ik ook vanaf volgende week kijk ik niet meerquote:Op donderdag 24 mei 2007 20:20 schreef tipsch het volgende:
Huub spelt het script mee, ik ben er klaar mee
Hopen dat Jaap ff dwars gaat liggen.quote:Op donderdag 24 mei 2007 20:19 schreef Disana het volgende:
[..]
Plus als Brian thuisblijft, is het de unieke gelegenheid hem te pesten... al z'n backing weg![]()
Ja hij switcht ineens van mening. Dat vat ik niet helemaal.quote:Op donderdag 24 mei 2007 20:20 schreef scanman01 het volgende:
Wat is Huub opeens aardig voor Brian.
De vara is weer weg dank je.quote:Op donderdag 24 mei 2007 20:20 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
raar, maar volgens mij heb je op de + gedrukt.
druk even op de /
jaap komt wel met een goed aanbod hahahaquote:Op donderdag 24 mei 2007 20:20 schreef tipsch het volgende:
Huub speelt het script mee, ik ben er klaar mee "ik verander mijn stem naar Brian"![]()
Brian en Natasia hebben 8 maanden lief en leed gedeeld. Dat zei Brian net ook. En dat realiseerde Huub zich ook opeens.quote:Op donderdag 24 mei 2007 20:20 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Huub kiest ineens voor Brian, dat snap ik ff niet.
kutredactiequote:Op donderdag 24 mei 2007 20:21 schreef rooie3 het volgende:
Verdomme Huub moet Brian weer helpen.
Huub heeft echt afgedaan nu voor me.
FEBO , meer zeg ik niet.quote:Op donderdag 24 mei 2007 20:21 schreef Nostalgist het volgende:
Is Huub zo slim of ben ik zo dom ?
Ik dacht aan eventuele 'prime-time' met Amanda.. Nu kunnen ze met zijn allen op haar inpratenquote:Op donderdag 24 mei 2007 20:20 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Huub kiest ineens voor Brian, dat snap ik ff niet.
Yup, na het telefoontje was ie opeens om.quote:
och ... puur menselijk bekeken is het wel zo..quote:Op donderdag 24 mei 2007 20:21 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Brian en Natasia hebben 8 maanden lief en leed gedeeld. Dat zei Brian net ook. En dat realiseerde Huub zich ook opeens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |