En hij komt na het bezoek nog terug om te draaien (en natuurlijk om Brian te blijven backen)quote:Op donderdag 24 mei 2007 20:11 schreef mazaru het volgende:
[..]
Nathanael gaat op bezoek bij natasja, en hij mag iemand meenemen uit de villa.
Wies dat?quote:
en dat is ?quote:
Echt niet gescript ofzo!!quote:Op donderdag 24 mei 2007 20:14 schreef tipsch het volgende:
[..]
En hij komt na het bezoek nog terug om te draaien (en natuurlijk om Brian te blijven backen)
Oh please God, make it so.quote:Op donderdag 24 mei 2007 20:15 schreef daWeasel het volgende:
Amanda daarheen en dan alle ballen op Brainless, zou mooi zijn.
Zorgen dat Brian uit de wind wordt gehouden. Huub en Jaap wilden Brian gaan pesten, dat hadden ze twee dagen geleden al bedacht. Slim van 'achter', he?quote:Op donderdag 24 mei 2007 20:14 schreef Soho het volgende:
Wat doet NL daar?
Natas na de OPquote:
... is dat de borstvergroting van natasja?...quote:
quote:Op donderdag 24 mei 2007 20:14 schreef beequeen het volgende:
volgt niet![]()
Voor overige topics:
De Gouden Kooi
Plus als Brian thuisblijft, is het de unieke gelegenheid hem te pesten... al z'n backing wegquote:Op donderdag 24 mei 2007 20:18 schreef Marrije het volgende:
Ok, er mag dus iemand naar Natas. Ben benieuwd.
Huub stemt voor Amanda. Mooi zo, ik gun het Brian niet.
raar, maar volgens mij heb je op de + gedrukt.quote:
ik ook vanaf volgende week kijk ik niet meerquote:Op donderdag 24 mei 2007 20:20 schreef tipsch het volgende:
Huub spelt het script mee, ik ben er klaar mee
Hopen dat Jaap ff dwars gaat liggen.quote:Op donderdag 24 mei 2007 20:19 schreef Disana het volgende:
[..]
Plus als Brian thuisblijft, is het de unieke gelegenheid hem te pesten... al z'n backing weg![]()
Ja hij switcht ineens van mening. Dat vat ik niet helemaal.quote:Op donderdag 24 mei 2007 20:20 schreef scanman01 het volgende:
Wat is Huub opeens aardig voor Brian.
De vara is weer weg dank je.quote:Op donderdag 24 mei 2007 20:20 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
raar, maar volgens mij heb je op de + gedrukt.
druk even op de /
jaap komt wel met een goed aanbod hahahaquote:Op donderdag 24 mei 2007 20:20 schreef tipsch het volgende:
Huub speelt het script mee, ik ben er klaar mee "ik verander mijn stem naar Brian"![]()
Brian en Natasia hebben 8 maanden lief en leed gedeeld. Dat zei Brian net ook. En dat realiseerde Huub zich ook opeens.quote:Op donderdag 24 mei 2007 20:20 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Huub kiest ineens voor Brian, dat snap ik ff niet.
kutredactiequote:Op donderdag 24 mei 2007 20:21 schreef rooie3 het volgende:
Verdomme Huub moet Brian weer helpen.
Huub heeft echt afgedaan nu voor me.
FEBO , meer zeg ik niet.quote:Op donderdag 24 mei 2007 20:21 schreef Nostalgist het volgende:
Is Huub zo slim of ben ik zo dom ?
Ik dacht aan eventuele 'prime-time' met Amanda.. Nu kunnen ze met zijn allen op haar inpratenquote:Op donderdag 24 mei 2007 20:20 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Huub kiest ineens voor Brian, dat snap ik ff niet.
Yup, na het telefoontje was ie opeens om.quote:
och ... puur menselijk bekeken is het wel zo..quote:Op donderdag 24 mei 2007 20:21 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Brian en Natasia hebben 8 maanden lief en leed gedeeld. Dat zei Brian net ook. En dat realiseerde Huub zich ook opeens.
Jaap zegt nu nog: het spel is verhard...quote:Op donderdag 24 mei 2007 20:23 schreef easy-going het volgende:
Haha, tuurlijk gaat Brian ........ hoe naïef zijn jullie zeg.
Het is triest, maar het ligt er toch duimendik bovenop.
quote:Op donderdag 24 mei 2007 20:22 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Yup, na het telefoontje was ie opeens om.![]()
Doe ik al een tijdje, wordt alleen maar erger hoe langer je kijkt.quote:Op donderdag 24 mei 2007 20:23 schreef tipsch het volgende:
Ik kots zo langzamerhand op dit kutprogramma![]()
Kreeg hij weer een telefoontje dan ? Nadat telefoontje in de private ?quote:Op donderdag 24 mei 2007 20:24 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
![]()
![]()
Huub...
Jezus, wat jammer..... De enige echte wordt nu ook fake.....
Ja, dat klopt. Maar het doel is toch niet om 'je vijand' een pleziertje te doen. Dit was een uitlezen kans om Brian's moreel een knakje te geven zonder fysiek geweld.quote:Op donderdag 24 mei 2007 20:21 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Brian en Natasia hebben 8 maanden lief en leed gedeeld. Dat zei Brian net ook. En dat realiseerde Huub zich ook opeens.
Welke pret schatje?quote:Op donderdag 24 mei 2007 20:23 schreef Marrije het volgende:
Ik kijk al een stuk minder maar dit soort dingen bederft de pret meteen weer. Bah.
Ikke niet, Meer dan menselijk. Tis altijd haar vriendje geweest en als je een paar sukkels waar je niks mee hebt aan je bed heb staan is dat martellenquote:Op donderdag 24 mei 2007 20:23 schreef Desii het volgende:
[..]
och ... puur menselijk bekeken is het wel zo..
Maar morgen zien ze haar toch weer... ik ben gewoon teleurgesteld dat Brian mag...
Neuh , dat was het telefoontje....quote:Op donderdag 24 mei 2007 20:25 schreef petraa het volgende:
[..]
Kreeg hij weer een telefoontje dan ? Nadat telefoontje in de private ?
Wat een spel ook, er hoefde nergens om gespeeld te worden, alleen de weg er naartoe was een spelletje. Gut wat een flauwe actie van de regie. Laat Brian dan gewoon voor een paar uur naar achter verdwijnen en bij Natas op bezoek gaan.quote:Op donderdag 24 mei 2007 20:24 schreef petraa het volgende:
Huub tegen Natanael het spel is verhard, nou weinig verharding, het had verhard geweest als Brian niet mocht gaan.
Hear ! Hear !quote:Op donderdag 24 mei 2007 20:25 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ja, dat klopt. Maar het doel is toch niet om 'je vijand' een pleziertje te doen. Dit was een uitlezen kans om Brian's moreel een knakje te geven zonder fysiek geweld.
Nee, hij telefoneerde zelf naar achter, zogenaamd om te vragen of degene die gaat er ook blijft slapen. Alsof hij niet allang al weet wat er gaat gebeuren. Wat is dit programma afgegleden zegquote:Op donderdag 24 mei 2007 20:25 schreef petraa het volgende:
[..]
Kreeg hij weer een telefoontje dan ? Nadat telefoontje in de private ?
Het zal wel voor een uitzending zijn.quote:Op donderdag 24 mei 2007 20:26 schreef Marrije het volgende:
[..]
Wat een spel ook, er hoefde nergens om gespeeld te worden, alleen de weg er naartoe was een spelletje. Gut wat een flauwe actie van de regie. Laat Brian dan gewoon voor een paar uur naar achter verdwijnen en bij Natas op bezoek gaan.
quote:Op donderdag 24 mei 2007 20:26 schreef Sporti het volgende:
[..]
en vooral NIET betalen voor streams!!!!
ik ben toch (ook) niet gek..... 10quote:Op donderdag 24 mei 2007 20:26 schreef petraa het volgende:
Ik ga dus echt niet betalen voor de streams volgende week.
Ik vind het zo lachen dat het nu al zo ongeveer als een feit op FOK wordt gebracht dat het 'opdracht' was van de redactie om het aan Brian te geven. Ik geloof daar dus geen reet van gewoon omdat dat volkomen zinloos is. Zó belangrijk is het niet dat Brian daar heen gaat. De redactie had er veel meer baat bij gehad als er een ruzie door de stemming zou ontstaan.quote:Op donderdag 24 mei 2007 20:24 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
![]()
![]()
Huub...
Jezus, wat jammer..... De enige echte wordt nu ook fake.....
Erg verstandig! Je zal zien je mist nietsquote:Op donderdag 24 mei 2007 20:26 schreef petraa het volgende:
Ik ga dus echt niet betalen voor de streams volgende week.
Zal ik me pagina maar opheffen?quote:Op donderdag 24 mei 2007 20:27 schreef tipsch het volgende:
[..]
Nee, hij telefoneerde zelf naar achter, zogenaamd om te vragen of degene die gaat er ook blijft slapen. Alsof hij niet allang al weet wat er gaat gebeuren. Wat is dit programma afgegleden zeg![]()
Oei... dat wist ik niet.....quote:Op donderdag 24 mei 2007 20:27 schreef shmoopy het volgende:
Nadat Huub ooit in de ruzie met Lieke had geschreeuwd dat hij 16000 euro had verdiend om Jaap erin te houden, denk ik dat ik het een stuk beter begrijp.
De reallife soap wordt natuurlijk wel degelijk gemaakt, alleen krijgen de bewoners gewoon poen voor bepaald gedrag of bepaalde gebeurtenissen.
Da's de enige manier die ik zie om te kunnen rijmen dat ze zulke rare dingen doen af en toe, en waarom ze daaraan meedoen.
Ja idd kan niet anders dit pik je anders tog niet waarschijnelijk is de pot all opquote:Op donderdag 24 mei 2007 20:27 schreef shmoopy het volgende:
Nadat Huub ooit in de ruzie met Lieke had geschreeuwd dat hij 16000 euro had verdiend om Jaap erin te houden, denk ik dat ik het een stuk beter begrijp.
De reallife soap wordt natuurlijk wel degelijk gemaakt, alleen krijgen de bewoners gewoon poen voor bepaald gedrag of bepaalde gebeurtenissen.
Da's de enige manier die ik zie om te kunnen rijmen dat ze zulke rare dingen doen af en toe, en waarom ze daaraan meedoen.
Hoeveel mensen streamen er via jou pagina hidihoquote:
nou ik denk dat Brainless niet aangepakt mag worden.....dat zie ik al 8 maanden!quote:Op donderdag 24 mei 2007 20:27 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik vind het zo lachen dat het nu al zo ongeveer als een feit op FOK wordt gebracht dat het 'opdracht' was van de redactie om het aan Brian te geven. Ik geloof daar dus geen reet van gewoon omdat dat volkomen zinloos is. Zó belangrijk is het niet dat Brian daar heen gaat. De redactie had er veel meer baat bij gehad als er een ruzie door de stemming zou ontstaan.
ik hoorde hem in ieder geval wel pannekoek zeggen, maar Brian zat er doorheen te tetterenquote:Op donderdag 24 mei 2007 20:25 schreef Nostalgist het volgende:
Zei .NL nu dat pannenkoek er de oorzaak van was dat het spel harder geworden is ??
bij tien en bij mij doen ze het wel, hetzij met buffers.quote:Op donderdag 24 mei 2007 20:28 schreef tipsch het volgende:
stream 1 en 2 liggen nog steeds plat? al de hele dag?
Hier http://dgk.servehttp.com/index.asp?prog=2 doet ie het prima.quote:Op donderdag 24 mei 2007 20:28 schreef tipsch het volgende:
Tot Japie ineens te populair wordt. Dan wordt er iets gedaan waardoor Japie niet leuk meer is.quote:Op donderdag 24 mei 2007 20:28 schreef rooie3 het volgende:
Vind het echt niet normaal meer hoor.
Huub die altijd Brian zijn zin geeft.
Huub die met Eric moet ruzie maken.
Huub is zo ook geen winnaar meer.
Ik ben echt voor Japio.
Ik zal eens kijken wat het nu is, momentquote:Op donderdag 24 mei 2007 20:29 schreef petraa het volgende:
[..]
Hoeveel mensen streamen er via jou pagina hidiho
ik kan maar 1 stream tegelijk vatten helaas. ik zit op een Mac computer met Virtual PC+windows (enorm traag) te kijken.quote:Op donderdag 24 mei 2007 20:29 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Hier http://dgk.servehttp.com/index.asp?prog=2 doet ie het prima.
Als je denkt dat het uit sympathie naar Brian is, dan ben je niet helemaal goed bij je hoofd.....quote:Op donderdag 24 mei 2007 20:27 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik vind het zo lachen dat het nu al zo ongeveer als een feit op FOK wordt gebracht dat het 'opdracht' was van de redactie om het aan Brian te geven. Ik geloof daar dus geen reet van gewoon omdat dat volkomen zinloos is. Zó belangrijk is het niet dat Brian daar heen gaat. De redactie had er veel meer baat bij gehad als er een ruzie door de stemming zou ontstaan.
Ok Scan, dream on. Wij zagen het allemaal aankomen, en de groeten aan Natasjaquote:Op donderdag 24 mei 2007 20:27 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Elke dag dat het spel langer duurt komt er geld in de pot.quote:Op donderdag 24 mei 2007 20:27 schreef shmoopy het volgende:
Fuck Brian.quote:Op donderdag 24 mei 2007 20:29 schreef Charmian het volgende:
[..]
ik hoorde hem in ieder geval wel pannekoek zeggen, maar Brian zat er doorheen te tetteren
Ik geloof er ook niet zo in, maar bij deze actie ga ik wel een beetje twijfelen.quote:Op donderdag 24 mei 2007 20:27 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zou het zo kunnen zijn dat de enorme kwaliteitsafname (kwa spanning/entertainment) alles te maken heeft met de afwezigheid van Frans, sinds ongeveer een maand (z'n "ontslag").quote:Op donderdag 24 mei 2007 20:29 schreef Charmian het volgende:
[..]
ik hoorde hem in ieder geval wel pannekoek zeggen, maar Brian zat er doorheen te tetteren
Deze doet het wel: http://dgk.servehttp.com/index.asp?prog=2quote:Op donderdag 24 mei 2007 20:28 schreef tipsch het volgende:
quote:Op donderdag 24 mei 2007 20:32 schreef Desii het volgende:
och... wat is Amanda weer irritant...
ik ga wat anders doen.... ben het weer ff helemaal zat
Het is toch ook het meest logisch dat Brian hem kreeg. Dat kon iedereen wel zien aankomen idd.quote:Op donderdag 24 mei 2007 20:31 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ok Scan, dream on. Wij zagen het allemaal aankomen, en de groeten aan Natasja
Gister 1500 bezoekers (dus geen hits, dat zijn er iets meer)quote:Op donderdag 24 mei 2007 20:29 schreef tipsch het volgende:
[..]
tja, doen. tenminste, krijg je nog veel bezoekers? haal je daar economisch voordeel uit?
Via deze ook?quote:Op donderdag 24 mei 2007 20:33 schreef avonne het volgende:
GOTFURDOMME NOG AN TOE![]()
1. Ik heb nog steeds 2 streams
2. Ik zie Brian lachend zijn jasje aan trekken
3. Ik lees dat Brianin een stemming de stem van Huub
heeft gekregen en naar Natasia
op bezoek mag.
LIGT DAT MENS OP STERVEN OF ZO![]()
That dus it ... Ik Ga Niet Betalen Voor Streams Die Het Niet Doen En Waar Geen Ruk Aan Is
That's my Favo Mod !!!quote:Op donderdag 24 mei 2007 20:33 schreef avonne het volgende:
GOTFURDOMME NOG AN TOE![]()
1. Ik heb nog steeds 2 streams
2. Ik zie Brian lachend zijn jasje aan trekken
3. Ik lees dat Brianin een stemming de stem van Huub
heeft gekregen en naar Natasia
op bezoek mag.
LIGT DAT MENS OP STERVEN OF ZO![]()
That dus it ... Ik Ga Niet Betalen Voor Streams Die Het Niet Doen En Waar Geen Ruk Aan Is
Hij veranderde van mening nádat Brian zijn praatje had gedaan over dat hij alles samen met Natasia heeft gedeeld vanaf dag 1 en daarom vindt dat hij erheen moet.quote:Op donderdag 24 mei 2007 20:32 schreef TiNo_Flo het volgende:
[..]
Ik geloof er ook niet zo in, maar bij deze actie ga ik wel een beetje twijfelen.
Eerst zegt Huub volmondig dat hij hem aan Amanda geeft met motivatie. Hij gaat bellen en hij verandert meteen van mening.
Je kunt ze alle kanten uittrekken. Speel een beetje met het formaat van de pagina.quote:Op donderdag 24 mei 2007 20:33 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Deze doet het wel: http://dgk.servehttp.com/index.asp?prog=2
Alleen heb ik daar helaas drie streams naast elkaar en daaronder 1 stream. Komt door mijn 1280x768 resolutie.
Ik kijk via jou, en bedank je bij deze.quote:Op donderdag 24 mei 2007 20:33 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Gister 1500 bezoekers (dus geen hits, dat zijn er iets meer)
en nee, ik verdien er niets aan, tenzij je op de advertenties in help en toetsen klikt![]()
Precies. Maar op FOK is alles meteen opdracht van de redactie. De redactie heeft behoefte aan ruzie's enzo.... dat levert leuke tv momenten op. Dus als dit een script was, was het een zeer onlogisch script.quote:Op donderdag 24 mei 2007 20:33 schreef TiNo_Flo het volgende:
[..]
Het is toch ook het meest logisch dat Brian hem kreeg. Dat kon iedereen wel zien aankomen idd.
En Huub zegt gewoon, okee dat is goed. Met als gevolg dat het geen tv wordt. Prima gedaanquote:Op donderdag 24 mei 2007 20:33 schreef rooie3 het volgende:
Ach gossie Amanda pakt Huub weer.
En Lieke en Eric doen weer mee.
Ja klopt, als je het venster iets aanpast zet ie ze wel onder elkaar.quote:Op donderdag 24 mei 2007 20:33 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Deze doet het wel: http://dgk.servehttp.com/index.asp?prog=2
Alleen heb ik daar helaas drie streams naast elkaar en daaronder 1 stream. Komt door mijn 1280x768 resolutie.
Dus....... Denk je dat Huub het spel niet meer speelt ????quote:Op donderdag 24 mei 2007 20:34 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hij veranderde van mening nádat Brian zijn praatje had gedaan over dat hij alles samen met Natasia heeft gedeeld vanaf dag 1 en daarom vindt dat hij erheen moet.
niet dit door dramen ook JIJ weet dat dit stinkt...fok gefokt zeg ik maar, dit wisten we toch!quote:Op donderdag 24 mei 2007 20:34 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hij veranderde van mening nádat Brian zijn praatje had gedaan over dat hij alles samen met Natasia heeft gedeeld vanaf dag 1 en daarom vindt dat hij erheen moet.
Huub wil toch Brian zo graag pakken.quote:Op donderdag 24 mei 2007 20:34 schreef scanman01 het volgende:
[..]
veranderen 'als een blad in de wind' hebben we al vaker gezien van huub nadat hij met achter gesproken had....quote:Op donderdag 24 mei 2007 20:32 schreef TiNo_Flo het volgende:
[..]
Ik geloof er ook niet zo in, maar bij deze actie ga ik wel een beetje twijfelen.
Eerst zegt Huub volmondig dat hij hem aan Amanda geeft met motivatie. Hij gaat bellen en hij verandert meteen van mening.
Je denkt nog dat je naar BB kijkt ???quote:Op donderdag 24 mei 2007 20:35 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Precies. Maar op FOK is alles meteen opdracht van de redactie. De redactie heeft behoefte aan ruzie's enzo.... dat levert leuke tv momenten op. Dus als dit een script was, was het een zeer onlogisch script.
Dat denk ik ABSIOLUUT ja, dus dan ben ik maar niet goed bij mijn hoofd. Ik denk dat mensen die mij te pas en te onpas roepen dat alles gescript is niet goed bij hun hoofd zijn.quote:Op donderdag 24 mei 2007 20:31 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Als je denkt dat het uit sympathie naar Brian is, dan ben je niet helemaal goed bij je hoofd.....
1500 unieke, d'as toch flink. Hmja, tis ook lastig, de knoop doorhakkenquote:Op donderdag 24 mei 2007 20:33 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Gister 1500 bezoekers (dus geen hits, dat zijn er iets meer)
en nee, ik verdien er niets aan, tenzij je op de advertenties in help en toetsen klikt![]()
Hoe kan het dan dat Huub opeens omslaat? Omdat Brian had aangegeven dat Natas hem het liefst zou willen zien? Als Huub daar zit om Brian en natas happy te maken.quote:Op donderdag 24 mei 2007 20:27 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Scan is niet meer te redden. Het geloof in het niet scripten zit diep.quote:Op donderdag 24 mei 2007 20:37 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Je denkt nog dat je naar BB kijkt ???
Geef me één reden waarom Huub Brian laat gaan.....
quote:Op donderdag 24 mei 2007 20:39 schreef schatje het volgende:
Ik zag het ook helemaal niet aankomen dat ie naar Brian zou gaan.
Neeeeee...kappen nâh....quote:
quote:Op donderdag 24 mei 2007 20:37 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat denk ik ABSIOLUUT ja, dus dan ben ik maar niet goed bij mijn hoofd. Ik denk dat mensen die mij te pas en te onpas roepen dat alles gescript is niet goed bij hun hoofd zijn.
Misschien als Huub Melissa neukt.quote:Op donderdag 24 mei 2007 20:39 schreef beequeen het volgende:
[..]
Scan is niet meer te redden. Het geloof in het niet scripten zit diep.
En sinds wanneer is het normaal om lief en begrijpend tegen elkaar te doen?quote:Op donderdag 24 mei 2007 20:34 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat denk ik ja, maar deze was gewoon niet belangrijk genoeg om tegen te houden. Soms moet je iemand een beetje lijmen om daarna weer hard toe te slaan. En ook Huub blijft wel menselijk en het was meer logisch dat Brian gewoon even op ziekenbezoek gaat.quote:Op donderdag 24 mei 2007 20:36 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Dus....... Denk je dat Huub het spel niet meer speelt ????
Dream on![]()
L’Ignorance toujours est prête à s’admirerquote:Op donderdag 24 mei 2007 20:39 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wat mij betreft neukt hij Mitch, I don't care, als Scan maar wakker wordt.quote:
Klopt, want het moment dat ik ECHT denk dat er gescript wordt, dan kijk ik dus niet meer. Dan kijk ik wel naar GTST ofzo. Maar er zijn zoveel dingen die er op wijzen dat er NIET gescript wordt. Alleen al het feit dat Sylvia NOOIT echt boeiende tv heeft gemaakt. Heeft die dan nooit een leuk script gekregen? En zo kan ik nog wel even doorgaan, maar laat maar. We verschillen van mening en niet zo'n klein beetje ook.quote:Op donderdag 24 mei 2007 20:39 schreef beequeen het volgende:
[..]
Mooiquote:Op donderdag 24 mei 2007 20:41 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
L’Ignorance toujours est prête à s’admirer![]()
Die logica wil ik niet hebben in mijn leven......quote:Op donderdag 24 mei 2007 20:40 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat denk ik ja, maar deze was gewoon niet belangrijk genoeg om tegen te houden. Soms moet je iemand een beetje lijmen om daarna weer hard toe te slaan. En ook Huub blijft wel menselijk en het was meer logisch dat Brian gewoon even op ziekenbezoek gaat.
HOESSOW operatie mislukt....HOESSOW?quote:Op donderdag 24 mei 2007 20:37 schreef noekje het volgende:
Gezellig, Brian op ziekenbezoek. Hoe is het en hoe is het gegaan. Hoor eens...HUUB HUUB HUUB ERIC HUUB HUUB!!
Nou, ik had Lieke gestuurdquote:Op donderdag 24 mei 2007 20:36 schreef daWeasel het volgende:
[..]
En Huub zegt gewoon, okee dat is goed. Met als gevolg dat het geen tv wordt. Prima gedaan
Het kan natuurlijk zijn dat ze hebben gezegd dat het alleen een bezoek van een paar uur is...niet blijven slapen dus...en dat Huub even het spelletje speelde om Brian te laten zweten..wat op zich goed lukte..quote:Op donderdag 24 mei 2007 20:32 schreef TiNo_Flo het volgende:
[..]
quote:
Sylvia wilde geen script.quote:Op donderdag 24 mei 2007 20:42 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Klopt, want het moment dat ik ECHT denk dat er gescript wordt, dan kijk ik dus niet meer. Dan kijk ik wel naar GTST ofzo. Maar er zijn zoveel dingen die er op wijzen dat er NIET gescript wordt. Alleen al het feit dat Sylvia NOOIT echt boeiende tv heeft gemaakt. Heeft die dan nooit een leuk script gekregen? En zo kan ik nog wel even doorgaan, maar laat maar. We verschillen van mening en niet zo'n klein beetje ook.
Alleen al het feit dat Sylvia ..................komt ie.......al geef je die 1001 hooftrollen kan ze er niks mee...dat geeft niks , want dat zat in sylvia........................................Wake up!quote:Op donderdag 24 mei 2007 20:42 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Klopt, want het moment dat ik ECHT denk dat er gescript wordt, dan kijk ik dus niet meer. Dan kijk ik wel naar GTST ofzo. Maar er zijn zoveel dingen die er op wijzen dat er NIET gescript wordt. Alleen al het feit dat Sylvia NOOIT echt boeiende tv heeft gemaakt. Heeft die dan nooit een leuk script gekregen? En zo kan ik nog wel even doorgaan, maar laat maar. We verschillen van mening en niet zo'n klein beetje ook.
Sterker nog: als er een script zou zijn geweest, was er wel een ruzie ontstaan tussen Brian en Huub.quote:Op donderdag 24 mei 2007 20:44 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Het kan natuurlijk zijn dat ze hebben gezegd dat het alleen een bezoek van een paar uur is...niet blijven slapen dus...en dat Huub even het spelletje speelde om Brian te laten zweten..wat op zich goed lukte..![]()
Ik geloof niet dat Huub is gezegd voor Brian te kiezen..als ze persee wilden dat Brian naar Natasia ging hadden ze hem ook gewoon kunnen laten gaan zonder stemming.. wie kan ze wat maken?..ze kunnen doen wat ze willen..
Maar het maakt natuurlijk wel erg mooie tv-beelden he, de hele groep die inziet hoe hecht de band tussen Natasia en Brian is...quote:Op donderdag 24 mei 2007 20:44 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Het kan natuurlijk zijn dat ze hebben gezegd dat het alleen een bezoek van een paar uur is...niet blijven slapen dus...en dat Huub even het spelletje speelde om Brian te laten zweten..wat op zich goed lukte..![]()
Ik geloof niet dat Huub is gezegd voor Brian te kiezen..als ze persee wilden dat Brian naar Natasia ging hadden ze hem ook gewoon kunnen laten gaan zonder stemming.. wie kan ze wat maken?..ze kunnen doen wat ze willen..
Mee eens, als iemand in het huis iets aparts doet of zegt, is dat gelijk in opdracht van de Febo. Bijna bij ALLES wat er in dat huis gebeurt. Niet alleen Brian is para hier vrees ikquote:Op donderdag 24 mei 2007 20:42 schreef scanman01 het volgende:
[..]
FOK maakt streamers echt paranoid. Het was zó overduidelijk dat Sylvia zelf weg wilde. Maar goed, iedereen mag geloven wat hij/zij zelf wil.quote:Op donderdag 24 mei 2007 20:44 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Sylvia wilde geen script.
Vandaar dat ze ook weg moest.
Zei Natasia paar dagen geleden nog.
als Lieke eerder was binnen gekomen had dat Sylvia kunnen redden.
Omdat Sylvia tegen Lieke was.
nee die komt pas als ze met 2 over zijn!quote:Op donderdag 24 mei 2007 20:45 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Sterker nog: als er een script zou zijn geweest, was er wel een ruzie ontstaan tussen Brian en Huub.
Ja, dit was boeiend... dat Huub zonder ruzie of wat dan ook zijn stem aan Brian geeft.quote:Op donderdag 24 mei 2007 20:45 schreef Disana het volgende:
[..]
Maar het maakt natuurlijk wel erg mooie tv-beelden he, de hele groep die inziet hoe hecht de band tussen Natasia en Brian is...
quote:Op donderdag 24 mei 2007 20:43 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
HOESSOW operatie mislukt....HOESSOW?
![]()
quote:Op donderdag 24 mei 2007 20:47 schreef Disana het volgende:
Amanda wou eerst antwoorden dat Natasia wel bezoek van familie mocht ontvangen, maar veranderde toen van gedachten.
Wedje doen dat het erin komt?quote:Op donderdag 24 mei 2007 20:47 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ja, dit was boeiend... dat Huub zonder ruzie of wat dan ook zijn stem aan Brian geeft.
Natasia zei het toch zelf.quote:Op donderdag 24 mei 2007 20:46 schreef scanman01 het volgende:
[..]
FOK maakt streamers echt paranoid. Het was zó overduidelijk dat Sylvia zelf weg wilde. Maar goed, iedereen mag geloven wat hij/zij zelf wil.
quote:Op donderdag 24 mei 2007 20:46 schreef scanman01 het volgende:
[..]
FOK maakt streamers echt paranoid. Het was zó overduidelijk dat Sylvia zelf weg wilde. Maar goed, iedereen mag geloven wat hij/zij zelf wil.
Moet ze ook maar siliconen nemen danquote:Op donderdag 24 mei 2007 20:47 schreef SiRojK het volgende:
Dit is echt vaag.. NU lijkt ze net een man, mijn borst is net zo groot
[afbeelding]
En als ze zelf niet weg wilde dan? Hoe hadden ze dat dan opgelost? Beetje moeilijk te verkopen voor het publiek.quote:Op donderdag 24 mei 2007 20:44 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Sylvia wilde geen script.
Vandaar dat ze ook weg moest.
Zei Natasia paar dagen geleden nog.
als Lieke eerder was binnen gekomen had dat Sylvia kunnen redden.
Omdat Sylvia tegen Lieke was.
Als ze de gouden poort uitrijden komen ze op een van de twee parkeerterreinen van de FEBO. Vrij zeker dat daar meteen een camera-man en redacteur zal instappen.quote:Op donderdag 24 mei 2007 20:46 schreef schatje het volgende:
Gaat er niemand van de Febo meeLekker spelinformatie doorbriefen dan.
Dat nam ik jou toch al niet, dus dat komt dan goed uit.quote:Op donderdag 24 mei 2007 20:48 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Vanaf nu neem ik jou niet meer serieus.
Nee, andere kleren aantrekken!quote:Op donderdag 24 mei 2007 20:48 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Moet ze ook maar siliconen nemen dan
quote:Op donderdag 24 mei 2007 20:47 schreef noekje het volgende:
[..]
Hoessow kunnen ze je tepels niet meer terugzetten? Hoessow...
Brian:Hoe laat is het nu?
Natasia:23.45 uur hoessow??
Brian: Ik zag net Yairo cruissen in tha hood. Ik dacht,'moet die niet naar bed maar het is nog geen 2.00 uur dus hij heeft nog eventjes.'
Natasia: heb je nog iets voor me meegebracht?
Brian: Ja dushi..natuurlijk. Appelkoeken maar die mag je niet opeten want die wil Dr. Laban transplanteren. Dat worden je nieuwe tepels!!![]()
Syl heeft vast en zeker een heel aantrekkelijk bod gekregenquote:Op donderdag 24 mei 2007 20:48 schreef TiNo_Flo het volgende:
[..]
En als ze zelf niet weg wilde dan? Hoe hadden ze dat dan opgelost? Beetje moeilijk te verkopen voor het publiek.
ben een beetje laat maarrrrrrrrrrr EENSSSSSSCCHHHHquote:Op donderdag 24 mei 2007 20:24 schreef beequeen het volgende:
Dit was dus de enige manier om Wifebeater uit de wind te houden.
Mevr. D.Flens ik haat je net als Zwabberhoer, Natasja en Wifebeater.![]()
![]()
![]()
Er zal wel iets in het contract daarover staan.quote:Op donderdag 24 mei 2007 20:48 schreef TiNo_Flo het volgende:
[..]
En als ze zelf niet weg wilde dan? Hoe hadden ze dat dan opgelost? Beetje moeilijk te verkopen voor het publiek.
Hebben we het bij jou dan over spieren of over vet? Even voor de statistieken.quote:Op donderdag 24 mei 2007 20:47 schreef SiRojK het volgende:
Dit is echt vaag.. NU lijkt ze net een man, mijn borst is net zo groot
[afbeelding]
quote:Op donderdag 24 mei 2007 20:50 schreef ruudpuntenel het volgende:
WTF! ER IS GEEN SCRIPT, BEGRIJP DAT ALLEMAAL NOU EENS !!!.
Er wordt alleen maar "gestuurd" van achter als het niet dreigt te lopen zoals ze het daar hadden ingeschat.![]()
Zoveel. Dat had ik niet kunnen gokken.quote:Op donderdag 24 mei 2007 20:50 schreef HiDiHo het volgende:
Ik heb hier even alle aantallen gezet. (vanaf toen ik de stats begon)
Kijkcijfers, Deel 5
Dat zijn allemaal maar veronderstellingen zonder enig tastbaar bewijs daarvoor.quote:Op donderdag 24 mei 2007 20:51 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Er zal wel iets in het contract daarover staan.
Dat vind ik weer zo jammer van vanavond.. Vanavond zou volgens mij echt dikke terror worden, komt die natanahoer!quote:Op donderdag 24 mei 2007 20:50 schreef ruudpuntenel het volgende:
Er wordt alleen maar "gestuurd" van achter als het niet dreigt te lopen zoals ze het daar hadden ingeschat.![]()
Schitterende aantalen, mijn complimentenquote:Op donderdag 24 mei 2007 20:50 schreef HiDiHo het volgende:
Kijkcijfers, Deel 5
je vergeet de stemming tussen Sylvia en Nathanael, wie CPs mocht verdelen.quote:Op donderdag 24 mei 2007 20:42 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Iedereen ziet graag dingen die er niet zijn...quote:Op donderdag 24 mei 2007 20:50 schreef ruudpuntenel het volgende:
quote:Op donderdag 24 mei 2007 20:50 schreef ruudpuntenel het volgende:
do. 1-2 1quote:Op donderdag 24 mei 2007 20:50 schreef HiDiHo het volgende:
Kijkcijfers, Deel 5
cool, interessant - thanksquote:Op donderdag 24 mei 2007 20:50 schreef HiDiHo het volgende:
Kijkcijfers, Deel 5
één van de vele voorbeelden, ja......quote:Op donderdag 24 mei 2007 20:53 schreef avonne het volgende:
[..]
je vergeet de stemming tussen Sylvia en Nathanael, wie CPs mocht verdelen.
Dat was in opdracht, en we zagen een ruziënde Sylvia die het duidelijk niet leuk vond.
Daar na zei ze ook"ik doe dat nooit weer"
Same difference dusquote:Op donderdag 24 mei 2007 20:50 schreef ruudpuntenel het volgende:
Huub heeft zelf gezegd dat Syl getoneelhaakt is, niet dat alles wat Huub zegt waar is maar waarom zou ie liegen? Echt niet alles is gescript, maar hier en daar worden ze wel 'gestuurd'. Amanda zei het toch ook nog tijdens de familiedag, dat ze af en toe gewoon opdrachten moeten uitvoeren.quote:Op donderdag 24 mei 2007 20:46 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik zie graag een senseootje voor mijn neus staan, en het staat er ECHT.quote:Op donderdag 24 mei 2007 20:53 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Iedereen ziet graag dingen die er niet zijn...![]()
Klopt ja. Dat zoenen met Lieke bijvoorbeeld. 'Soms moeten we ook dingen doen he'.quote:Op donderdag 24 mei 2007 20:54 schreef Marrije het volgende:
[..]
Huub heeft zelf gezegd dat Syl getoneelhaakt is, niet dat alles wat Huub zegt waar is maar waarom zou ie liegen? Echt niet alles is gescript, maar hier en daar worden ze wel 'gestuurd'. Amanda zei het toch ook nog tijdens de familiedag, dat ze af en toe gewoon opdrachten moeten uitvoeren.
ECHT????????quote:Op donderdag 24 mei 2007 20:55 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik zie graag een senseootje voor mijn neus staan, en het staat er ECHT.![]()
Dank jequote:Op donderdag 24 mei 2007 20:53 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Schitterende aantalen, mijn complimenten![]()
idd... vooral tijdens de discussie...quote:Op donderdag 24 mei 2007 20:56 schreef blomst het volgende:
Eric is wel een zemel hoor.
Huub heeft Sylvia heel open en bloot gewaarschuwd voor de toneelhaak, meerdere keren. Ik begrijp Scanman's stellingname dan ook echt niet - hoe naïef wil je zijn SMquote:Op donderdag 24 mei 2007 20:54 schreef Marrije het volgende:
[..]
Huub heeft zelf gezegd dat Syl getoneelhaakt is, niet dat alles wat Huub zegt waar is maar waarom zou ie liegen? Echt niet alles is gescript, maar hier en daar worden ze wel 'gestuurd'. Amanda zei het toch ook nog tijdens de familiedag, dat ze af en toe gewoon opdrachten moeten uitvoeren.
Ja die zocht ik, dank!quote:Op donderdag 24 mei 2007 20:56 schreef noekje het volgende:
[..]
Klopt ja. Dat zoenen met Lieke bijvoorbeeld. 'Soms moeten we ook dingen doen he'.
Zoiets was het.
Morgen komt de laatste relnacht in de uitzending. Daarin zal wel niet te zien zijn hoe Huub en Jaap heel abrupt ophielden met het plagen van Natasia waarbij Brian weer gek begon te worden. Huub riep toen iets als 'Jaap we moeten stoppen'. Zoiets is sturen, de dingen niet op hun beloop laten. Daar zijn redenen voor, en in zo'n geval ligt het er wel heel dik bovenop dat Brian uit de wind wordt gehouden - net als vanavond.quote:Op donderdag 24 mei 2007 20:54 schreef Marrije het volgende:
[..]
Amandamodus: Je zit ernaast?quote:Op donderdag 24 mei 2007 20:55 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik zie graag een senseootje voor mijn neus staan, en het staat er ECHT.![]()
Vertel..quote:Op donderdag 24 mei 2007 20:54 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
één van de vele voorbeelden, ja......
Dus heeft ze al die maanden daarna geen script meer gekregen?quote:Op donderdag 24 mei 2007 20:53 schreef avonne het volgende:
[..]
je vergeet de stemming tussen Sylvia en Nathanael, wie CPs mocht verdelen.
Dat was in opdracht, en we zagen een ruziënde Sylvia die het duidelijk niet leuk vond.
Daar na zei ze ook"ik doe dat nooit weer"
Ik ook niet, vaak wel maar nu even niet.quote:Op donderdag 24 mei 2007 20:57 schreef tipsch het volgende:
[..]
Huub heeft Sylvia heel open en bloot gewaarschuwd voor de toneelhaak, meerdere keren. Ik begrijp Scanman's stellingname dan ook echt niet - hoe naïef wil je zijn SM![]()
quote:Op donderdag 24 mei 2007 20:57 schreef Disana het volgende:
[..]
Morgen komt de laatste relnacht in de uitzending. Daarin zal wel niet te zien zijn hoe Huub en Jaap heel abrupt ophielden met het plagen van Natasia waarbij Brian weer gek begon te worden. Huub riep toen iets als 'Jaap we moeten stoppen'. Zoiets is sturen, de dingen niet op hun beloop laten. Daar zijn redenen voor, en in zo'n geval ligt het er wel heel dik bovenop dat Brian uit de wind wordt gehouden - net als vanavond.
Heb je vriendjes bij 10?quote:Op donderdag 24 mei 2007 20:57 schreef Disana het volgende:
[..]
Morgen komt de laatste relnacht in de uitzending. Daarin zal wel niet te zien zijn hoe Huub en Jaap heel abrupt ophielden met het plagen van Natasia waarbij Brian weer gek begon te worden. Huub riep toen iets als 'Jaap we moeten stoppen'. Zoiets is sturen, de dingen niet op hun beloop laten. Daar zijn redenen voor, en in zo'n geval ligt het er wel heel dik bovenop dat Brian uit de wind wordt gehouden - net als vanavond.
Rustig maar, hij kwam iemand halen om samen naar Nasty te gaan..quote:Op donderdag 24 mei 2007 20:58 schreef ericahysterica het volgende:
jeetje na de zwarte schermen van vanmiddag vanwege technische storing (zg) log ik vanavond weer in en wat denk je........SATANIEL pffffffffffffffffff kan iemand mij vertellen wat hier de bedoeling van is? ennnn blijft hij ofzo?
Wat zeg je nou?quote:Op donderdag 24 mei 2007 20:58 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dus heeft ze al die maanden daarna geen script meer gekregen?
Dat is júist het bewijs dat er niet met scripts wordt gewerkt. Ze drongen er wel op aan bij Sylvia en daar heeft ze één keer aan toe gegeven.
'n Wilde gok van mij is dat een groot deel van de streamers ook poster/lurker is van een van de forums (fora). Jouw site wordt met regelmaat genoemd op FOK! en VOL en ????. Grote kans dat jij met jouw aantallen 10% van de streamers afdekt. De TIEN site pakt waarschijnlijk een groot del van de niet-fourm bezoekers (omdat ze niet beter weten).quote:Op donderdag 24 mei 2007 20:56 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Dank je![]()
Ik ben toch beniewd hoeveel er in totaal kijen naar de streams, maarja dat zullen we nooit weten, denk ik.
Maar dat ze (=regie) ingrijpen zie je toch wel? Dat hebben ze (redactie) hier zelf gezegd, dat als ze dat niet doen dat wij weer klagen met zijn allen dat het te saai is.quote:Op donderdag 24 mei 2007 20:58 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat is júist het bewijs dat er niet met scripts wordt gewerkt. Ze drongen er wel op aan bij Sylvia en daar heeft ze één keer aan toe gegeven.
Op het moment dat Jaap de kamer werd uitgezet door Brian hoor je duidelijk de telefoon/. Het rellen was al een tijdje bezig, maar juist op dat moment werd er ingegrepen.quote:Op donderdag 24 mei 2007 20:57 schreef Disana het volgende:
[..]
DUS wordt er wel degelijk met scrips gewerkt Scan toevallig legde syl dat ook naast zich neer daarom is ze nu ook weg maw je gaat volgens de scripts of je vliegt eruitquote:Op donderdag 24 mei 2007 20:58 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nee, een gezond verstand... net als dquote:
Alles weest erop dat het Sylvia's eigen keuze was. Maar als je niet achter de meerderheid aanhobbelt hier dan ben je naief. Wat mij betreft is het zó enorm duidelijk dat er geen scripts zijn. Maar de mensen denken bij iedere enigszins onlogische gebeurtenis het bewijs te hebben dat er een script is. Dat zal niet meer veranderen. Als ze Sylvia er echt zelf uitgezet hebben, hadden ze dat wel op een Angelique/Sylvia achtige manier gedaan. Je kon gewoon al die laatste dagen duidelijk zien dat Sylvia zelf weg wilde.quote:Op donderdag 24 mei 2007 20:59 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik ook niet, vaak wel maar nu even niet.
Kijk eens naar het verschil tussen de TV uitzendingen en de streams, een bewijs dat er gestuurd wordt. Brian komt op TV veel positiever over dan op de streams.quote:Op donderdag 24 mei 2007 21:01 schreef Marrije het volgende:
[..]
Maar dat ze (=regie) ingrijpen zie je toch wel? Dat hebben ze (redactie) hier zelf gezegd, dat als ze dat niet doen dat wij weer klagen met zijn allen dat het te saai is.
Misschien kunnen 'we' met FOK e.d. wel een actie opzetten waarbij we de volgende maand niet betalen totdat er fatsoenlijke beloftes zijn gemaakt richting de streamers... Geen waardeloze streamlocks, betere verbinding, beter hulp voor mensen die er niet opkomen (zelf zwaaaar negatieve ervaring mee)quote:Op donderdag 24 mei 2007 21:00 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
'n Wilde gok van mij is dat een groot deel van de streamers ook poster/lurker is van een van de forums (fora). Jouw site wordt met regelmaat genoemd op FOK! en VOL en ????. Grote kans dat jij met jouw aantallen 10% van de streamers afdekt. De TIEN site pakt waarschijnlijk een groot del van de niet-fourm bezoekers (omdat ze niet beter weten).
Het incident met Jaap en Juf Judith met de eieren werd anders niet ingegrepen ..quote:Op donderdag 24 mei 2007 21:01 schreef Marrije het volgende:
[..]
Maar dat ze (=regie) ingrijpen zie je toch wel? Dat hebben ze (redactie) hier zelf gezegd, dat als ze dat niet doen dat wij weer klagen met zijn allen dat het te saai is.
Dit vind ik zo leuk, dat het al als een feit wordt geschreven hierquote:Op donderdag 24 mei 2007 21:01 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee, een gezond verstand... net als de meesten hier. Het ligt er toch allemaal duimendik bovenop
Het is jammer dat Scan het niet begrijpt.quote:Op donderdag 24 mei 2007 21:01 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee, een gezond verstand... net als de meesten hier. Het ligt er toch allemaal duimendik bovenop
Het is toch ook logisch om iemand proberen aan te sporen om televisie te maken als diegene alleen maar op de achtergrond is en discussies niet aangaat. Maar het is nog altijd aan de persoon zelf of hij of zij daarmee instemt.quote:Op donderdag 24 mei 2007 21:01 schreef Marrije het volgende:
[..]
mijn beide oortjes zijn tastbaar.quote:Op donderdag 24 mei 2007 20:52 schreef TiNo_Flo het volgende:
[..]
Dat zijn allemaal maar veronderstellingen zonder enig tastbaar bewijs daarvoor.
quote:Op donderdag 24 mei 2007 21:02 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dit vind ik zo leuk, dat het al als een feit wordt geschreven hier![]()
Maar ik ga maar even wat anders doen. Dit is te vermoeiend.
Ja want dat liep volgens wensquote:Op donderdag 24 mei 2007 21:02 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Het incident met Jaap en Juf Judith met de eieren werd anders niet ingegrepen ..
dus dat lieten ze ook op zijn beloop...
toch?
![]()
Het was ook Sylvia haar eigen keuze om weg te gaan, ze had geen zin om zich anders voor te doen dan dat ze is.quote:Op donderdag 24 mei 2007 21:02 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Alles weest erop dat het Sylvia's eigen keuze was. Maar als je niet achter de meerderheid aanhobbelt hier dan ben je naief. Wat mij betreft is het zó enorm duidelijk dat er geen scripts zijn. Maar de mensen denken bij iedere enigszins onlogische gebeurtenis het bewijs te hebben dat er een script is. Dat zal niet meer veranderen. Als ze Sylvia er echt zelf uitgezet hebben, hadden ze dat wel op een Angelique/Sylvia achtige manier gedaan. Je kon gewoon al die laatste dagen duidelijk zien dat Sylvia zelf weg wilde.
En die drie of vier maanden dat ze geen tv heeft gemaakt dan? Heeft ze toen geen scripts gehad? Zo ja, dan heeft ze die dus geweigerd en had ze er toch al uit moeten vliegen toch?quote:Op donderdag 24 mei 2007 21:01 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
DUS wordt er wel degelijk met scrips gewerkt Scan toevallig legde syl dat ook naast zich neer daarom is ze nu ook weg maw je gaat volgens de scripts of je vliegt eruit
Ik denk dat ik wel meer % afdek, ook omdat er nog wel eens problemen zijn en dan zelfs de tien site bezoekers op zoek gaan naar antwoorden en dan vaak naar mijn pagina verwezen worden door anderen.quote:Op donderdag 24 mei 2007 21:00 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
'n Wilde gok van mij is dat een groot deel van de streamers ook poster/lurker is van een van de forums (fora). Jouw site wordt met regelmaat genoemd op FOK! en VOL en ????. Grote kans dat jij met jouw aantallen 10% van de streamers afdekt. De TIEN site pakt waarschijnlijk een groot del van de niet-fourm bezoekers (omdat ze niet beter weten).
ingrijpen is in mijn ogen hetzelfde als scripting.....quote:Op donderdag 24 mei 2007 21:01 schreef Meganog het volgende:
[..]
Op het moment dat Jaap de kamer werd uitgezet door Brian hoor je duidelijk de telefoon/. Het rellen was al een tijdje bezig, maar juist op dat moment werd er ingegrepen.
oh gelukkig dank je voor de geruststellende infoquote:Op donderdag 24 mei 2007 20:59 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Rustig maar, hij kwam iemand halen om samen naar Nasty te gaan..
Daarna komt hij terug en gaat hij nog even draaien..
Dan is het bedtijd![]()
Maar dat maakte niet uit, Brian was niet het slachtoffer.quote:Op donderdag 24 mei 2007 21:02 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Het incident met Jaap en Juf Judith met de eieren werd anders niet ingegrepen ..
dus dat lieten ze ook op zijn beloop...
toch?
![]()
Heeft geen nut, zie hier:quote:Op donderdag 24 mei 2007 21:02 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Misschien kunnen 'we' met FOK e.d. wel een actie opzetten waarbij we de volgende maand niet betalen totdat er fatsoenlijke beloftes zijn gemaakt richting de streamers... Geen waardeloze streamlocks, betere verbinding, beter hulp voor mensen die er niet opkomen (zelf zwaaaar negatieve ervaring mee)
Toen heeft ze nog kansen gehad en alle dingen werden ingetrokken van haar.quote:Op donderdag 24 mei 2007 21:04 schreef scanman01 het volgende:
[..]
En die drie of vier maanden dat ze geen tv heeft gemaakt dan? Heeft ze toen geen scripts gehad? Zo ja, dan heeft ze die dus geweigerd en had ze er toch al uit moeten vliegen toch?
Maar nu ga ik echt wat anders doen want het schijnt niet door te dringen.
Uitgehaald KAN worden zeg je. Dat de productie het heeft gedaan is geen enkel bewijs voor.quote:Op donderdag 24 mei 2007 21:03 schreef avonne het volgende:
[..]
mijn beide oortjes zijn tastbaar.
en die hebben in november gehoord dat er in het contract staat dat er 2 keer per jaar een kandidaat uit gehaald kan worden door de programmaleiding.
November = angelique
April = Sylvia
Zeg nou eerlijk..zie jij Ilona en Sylvia nog zitten tussen dit stelletje randdebielen?quote:Op donderdag 24 mei 2007 21:03 schreef noekje het volgende:
en de dag voordat Syl het gevoel voelde oprispen of ze er nog wel hoorde etc. Toen heeft ze heel lang achter gezeten en toen was het duidelijk dat het geen lekker gesprek was. Huub hoorde ik toen nog vragen,'wanneer?'
Dag later en Syl begint iets te voelen. Natasia maakte nog een opmerking dat ze achter had gevraagd of ze Syl mocht houden.
Syl is eruit gehaald. 100% zeker.
Heeft Ilona daar ook niet iets over gezegd of geschreven?
Ook al verschillen wij van mening, ik waardeer het dat je de jouwe uitlegtquote:Op donderdag 24 mei 2007 21:02 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Alles weest erop dat het Sylvia's eigen keuze was. Maar als je niet achter de meerderheid aanhobbelt hier dan ben je naief. Wat mij betreft is het zó enorm duidelijk dat er geen scripts zijn. Maar de mensen denken bij iedere enigszins onlogische gebeurtenis het bewijs te hebben dat er een script is. Dat zal niet meer veranderen. Als ze Sylvia er echt zelf uitgezet hebben, hadden ze dat wel op een Angelique/Sylvia achtige manier gedaan. Je kon gewoon al die laatste dagen duidelijk zien dat Sylvia zelf weg wilde.
Scripten richting een mooi beeld van Brian, of het erin houden van Brianquote:Op donderdag 24 mei 2007 21:04 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
ingrijpen is in mijn ogen hetzelfde als scripting.....
je ziet alleen je eigen feiten.das dan weer jammer ik geef het op me je...liefde maakt blind....quote:Op donderdag 24 mei 2007 21:02 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dit vind ik zo leuk, dat het al als een feit wordt geschreven hier![]()
Maar ik ga maar even wat anders doen. Dit is te vermoeiend.
er werd toen wel ingegrepen.quote:Op donderdag 24 mei 2007 21:04 schreef mootie het volgende:
[..]
Maar dat maakte niet uit, Brian was niet het slachtoffer.![]()
Denk je niet dat ze daar nog een keertje over nadenken?... Maargoed, dat is ook niet het enige, dat gebuffer en andere bs ben ik ook zat! Ik betaal er wel voor!quote:Op donderdag 24 mei 2007 21:05 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Heeft geen nut, zie hier:
Ondanks dat er een vergoeding staat tegenover het bekijken van de streams, heeft Tien nog steeds de rechten om de streams in uitzonderlijke gevallen op alternatief te zetten.
Bron : Tien
Er zijn inderdaad geen scripts, de bewoners kunnen nooit hun uren durende monologen uit hun hoofd leren natuurlijk. Maar 90% van hun acties word wel gestuurd. De redaktie bepaald wie er uitgestemd word, wie de kadotjes krijgt, wie de targets van de ruzies worden, en wie bij welk groepje zit. Als je dat na 8 maanden nog niet ziet, zal je het ook nooit gaan zien.quote:Op donderdag 24 mei 2007 20:58 schreef scanman01 het volgende:
Nou het scheelde anders weinig...of het ging de verkeerde kant op...quote:Op donderdag 24 mei 2007 21:04 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ja want dat liep volgens wensMen grijpt pas in als ze vinden dat het de verkeerde kant op gaat.
Die eet beslist geen appelkoeken!quote:Op donderdag 24 mei 2007 21:05 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Zeg nou eerlijk..zie jij Ilona en Sylvia nog zitten tussen dit stelletje randdebielen?
Zelfs Nicolaas paster er niet meer tussen, die zit lekker thuis aan de koffie met appelkoeken...
![]()
Scan je geeft zelf het antwoord al.............jammer dat je wat anders gaat doen want ik vind je een leuke fokkerquote:Op donderdag 24 mei 2007 21:04 schreef scanman01 het volgende:
[..]
En die drie of vier maanden dat ze geen tv heeft gemaakt dan? Heeft ze toen geen scripts gehad? Zo ja, dan heeft ze die dus geweigerd en had ze er toch al uit moeten vliegen toch?
Maar nu ga ik echt wat anders doen want het schijnt niet door te dringen.
quote:Op donderdag 24 mei 2007 21:05 schreef noekje het volgende:
[..]
Toen heeft ze nog kansen gehad en alle dingen werden ingetrokken van haar.
Zie ook de post van Desii 21.06quote:Op donderdag 24 mei 2007 21:07 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Nou het scheelde anders weinig...of het ging de verkeerde kant op...
en het bleef stil ook toen JJ wanhopig om Stijn gilde...remember?
("Stijn, we hadden GVD een afspraak!")
![]()
Zo verliefd he, helemaal blind nog voor de fouten van haar vriendjequote:Op donderdag 24 mei 2007 21:08 schreef ericahysterica het volgende:
lekker loyale vriendin die Liederke bahbah
Als ik er een kans van slagen in zou zien, okee. Maar het is nagenoeg onmogelijk om alle neuzen de zelfde kant op te krijgen. Dat zag je wel met het wel of niet betalen voor de streams...quote:Op donderdag 24 mei 2007 21:06 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Denk je niet dat ze daar nog een keertje over nadenken?... Maargoed, dat is ook niet het enige, dat gebuffer en andere bs ben ik ook zat! Ik betaal er wel voor!
Je moet niet bang zijn, een antwoord krijg je toch, als je met zijn allen ineens wegblijft merken zij ook wel dat het 'zomaar' een actie is
Je geeft zelf de kern van het probleemgeval Sylvia al aan...quote:Op donderdag 24 mei 2007 21:07 schreef noekje het volgende:
[..]
Die eet beslist geen appelkoeken!
Nee, ik zie ze daar ook niet meer zitten maar Syl kon zich daar heel goed van afsluiten. Zij zat daar voor de winst.
Ze had ook een hele lange adem volgens mij.
+1quote:Op donderdag 24 mei 2007 21:08 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
Scan je geeft zelf het antwoord al.............jammer dat je wat anders gaat doen want ik vind je een leuke fokker![]()
Hoort bij verliefd zijn tochquote:Op donderdag 24 mei 2007 21:09 schreef Disana het volgende:
[..]
Zo verliefd he, helemaal blind nog voor de fouten van haar vriendje![]()
Voor geld doen mensen veel hé... Ze hebben vast wel leuke contractjes bij mensen die op TV komen dat ze het TOCH mogen uitzenden etc. etc...quote:Op donderdag 24 mei 2007 21:07 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Nou het scheelde anders weinig...of het ging de verkeerde kant op...
en het bleef stil ook toen JJ wanhopig om Stijn gilde...remember?
("Stijn, we hadden GVD een afspraak!")
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |