit Ajax dit de beste veldbezetting geeft.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 15:57 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Ziet er perfect uit, als Jaap Stam niet fit is dan gewoon Gregory v/d Wiel en niet gaan schuiven.
FCT-uit speelden we met exact dezelfde opstelling, toch?
Kan jij geen bondscoach worden?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 16:05 schreef Robar het volgende:
Waarom met vleugels spelen als de vleugelspelers niet voldoen?
Mitea graag op links, zorg met zijn snelheid vaak voor gevaar en diepte in het spel.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 16:05 schreef Robar het volgende:
De Mul, Mitea, Babel, ze kunnen me allemaal niet bekoren wanneer ze op de vleugel staan.
Babel verkopen zou het domste zijn wat Ajax ooit heeft gedaan.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 16:13 schreef Speed1971 het volgende:
[..]
Mitea graag op links, zorg met zijn snelheid vaak voor gevaar en diepte in het spel.
Babel, grote strik er omheen en verkopen voor het symbolische bedrag van 1 euro. Wat een kneus is dat toch.
De Mul...ja lol
Takes one to know one??quote:
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 16:13 schreef Speed1971 het volgende:
[..]
Mitea graag op links, zorg met zijn snelheid vaak voor gevaar en diepte in het spel.
Babel, grote strik er omheen en verkopen voor het symbolische bedrag van 1 euro. Wat een kneus is dat toch.
De Mul...ja lol
Wil jij überhaupt wel serieus genomen worden?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 16:13 schreef Speed1971 het volgende:
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 16:25 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Wil jij überhaupt wel serieus genomen worden?
Ik ben het niet eens met speed dat hij verkocht moet worden, maar ik kan me wel voorstellen dat hij vindt dat Babel nog steeds niet voldoende laat zien waarom hij een ruwe diamant genoemd wordt.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 16:27 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
![]()
Ik heb op deze vrijdagmiddag eigenlijk weinig zin om helemaal te gaan typen waarom we Babel moeten behouden. Dus dat ga ik ook niet doen. Dat laat ik aan anderen over, want ik neem aan dat Speed één van de weinigen (zo niet de enige) is die vindt dat we Babel voor een schijntje moeten verkopen
Jij was toch die typische, tegenwoordige AZ-toeschouwer?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 16:24 schreef Speed1971 het volgende:
rofl
ruwe diamand...omg, die kerel kan niet eens een bal aannemen
Jenner is natuurlijk veel beter.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 16:24 schreef Speed1971 het volgende:
rofl
ruwe diamand...omg, die kerel kan niet eens een bal aannemen
OMG en dat zeg jij?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 16:25 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Wil jij überhaupt wel serieus genomen worden?
Bizar? Jouw opvattingen zijn nogal bizar, actie-reactie is dan toch vrij logisch?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 16:36 schreef Speed1971 het volgende:
[..]
OMG en dat zeg jij?
Of ben je al vergeten wat voor bizare plaatjes jij poste in het Ajax topic?
Heb ik iets gemist?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 16:36 schreef Speed1971 het volgende:
[..]
OMG en dat zeg jij?
Jij hebt echt een plaat voor je kop. Jij vind het dus normaal om in het Joden-topic te strooien met nazi plaatjes?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 16:37 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Bizar? Jouw opvattingen zijn nogal bizar, actie-reactie is dan toch vrij logisch?
Valt wel op dat jij je nu hier opeens weer meer laat zien nu hij terug is.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 16:36 schreef Speed1971 het volgende:
[..]
OMG en dat zeg jij?
Was dat allesquote:
Joden-topic?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 16:39 schreef Speed1971 het volgende:
[..]
Jij hebt echt een plaat voor je kop. Jij vind het dus normaal om in het Joden-topic te strooien met nazi plaatjes?![]()
Issie sinds vandaag terug dan?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 16:39 schreef rompompom het volgende:
[..]
Valt wel op dat jij je nu hier opeens weer meer laat zien nu hij terug is..
Alsof iemand hier ook de associatie maakt met de Joden in WOII.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 16:39 schreef Speed1971 het volgende:
[..]
Jij hebt echt een plaat voor je kop. Jij vind het dus normaal om in het Joden-topic te strooien met nazi plaatjes?![]()
Je gedroeg/gedraagt je toch ook als een verrader?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 16:39 schreef Speed1971 het volgende:
[..]
Hamas en WO2? Heb ik iets gemist?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 16:41 schreef rompompom het volgende:
[..]
Alsof iemand hier ook de associatie maakt met de Joden in WOII.. Dat zijn alleen kakkerlakken die over de Hamas beginnen. En jij.
.
Doe niet zo gespeeld naïef, sukkeltje. Je weet donders goed hoe dat riedeltje gaat.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 16:43 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Hamas en WO2? Heb ik iets gemist?
Nee ga jij even juichen voor AZ ofzoquote:Op vrijdag 25 mei 2007 16:43 schreef Speed1971 het volgende:
En dat noemen zich Ajax-supporters....
Onzin.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 16:42 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Je gedroeg/gedraagt je toch ook als een verrader?
Liever AZ als landskampioen én bekerwinnaar dan Ajax, dan ben je toch ook een verrader?
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 16:13 schreef Speed1971 het volgende:
[..]
Ja, precies.quote:
Het kan dooien, het kan vriezen, we kunnen winnen of verliezen....?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 16:44 schreef Speed1971 het volgende:
[..]
Onzin.
Het heeft weinig zin om die discussie weer te gaan voeren maar ik zei dat idd. Maar wel in de context dat die prijzen alleen maar zouden verbloemen wat voor klote seizoen Ajax eigenlijk achter de rug heeft.
Vrijdagmiddagenquote:
..... Maar als we vaak niet winnen, zijn er zat die voor az kiezenquote:Op vrijdag 25 mei 2007 16:46 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Het kan dooien, het kan vriezen, we kunnen winnen of verliezen....?![]()
Ik moet nog wachten tot half 8..quote:Op vrijdag 25 mei 2007 16:48 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Over 10 minuten aan het bier. WEEKEND![]()
Dat topic was legendarisch jaquote:Op vrijdag 25 mei 2007 16:49 schreef Ordinair het volgende:
[..]
Naah, ik vond die rel van Marcel beter.![]()
Vanavond opstap in Eindhovenquote:Op vrijdag 25 mei 2007 16:48 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Over 10 minuten aan het bier. WEEKEND![]()
Whehequote:Op vrijdag 25 mei 2007 16:49 schreef Ordinair het volgende:
[..]
Naah, ik vond die rel van Marcel beter.![]()
Dat topic IS legendarisch..quote:
quote:
quote:goedenavnd heer mijn achternaam,
Ik ken u niet.ik neem aan dat ik u vanavond aan de telefoon had.ik verstond u haast niet door de herrie.u zei dat u een klasgenoot van mijn zoon was.Ik gaf hem aan U.Ik hoorde toen een vloek .Marcel legde de telefoon neer.Ik schrok erg van dit telefoontje.Ik heb later gevraagd wat er aan de hand was.Het gaat geloof ik over de dood van de ajax fan piccori van 10 jaar geleden.Wat er precies op de site stond weet ik niet.Naar ik begrepen heb was dit niet netjes.Ik keur het dan ook af.Marcel heeft ook zijn excuus aangeboden aan U.Ik hoop dat U dit kan accepteren.Verder wens ik u veel succes met uw club.met vr groeten moeder van marcel.
Hehe Sethje heeft echt veel gasten gePMt geloof ikquote:Op vrijdag 25 mei 2007 16:54 schreef Ordinair het volgende:Die PM die we toen van Sethje kregen.
De pizza koerier draaide overuren daar in Ridderkerk.
Kun je niet een PM sturen naar meerdere mensen tegelijk? Anders zou het wel heel veel werk zijn geweestquote:Op vrijdag 25 mei 2007 16:55 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Hehe Sethje heeft echt veel gasten gePMt geloof ik
Tuurlijk kan datquote:Op vrijdag 25 mei 2007 16:56 schreef stefmans het volgende:
[..]
Kun je niet een PM sturen naar meerdere mensen tegelijk? Anders zou het wel heel veel werk zijn geweest![]()
Mooi dan kan ik nu met een gerust hart een terras opzoekenquote:
Ik ga ook aan het bier!quote:Op vrijdag 25 mei 2007 16:58 schreef stefmans het volgende:
[..]
Mooi dan kan ik nu met een gerust hart een terras opzoeken![]()
edit: toch maar foto wegquote:Op vrijdag 25 mei 2007 16:52 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Hoe lang heeft Marcel eigenlijk nog een ban? Ik mis hem
quote:25/5/2007 - 'Van der Wiel tot 2011 bij Ajax'
(Gepost door P.)
BRON: Elfvoetbal
Volgens 'Elf' zal Gregory van der Wiel zijn tot 2008 doorlopende contract openbreken en verlengen tot 2011. De 19-jarige Van der Wiel maakte dit seizoen zijn debuut voor de Amsterdammers. Gregory van der Wiel is al sinds 1996 Ajacied, in 2002 speelde hij voor HFC Haarlem en keerde in 2005 terug bij Ajax.
Martin pak je niet hoor!quote:
Ich habe es nicht gewusstquote:Op vrijdag 25 mei 2007 16:54 schreef Ordinair het volgende:Die PM die we toen van Sethje kregen.
De pizza koerier draaide overuren daar in Ridderkerk.
Erm.. Zijn terugkomst lijkt nu wel heel ver weg, ik zie het niet meer gebeuren. Eerst verlengen, 2 jaar langer bij AS daarna naar Juve/Barca en dan kapt ie ermee..quote:Ook Cristian Chivu heeft geen trek in een vertrek bij zijn club. Zijn contract bij AS Roma loopt nog één seizoen door, waardoor clubs als Real Madrid, Barcelona, Chelsea, Inter en Juventus hem scherp in de gaten houden. Als het aan de Roemeen ligt wordt de verbintenis in de Italiaanse hoofdstad echter snel verlengd. (Radio Incontro)
Hoe oud is ie?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 18:49 schreef Ordinair het volgende:
[..]
Erm.. Zijn terugkomst lijkt nu wel heel ver weg, ik zie het niet meer gebeuren. Eerst verlengen, 2 jaar langer bij AS daarna naar Juve/Barca en dan kapt ie ermee..
Als van der wiel groot is heeft ie dan een collega als Chivu.quote:
Die geitenwollensokken mongool is al jaren niet serieus te nemenquote:Op vrijdag 25 mei 2007 19:10 schreef BonJovi het volgende:
http://frontpage.fok.nl/video/14110 wat een sukkel die Scheringa .
" We hebben de beste supporters en we gaan winnen"
27 alweerquote:Op vrijdag 25 mei 2007 19:09 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Hij wordt in oktober 27 inderdaad.
Goed nieuws.quote:'Adriaanse hoopt volgend jaar op Ajax' 25 mei 2007
Co Adriaanse wordt niet de nieuwe trainer van Feyenoord, zo werd vandaag bekendgemaakt. De voormalige Ajax-coach nam die beslissing uit professionele overwegingen. Op de achtergrond zou echter ook een gerucht een rol spelen. De Telegraaf meldt dat Adriaanse wellicht een sabbatical jaar neemt en daarna wacht op een uitnodiging van Ajax' technisch directeur Martin van Geel.
Co Adriaanse Adriaanse en Van Geel zijn goede bekenden van elkaar en werkten eerder samen bij Willem II en AZ. Volgens seizoen zou de flamboyante oefenmeester de opvolger willen worden van Henk ten Cate, wiens contract medio 2008 afloopt. In november 2001 moest Adriaanse bij Ajax het veld ruimen na een reeks slechte resultaten.
Toen de trainer uit De Arena moest vertrekken, nam hij dat toenmalig algemeen directeur Arie van Eijden uiterst kwalijk. De Amsterdammer wilde van geen terugkeer weten zolang Van Eijden nog in De Arena werkte. Sinds Ajax in de persoon van Maarten Fontein een nieuwe algemeen directeur heeft ligt voor Adriaanse (59) de weg open om in Amsterdam terug te keren en zodoende zijn revanche te nemen.
Niet echt vind ik. Toen ik las dat ie nee had gezegd tegen feyenoord dacht ik meteen aan zijn terugkeer. En voila.quote:
Harde hand, past wel bij een club als Ajax. Koeman en Blind zijn mietjes wat dat betreft.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 19:24 schreef Dr.Daggla het volgende:
Goed nieuws?
Sorry, maar ik hoef Co echt nooit meer bij Ajax te zien.. Hoe hij met sommige spelers toen is omgegaan was echt buiten elke proportie.
Mja, het ging veel te ver hoe hij met spelers als Winter en Witschge is omgegaan.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 19:26 schreef Messenga het volgende:
[..]
Harde hand, past wel bij een club als Ajax. Koeman en Blind zijn mietjes wat dat betreft.
Ik dacht dat ie 2 jaar bij Ajax zou spelen en daarna zou kappen. Maar nog een extra jaar zit er dus misschien wel in? Mooi zoquote:Op vrijdag 25 mei 2007 19:29 schreef denthemen het volgende:
Wie wist btw dat Stam volgend jaar gaat beslissen of hij nog een jaar doorgaat? Ik wist het niet , hoorde het laatst voor het eerst
Winter en Witschge waren in die periode ook niet echt wat.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 19:29 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Mja, het ging veel te ver hoe hij met spelers als Winter en Witschge is omgegaan.
Harde hand, prima. Maar dan wel met het respect dat zulke spelers verdienen. Ze niet meer in de kleedkamer laten komen en dat soort grappen is echt om te kotsen.
Ik hoop dat Henk nog een paar jaar bijtekent...
quote:Sánchez Flores draait bij over Sneijder
25/5/2007 17:26
Quique Sánchez Flores zegt verkeerd te zijn begrepen toen hij zich eerder deze week uitliet over Wesley Sneijder. De coach had onder meer beweerd dat hij 'niet weet of Sneijder met zijn kwaliteiten degene is die Valencia nodig heeft'.
Sánchez Flores probeerde zich vrijdag te verweren. 'Als ik verkeerd ben begrepen, dan bied ik daarvoor mijn verontschuldigingen aan. Hij is een belangrijke speler, die we al twee jaar volgen bij Valencia.'
'Zijn cijfers spreken voor zich en daar twijfel ik ook niet aan', aldus de trainer, die beweert Sneijder goed te kennen. 'Als hij komt zullen we proberen het maximale uit hem te halen, net zoals uit alle andere spelers.'
Valencia en Ajax onderhandelden al enkele malen over de 22-jarige Nederlandse international. De Amsterdammers vonden de twee aanbiedingen (van respectievelijk tien en twaalf miljoen euro) te laag. Sneijder zelf wil graag naar Valencia overstappen.
Witschge was toch best aardig in z'n invalbeurten? Ajax publiek wilde ook niks anders dan hem in de basis. Dacht ik.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 19:33 schreef Messenga het volgende:
[..]
Winter en Witschge waren in die periode ook niet echt wat.
Dat rechtvaardigt het niet om ze zo te behandelen.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 19:33 schreef Messenga het volgende:
[..]
Winter en Witschge waren in die periode ook niet echt wat.
Ik weet niet meer via wie/wat ik het hoorde maar dat ik het hoorde is zekerquote:Op vrijdag 25 mei 2007 19:32 schreef Nashje het volgende:
[..]
Ik dacht dat ie 2 jaar bij Ajax zou spelen en daarna zou kappen. Maar nog een extra jaar zit er dus misschien wel in? Mooi zo.
Volgens mij ook. Winter niet. Maar dan nog is het wel erg hard om ze zo te behandelen. Maar zo is Adriaanse, dat neem je op de koop toe.quote:Witschge was toch best aardig in z'n invalbeurten?
Dan heb ik 100x liever dat Henk aankomend seizoen echt succes boekt en besluit te blijven.quote:
Dat zeker, maar je vind geen gelijkwaardige trainer met zo'n aantrekkingskracht, die ook nog bij Ajax wilt trainen.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 19:41 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Dan heb ik 100x liever dat Henk aankomend seizoen echt succes boekt en besluit te blijven.
Met iemand als Henk ten Cate kan je ook spelers als Gabri enzo binnenhalen.
Nee dat is later pas he, Ten Cate is volgend jaar gewoon nog onze trainer hoorquote:Op vrijdag 25 mei 2007 19:46 schreef Fetai het volgende:
Adriaanse is Nederland gewoon zat en daar heeft hij groot gelijk in
Ik zie hem niet meer bij Ajax trainen, of bij welke Nederlandse club dan ook.
Preciesquote:Op vrijdag 25 mei 2007 19:49 schreef devv05 het volgende:
Adriaanse is welkom na Ten Cate, samen met van Geel een super-duo.
Je boycot toch zelf ook niet, ik zie je punt niet?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 20:00 schreef Madine het volgende:
Waarom de neuk is het stadion uitverkocht? Ik had best willen gaan maar moest werken zondag. Nu wilde iemand ruilen waardoor ik vrij had, ik blij... is het uitverkocht. Ik dacht dat die play-offs geboycot werden?
Weet ikquote:Op vrijdag 25 mei 2007 19:48 schreef BonJovi het volgende:
[..]
Nee dat is later pas he, Ten Cate is volgend jaar gewoon nog onze trainer hoor
Wie zitten er zondag in dat stadion dan dat het uitverkocht is? Tegen Heerenveen was dat ook niet het geval.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 20:02 schreef Sethje het volgende:
[..]
Je boycot toch zelf ook niet, ik zie je punt niet?
Niet arroganter dan Adriaansequote:Op vrijdag 25 mei 2007 20:04 schreef Fetai het volgende:
Weet ik
Maar best veel Ajacieden hadden het hier toch over Adriaanse voor over 2 jaar? Ten Cate moeten ze gewoon proberen te houden vind ik. Prima trainer, alleen soms wat arrogant, maar dat hoort nou eenmaal bij die club van jullie
Ik wil ook liever Van Gaal maar volgens mij zit Van Gaal liever in Alkmaar.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 21:14 schreef twi het volgende:
Van Gaal weet het respect van spelers wel te houden, Adriaanse niet. Van Gaal is Van Gaal, Adriaanse wil Van Gaal zijn maar heeft er de klasse niet voor.
Babel is een hele goede speler maar zijn eerste balaanname en zijn techniek in de kleine ruimte moet nog stukken beter. Als hij daaraan werkt kan het echt een grote worden.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 21:25 schreef koningdavid het volgende:
Nog even ter verdediging van Babel, aangezien die discussie weer naar boven is gerakelt.
Mensen vinden Babel vaak waardeloos vanwege zijn rendement. Vinden diezelfde mensen Dembele dan ook waardeloos? Babel heeft in minder wedstrijden evenveel assists en doelpunten gemaakt als Dembele, toch hoor je maar weinig mensen klagen over Dembele.
Spelers als zij zijn een plaag voor de tegenstanders omdat ze altijd twee mensen bezig houden. Bovendien zijn ze beiden nog enorm jong.
Dit neemt trouwens niet weg dat ik ook vind dat Babels rendement nog veel beter kan. Maar het gezeik gaat af en toe wel wat te ver.
Volgens mij zit daar ook Ajax koffie in z'n apparaatquote:Op vrijdag 25 mei 2007 21:40 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Ik wil ook liever Van Gaal maar volgens mij zit Van Gaal liever in Alkmaar.
dat rendement komt wel goed gezien zijn leeftijd. Hij blijft een super tallent en heeft daar niet voor niets dit jaar een prijs voor gekregen.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 21:25 schreef koningdavid het volgende:
Nog even ter verdediging van Babel, aangezien die discussie weer naar boven is gerakelt.
Mensen vinden Babel vaak waardeloos vanwege zijn rendement. Vinden diezelfde mensen Dembele dan ook waardeloos? Babel heeft in minder wedstrijden evenveel assists en doelpunten gemaakt als Dembele, toch hoor je maar weinig mensen klagen over Dembele.
Spelers als zij zijn een plaag voor de tegenstanders omdat ze altijd twee mensen bezig houden. Bovendien zijn ze beiden nog enorm jong.
Dit neemt trouwens niet weg dat ik ook vind dat Babels rendement nog veel beter kan. Maar het gezeik gaat af en toe wel wat te ver.
Mensen vergeten blijkbaar snel.....quote:Op vrijdag 25 mei 2007 19:49 schreef devv05 het volgende:
Adriaanse is welkom na Ten Cate, samen met van Geel een super-duo.
als het goed is blijft Sneijder ook nog een jaartje maar dat is waarschijnlijk niet goedquote:Op vrijdag 25 mei 2007 23:35 schreef JeroenV het volgende:
Mooi. Huntelaar blijft gewoon nog een jaartje als het goed is. (AD)
quote:‘Nog een jaar bij Ajax is het beste’
Door SJOERD MOSSOU
AMSTERDAM - Het wemelt van de geruchten over zijn toekomst, maar Klaas Jan Huntelaar voelt dat hij nog niet klaar is bij Ajax. Morgen strijdt de spits tegen AZ om een Champions League-ticket. ,,Nog een jaar in Nederland is het beste voor mij.’’
+ afbeelding vergroten Klaas Jan Huntelaar (L) van Ajax in duel met Christian Gyan van Excelsior. FOTO ANP
Manchester United, AZ, Barcelona, Valencia, Juventus. In de wereld van onduidelijke voetbalsites en hitsige boulevardkranten staan de clubs massaal in de rij voor Klaas Jan Huntelaar.
,,Ik moet er wel om lachen, om al die verhalen’’, zegt Huntelaar. ,,Ik las ergens zelfs dat ik al verkocht was voor weetikveel miljoen euro. Mijn salaris hadden ze er ook alvast bijgezet. Ik vind het allemaal prima, blijkbaar hoort dat erbij tegenwoordig. Maar als er iets te melden valt, meld ik het zelf wel. En op dit moment speelt er niets, dus ze doen allemaal maar.’’
Zijn ploeggenoot Wesley Sneijder is uitgesproken in wat hij wil. De Utrechter is sportief en gevoelsmatig klaar voor de stap omhoog en hoopt op een transfer naar Valencia. ,,Zelf heb ik dat gevoel nog niet’’, aldus Huntelaar, die bij Ajax een contract heeft tot medio 2010. ,,Ik speel nu anderhalf jaar bij Ajax en ik heb niet het gevoel dat ik hier al klaar ben. Je weet nooit wat er gebeurt, maar ik denk dat het voor mij het beste is om in elk geval nog een jaar in Nederland te blijven.’’
Huntelaar heeft zijn loopbaan altijd zorgvuldig uitgestippeld. De spits verkoos vier jaar geleden de luwte van AGOVV boven een contractverlenging bij PSV, om zorgvuldig en gericht aan zichzelf te werken. In Eindhoven voelde hij dat het echte vertrouwen ontbrak, in Apeldoorn was dat er wél. Via Heerenveen klom Huntelaar op naar Ajax. ,,Het belangrijkste is je ontwikkeling als speler’’, zegt Huntelaar. ,,Ik probeer te kijken naar waar ik zelf sta en hoe het totaalplaatje eruitziet. Wat past het beste bij de weg die ik wil bewandelen? Die dingen weeg je zo goed mogelijk af.’’
Ruud van Nistelrooy voélde op een gegeven moment dat hij klaar was voor de stap naar Manchester United en ook Dirk Kuyt wachtte geduldig op zijn ’droomclub’ Liverpool. Huntelaar tracht een vergelijkbaar pad te bewandelen. ,,Je voelt zelf wel wanneer het moment daar is, denk ik. Prijzen en prestaties spelen daar ook in mee. Ik wil heel graag nog een keer kampioen worden met Ajax. Dat wil ik per se meemaken. Dit jaar kwamen we één goal tekort, volgend jaar moet het lukken.’’
Morgen wacht voor de aanvaller eerst nog een sleutelwedstrijd in het lopende seizoen, als Ajax zich ten koste van AZ hoopt te plaatsen voor de voorronde van de Champions League. Huntelaar speelde in zijn loopbaan pas twee wedstrijden op het miljoenenbal, uit en thuis tegen Internazionale. ,,Het belang is heel groot, voor zowel de club als de spelers,’’ aldus Huntelaar. ,,Als voetballer is de Champions League het hoogste podium, uiteindelijk gaat het erom dat je dáár presteert. Elke speler weet dat en beseft dat.’’
Voor de vrijdagtraining sprak Ajax-trainer Henk ten Cate lang en indringend met Huntelaar, op het trainingsveld naast de Arena. Alsof hij zijn topscorer nog één keer maximaal op scherp wilde zetten. Afgelopen zondag in Alkmaar haalde de trainer zijn spits vroegtijdig naar de kant. ,,Het was gewoon een gesprek over voetbal, op de wedstrijd van zondag gericht,’’ zegt Huntelaar. ,,De details houd ik tussen de trainer en mij.’’ Ten Cate wil er niet veel meer over kwijt en doet het gesprek af met een kwinkslag. ,,Ik vroeg hem of hij lekker geslapen had vannacht.’’
Ondanks de enorme belangen, maakt de selectie van Ajax een relatief ontspannen indruk. De 2-1 nederlaag in Alkmaar was een tegenvaller, maar na afloop was de vertwijfeling nooit echt voelbaar. ,,Omdat iedereen beseft dat het ook gewoon kán,’’ aldus Huntelaar. ,,Het zal absoluut niet makkelijk worden, maar ik heb er wel vertrouwen in. Dat we dit seizoen over negentig minuten nog niet van AZ hebben gewonnen, zegt me niet zoveel. In alle vier de wedstrijden hadden we kunnen winnen. Ook afgelopen zondag, al was het toen verdiend dat AZ won.’’ Zelfvertrouwen valt niet te verwarren met gemakzucht. Vandaag en morgen zal de spanning binnen de selectie vanzelf groeien, denkt de spits. ,,Dat bouwt zich als het ware op richting de wedstrijd,’’ aldus Huntelaar.
,,Op trainingskamp groeit dat en zondag is iedereen er helemaal klaar voor. Ik ook.’’
Je weet niet wat je mist, ga eens een avondje stappen in Renesse. Lekker met al die Duitsers.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 14:16 schreef BonJovi het volgende:
[..]
Tja ik ben nooit in Zeeland geweest, weet niet wat ik daar moet zoeken. Maar goed dat we een talentje erbij hebben![]()
v. Gaal en HtC vinden Babel beide Europese top. En jij wilt er een strik om doen.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 16:13 schreef Speed1971 het volgende:
[..]
De Mul...ja lol
Dagjesvolk.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 20:07 schreef Madine het volgende:
[..]
Wie zitten er zondag in dat stadion dan dat het uitverkocht is? Tegen Heerenveen was dat ook niet het geval.
Laat Bayern en Valencia nog maar even tegen elkaar op bieden dan kunnen we uiteindelijk 18/19 miljoen voor hem krijgen.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 11:10 schreef AminBen het volgende:
http://www.fichajes.com/modules.php?name=News&file=article&sid=6316
Valencia heeft een bod gedaan van 15 miljoen, boven de 14 van Bayern, en als Ajax het accepteerd zou het wel eens binnen een paar uur beklonken kunnen zijn, anders gaan ze voor Raul Meireles en Paulo Assunçao van Porto. Zoiets![]()
Heujjjjquote:Amsterdam Admirals weg uit ArenA?
Vrijdagavond hebben de Amsterdam Admirals hun waarschijnlijk allerlaatste wedstrijd in de Amsterdam ArenA gespeeld, zo meldt Highlow.nl. General manager Stefaan Eskes vertelde dat afgelopen week aan dagblad Spits. Hij houdt er rekening mee dat zijn ploeg de ArenA definitief de rug toekeert, omdat de directie speeldata voor de American footballers niet kan garanderen. De Admirals verloren kansloos met 30-7 van de Cologne Centurions.
Ja, en? Dus als je een klote seizoen hebt, wil je geen dubbel pakken? Successen zijn het belangrijkste, daarna pas de manier waarop. Als jij het AZ meer gunt dan Ajax, ben jij geen echte Ajacied.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 16:44 schreef Speed1971 het volgende:
[..]
Onzin.
Het heeft weinig zin om die discussie weer te gaan voeren maar ik zei dat idd. Maar wel in de context dat die prijzen alleen maar zouden verbloemen wat voor klote seizoen Ajax eigenlijk achter de rug heeft.
Is al een tijdje bekend. Utrecht(!) of Olympisch Stadion wordt als alternatief genoemd.quote:
Moeten we eerst eigenaar van die ufo wordenquote:Op zaterdag 26 mei 2007 12:10 schreef J.Herrer het volgende:
En Admirals de Arena uit? Beste nieuws sinds jaren![]()
Nu nog alle concerten en musicalmeuk weg, en een flinke rood/wit verbouwing en misschien komt het ooit nog goed met die ballenbak![]()
Olympisch stadion is wel een goed idee.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 12:30 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Is al een tijdje bekend. Utrecht(!) of Olympisch Stadion wordt als alternatief genoemd.
Ja dat dacht ik ook, toen iemand zei Utrechtquote:Op zaterdag 26 mei 2007 13:41 schreef denthemen het volgende:
Word het OS natuurlijk, het zijn de Amsterdam Admirals
Zo zeker ben ik helaas niet...quote:Op zaterdag 26 mei 2007 13:19 schreef BonJovi het volgende:
Morgen is het zo ver! We gaan winnen met 2-0 denk ik.
jammer genoeg niet.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 13:52 schreef denthemen het volgende:
Heeft nog Altijd Zonder prijzen veel blessure gevallen?
quote:Twijfelgevallen AZ zijn inzetbaar
Louis van Gaal kan opgelucht ademhalen. De spelers die de afgelopen week twijfelgevallen waren voor het play-offduel met Ajax zijn allen inzetbaar. De grootste meevaller lijkt het meedoen van Moussa Dembélé.
Ook Kew Jaliens keert weer terug in de selectie. De verdediger had last van een griepje, maar kon zaterdag weer gewoon meetrainen. Danny Koevermans en Gretar Steinsson maakten hun rentree op de groepstraining. Dembélé werd zaterdagochtend onderzocht, waarna hij door de medische staf fit werd verklaard.
Zelf heeft de jonge Belg nog wel twijfels. "Helemaal klachtenvrij ben ik nog niet. Maar hopelijk is het genoeg", zo luidde het commentaar van Dembélé. Na afloop van het play-offduel vertrekt de aanvaller uit Alkmaar, om zich met de nationale selectie van België voor te bereiden op de komende interlands.
Daar lijkt het wel op ja.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 14:01 schreef Da_Sandman het volgende:
Dus, als Stam fit is geen Heitinga?
D'oh.quote:
vandaar dat je ook geen trainer bij ajax bent..quote:Op zaterdag 26 mei 2007 14:06 schreef Da_Sandman het volgende:
Jammer. Heitinga zou bij mij denk ik altijd spelen...
Bij mij ookquote:Op zaterdag 26 mei 2007 14:06 schreef Da_Sandman het volgende:
Jammer. Heitinga zou bij mij denk ik altijd spelen...
quote:
Nog gefeliciteerd trouwensquote:Op zaterdag 26 mei 2007 14:13 schreef manny het volgende:
[..]
vandaar dat je ook geen trainer bij ajax bent..![]()
Heitinga kan (niet vanwege zijn voetbalkwaliteiten) als hij wil zomaar de Maldini van Ajax worden.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 14:35 schreef twi het volgende:
Grappig hoe zoiets zo kan kantelen, met name door 1 foto. Tot anderhalf jaar geleden werd Heitinga door sommigen uitgekotst of bestrikt om naar Fiorentina of Sevilla te sturen.
kletskoek!quote:Op zaterdag 26 mei 2007 14:35 schreef twi het volgende:
Grappig hoe zoiets zo kan kantelen, met name door 1 foto. Tot anderhalf jaar geleden werd Heitinga door sommigen uitgekotst of bestrikt om naar Fiorentina of Sevilla te sturen.
quote:Harde kern AZ verenigd onder AFCA
De harde kern van AZ gaat vanaf volgend seizoen door het leven als AFCA. Deze benaming, die staat voor All Forces Combined Alkmaar, is gekozen na overleg tussen de verschillende supportersgroepen.
De geschiedenis van de fanatieke supporterskern van AZ wordt getekend door verdeeldheid. Al jarenlang zijn er verschillende groepen supporters die zich onafhankelijk van elkaar als fanatiek profileren. Deze verdeeldheid heeft zo zijn charme, maar brengt toch vooral veel lang negatieve gevolgen met zich mee. Zo lijkt de sfeer in het stadion er al enige tijd onder te lijden.
De verhuizing naar het nieuwe stadion beschouwden enkele supporters als kans om aan deze tweedracht een einde te maken. Bij het overleg dat tussen alle supportersgroepen werd ingesteld, bleek de animo tot samenwerking groot en was een overeenstemming al snel bereikt. Met ingang van aankomend seizoen zal de harde kern van AZ zodoende gezamenlijk opereren onder de toepasselijke naam All Forces Combined Alkmaar, afgekort tot het krachtige AFCA.
dat kan toch niet waar zijn.quote:
quote:Amsterdam Admirals weg uit ArenA?
Vrijdagavond hebben de Amsterdam Admirals hun waarschijnlijk allerlaatste wedstrijd in de Amsterdam ArenA gespeeld, zo meldt Highlow.nl. General manager Stefaan Eskes vertelde dat afgelopen week aan dagblad Spits. Hij houdt er rekening mee dat zijn ploeg de ArenA definitief de rug toekeert, omdat de directie speeldata voor de American footballers niet kan garanderen. De Admirals verloren kansloos met 30-7 van de Cologne Centurions.
Ik had dit nog niet gezienquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |