quote:Op het oog met de toekomst heeft Ajax zich verzekerd van de diensten van Tom Boere. De 14-jarige spits maakte bij AA Gent een geweldige ontwikkeling door en trok veel interesse van verschillende clubs.
Onder andere Feyenoord, Anderlecht en Lille zag wel wat in de spits van Orangje onder 15, maar toen Ajax van zich liet horen was de keuze voor Boere snel gemaakt. "Veel mooier kan het niet, Ajax is altijd al mijn favoriete club geweest, en nu mag ik er zelf gaan voetballen!" Aldus de woorden van Tom Boere.
Zes jaar geleden werd de toen 8-jarige Tom gescout door het Belgische Gent, hij speelde toen nog voor Terneuzen. Eerder dit jaar liep hij al stage bij de leeftijdsgenoten van Ajax en maakte daar een goede indruk.
quote:Markus Rosenberg is de effectiefste bankzitter van de Duitse Bundesliga. De voormalig Ajacied wordt in bij Werder Bremen nu al geroemd om zijn invalbeurten.
Als we het Duitse Kicker mogen geloven haalde Rosenberg met vijf doelpunten uit tien invalbeurten het meeste rendement van alle spelers dit seizoen in de hoogste Duitse divisie. Afgelopen zondag krikte de Zweedse aanvaller dit aantal nog eens op, daarnaast bezorgde Rosenberg Werder Bremen de 0-2 winst op VfL Wolfsburg door beide treffers voor zijn rekening te nemen als invaller van Miroslav Klose.
"Hij heeft een bijzondere neus voor de goal", zo sprak Werder-trainer Thomas Schaaf vol lof zijn aankoop na afloop van het gewonnen competitieduel tegen Wolfsburg.
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 13:34 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Tof dat jonge jochie. "veel mooier kan het niet"
Wat doet dit in het Ajax topic?quote:
Tsja, dat vind ik eigenlijk gewoon een Amsterdammer.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 13:44 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Daley Blind zit er ook al een tijdje
Stomme knopjes zo soms ook he.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 13:45 schreef SiemeN het volgende:
Ik heb perongeluk de TT gewijzigd.
Zendenquote:Op vrijdag 25 mei 2007 13:48 schreef w00h00 het volgende:
Seedorf al naar Ajax?
Of wie tovert Van Geel dit jaar uit de hoge hoed?
Eliaquote:Op vrijdag 25 mei 2007 13:48 schreef w00h00 het volgende:
Seedorf al naar Ajax?
Of wie tovert Van Geel dit jaar uit de hoge hoed?
Elia is gewoon een groot talent zoals Robben toendertijd bij psv was toen ze hem ook nog een jaar in groningen lieten door groeien. En talenten horen in Amsterdam te voetballen.quote:
Nu nog Demy en Arjan?quote:
Die eerste heeft iig al wel een wijf van hierquote:
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 13:54 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Elia is gewoon een groot talent zoals Robben toendertijd bij psv was toen ze hem ook nog een jaar in groningen lieten door groeien. En talenten horen in Amsterdam te voetballen.
Ik verwacht nog wel dat Van Geel deze zomer met een grote aankoop komt...
Boulahrouz.quote:
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 13:58 schreef BonJovi het volgende:
Owh hij is een Nederlander, ik dacht dat Terneuzen in belgie lagmaar dat is Turnhout.
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 13:58 schreef BonJovi het volgende:
Owh hij is een Nederlander, ik dacht dat Terneuzen in belgie lagmaar dat is Turnhout.
Zou niet verkeerd zijnquote:
aah wat ernstig Bonquote:Op vrijdag 25 mei 2007 13:58 schreef BonJovi het volgende:
Daarom. Een verdedigingsduo Stam-Boulahrouz is wereldtop.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 14:00 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Zou niet verkeerd zijn! Daarbij kunnen we verdedigers wel gebruiken
![]()
Peter Crouch? Die is wel behoorlijk grootquote:Op vrijdag 25 mei 2007 13:54 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Alsjeblieft niet zeg.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 13:49 schreef Houniet het volgende:
[..]
Zendenzullen ze leuk vinden in eindhoven
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 13:34 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Tof dat jonge jochie. "veel mooier kan het niet"
Van Nistelrooyquote:Op vrijdag 25 mei 2007 13:54 schreef w00h00 het volgende:
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 14:03 schreef M0NTANA het volgende:
Khali Boulahrouz en Thiago Motta er nog bij, dan worden we wéér kampioen!
Tja ik ben nooit in Zeeland geweest, weet niet wat ik daar moet zoeken. Maar goed dat we een talentje erbij hebbenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |