Sterker nog: als er een script zou zijn geweest, was er wel een ruzie ontstaan tussen Brian en Huub.quote:Op donderdag 24 mei 2007 20:44 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Het kan natuurlijk zijn dat ze hebben gezegd dat het alleen een bezoek van een paar uur is...niet blijven slapen dus...en dat Huub even het spelletje speelde om Brian te laten zweten..wat op zich goed lukte..![]()
Ik geloof niet dat Huub is gezegd voor Brian te kiezen..als ze persee wilden dat Brian naar Natasia ging hadden ze hem ook gewoon kunnen laten gaan zonder stemming.. wie kan ze wat maken?..ze kunnen doen wat ze willen..
Maar het maakt natuurlijk wel erg mooie tv-beelden he, de hele groep die inziet hoe hecht de band tussen Natasia en Brian is...quote:Op donderdag 24 mei 2007 20:44 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Het kan natuurlijk zijn dat ze hebben gezegd dat het alleen een bezoek van een paar uur is...niet blijven slapen dus...en dat Huub even het spelletje speelde om Brian te laten zweten..wat op zich goed lukte..![]()
Ik geloof niet dat Huub is gezegd voor Brian te kiezen..als ze persee wilden dat Brian naar Natasia ging hadden ze hem ook gewoon kunnen laten gaan zonder stemming.. wie kan ze wat maken?..ze kunnen doen wat ze willen..
Mee eens, als iemand in het huis iets aparts doet of zegt, is dat gelijk in opdracht van de Febo. Bijna bij ALLES wat er in dat huis gebeurt. Niet alleen Brian is para hier vrees ikquote:Op donderdag 24 mei 2007 20:42 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Klopt, want het moment dat ik ECHT denk dat er gescript wordt, dan kijk ik dus niet meer. Dan kijk ik wel naar GTST ofzo. Maar er zijn zoveel dingen die er op wijzen dat er NIET gescript wordt. Alleen al het feit dat Sylvia NOOIT echt boeiende tv heeft gemaakt. Heeft die dan nooit een leuk script gekregen? En zo kan ik nog wel even doorgaan, maar laat maar. We verschillen van mening en niet zo'n klein beetje ook.
FOK maakt streamers echt paranoid. Het was zó overduidelijk dat Sylvia zelf weg wilde. Maar goed, iedereen mag geloven wat hij/zij zelf wil.quote:Op donderdag 24 mei 2007 20:44 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Sylvia wilde geen script.
Vandaar dat ze ook weg moest.
Zei Natasia paar dagen geleden nog.
als Lieke eerder was binnen gekomen had dat Sylvia kunnen redden.
Omdat Sylvia tegen Lieke was.
nee die komt pas als ze met 2 over zijn!quote:Op donderdag 24 mei 2007 20:45 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Sterker nog: als er een script zou zijn geweest, was er wel een ruzie ontstaan tussen Brian en Huub.
Ja, dit was boeiend... dat Huub zonder ruzie of wat dan ook zijn stem aan Brian geeft.quote:Op donderdag 24 mei 2007 20:45 schreef Disana het volgende:
[..]
Maar het maakt natuurlijk wel erg mooie tv-beelden he, de hele groep die inziet hoe hecht de band tussen Natasia en Brian is...
quote:Op donderdag 24 mei 2007 20:43 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
HOESSOW operatie mislukt....HOESSOW?
![]()
quote:Op donderdag 24 mei 2007 20:47 schreef Disana het volgende:
Amanda wou eerst antwoorden dat Natasia wel bezoek van familie mocht ontvangen, maar veranderde toen van gedachten.
Wedje doen dat het erin komt?quote:Op donderdag 24 mei 2007 20:47 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ja, dit was boeiend... dat Huub zonder ruzie of wat dan ook zijn stem aan Brian geeft.
Natasia zei het toch zelf.quote:Op donderdag 24 mei 2007 20:46 schreef scanman01 het volgende:
[..]
FOK maakt streamers echt paranoid. Het was zó overduidelijk dat Sylvia zelf weg wilde. Maar goed, iedereen mag geloven wat hij/zij zelf wil.
quote:Op donderdag 24 mei 2007 20:46 schreef scanman01 het volgende:
[..]
FOK maakt streamers echt paranoid. Het was zó overduidelijk dat Sylvia zelf weg wilde. Maar goed, iedereen mag geloven wat hij/zij zelf wil.
Moet ze ook maar siliconen nemen danquote:Op donderdag 24 mei 2007 20:47 schreef SiRojK het volgende:
Dit is echt vaag.. NU lijkt ze net een man, mijn borst is net zo groot
[afbeelding]
En als ze zelf niet weg wilde dan? Hoe hadden ze dat dan opgelost? Beetje moeilijk te verkopen voor het publiek.quote:Op donderdag 24 mei 2007 20:44 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Sylvia wilde geen script.
Vandaar dat ze ook weg moest.
Zei Natasia paar dagen geleden nog.
als Lieke eerder was binnen gekomen had dat Sylvia kunnen redden.
Omdat Sylvia tegen Lieke was.
Als ze de gouden poort uitrijden komen ze op een van de twee parkeerterreinen van de FEBO. Vrij zeker dat daar meteen een camera-man en redacteur zal instappen.quote:Op donderdag 24 mei 2007 20:46 schreef schatje het volgende:
Gaat er niemand van de Febo meeLekker spelinformatie doorbriefen dan.
Dat nam ik jou toch al niet, dus dat komt dan goed uit.quote:Op donderdag 24 mei 2007 20:48 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Vanaf nu neem ik jou niet meer serieus.
Nee, andere kleren aantrekken!quote:Op donderdag 24 mei 2007 20:48 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Moet ze ook maar siliconen nemen dan
quote:Op donderdag 24 mei 2007 20:47 schreef noekje het volgende:
[..]
Hoessow kunnen ze je tepels niet meer terugzetten? Hoessow...
Brian:Hoe laat is het nu?
Natasia:23.45 uur hoessow??
Brian: Ik zag net Yairo cruissen in tha hood. Ik dacht,'moet die niet naar bed maar het is nog geen 2.00 uur dus hij heeft nog eventjes.'
Natasia: heb je nog iets voor me meegebracht?
Brian: Ja dushi..natuurlijk. Appelkoeken maar die mag je niet opeten want die wil Dr. Laban transplanteren. Dat worden je nieuwe tepels!!![]()
Syl heeft vast en zeker een heel aantrekkelijk bod gekregenquote:Op donderdag 24 mei 2007 20:48 schreef TiNo_Flo het volgende:
[..]
En als ze zelf niet weg wilde dan? Hoe hadden ze dat dan opgelost? Beetje moeilijk te verkopen voor het publiek.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |