Ja maar als we ook 10 miljoen champions league geld krijgen kunnen we een goede speler erbij kopen waardoor we ook meer kans op het kampioenschap hebben.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 15:05 schreef twi het volgende:
[..]
Het liefste door er gewoon de beuk in te gooien met Davids, Gabri en Heitinga. Gewoon lekker fysiek spelen en AZ het spel onmogelijk maken. Daar kunnen die lui niet tegenop.
[..]
Geen CL is een flinke klap, maar volgend jaar moet en zal het kampioenschap gewonnen worden. Als we daarnaast geen CL spelen is dat heel jammer, maar prioriteit ligt bij het kampioenschap. Winnen we dat niet, begint het toch wel heel erg treurig te worden met Ajax.
Ja, alleen kampioenen en bekerwinnaars, toch? Dat wordt dan ook bidden om een fatsoenlijke bekerwinnaar dan, ieder jaar.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 15:31 schreef kevin6188 het volgende:
Daarom wil Platini ook een hoop shit veranderen.
Zie je het al voor je, Utrecht Europa inquote:Op vrijdag 25 mei 2007 15:33 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ja, alleen kampioenen en bekerwinnaars, toch? Dat wordt dan ook bidden om een fatsoenlijke bekerwinnaar dan, ieder jaar..
Dat van de bekerwinnaars is nieuw voor mij, maar het zou wel een extra dimensie aan het toernooi geven op zich. Alleen valt het niet te rijmen dat je dan in Nederland aan vijf of zes wedstrijden genoeg hebt om je voor de CL(-voorronde) te plaatsen.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 15:33 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ja, alleen kampioenen en bekerwinnaars, toch? Dat wordt dan ook bidden om een fatsoenlijke bekerwinnaar dan, ieder jaar..
quote:Ten Cate benadrukte dat ‘Ajax er alles aan doet om Stam fit te krijgen’. “Maar het moet verantwoord blijven. Jaap is wel een mens.” Ten Cate, zo bleek vrijdagmiddag, wil de komende tegenstander ‘niet wijzer maken dan ze al zijn’. Speelt Ajax zondag met twee of drie spitsen? Speelt Perez voor Sneijder, of toch met een extra middenvelder? Het zijn allemaal vragen, die onbeantwoord bleven. (Overigens trainde Ten Cate vrijdag met de aanvalslinie Babel, Huntelaar en Mitea, vrnl).
Doe normaal gek. Dan gaan de clubs natuurlijk ook harder strijden voor de beker.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 15:33 schreef rompompom het volgende:
[..]
Right, je bedoelt dus Mitea op de eerste plek?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 15:37 schreef ub40_bboy het volgende:
Babel, Huntelaar en De Mul is een goede voorhoede. Die nerd van een De Mul hoef ik niet meer in ajax shirt te zien.
Mitea voor de Mul dudequote:Op vrijdag 25 mei 2007 15:38 schreef Ordinair het volgende:
[..]
Right, je bedoelt dus Mitea op de eerste plek?
Ja, volgens mij wilde hij het zo aanpakken om zo uit de kleinere landen meer "kanshebbers" te laten komen. Dus ook geen vier/drie clubs meer uit Spanje, Italië, Engeland, Duitsland, Portiugal, Frankrijk.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 15:35 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Dat van de bekerwinnaars is nieuw voor mij, maar het zou wel een extra dimensie aan het toernooi geven op zich. Alleen valt het niet te rijmen dat je dan in Nederland aan vijf of zes wedstrijden genoeg hebt om je voor de CL(-voorronde) te plaatsen.
Hmm, Mitea ok, maar Babel vanaf rechts? Dan kan-ie niet naar binnen komen en dat is nou juist zijn kracht op links. Een voorzet heeft-ie niet, in ieder geval.quote:Overigens, van Sportweek.nl:
[..]
Mitea is in ieder geval beter in staat om een voorzet te geven en is nog boelkloediger ook, volgens mij.quote:
Inderdaad.quote:
Inderdaad. Goede opstelling. En als Stam niet fit is, dan vd Wiel op zijn plek.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 15:48 schreef Robar het volgende:
[..]
Inderdaad.
------------Stam (kan hij spelen?) - Vermaelen --------------
Ogararu -------------------------------------------- Emanuelson
-----------------------------Heitinga---------------------------------
-------------Gabri------------------------------ Davids-------------
------------------------------Perez-----------------------------------
-----------------Huntelaar-----------Babel---------------------------
Daar moet je toch wel AZ mee kunnen verslaan?
Ziet er perfect uit, als Jaap Stam niet fit is dan gewoon Gregory v/d Wiel en niet gaan schuiven.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 15:48 schreef Robar het volgende:
[..]
Inderdaad.
------------Stam (kan hij spelen?) - Vermaelen --------------
Ogararu -------------------------------------------- Emanuelson
-----------------------------Heitinga---------------------------------
-------------Gabri------------------------------ Davids-------------
------------------------------Perez-----------------------------------
-----------------Huntelaar-----------Babel---------------------------
Daar moet je toch wel AZ mee kunnen verslaan?
Ik denk ook dat gezien de kwaliteiten van dit Ajax dit de beste veldbezetting geeft.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 15:57 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Ziet er perfect uit, als Jaap Stam niet fit is dan gewoon Gregory v/d Wiel en niet gaan schuiven.
FCT-uit speelden we met exact dezelfde opstelling, toch?
Kan jij geen bondscoach worden?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 16:05 schreef Robar het volgende:
Waarom met vleugels spelen als de vleugelspelers niet voldoen?
Mitea graag op links, zorg met zijn snelheid vaak voor gevaar en diepte in het spel.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 16:05 schreef Robar het volgende:
De Mul, Mitea, Babel, ze kunnen me allemaal niet bekoren wanneer ze op de vleugel staan.
Babel verkopen zou het domste zijn wat Ajax ooit heeft gedaan.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 16:13 schreef Speed1971 het volgende:
[..]
Mitea graag op links, zorg met zijn snelheid vaak voor gevaar en diepte in het spel.
Babel, grote strik er omheen en verkopen voor het symbolische bedrag van 1 euro. Wat een kneus is dat toch.
De Mul...ja lol
Takes one to know one??quote:
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 16:13 schreef Speed1971 het volgende:
[..]
Mitea graag op links, zorg met zijn snelheid vaak voor gevaar en diepte in het spel.
Babel, grote strik er omheen en verkopen voor het symbolische bedrag van 1 euro. Wat een kneus is dat toch.
De Mul...ja lol
Wil jij überhaupt wel serieus genomen worden?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 16:13 schreef Speed1971 het volgende:
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 16:25 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Wil jij überhaupt wel serieus genomen worden?
Ik ben het niet eens met speed dat hij verkocht moet worden, maar ik kan me wel voorstellen dat hij vindt dat Babel nog steeds niet voldoende laat zien waarom hij een ruwe diamant genoemd wordt.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 16:27 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
![]()
Ik heb op deze vrijdagmiddag eigenlijk weinig zin om helemaal te gaan typen waarom we Babel moeten behouden. Dus dat ga ik ook niet doen. Dat laat ik aan anderen over, want ik neem aan dat Speed één van de weinigen (zo niet de enige) is die vindt dat we Babel voor een schijntje moeten verkopen
Jij was toch die typische, tegenwoordige AZ-toeschouwer?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 16:24 schreef Speed1971 het volgende:
rofl
ruwe diamand...omg, die kerel kan niet eens een bal aannemen
Jenner is natuurlijk veel beter.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 16:24 schreef Speed1971 het volgende:
rofl
ruwe diamand...omg, die kerel kan niet eens een bal aannemen
OMG en dat zeg jij?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 16:25 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Wil jij überhaupt wel serieus genomen worden?
Bizar? Jouw opvattingen zijn nogal bizar, actie-reactie is dan toch vrij logisch?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 16:36 schreef Speed1971 het volgende:
[..]
OMG en dat zeg jij?
Of ben je al vergeten wat voor bizare plaatjes jij poste in het Ajax topic?
Heb ik iets gemist?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 16:36 schreef Speed1971 het volgende:
[..]
OMG en dat zeg jij?
Jij hebt echt een plaat voor je kop. Jij vind het dus normaal om in het Joden-topic te strooien met nazi plaatjes?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 16:37 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Bizar? Jouw opvattingen zijn nogal bizar, actie-reactie is dan toch vrij logisch?
Valt wel op dat jij je nu hier opeens weer meer laat zien nu hij terug is.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 16:36 schreef Speed1971 het volgende:
[..]
OMG en dat zeg jij?
Was dat allesquote:
Joden-topic?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 16:39 schreef Speed1971 het volgende:
[..]
Jij hebt echt een plaat voor je kop. Jij vind het dus normaal om in het Joden-topic te strooien met nazi plaatjes?![]()
Issie sinds vandaag terug dan?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 16:39 schreef rompompom het volgende:
[..]
Valt wel op dat jij je nu hier opeens weer meer laat zien nu hij terug is..
Alsof iemand hier ook de associatie maakt met de Joden in WOII.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 16:39 schreef Speed1971 het volgende:
[..]
Jij hebt echt een plaat voor je kop. Jij vind het dus normaal om in het Joden-topic te strooien met nazi plaatjes?![]()
Je gedroeg/gedraagt je toch ook als een verrader?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 16:39 schreef Speed1971 het volgende:
[..]
Hamas en WO2? Heb ik iets gemist?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 16:41 schreef rompompom het volgende:
[..]
Alsof iemand hier ook de associatie maakt met de Joden in WOII.. Dat zijn alleen kakkerlakken die over de Hamas beginnen. En jij.
.
Doe niet zo gespeeld naïef, sukkeltje. Je weet donders goed hoe dat riedeltje gaat.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 16:43 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Hamas en WO2? Heb ik iets gemist?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |