Dat denk ik ABSIOLUUT ja, dus dan ben ik maar niet goed bij mijn hoofd. Ik denk dat mensen die mij te pas en te onpas roepen dat alles gescript is niet goed bij hun hoofd zijn.quote:Op donderdag 24 mei 2007 20:31 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Als je denkt dat het uit sympathie naar Brian is, dan ben je niet helemaal goed bij je hoofd.....
1500 unieke, d'as toch flink. Hmja, tis ook lastig, de knoop doorhakkenquote:Op donderdag 24 mei 2007 20:33 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Gister 1500 bezoekers (dus geen hits, dat zijn er iets meer)
en nee, ik verdien er niets aan, tenzij je op de advertenties in help en toetsen klikt![]()
Hoe kan het dan dat Huub opeens omslaat? Omdat Brian had aangegeven dat Natas hem het liefst zou willen zien? Als Huub daar zit om Brian en natas happy te maken.quote:Op donderdag 24 mei 2007 20:27 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik vind het zo lachen dat het nu al zo ongeveer als een feit op FOK wordt gebracht dat het 'opdracht' was van de redactie om het aan Brian te geven. Ik geloof daar dus geen reet van gewoon omdat dat volkomen zinloos is. Zó belangrijk is het niet dat Brian daar heen gaat. De redactie had er veel meer baat bij gehad als er een ruzie door de stemming zou ontstaan.
Scan is niet meer te redden. Het geloof in het niet scripten zit diep.quote:Op donderdag 24 mei 2007 20:37 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Je denkt nog dat je naar BB kijkt ???
Geef me één reden waarom Huub Brian laat gaan.....
quote:Op donderdag 24 mei 2007 20:39 schreef schatje het volgende:
Ik zag het ook helemaal niet aankomen dat ie naar Brian zou gaan.
Neeeeee...kappen nâh....quote:
quote:Op donderdag 24 mei 2007 20:37 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat denk ik ABSIOLUUT ja, dus dan ben ik maar niet goed bij mijn hoofd. Ik denk dat mensen die mij te pas en te onpas roepen dat alles gescript is niet goed bij hun hoofd zijn.
Misschien als Huub Melissa neukt.quote:Op donderdag 24 mei 2007 20:39 schreef beequeen het volgende:
[..]
Scan is niet meer te redden. Het geloof in het niet scripten zit diep.
En sinds wanneer is het normaal om lief en begrijpend tegen elkaar te doen?quote:Op donderdag 24 mei 2007 20:34 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hij veranderde van mening nádat Brian zijn praatje had gedaan over dat hij alles samen met Natasia heeft gedeeld vanaf dag 1 en daarom vindt dat hij erheen moet.
Dat denk ik ja, maar deze was gewoon niet belangrijk genoeg om tegen te houden. Soms moet je iemand een beetje lijmen om daarna weer hard toe te slaan. En ook Huub blijft wel menselijk en het was meer logisch dat Brian gewoon even op ziekenbezoek gaat.quote:Op donderdag 24 mei 2007 20:36 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Dus....... Denk je dat Huub het spel niet meer speelt ????
Dream on![]()
L’Ignorance toujours est prête à s’admirerquote:Op donderdag 24 mei 2007 20:39 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wat mij betreft neukt hij Mitch, I don't care, als Scan maar wakker wordt.quote:
Klopt, want het moment dat ik ECHT denk dat er gescript wordt, dan kijk ik dus niet meer. Dan kijk ik wel naar GTST ofzo. Maar er zijn zoveel dingen die er op wijzen dat er NIET gescript wordt. Alleen al het feit dat Sylvia NOOIT echt boeiende tv heeft gemaakt. Heeft die dan nooit een leuk script gekregen? En zo kan ik nog wel even doorgaan, maar laat maar. We verschillen van mening en niet zo'n klein beetje ook.quote:Op donderdag 24 mei 2007 20:39 schreef beequeen het volgende:
[..]
Mooiquote:Op donderdag 24 mei 2007 20:41 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
L’Ignorance toujours est prête à s’admirer![]()
Die logica wil ik niet hebben in mijn leven......quote:Op donderdag 24 mei 2007 20:40 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat denk ik ja, maar deze was gewoon niet belangrijk genoeg om tegen te houden. Soms moet je iemand een beetje lijmen om daarna weer hard toe te slaan. En ook Huub blijft wel menselijk en het was meer logisch dat Brian gewoon even op ziekenbezoek gaat.
HOESSOW operatie mislukt....HOESSOW?quote:Op donderdag 24 mei 2007 20:37 schreef noekje het volgende:
Gezellig, Brian op ziekenbezoek. Hoe is het en hoe is het gegaan. Hoor eens...HUUB HUUB HUUB ERIC HUUB HUUB!!
Nou, ik had Lieke gestuurdquote:Op donderdag 24 mei 2007 20:36 schreef daWeasel het volgende:
[..]
En Huub zegt gewoon, okee dat is goed. Met als gevolg dat het geen tv wordt. Prima gedaan
Het kan natuurlijk zijn dat ze hebben gezegd dat het alleen een bezoek van een paar uur is...niet blijven slapen dus...en dat Huub even het spelletje speelde om Brian te laten zweten..wat op zich goed lukte..quote:Op donderdag 24 mei 2007 20:32 schreef TiNo_Flo het volgende:
[..]
Ik geloof er ook niet zo in, maar bij deze actie ga ik wel een beetje twijfelen.
Eerst zegt Huub volmondig dat hij hem aan Amanda geeft met motivatie. Hij gaat bellen en hij verandert meteen van mening.
quote:
Sylvia wilde geen script.quote:Op donderdag 24 mei 2007 20:42 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Klopt, want het moment dat ik ECHT denk dat er gescript wordt, dan kijk ik dus niet meer. Dan kijk ik wel naar GTST ofzo. Maar er zijn zoveel dingen die er op wijzen dat er NIET gescript wordt. Alleen al het feit dat Sylvia NOOIT echt boeiende tv heeft gemaakt. Heeft die dan nooit een leuk script gekregen? En zo kan ik nog wel even doorgaan, maar laat maar. We verschillen van mening en niet zo'n klein beetje ook.
Alleen al het feit dat Sylvia ..................komt ie.......al geef je die 1001 hooftrollen kan ze er niks mee...dat geeft niks , want dat zat in sylvia........................................Wake up!quote:Op donderdag 24 mei 2007 20:42 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Klopt, want het moment dat ik ECHT denk dat er gescript wordt, dan kijk ik dus niet meer. Dan kijk ik wel naar GTST ofzo. Maar er zijn zoveel dingen die er op wijzen dat er NIET gescript wordt. Alleen al het feit dat Sylvia NOOIT echt boeiende tv heeft gemaakt. Heeft die dan nooit een leuk script gekregen? En zo kan ik nog wel even doorgaan, maar laat maar. We verschillen van mening en niet zo'n klein beetje ook.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |