ik ben toch (ook) niet gek..... 10quote:Op donderdag 24 mei 2007 20:26 schreef petraa het volgende:
Ik ga dus echt niet betalen voor de streams volgende week.
Ik vind het zo lachen dat het nu al zo ongeveer als een feit op FOK wordt gebracht dat het 'opdracht' was van de redactie om het aan Brian te geven. Ik geloof daar dus geen reet van gewoon omdat dat volkomen zinloos is. Zó belangrijk is het niet dat Brian daar heen gaat. De redactie had er veel meer baat bij gehad als er een ruzie door de stemming zou ontstaan.quote:Op donderdag 24 mei 2007 20:24 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
![]()
![]()
Huub...
Jezus, wat jammer..... De enige echte wordt nu ook fake.....
Erg verstandig! Je zal zien je mist nietsquote:Op donderdag 24 mei 2007 20:26 schreef petraa het volgende:
Ik ga dus echt niet betalen voor de streams volgende week.
Zal ik me pagina maar opheffen?quote:Op donderdag 24 mei 2007 20:27 schreef tipsch het volgende:
[..]
Nee, hij telefoneerde zelf naar achter, zogenaamd om te vragen of degene die gaat er ook blijft slapen. Alsof hij niet allang al weet wat er gaat gebeuren. Wat is dit programma afgegleden zeg![]()
Oei... dat wist ik niet.....quote:Op donderdag 24 mei 2007 20:27 schreef shmoopy het volgende:
Nadat Huub ooit in de ruzie met Lieke had geschreeuwd dat hij 16000 euro had verdiend om Jaap erin te houden, denk ik dat ik het een stuk beter begrijp.
De reallife soap wordt natuurlijk wel degelijk gemaakt, alleen krijgen de bewoners gewoon poen voor bepaald gedrag of bepaalde gebeurtenissen.
Da's de enige manier die ik zie om te kunnen rijmen dat ze zulke rare dingen doen af en toe, en waarom ze daaraan meedoen.
Ja idd kan niet anders dit pik je anders tog niet waarschijnelijk is de pot all opquote:Op donderdag 24 mei 2007 20:27 schreef shmoopy het volgende:
Nadat Huub ooit in de ruzie met Lieke had geschreeuwd dat hij 16000 euro had verdiend om Jaap erin te houden, denk ik dat ik het een stuk beter begrijp.
De reallife soap wordt natuurlijk wel degelijk gemaakt, alleen krijgen de bewoners gewoon poen voor bepaald gedrag of bepaalde gebeurtenissen.
Da's de enige manier die ik zie om te kunnen rijmen dat ze zulke rare dingen doen af en toe, en waarom ze daaraan meedoen.
Hoeveel mensen streamen er via jou pagina hidihoquote:
nou ik denk dat Brainless niet aangepakt mag worden.....dat zie ik al 8 maanden!quote:Op donderdag 24 mei 2007 20:27 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik vind het zo lachen dat het nu al zo ongeveer als een feit op FOK wordt gebracht dat het 'opdracht' was van de redactie om het aan Brian te geven. Ik geloof daar dus geen reet van gewoon omdat dat volkomen zinloos is. Zó belangrijk is het niet dat Brian daar heen gaat. De redactie had er veel meer baat bij gehad als er een ruzie door de stemming zou ontstaan.
ik hoorde hem in ieder geval wel pannekoek zeggen, maar Brian zat er doorheen te tetterenquote:Op donderdag 24 mei 2007 20:25 schreef Nostalgist het volgende:
Zei .NL nu dat pannenkoek er de oorzaak van was dat het spel harder geworden is ??
bij tien en bij mij doen ze het wel, hetzij met buffers.quote:Op donderdag 24 mei 2007 20:28 schreef tipsch het volgende:
stream 1 en 2 liggen nog steeds plat? al de hele dag?
Hier http://dgk.servehttp.com/index.asp?prog=2 doet ie het prima.quote:Op donderdag 24 mei 2007 20:28 schreef tipsch het volgende:
stream 1 en 2 liggen nog steeds plat? al de hele dag?
Tot Japie ineens te populair wordt. Dan wordt er iets gedaan waardoor Japie niet leuk meer is.quote:Op donderdag 24 mei 2007 20:28 schreef rooie3 het volgende:
Vind het echt niet normaal meer hoor.
Huub die altijd Brian zijn zin geeft.
Huub die met Eric moet ruzie maken.
Huub is zo ook geen winnaar meer.
Ik ben echt voor Japio.
Ik zal eens kijken wat het nu is, momentquote:Op donderdag 24 mei 2007 20:29 schreef petraa het volgende:
[..]
Hoeveel mensen streamen er via jou pagina hidiho
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |