ik ook vanaf volgende week kijk ik niet meerquote:Op donderdag 24 mei 2007 20:20 schreef tipsch het volgende:
Huub spelt het script mee, ik ben er klaar mee
Hopen dat Jaap ff dwars gaat liggen.quote:Op donderdag 24 mei 2007 20:19 schreef Disana het volgende:
[..]
Plus als Brian thuisblijft, is het de unieke gelegenheid hem te pesten... al z'n backing weg![]()
Ja hij switcht ineens van mening. Dat vat ik niet helemaal.quote:Op donderdag 24 mei 2007 20:20 schreef scanman01 het volgende:
Wat is Huub opeens aardig voor Brian.
De vara is weer weg dank je.quote:Op donderdag 24 mei 2007 20:20 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
raar, maar volgens mij heb je op de + gedrukt.
druk even op de /
jaap komt wel met een goed aanbod hahahaquote:Op donderdag 24 mei 2007 20:20 schreef tipsch het volgende:
Huub speelt het script mee, ik ben er klaar mee "ik verander mijn stem naar Brian"![]()
Brian en Natasia hebben 8 maanden lief en leed gedeeld. Dat zei Brian net ook. En dat realiseerde Huub zich ook opeens.quote:Op donderdag 24 mei 2007 20:20 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Huub kiest ineens voor Brian, dat snap ik ff niet.
kutredactiequote:Op donderdag 24 mei 2007 20:21 schreef rooie3 het volgende:
Verdomme Huub moet Brian weer helpen.
Huub heeft echt afgedaan nu voor me.
FEBO , meer zeg ik niet.quote:Op donderdag 24 mei 2007 20:21 schreef Nostalgist het volgende:
Is Huub zo slim of ben ik zo dom ?
Ik dacht aan eventuele 'prime-time' met Amanda.. Nu kunnen ze met zijn allen op haar inpratenquote:Op donderdag 24 mei 2007 20:20 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Huub kiest ineens voor Brian, dat snap ik ff niet.
Yup, na het telefoontje was ie opeens om.quote:
och ... puur menselijk bekeken is het wel zo..quote:Op donderdag 24 mei 2007 20:21 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Brian en Natasia hebben 8 maanden lief en leed gedeeld. Dat zei Brian net ook. En dat realiseerde Huub zich ook opeens.
Jaap zegt nu nog: het spel is verhard...quote:Op donderdag 24 mei 2007 20:23 schreef easy-going het volgende:
Haha, tuurlijk gaat Brian ........ hoe naïef zijn jullie zeg.
Het is triest, maar het ligt er toch duimendik bovenop.
quote:Op donderdag 24 mei 2007 20:22 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Yup, na het telefoontje was ie opeens om.![]()
Doe ik al een tijdje, wordt alleen maar erger hoe langer je kijkt.quote:Op donderdag 24 mei 2007 20:23 schreef tipsch het volgende:
Ik kots zo langzamerhand op dit kutprogramma![]()
Kreeg hij weer een telefoontje dan ? Nadat telefoontje in de private ?quote:Op donderdag 24 mei 2007 20:24 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
![]()
![]()
Huub...
Jezus, wat jammer..... De enige echte wordt nu ook fake.....
Ja, dat klopt. Maar het doel is toch niet om 'je vijand' een pleziertje te doen. Dit was een uitlezen kans om Brian's moreel een knakje te geven zonder fysiek geweld.quote:Op donderdag 24 mei 2007 20:21 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Brian en Natasia hebben 8 maanden lief en leed gedeeld. Dat zei Brian net ook. En dat realiseerde Huub zich ook opeens.
Welke pret schatje?quote:Op donderdag 24 mei 2007 20:23 schreef Marrije het volgende:
Ik kijk al een stuk minder maar dit soort dingen bederft de pret meteen weer. Bah.
Ikke niet, Meer dan menselijk. Tis altijd haar vriendje geweest en als je een paar sukkels waar je niks mee hebt aan je bed heb staan is dat martellenquote:Op donderdag 24 mei 2007 20:23 schreef Desii het volgende:
[..]
och ... puur menselijk bekeken is het wel zo..
Maar morgen zien ze haar toch weer... ik ben gewoon teleurgesteld dat Brian mag...
Neuh , dat was het telefoontje....quote:Op donderdag 24 mei 2007 20:25 schreef petraa het volgende:
[..]
Kreeg hij weer een telefoontje dan ? Nadat telefoontje in de private ?
Wat een spel ook, er hoefde nergens om gespeeld te worden, alleen de weg er naartoe was een spelletje. Gut wat een flauwe actie van de regie. Laat Brian dan gewoon voor een paar uur naar achter verdwijnen en bij Natas op bezoek gaan.quote:Op donderdag 24 mei 2007 20:24 schreef petraa het volgende:
Huub tegen Natanael het spel is verhard, nou weinig verharding, het had verhard geweest als Brian niet mocht gaan.
Hear ! Hear !quote:Op donderdag 24 mei 2007 20:25 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ja, dat klopt. Maar het doel is toch niet om 'je vijand' een pleziertje te doen. Dit was een uitlezen kans om Brian's moreel een knakje te geven zonder fysiek geweld.
Nee, hij telefoneerde zelf naar achter, zogenaamd om te vragen of degene die gaat er ook blijft slapen. Alsof hij niet allang al weet wat er gaat gebeuren. Wat is dit programma afgegleden zegquote:Op donderdag 24 mei 2007 20:25 schreef petraa het volgende:
[..]
Kreeg hij weer een telefoontje dan ? Nadat telefoontje in de private ?
Het zal wel voor een uitzending zijn.quote:Op donderdag 24 mei 2007 20:26 schreef Marrije het volgende:
[..]
Wat een spel ook, er hoefde nergens om gespeeld te worden, alleen de weg er naartoe was een spelletje. Gut wat een flauwe actie van de regie. Laat Brian dan gewoon voor een paar uur naar achter verdwijnen en bij Natas op bezoek gaan.
quote:Op donderdag 24 mei 2007 20:26 schreef Sporti het volgende:
[..]
en vooral NIET betalen voor streams!!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |