kanker scheld wel lekker..en het was toch een neger of niet? 1+1=2quote:Op woensdag 23 mei 2007 21:12 schreef Mr-Sander het volgende:
[..]
Zelfs dan hoor je je te beheersen en geen racistische opmerking te maken. Kijk, klootzak is tot daar aan toe. Maar 'kankerneger' is écht iets anders hoor.
quote:
quote:Op woensdag 23 mei 2007 21:39 schreef rompompom het volgende:
----------------Stekelenburg
Ogararu--VD Wiel--Vermaelen--Emanuelson
-----Davids-----Heitinga-----Gabri
---De Mul------Huntelaar------Babel
Dat zal 'm zondag wel worden, toch?
A, ja, ik had al het idee iemand vergeten te zijn. Dan schuift Heitinga naar achter op de plek van VD Wiel.quote:
Zo dan.quote:Op woensdag 23 mei 2007 21:39 schreef rompompom het volgende:
Ogararu--Heitinga-Vermaelen--Emanuelson
-----Davids---------Perez--------Gabri
---De Mul--------Huntelaar------Babel
Zullen we Gabri en Davids dan ook maar op hun plekkie zetten? (precies andersom dus)quote:Op woensdag 23 mei 2007 21:43 schreef rompompom het volgende:
[..]
A, ja, ik had al het idee iemand vergeten te zijn. Dan schuift Heitinga naar achter op de Plek van VD Wiel.
[..]
Zo dan..
Hij gaat lekker.quote:Op woensdag 23 mei 2007 21:44 schreef BadRabbit het volgende:
[..]
Zullen we Gabri en Davids dan ook maar op hun plekkie zetten? (precies andersom dus)![]()
Het is inderdaad niet om aan te zien. Ook Seedorf kan nog niet imponeren.quote:Op woensdag 23 mei 2007 21:45 schreef koningdavid het volgende:
Ik ben eruit. Wij pakken die cup met de grote oren gewoon volgend seizoen.![]()
Wat een saaie wedstrijd zeg, voetbal heeft ons nodig.
Laten we eerst maar az vernederen zondagquote:Op woensdag 23 mei 2007 21:45 schreef koningdavid het volgende:
Ik ben eruit. Wij pakken die cup met de grote oren gewoon volgend seizoen.![]()
Wat een saaie wedstrijd zeg, voetbal heeft ons nodig.
Tuurlijk, schelden is soms lekker. Geef ik toe, maar ik zou nooit, maar dan ook nooit iemand racistisch bejegenen. Maar goed...quote:Op woensdag 23 mei 2007 21:34 schreef Sethje het volgende:
[..]
kanker scheld wel lekker..en het was toch een neger of niet? 1+1=2
Vandaar je avatar....quote:Op woensdag 23 mei 2007 21:59 schreef Mr-Sander het volgende:
[..]
Tuurlijk, schelden is soms lekker. Geef ik toe, maar ik zou nooit, maar dan ook nooit iemand racistisch bejegenen. Maar goed...
Wat is daar mis mee? Gewoon Nederlandse vlag, is niets racistisch aan, toch? Of staat de Nederlandse vlag voor: blanke mensen met blauwe ogen en blond haar?quote:
Precies! Superieur aan andere mensen met andere haarkleurenquote:Op woensdag 23 mei 2007 22:03 schreef Mr-Sander het volgende:
[..]
Wat is daar mis mee? Gewoon Nederlandse vlag, is niets racistisch aan, toch? Of staat de Nederlandse vlag voor: blanke mensen met blauwe ogen en blond haar?
Waarom zou je dan niet neger tegen die grens mogen zeggen? en kanker werd in deze zin gebruikt als krachtterm en niet als ziekte.quote:Op woensdag 23 mei 2007 22:03 schreef Mr-Sander het volgende:
[..]
Wat is daar mis mee? Gewoon Nederlandse vlag, is niets racistisch aan, toch? Of staat de Nederlandse vlag voor: blanke mensen met blauwe ogen en blond haar?
Davids en Gabri omdraaienquote:Op woensdag 23 mei 2007 23:05 schreef Noshiba het volgende:
-----Ogararu--Vermaelen--Emanuelson
-------------------Heitinga
-----Davids----------------------Gabri
--------------------Perez
---Babel-------------------------Mitea
-------------------Huntelaar
Aanvallend, maar toch wel de beide vleugels niet 'te' aanvallend spelen. De mul staat er niet in omdat ik die gozer totaal niet mag, ik vind hem toch wel zo slécht
Lijkt me sterk dat het een makkie wordt.quote:Op woensdag 23 mei 2007 23:19 schreef M0NTANA het volgende:
Heb een slecht voorgevoel, denk dat het zondag best weleens lastig kan worden!
we moeten positief blijven ! AJAXquote:Op woensdag 23 mei 2007 23:19 schreef M0NTANA het volgende:
Heb een slecht voorgevoel, denk dat het zondag best weleens lastig kan worden!
En Jaap dan?quote:Op woensdag 23 mei 2007 22:04 schreef Sethje het volgende:
[..]
Precies! Superieur aan andere mensen met andere haarkleuren![]()
quote:Het bestuur van AZ is zondag niet aanwezig in de Amsterdam ArenA bij de wedstrijd tussen Ajax en AZ voor een plaats in de voorronde van de Champions League.
Dat maakte de Alkmaarse voetbalclub woensdag bekend. Het bestuur wil zich op deze manier solidair tonen aan de eigen supporters, die de wedstrijd boycotten. De supportersvereniging en de club vinden de voorwaarden van de lokale autoriteiten onacceptabel.
De supportersvereniging van AZ was van plan met 1600 personen naar Amsterdam te reizen, maar Amsterdam wil niet meer dan tien bussen toestaan.
quote:Michael Timisela kreeg van zijn huidige club Ajax te horen dat zijn aflopende contract niet zal worden verlengd.
De verdediger heeft na deze bekendmaking over interesse van andere clubs zeker niet te klagen. Volgens de berichten hebben clubs als Sparta, NAC, RKC en VVV Venlo al interesse getoond in de speler. Het weekblad Voetbal International meldt dat de speler vermoedelijk zal gaan kiezen voor Sparta waar oud Ajax trainer Danny Blind de Technisch directeur zal gaan worden.
quote:De AFCA Supportersclub houdt zich over het algemeen niet bezig met het technisch beleid van onze club, maar wij vinden het wel eens tijd worden om Kenneth Perez openlijk te steunen. Via de media komt het bericht naar buiten, dat onze club mogelijk van Kenneth Perez af zou willen. De timing van het bericht is opvallend zo vlak voor de belangrijke wedstrijd tegen AZ, maar we weten dat sommige media daar zo hun bedoelingen mee hebben. Uiteraard is het moeilijk om de betrouwbaarheid van dergelijke berichtgeving te controleren.
Toch vinden wij dat het geen kwaad kan om aan Henk ten Cate en de clubleiding een signaal af te geven, dat wij als supporters graag zien dat Perez behouden blijft voor de club. Zijn kwaliteit en ervaring kan in het nieuwe seizoen enorm belangrijk zijn.
Kenneth is voor ons méér dan een wisselspeler…
Ajacieden: laat je horen en steun Kenneth Perez !
Perez gaat tekeer tegen iedereen en De Mul zit verscholen in een hoekje te huilen...quote:Op donderdag 24 mei 2007 08:22 schreef Suijk het volgende:
Wij weten natuurlijk niet hoe dat gaat in de kleedkamers. Zou er wel eens bij willen zijn, gewoon om te zien hoe die verhoudingen nu allemaal liggen.
denk je niet dat heitinga speelt? denk dat we hem alleen om zijn instelling en mentaliteit al kunnen gebruiken.quote:Op donderdag 24 mei 2007 08:38 schreef Ordinair het volgende:
Ik hoop:
De Steek
Ogararu - v/d Wiel - Vermealen - Urby
Heitinga
Gabri - Perez- Davids
Huntelaar - Babel
Ik denk:
De Steek
Ogararu - v/d Wiel - Vermealen - Urby
Gabri - Perez- Davids
De Mul - Huntelaar - Babel
quote:Op donderdag 24 mei 2007 09:08 schreef Apfel. het volgende:
Waar slaat "De Steek" op :p, ik weet dat t van zn achternaam komt (joh), maar voor de rest is t weinig positiefs toch :p.
Edgar Davids, de Daaf
Mwoah, Kenneth Perez is best ambitieus, denk dat hij nog niet terugkeert naar Denemarken.quote:Op donderdag 24 mei 2007 09:32 schreef rompompom het volgende:
Het zou me niet eens verbazen als-ie naar Denemarken gaat, mocht het buitenland worden.
vergeet het maar....... niet met jullie in elk geval.....quote:Op donderdag 24 mei 2007 09:48 schreef PyTh het volgende:
Volgens mij wil Kenneth gewoon graag een keertje CL spelen.
Te weinig creativiteit . En De Mul... ik zou eerder met babel en huntelaar voorin spelen en een extra middenelder. De opbrengst van die vleugelspeler zoals De Mul is nihil.quote:Op woensdag 23 mei 2007 21:39 schreef rompompom het volgende:
Ogararu--VD Wiel--Vermaelen--Emanuelson
-----Davids-----Heitinga-----Gabri
---De Mul------Huntelaar------Babel
Dat zal 'm zondag wel worden, toch?
Inderdaad die loopt zo vaak de ruimte van ogararu dicht dat je hem de huid vol zou schelden als je daar in dat elftal stond. Ipv diepte komt hij ALTIJD naar de bal waardoor de verdediger die inloopt moet stoppen omdat hij anders op zijn tenen loopt.quote:
Ja zoiets, we moeten aan de andere kant hebben ook zo'n speler als Babel die continu dreiging heeft. Maar volgens mij staat Quaresma op dezelfde plek als Babelquote:Op donderdag 24 mei 2007 10:51 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Nee. Maar dat zou wel leuk zijn. Misschien ruilen tegen de Mul![]()
12 jaar alweer...quote:Op donderdag 24 mei 2007 10:34 schreef super-mario het volgende:
24 Mei 1995.......
Dat is echt lang geleden ja. Als ik die beelden van Milan zie, die feestende menigte... Dat wil ik ook weer meemaken.quote:
http://www.youtube.com/watch?v=vhgFLcUkhe8quote:Op donderdag 24 mei 2007 10:34 schreef super-mario het volgende:
24 Mei 1995.......
Ik ben bang dat we daar nog een tijd op moeten wachten.quote:Op donderdag 24 mei 2007 10:59 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Dat is echt lang geleden ja. Als ik die beelden van Milan zie, die feestende menigte... Dat wil ik ook weer meemaken.
Ook al komt er maar 20.000 man, het is denk ik allang besloten. De wedstrijd in Alkmaar was stijf uitverkocht, Groningen had twee keer een uitverkocht huis etc. Jammer, maar ik wil graag dat Ajax CL gaat voetballen dus ik ga mijn club steunen...quote:Op donderdag 24 mei 2007 11:14 schreef Blight het volgende:
Jammer dat er toch weer veel mensen heen gaan, aangezien de KNVB na dit seizoen de playoffs wil evalueren. En welkom terug M0NTANA..
Als ik reeel ben denk ik ook niet dat het toeschouwersaantal van deze wedstrijd nog enige invloed zal hebben nee..quote:Op donderdag 24 mei 2007 11:20 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ook al komt er maar 20.000 man, het is denk ik allang besloten. De wedstrijd in Alkmaar was stijf uitverkocht, Groningen had twee keer een uitverkocht huis etc. Jammer, maar ik wil graag dat Ajax CL gaat voetballen dus ik ga mijn club steunen...
Wat volgend jaar? Dan kunnen we weer 'volgend jaar maar weer' roepen?quote:Op donderdag 24 mei 2007 11:27 schreef super-mario het volgende:
12 jaar alweer pfff....volgend jaar dan maar ?
quote:Op donderdag 24 mei 2007 11:29 schreef Blight het volgende:
[..]
Wat volgend jaar? Dan kunnen we weer 'volgend jaar maar weer' roepen?
Ik ben voor.quote:Op donderdag 24 mei 2007 11:27 schreef super-mario het volgende:
12 jaar alweer pfff....volgend jaar dan maar ?
Mag PSV wel wat gaan herstructureren... ow wacht daar zijn jullie al mee bezig.. van der Leegte, Zonneveldquote:Op donderdag 24 mei 2007 11:33 schreef PyTh het volgende:
Keep on dreaming jongens
Denk sowieso dat het heel lastig wordt voor een Nederlandse club om nog een keer de CL te winnen.
Of ze moeten wat gaan doen aan een maximaal aantal buitenlanders.......maar dat zal wel niet.......
Ik zag het vannacht ook al op ajax.nl. Pffff... Gewoon Leidse. Daar is het ten minste echt gezellig.quote:Op donderdag 24 mei 2007 11:32 schreef CSI_MIAMI het volgende:
fijn dat dagjesvolk zondag in de ArenA
zo istquote:Op donderdag 24 mei 2007 11:37 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Ik zag het vannacht ook al op ajax.nl. Pffff... Gewoon Leidse. Daar is het ten minste echt gezellig.
Het komt vooral doordat landen als Engeland, Italië en Spanje nu met 4 ploegen in de Champions League zitten. Vroeger had Griekenland b.w.v.s. netzoveel deelnemers als Engeland. Dat maakt het niveau ook een stuk lager.quote:Op donderdag 24 mei 2007 11:33 schreef PyTh het volgende:
Keep on dreaming jongens
Denk sowieso dat het heel lastig wordt voor een Nederlandse club om nog een keer de CL te winnen.
Of ze moeten wat gaan doen aan een maximaal aantal buitenlanders.......maar dat zal wel niet.......
'quote:Op donderdag 24 mei 2007 11:40 schreef M0NTANA het volgende:
Als we weer teruggaan naar het systeem dat je maar twee/drie buitenlanders mag opstellen, is Ajax meteen de grote favoriet voor de Champions League van komend seizoen!
Mwoh, 3/4 zou ik al tevreden mee zijn. Platini wilde er geloof ik 5 van maken, maar dat vind ik toc echt te veel.quote:Op donderdag 24 mei 2007 11:40 schreef M0NTANA het volgende:
Als we weer teruggaan naar het systeem dat je maar twee/drie buitenlanders mag opstellen, is Ajax meteen de grote favoriet voor de Champions League van komend seizoen!
En zonder tegendoelpunten.quote:Op donderdag 24 mei 2007 11:38 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Het komt vooral doordat landen als Engeland, Italië en Spanje nu met 4 ploegen in de Champions League zitten. Vroeger had Griekenland b.w.v.s. netzoveel deelnemers als Engeland. Dat maakt het niveau ook een stuk lager.
Al was Ajax in '94/'95 gewoon de allerbeste. Als je titelverdediger (Milan) 3 keer in een seizoen verslaat, ben je gewoon de koning.
Dat kan nog wel eens vies tegenvallen. Met Perez, Ogararu, Vermaelen en Bakircioglu heb je al vier buitenlanders die basismateriaal zijn voor volgend seizoen. Als Huntelaar en Sneijder weggaan, zijn er niet direct Nederlandse opvolgers die voldoen. Daarnaast zou een extra blok beton achterin geen kwaad kunnen en behalve Boulahrouz is daar geen Nederlander voor te vinden.quote:Op donderdag 24 mei 2007 11:40 schreef M0NTANA het volgende:
Vijf is momenteel wel eerder haalbaar. En ach, liever dat dan onbeperkt.quote:Op donderdag 24 mei 2007 11:44 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Mwoh, 3/4 zou ik al tevreden mee zijn. Platini wilde er geloof ik 5 van maken, maar dat vind ik toc echt te veel.
En PSV kan net die 5 Nederlanders in hun selectie opstellen...quote:Op donderdag 24 mei 2007 11:40 schreef M0NTANA het volgende:
Het is een begin. Arsenal krijgt het moeilijk dan.quote:Op donderdag 24 mei 2007 11:46 schreef Blight het volgende:
[..]
Vijf is momenteel wel eerder haalbaard. En ach, liever dat dan onbeperkt.
Stekelenburg, Van der Wiel, Stam, Heitinga, Emanuelson, Gabri, Sneijder, Davids, Bakircioglü, Huntelaar en Babel.quote:Op donderdag 24 mei 2007 11:45 schreef rompompom het volgende:
[..]
Dat kan nog wel eens vies tegenvallen. Met Perez, Ogararu, Vermaelen en Bakircioglu heb je al vier buitenlanders die basismateriaal zijn voor volgend seizoen. Als Huntelaar en Sneijder weggaan, zijn er niet direct Nederlandse opvolgers die voldoen. Daarnaast zou een extra blok beton achterin geen kwaad kunnen en behalve Boulahrouz is daar geen Nederlander voor te vinden.
Eens.quote:Op donderdag 24 mei 2007 11:47 schreef Aanvoerder het volgende:
Ik ben toch redelijk nationalistisch ingesteld, dus hoe meer Nederlanders, hoe beter.
En met hen vele anderen.quote:Op donderdag 24 mei 2007 11:47 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Het is een begin. Arsenal krijgt het moeilijk dan.
heeft psv 5 nederlanders?quote:Op donderdag 24 mei 2007 11:46 schreef koningdavid het volgende:
[..]
En PSV kan net die 5 Nederlanders in hun selectie opstellen...![]()
Het voetbal wordt de fans ontnomen door de mensen die geld willen zien. In plaats van een elftal, zie je dan 11 zakken met geld over het veld hobbelen.quote:Op donderdag 24 mei 2007 11:50 schreef S-Two het volgende:
Die regel zou er eigenlijk wel moeten komen ja, net zoals dat de CL naar minder teams (per land) moet. Maar goed, ik denk niet dat beiden er ooit door zal komen.
Eerst AZ verslaan. Dan zien we wel verder.quote:Op donderdag 24 mei 2007 11:53 schreef dramslag het volgende:
Hebben jullie nog favorieten om tegen te komen in de voorronde van de Champions League?
Dat is voor een groot deel al gebeurd, en zal alleen nog maar meer toenemen ben ik bang. Platini komt dan nu ook wel weer met dit mooie plan, maar ik denk dat de grote clubs machtig genoeg zijn om er tegen in te gaan. Jammer, want het zou het voetbal wel weer meer voetbal maken.quote:Op donderdag 24 mei 2007 11:52 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Het voetbal wordt de fans ontnomen door de mensen die geld willen zien. In plaats van een elftal, zie je dan 11 zakken met geld over het veld hobbelen.
Mooie opstelling. Maar wat als Huntelaar nou wegvalt? En Sneijder is zo goed als weg, ook als Ajax er niet uitkomt met Valencia.quote:Op donderdag 24 mei 2007 11:48 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Stekelenburg, Van der Wiel, Stam, Heitinga, Emanuelson, Gabri, Sneijder, Davids, Bakircioglü, Huntelaar en Babel.
quote:Wordt er zondag op een fatsoenlijke manier afscheid genomen van vertrekkende spelers, of wachten we tot het tournament wanneer de spelers niet komen en zien onze helden van nu nooit meer terug?
Zeker is dat Grygera, Roger en Grim weg gaan na zondag. Duidelijk, maar nog niet zeker is dat een aantal mensen hen zal volgen.
In het verleden is dit al meermalen voor gekomen en waar we pretenderen een topclub te zijn, kunnen we blijkbaar niet goed omgaan met vertrekkende spelers.
Van der Meyde, De Ridder, Escude, Zlatan en Rosales om eens wat recente namen te noemen, kregen helemaal geen afscheid. Maar ook Van der Vaart, Rosenberg en Chivu kregen niet het afscheid dat past bij een club als Ajax.
Zondag zullen we het zien, of moeten we toch weer kaarten voor het tournament gaan halen?
Als men voor Ryan Babel de bedragen over heeft die ik weleens in de Engelse tabloids lees, dan ga ik hem persoonlijk brengen en maak ik er een leuk weekendje London van. Zowel als linksbuiten als in de spits komt hij tekort, dus een vertrek is geen ramp. Klaas Jan Huntelaar en Wesley Sneijder zou ik er graag bijhouden, maar of dat realistisch is? Geen van beiden heeft aangegeven dat hij per se weg moet, dus wie weet?quote:Op donderdag 24 mei 2007 11:50 schreef PyTh het volgende:
Wat is jullie verwachting over het aanblijven van Sneijder, Huntelaar en Babel indien jullie geen CL halen?
Het inpassen van de eigen jeugd is jarenlang ons sterkste punt geweest, dus waarom niet wat meer op De Toekomst kijken in plaats van dure, middelmatige buitenlanders scouten?quote:Op donderdag 24 mei 2007 11:55 schreef rompompom het volgende:
[..]
Mooie opstelling. Maar wat als Huntelaar nou wegvalt? En Sneijder is zo goed als weg, ook als Ajax er niet uitkomt met Valencia.
Babel schijnt een clausule van 8 miljoen euro in z'n contract te hebben toch?quote:Op donderdag 24 mei 2007 12:04 schreef M0NTANA het volgende:
Als men voor Ryan Babel de bedragen over heeft die ik weleens in de Engelse tabloids lees, dan ga ik hem persoonlijk brengen en maak ik er een leuk weekendje London van. Zowel als linksbuiten als in de spits komt hij tekort, dus een vertrek is geen ramp. Klaas Jan Huntelaar en Wesley Sneijder zou ik er graag bijhouden, maar of dat realistisch is? Geen van beiden heeft aangegeven dat hij per se weg moet, dus wie weet?
Waar komt dat artikel vandaan? Amsterdam Tournament en play-offs zijn voor mij hetzelfde, toernooien in een ArenA zónder echte supporters en met een grafsfeer. Play-offs moeten weg, dan kunnen de vertrekkende spelers gewoon afscheid nemen na afloop van de laatste thuiswedstrijd van de competitie.quote:
Dacht dat Barça de defensie juist wilde verjongen!quote:Op donderdag 24 mei 2007 12:12 schreef Ordinair het volgende:
Blind heeft zich in de kijker gespeeld van Barca volgens Sportweek.
heb je linkje ervan?quote:Op donderdag 24 mei 2007 12:12 schreef Ordinair het volgende:
Leuk woordgrapje.quote:Op donderdag 24 mei 2007 12:12 schreef Ordinair het volgende:
quote:
Daley is meer verdediger/middenvelder, geen spits. Beetje hetzelfde type als zijn vader volgens mij.quote:Op donderdag 24 mei 2007 12:23 schreef Ordinair het volgende:
Maar ik denk dat we Daley (zo is het toch?) gewoon vast moeten houden. Misschien is het de vervanger voor KJH uit onze eigen jeugd!
Ik dacht dat hij een wat aanvallende middenvelder was. En je weet het met die jonkies, nu kan je ze nog overal neer zetten.quote:Op donderdag 24 mei 2007 12:25 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Daley is meer verdediger/middenvelder, geen spits. Beetje hetzelfde type als zijn vader volgens mij.
quote:Op donderdag 24 mei 2007 12:25 schreef koningdavid het volgende:
Beetje hetzelfde type als zijn vader volgens mij.
Volgens mij speelde hij bij jong Oranje wel aanvallend ingesteld maar weet het niet zeker. Tegen Ijsland was dat.quote:Op donderdag 24 mei 2007 12:25 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Daley is meer verdediger/middenvelder, geen spits. Beetje hetzelfde type als zijn vader volgens mij.
http://www.dannyblind.nlquote:
Het is een aardig tijdje geleden dat er een spits uit de jeugd kwam die het echte Ajax niveau had/heeft. Ook Babel redt dat bij lange na niet. Poepon heeft het nu aardig gedaan bij Willem II maar of dat nou onze hoop in bange dagen moet worden..?quote:Op donderdag 24 mei 2007 12:04 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Het inpassen van de eigen jeugd is jarenlang ons sterkste punt geweest, dus waarom niet wat meer op De Toekomst kijken in plaats van dure, middelmatige buitenlanders scouten?
quote:
quote:'Ajax-jeugdspeler Blind valt in de smaak bij scouts FC Barcelona'
--------------------------------------------------------------------------------
Datum: 24-mei-2007 11:53
FC Barcelona houdt de ontwikkeling van Daley Blind nauwlettend in de gaten, bericht El Mundo Deportivo. De zeventienjarige Ajacied, een vaste waarde in de A-jeugd, maakte tijdens het EK onder-17 indruk op de scouts van de Catalanen. Blind, die zowel in de verdediging als op het middenveld uit de voeten kan, scoorde twee keer tegen IJsland, alvorens geblesseerd uit te vallen. Eind maart tekende de zoon van Danny Blind een contract tot medio 2010 bij Ajax.
Naast Blind vielen ook Eden Hazard en Toni Kroos in de smaak van de scouts van FC Barcelona. Hazard is een Belgische middenvelder van Lille; de Duitser Kroos ligt vast bij FC Bayern München en speelt eveneens op het middenrif. (MA)
Bron?quote:
Dat zou ik ook wel willen weten.. Linkje?quote:Op donderdag 24 mei 2007 13:18 schreef TerroRobbie het volgende:
He, weet iemand toevallig waar ik kan vinden dat Barcelona die zoon van Danny B. wel ziet zitten?
Goede zaak lijkt me...quote:Vermeer: 'Ik ben zo goed als rond met Willem II'
24/5/2007 13:10
Kenneth Vermeer komt komend seizoen vrijwel zeker uit voor Willem II, dat de 21-jarige doelman huurt van Ajax. 'Ik ben zo goed als rond', vertelde de keeper van Jong Oranje in het trainingskamp in Hoenderloo aan VI.nl. 'Alleen de papieren moeten nog in orde worden gemaakt.'
Vermeer heeft contractueel laten vastleggen dat hij een serieuze kans krijgt onder de lat in Tilburg, al is dat geen garantie. De jonge doelman gaat tijdelijk weg bij Ajax om elders speeltijd en ervaring op te doen op het hoogste niveau.
De aanstaande overgang van Vermeer is opmerkelijk omdat coach Dennis van Wijk twee weken geleden in het Brabants Dagblad nog ontkende dat hij in beeld was bij Willem II. 'Vermeer heeft wel talent, maar geen ervaring. Daar zijn wij wel naar op zoek. Overigens zie ik in de Eredivisie maar weinig clubs waar Vermeer eerste keeper zou kunnen worden.
Inderdaad, hij moet nu echt een keer de kans krijgen om zich in de eredivisie te bewijzen.quote:
quote:Op donderdag 24 mei 2007 09:47 schreef Boixos_Nois het volgende:
De Steek
De Rare - Het Wiel - De Malle - Furby
Het Bushokje (abri) - 't Ken Net - De Daaf
Het Mietje - Centenbak - 1 op 100
Dat zeiden ze begin jaren 80 ook....quote:Op donderdag 24 mei 2007 11:33 schreef PyTh het volgende:
Keep on dreaming jongens
Blij met Aborah?quote:Op donderdag 24 mei 2007 13:18 schreef TerroRobbie het volgende:
He, weet iemand toevallig waar ik kan vinden dat Barcelona die zoon van Danny B. wel ziet zitten?
Beperkt zicht = je ziet geen fuck maar je bent er wel bij?quote:Op donderdag 24 mei 2007 14:08 schreef Da_Sandman het volgende:
Beperkt zicht 418
Ik kon het toch niet laten.
Geen idee wat ik kan verwachten, zal wel meevallen. Tis nog eerste rij ook volgens mn kaart...quote:Op donderdag 24 mei 2007 14:26 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Beperkt zicht = je ziet geen fuck maar je bent er wel bij?
Net zo'n Koning als KoningDavid?quote:Op donderdag 24 mei 2007 11:38 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Het komt vooral doordat landen als Engeland, Italië en Spanje nu met 4 ploegen in de Champions League zitten. Vroeger had Griekenland b.w.v.s. netzoveel deelnemers als Engeland. Dat maakt het niveau ook een stuk lager.
Al was Ajax in '94/'95 gewoon de allerbeste. Als je titelverdediger (Milan) 3 keer in een seizoen verslaat, ben je gewoon de koning.
Gewoon ergens anders in het vak gaan staan. Oh en die eerste rij 'slecht zicht' valt volgens mij onder slecht zicht vanwege dat glazen wandje wat er voor staat. Heb je weinig last van, zeker niet als je gaat staan.quote:Op donderdag 24 mei 2007 14:27 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Geen idee wat ik kan verwachten, zal wel meevallen. Tis nog eerste rij ook volgens mn kaart...
hmm... Koning David versloeg Goliath... Ajax versloeg alle grote clubs. Ik zie een parallel.quote:
Zoals ik al zei: als je gaat staan kijk je er toch over heen. Tenzij je 1.30m groot bent. Kan je relaxed leunen op dat wandje.quote:Op donderdag 24 mei 2007 14:51 schreef Da_Sandman het volgende:
Dat vermoeden had ik al... Ach, in de Kuip stond ik ook constant tegen zo een glazen wand aan te kijken, lekker boeiend...
Ik ken hem niet, maar wel tof voor die gozer natuurlijkquote:Op donderdag 24 mei 2007 14:54 schreef M0NTANA het volgende:
Nieuwe doelman voor Ajax: http://www.haarlemsdagbla(...)926179.ece?secId=593
Omdat Vermeer verhuurd wordt dus, prima. Hopelijk hoeft hij niet in actie te komen.quote:Op donderdag 24 mei 2007 14:54 schreef M0NTANA het volgende:
Nieuwe doelman voor Ajax: http://www.haarlemsdagbla(...)926179.ece?secId=593
3e keeper héquote:Op donderdag 24 mei 2007 14:59 schreef Robar het volgende:
Heijblok
Aardige keeper hoor, maar ik vind hem geen Ajax materiaal.
Inderdaad, geef dan hem een kans als eht echt nodig is.quote:Op donderdag 24 mei 2007 15:01 schreef Blight het volgende:
Ach, als derde doelman kan het niet zoveel kwaad. Hoewel van mij Marco van Duin ook best had mogen invallen als het echt nodig is.
ik las tyfushondquote:Haarlem-doelman Erik Heijblok heeft een eenjarig contract getekend bij Ajax. De Amsterdammers toonden begin deze maand voor het eerst belangstelling en gisteren zette de 29-jarige keeper uit Hippolytushoef zijn handtekening.
Heijblok wordt bij Ajax de derde doelman, achter Maarten Stekelenburg en Dennis Gentenaar.
hij moet steeds trainen, ik zie hem nooit meerquote:
Verdorie.quote:Op donderdag 24 mei 2007 15:55 schreef Houniet het volgende:
[..]
hij moet steeds trainen, ik zie hem nooit meer
Ik wilde net zeggen, want ik kende die naam ergens van. Die kerel had een aantal hele goeie reddingen die dag hoor. Dat hij er 4 om zijn oren kreeg was niet aan hem te wijten, het was de verdediging van Haarlemquote:Op donderdag 24 mei 2007 15:32 schreef BigFire het volgende:
Erik Heijblok beleeft een aparte carrière. Pas op zijn vijfentwintigste maakte hij zijn debuut in het betaalde voetbal, bij HFC Haarlem in de eerste divisie. In totaal speelde de keeper 126 duels in de eerste divisie. Dit seizoen speelde Heijblok met HFC Haarlem tegen Ajax in de beker. In die wedstrijd was Heijblok ondanks de 4-0 nederlaag de uitblinker aan Haarlemse zijde.
Dat noemen ze een luxeprobleemquote:Op donderdag 24 mei 2007 17:09 schreef stefmans het volgende:
Jammer dat Gentenaar zo weinig speelt, is een goede keeper.
Gelukkig wel, ik moet er niet aan denken dat die keeper uit Tyfushondendorp moet invallen tegen AC Milan ofzoquote:
en denk eraan jongens..quote:Op donderdag 24 mei 2007 17:18 schreef Wooldoor het volgende:
Zondag moet gewoon gespeeld worden of hun leven ervan afhangt blessures maakt allemaal niet uit maar er moet gewoon gewonnen worden. Denk aan de motivatie als tegen PSV
wtfquote:
Gisterenmiddag nog, op de ouwe gracht in utrechtquote:Op donderdag 24 mei 2007 15:55 schreef Houniet het volgende:
[..]
hij moet steeds trainen, ik zie hem nooit meer
Waarom heb ik hem daar nog nooit gezien. Aissati en Afellay al wel regelmatig, Sneijder nog niet.quote:Op donderdag 24 mei 2007 18:17 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Gisterenmiddag nog, op de ouwe gracht in utrecht![]()
Ja, want naar jou luistert hij wel, maar naar mij nietquote:Op donderdag 24 mei 2007 18:21 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Waarom heb ik hem daar nog nooit gezien. Aissati en Afellay al wel regelmatig, Sneijder nog niet.
Anders zal ik hem wel eens even vertellen dat hij moet stoppen met die transferonzin en gewoon moet blijven.![]()
ik heb nog hoopquote:Op donderdag 24 mei 2007 18:21 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Waarom heb ik hem daar nog nooit gezien. Aissati en Afellay al wel regelmatig, Sneijder nog niet.
Anders zal ik hem wel eens even vertellen dat hij moet stoppen met die transferonzin en gewoon moet blijven.![]()
Diba?quote:Op donderdag 24 mei 2007 18:34 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Ja, want naar jou luistert hij wel, maar naar mij niet
Hij was daar gister samen met Ramona en met Diba en zijn vrouwtje.
Die woont ook in utrecht en is een goede vriend van Wesley.quote:
Neequote:Op donderdag 24 mei 2007 18:41 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Die woont ook in utrecht en is een goede vriend van Wesley.
En Bonjovi, ik heb eigenlijk geen idee waar de ouwe kracht ligt. Kom je uit utrecht?
Heb je hem wel aangesproken dan?quote:Op donderdag 24 mei 2007 18:34 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Ja, want naar jou luistert hij wel, maar naar mij niet
Heb wel ff met hem staan lullen ja. Maar uiteraard niet daarover. Dat zal hij al wel veel te vaak horenquote:Op donderdag 24 mei 2007 18:44 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Heb je hem wel aangesproken dan?![]()
Boeiend, je had hem gewoon een corrigerende tik moeten geven en zeggen dat hij een contract voor het leven moest tekenen. Dat heb ik vorig jaar ook bij Heitinga gedaan!quote:Op donderdag 24 mei 2007 18:49 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Heb wel ff met hem staan lullen ja. Maar uiteraard niet daarover. Dat zal hij al wel veel te vaak horen
daarna is hij meteen naar van Geel gereden om zijn nieuwe contract te onder tekenen?quote:Op donderdag 24 mei 2007 18:52 schreef Ordinair het volgende:
[..]
Boeiend, je had hem gewoon een corrigerende tik moeten geven en zeggen dat hij een contract voor het leven moest tekenen. Dat heb ik vorig jaar ook bij Heitinga gedaan!Alleen toen zei ik hem dat hij nog lang moest blijven en dat beloofde hij me.
Niet echt.quote:Op donderdag 24 mei 2007 18:59 schreef toma het volgende:
[..]
daarna is hij meteen naar van Geel gereden om zijn nieuwe contract te onder tekenen?
quote:Op donderdag 24 mei 2007 19:07 schreef StarGazer het volgende:
Milan, Milan, who the fuck is Milan![]()
Ben ff in een nostalgische bui
Wat nou? AJAX is ALTIJD al de BESTE geweest!quote:Op donderdag 24 mei 2007 19:19 schreef Black-Death het volgende:
Sorry voor de lap tekst, maar ik moet dit posten.![]()
WENEN, 26 MEI. Ajax heeft de Europa Cup gewonnen. Maar niet op de wijze waarop de club in heel Europa bekend wil staan. Ajax won van AC Milan met 1-0, dankzij een doelpunt van invaller Patrick Kluivert, vijf minuten voor het einde. Het was de eerste keer in de finale dat een Ajacied gericht op doel schoot. Ajax was bijna een wedstrijd lang gedwongen geweest te vechten tegen zijn eigen nervositeit, tegen het fysieke voetbal van Milan, maar vooral tegen de tactische discipline van het beste Europese team van de laatste jaren.
Milan legde de vaak verholen tekortkomingen van de Nederlandse kampioen bloot. In de eerste helft raasden de Italianen in een zeldzaam hoog tempo over de Ajacieden heen. Maar het voetbal van Milan was te veel op kracht gebaseerd, temeer omdat een individualist als sterspeler Savicevic wegens een blessure op de valreep ontbrak.
De beste kans van Milan kwam uit de mooiste aanval, aan het einde van de eerste helft. Maar het harde schot werd door de alerte doelman Van der Sar met de vuisten tot corner verwerkt. Verlegen vluchtte Ajax naar de kleedkamer. Juist daar nam de wedstrijd een wending. Als eerste nam Frank Rijkaard het woord. Een kwartiertje zeiden ook andere spelers elkaar daarna de waarheid.
De wil om te winnen, de overtuiging dat Milan te verslaan is, zoals tweemaal eerder dit seizoen is gebleken, en het leiderschap van Frank Rijkaard maakten van Ajax vervolgens uiteindelijk weer een ploeg die ook kon winnen. Bovendien putte de Nederlandse kampioen langzaam moed uit de terugval van de vermoeide Italianen. Toch wist Ajax zich aanvankelijk nog geen raad met het inzicht en de agressie van Milan.
Het ontbrak de finale aan grote voetballers, aan individualisten. Het was een finale tussen twee teams waarvoor speldiscipline het hoogste goed was. Gelukkig voor Ajax en de liefhebbers van artistiek voetbal kwam even na rust Kanu in het veld, een achttienjarige Nigeriaan die zijn fabelachtige balvaardigheid nog niet helemaal heeft onderworpen aan het teambelang. Kanu liet tenminste wat zien. Ook Kanu kon de patstelling echter niet doorbreken.
En toen kwam Kluivert als de laatste gok, de eveneens achttienjarige pinchhitter. Maar dat hij scoorde, dat Ajax nog scoorde was het resultaat van het stuwende werk van Rijkaard. Hij moest en zou winnen, tegen zijn oude club, in zijn Europese afscheidswedstrijd en in het stadion waar hij in 1991 Milan met een doelpunt tegen Benfica de Cup schonk. Rijkaard dwong het geluk af. Hij passte op Kluivert, in de hoop de bal terug te krijgen om zelf te kunnen scoren. Maar Kluivert kon dat niet en tikte de bal, als was het een wanhoopspoging, in het doel.
Ajax-trainer Van Gaal toonde na afloop diep respect voor Milan. "Milan beïnvloedde ons zelfvertrouwen nadelig. Dat beschouw ik als een verdienste van die ploeg." Capello zei: "We hebben veel meer kansen gehad dan Ajax, maar we hebben verzuimd te scoren."
Niet de sterkste won, maar de meest fortuinlijke. Zo eindigen de meeste finales.
Gek! Je verdient een groots afscheid!quote:'Nog geen afscheid gepland voor Grygera'
Grygera zal zondag ook de laatste officiële wedstrijd van Ajax niet mee kunnen spelen. De verdediger is nog steeds niet hersteld van zijn blessure en moet ook de komende interlands van Tsjechie laten lopen. Hij zal dus als toeschouwer afscheid moeten nemen van Ajax.
Volgens AT5 heeft de Ajax nog geen afscheid gepland voor Grygera. Grygera: "Ik heb hier vier mooie jaren gehad, dus ik vind het zeker moeilijk om weg te gaan. Het mooiste afscheid voor mij is als Ajax zondag wint. "
Dat is nog beter!quote:Op donderdag 24 mei 2007 19:42 schreef Houniet het volgende:
wat afscheid, je moet gewoon niet weggaan
Eigenlijk wel, maar welk van de laatst vertrokken spelers heeft een waardig afscheid gehad? Geen een dat ik me nu zo kan herinneren. Is dat nou zo'n grote moeite voor AJAX? Wie gaat daar trouwens over? Want ik denk dat ik maar eens een mailtje moet gaan schrijven!quote:Op donderdag 24 mei 2007 19:43 schreef denthemen het volgende:
Hij hoort Zondag ook geen afscheid te krijgen, dat moet tijdens een competitie wedstrijd, waar de fans zitten die er altijd zijn
Waardig afscheid hoor, nadat een week ervoor een lul artikel uitkomt waardoor je uitgefloten word bij je afscheid.quote:Op donderdag 24 mei 2007 19:52 schreef denthemen het volgende:
Rosenberg?
tijdens de wedstrijd tegen Bremen, voor hem heb ik wel geklapt iddquote:Op donderdag 24 mei 2007 19:52 schreef denthemen het volgende:
Rosenberg?
je kijkt niet goed.quote:Op donderdag 24 mei 2007 20:50 schreef rompompom het volgende:
[..]
Er is er maar eentje te zien:
[afbeelding]
Oja, in de reflectie van z'n rechteroog!quote:
idd, echt wel beterquote:Op donderdag 24 mei 2007 23:06 schreef PizzaSalami het volgende:
Ik dacht ook half 1.
Nou, mooi 2 uur extra slapen, of gek doen.
oooh dat was ziekelijk zeg.. die 0-1 door een domme domme verdediginsfout.. en dan ZO een gelijkmaker.. echt TE gekquote:Op donderdag 24 mei 2007 21:22 schreef Noshiba het volgende:
Ik kreeg net weer kippenvel, ging reactie geven op mooiste wedstrijd van het seizoen:
Ajax - fey
fey - ajax
psv - ajax
ajax - az (bekerfinale)
Toen dat woordje typte dacht ik opeens weer aan de halve finale 2006, huntelaar 94e minuut. Dat was me wat zeg ongelovelijk ZOOO mooi iedereen stormde naar voren op zuid iederen viel over elkaar heen gewoon omdat het er niet inzat maar toch lukte het, de helft van het stadion was al weg en dan zitten alleen de echte fans er nog en dan is de vreugde het grootst, iedereen omhelzen lopen juichen springen met kerels die je niet kent, laat staan nog nooit gezien hebt, dat zijn de momenten waarop je je echt ajax-supporter voelt!
De fuck-offs cup in t vondelparkquote:Op donderdag 24 mei 2007 23:06 schreef PizzaSalami het volgende:
Ik dacht ook half 1.
Nou, mooi 2 uur extra slapen, of gek doen.
Dat is wel de laatste plek waar ik zal belanden, veel plezierquote:
Niet het hele stadion bestaat uit 410 trouwens hoor...quote:Op donderdag 24 mei 2007 19:43 schreef denthemen het volgende:
Hij hoort Zondag ook geen afscheid te krijgen, dat moet tijdens een competitie wedstrijd, waar de fans zitten die er altijd zijn
Niet alleen 410'ers boycotten de play-offs, hoor.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 02:20 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Niet het hele stadion bestaat uit 410 trouwens hoor...
Gevaarlijke zin zeg!. Zijn wel degelijk veel mensen die het boycotten, zie vorige wedstrijd tegen heerenveen. Alleen omdat het nu n finale betreft zijn er veel "dagjes mensen" op af gekomen.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 08:34 schreef Damzkieee het volgende:
We zullen zien hoeveel mensen de playoffs boycottten.
Bij mij uit het dorp gaan ineens de vreemdste gasten van wie ik niet eens wist dat het Ajacieden zijn naar de Arena. En ik hoorde dat er al slechtzichtplekken verkocht zijn. Dus het zal wel goed vol zitten helaas. Maar er zijn wel degelijk veel bekende jongens die overal (uit en thuis) aanwezig zijn die de Play Offs boycotten. Maar er is natuurlijk geen pijl op te trekken hoeveel man er boycotten.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 08:34 schreef Damzkieee het volgende:
quote:Kritiek en 'gezeur' op play-offs doet Kesler niets
De play-offs zullen, als het aan Henk Kesler ligt, niet worden afgeschaft. Dit heeft de directeur betaald voetbal van de KNVB op de website van de voetbalbond laten weten.
Het vorig jaar ingevoerde systeem wordt door supporters fel bekritiseerd en velen pleiten er dan ook voor om de play-offs met ingang van komend seizoen af te schaffen. Dit is volgens Kesler echter niet aan de orde:
,,Veel supportersverenigingen van BVO's lijken niet bepaald warm te lopen voor de play-offs. Ze blijven maar zeuren, omdat men vanaf het begin al aan tegenstander is. Dan gaat het onder meer over fors teruglopende toeschouwersaantallen, informatie die niet klopt. Ook in een deel van de media klinken kritische geluiden. Maar de BVO's hebben destijds zelf ingestemd met de play-offs voor een periode van drie jaar.”
Bezoekersaantallen
Zelfs de teleurstellende bezoekersaantallen lijken Kesler niet te kunnen vermurwen. “We hebben tot dusver in vergelijking met vorig seizoen inderdaad 6.000 toeschouwers minder. Wel is de bezettingsgraad toegenomen van 63% naar 67%. Met de resterende wedstrijden van komend weekend, in het bijzonder Ajax - AZ, gaan we het toeschouwersaantal van vorig jaar absoluut overtreffen. Zo waren de thuiswedstrijden van FC Twente en FC Groningen volledig uitverkocht."
,,We moeten ons niet laten leiden door incidenten, zoals het relatief geringe aantal toeschouwers bij Feyenoord - FC Groningen. Veel toeschouwers, vaak aantrekkelijke wedstrijden en spanning tot het einde, wat willen we nog meer? Vanzelfsprekend gaan we binnenkort met de clubs het tweede jaar evalueren. Wat ging goed, wat kan wellicht beter?”, aldus de bestuurder.
Ik sluit af met een citaat van oud-trainer Piet de Visser - tegenwoordig superscout bij PSV en Chelsea - dat het Dagblad v/h Noorden maandag optekende: 'In Nederland willen mensen bij iets nieuws het liefst een uur later al resultaat zien. Dit systeem moet een paar jaar de kans gegeven worden. De spanning in de competitie is met de play-offs weer helemaal terug.'
Ik wens alle betrokkenen komend weekend veel succes toe. Andermaal wedstrijden, waar het daadwerkelijk ergens om gaat."
Was getekend;
Henk Kesler,
Directeur betaald voetbal KNVB.
Stel dat 40.000 vaste bezoekers de play-offs boycotten, dan worden ze moeiteloos vervangen door 40.000 dagjesmensen. Een boycot heeft geen zin, niemand die het doorheeft.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 08:34 schreef Damzkieee het volgende:
Klopt. Maar ik ben pricipieel tegen de Play-offs. Ik ga er dus ook niet heen. Ook volgend seizoen en het seizoen daarop enz enz zullen ze mij daar niet zien. Hoe klote ik het ook vind, want het liefst had ik zondag gewoon in de Arena Ajax naar de overwinning geschreeuwd. Maar ik heb mijn principes!quote:Op vrijdag 25 mei 2007 08:55 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Stel dat 40.000 vaste bezoekers de play-offs boycotten, dan worden ze moeiteloos vervangen door 40.000 dagjesmensen. Een boycot heeft geen zin, niemand die het doorheeft.
Die was dit jaar inderdaad ver te zoeken in de reguliere competitie. Wat een dictator, het enige wat hij ziet is de bankrekening van de KNVB!quote:De spanning in de competitie is met de play-offs weer helemaal terug
Och, ik heb weinig recht van spreken. De play-offs vind ik kut, maar ik weet gewoon dat een boycot niet uithaalt. Vorig seizoen ben ik alle vier de wedstrijden geweest, nu geen één. Nadeel is gewoon dat je rekening moet houden met het feit dat de play-offs definitief zijn. Op een gegeven moment zullen ze zelfs ingeburgerd zijn, is het gewoon normaal. Gaan we dan nog steeds niet? Ook al zijn het juist de beslissende wedstrijden?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 08:58 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Klopt. Maar ik ben pricipieel tegen de Play-offs. Ik ga er dus ook niet heen. Ook volgend seizoen en het seizoen daarop enz enz zullen ze mij daar niet zien. Hoe klote ik het ook vind, want het liefst had ik zondag gewoon in de Arena Ajax naar de overwinning geschreeuwd. Maar ik heb mijn principes!
Fuck the Play-Offs!
Eensch, volgend jaar kampioen worden.. Maarja dat zeggen we al zo lang.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 09:06 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Och, ik heb weinig recht van spreken. De play-offs vind ik kut, maar ik weet gewoon dat een boycot niet uithaalt. Vorig seizoen ben ik alle vier de wedstrijden geweest, nu geen één. Nadeel is gewoon dat je rekening moet houden met het feit dat de play-offs definitief zijn. Op een gegeven moment zullen ze zelfs ingeburgerd zijn, is het gewoon normaal. Gaan we dan nog steeds niet? Ook al zijn het juist de beslissende wedstrijden?
De beste protestactie tegen de play-offs doen ze in Eindhoven, kampioen worden.
Ik ga dan nog steeds niet. Mij zul je er nooit zien! De kroeg in is ook niet verkeerdquote:Op vrijdag 25 mei 2007 09:06 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Och, ik heb weinig recht van spreken. De play-offs vind ik kut, maar ik weet gewoon dat een boycot niet uithaalt. Vorig seizoen ben ik alle vier de wedstrijden geweest, nu geen één. Nadeel is gewoon dat je rekening moet houden met het feit dat de play-offs definitief zijn. Op een gegeven moment zullen ze zelfs ingeburgerd zijn, is het gewoon normaal. Gaan we dan nog steeds niet? Ook al zijn het juist de beslissende wedstrijden?
De beste protestactie tegen de play-offs doen ze in Eindhoven, kampioen worden.
Dat is dus precies wat ik bedoelde met: we zullen zienquote:Op vrijdag 25 mei 2007 08:55 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Stel dat 40.000 vaste bezoekers de play-offs boycotten, dan worden ze moeiteloos vervangen door 40.000 dagjesmensen. Een boycot heeft geen zin, niemand die het doorheeft.
Klopt, maar je kan trots zijn op jezelf, dat je tenminste nog principes hebt.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 09:27 schreef TerroRobbie het volgende:
De echten naaien dus eigenlijk alleen zichzelf..
Jammer maar helaas dan. De kroeg in is ook leuk. Tenminste niet dat gore Grolschquote:Op vrijdag 25 mei 2007 09:27 schreef TerroRobbie het volgende:
De echten naaien dus eigenlijk alleen zichzelf..
Als je het zo bekijkt, kan je beter je SCC opzeggen en altijd kijken in supportershome/kroeg.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 09:58 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Jammer maar helaas dan. De kroeg in is ook leuk. Tenminste niet dat gore Grolsch![]()
Mja, als je dit dan weer leest...quote:
quote:Ajax - AZ compleet uitverkocht!
25-05-07
De belangstelling voor de play-offs mag dan minder zijn; het return-duel van de play-offs tussen Ajax-AZ van aanstaande zondag is compleet uitverkocht! Ook een gedeelte van het grote uitvak als mede de slechtzicht-kaarten gingen de afgelopen dagen nog over de toonbank van de Ticketbox-verkooppunten. Ajax moet zondagmiddag, aanvang 14:30uur de vorige week in Alkmaar opgelopen 2-1 achterstand goed zien te maken om zo alsnog een ticket af te dwingen voor de voorrondes van de Champions League.
AjaxF-side.NL
De grote belangstelling voor het duel kwam ook voor Ajax als een complete verrassing. Doordat het stadion voor het vorige thuisduel; tegen Heerenveen, slechts half vol liep had men besloten vanaf dag één van de verkoopperiode iedere seizoenkaarthouder de gelegenheid te geven drie kaarten te kopen. Zelfs het gebruikelijke recht om minimaal een dag je eigen plek te kunnen kopen werd niet nodig geacht. Een miscalculatie zo bleek na amper een dag toen veel fans niet alleen meer hun eigen stoel konden kopen maar ook niet hun eigen vak en zelfs niet de eerste ring! Excuses van Ajax bleven ondanks dat men op de misser is aangesproken achterwege
Nee hoor. Maar ik bedoel dat ik het niet zo zeer zie als mezelf naaien. Vier wedstrijdjes niet in het stadion maar in de kroeg dat overleef ik nog welquote:Op vrijdag 25 mei 2007 10:00 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Als je het zo bekijkt, kan je beter je SCC opzeggen en altijd kijken in supportershome/kroeg.
Paar jaartjes terug zaten ze elke week in de Arena, bekend terrein voor ze.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 10:05 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Mja, als je dit dan weer leest...
[..].
.
Vast een hoop AZ boeren.
Hij weet het dondersgoed, maar als de arena dus vol zit kan het hem geen flikker schelen of het dagjesmensen zijn of de seizoenkaarthouders. Een volle arena is een volle arena.quote:
Hear hear!quote:Op vrijdag 25 mei 2007 09:31 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Klopt, maar je kan trots zijn op jezelf, dat je tenminste nog principes hebt.
Ook al worden ze zonder korting verkocht, ook dan kan het volzitten. Veel mensen vinden zo'n topper wel interessant, zeker gezien de belangen en het feit dat ze er normaliter niet tussen komen (kaartverkoop).quote:Op vrijdag 25 mei 2007 10:35 schreef rompompom het volgende:
Volgend jaar zijn die kaarten niet meer met korting te krijgen en dan is het weer half leeg..
Ja, als zelfs sommigen die de PO's boycotte, toch besluiten om te gaan, dan kan het niet anders dat er ook meer anderen gaan.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 10:43 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Ook al worden ze zonder korting verkocht, ook dan kan het volzitten. Veel mensen vinden zo'n topper wel interessant, zeker gezien de belangen en het feit dat ze er normaliter niet tussen komen (kaartverkoop).
Dan ben ik benieuwd wat er gebeurt als we weer een finale tegen Groningen hebben ofzo.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 10:43 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Ook al worden ze zonder korting verkocht, ook dan kan het volzitten. Veel mensen vinden zo'n topper wel interessant, zeker gezien de belangen en het feit dat ze er normaliter niet tussen komen (kaartverkoop).
Dan zitten er SCC-houders op de plaats die zij nu gekocht hebben.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 11:03 schreef denthemen het volgende:
was te verwachten hé, wat een klotevolk toch!
Ik blijf bij mijn principe, jammer dat de rest dat niet doet, maar waar zijn al die dagjesmensen volgend jaar tegen Excelsior etc?
Waarom klotevolk? Laat iedereen lekker voor zichzelf bepalen of hij wel of niet gaat.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 11:03 schreef denthemen het volgende:
was te verwachten hé, wat een klotevolk toch!
Ik blijf bij mijn principe, jammer dat de rest dat niet doet, maar waar zijn al die dagjesmensen volgend jaar tegen Excelsior etc?
en de overige 10.000 plekken?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 11:06 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Dan zitten er SCC-houders op de plaats die zij nu gekocht hebben.
mijn mening, hoef je ook niet te accepterenquote:Op vrijdag 25 mei 2007 11:07 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Waarom klotevolk? Laat iedereen lekker voor zichzelf bepalen of hij wel of niet gaat.
Waarschijnlijk sta ik dan tussen de Ultras van Slavia, op Zuid achter het doel!quote:Op vrijdag 25 mei 2007 11:03 schreef denthemen het volgende:
maar waar zijn al die dagjesmensen volgend jaar tegen Excelsior etc?
Klopt, daar zitten ze ook niet. Maar als jij moest kiezen voor Ajax - Excelsior op een grauwe novemberdag of een Ajax - AZ eind mei, rechtstreeks voor de CL-voorronde, wat kies je dan?quote:
Excelsior omdat ik tegen de playoffs ben, al was AZ voor de competitie dan had ik voor beide gekozen, kwestie van clubliefdequote:Op vrijdag 25 mei 2007 11:13 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Klopt, daar zitten ze ook niet. Maar als jij moest kiezen voor Ajax - Excelsior op een grauwe novemberdag of een Ajax - AZ eind mei, rechtstreeks voor de CL-voorronde, wat kies je dan?
Prima, ik geef je ook gelijk. Maar je snapt toch ook wel dat er mensen zijn die véél liever naar Ajax - AZ gaan?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 11:15 schreef denthemen het volgende:
[..]
Excelsior omdat ik tegen de playoffs ben, al was AZ voor de competitie dan had ik voor beide gekozen, kwestie van clubliefde
Gelijk hebben ze.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 11:21 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Prima, ik geef je ook gelijk. Maar je snapt toch ook wel dat er mensen zijn die véél liever naar Ajax - AZ gaan?
Mijn oom en neefje van acht wilden graag naar Ajax - Sparta een maandje terug, maar kaarten waren gewoon niet meer te verkrijgen. Nu kunnen ze wél naar Ajax - AZ, een topper met veel grotere belangen, dus waarom niet?
Klopt, ik geef ze ook zeker gelijk. Maar juist dit soort gevallen zorgen ervoor dat een boycot zinloos is en we voortaan vastzitten aan die fuckin' play-offs.quote:
Vind ik ook! Daarom snap ik ook niet waarom denthemen ze klotevolk noemt. Laat die gasten lekker gaan. Ik ga niet uit principe en ik zou het hypocriet van me zelf vinden als ik wel zou gaan. Wat de rest van de supporters doet, dat moet ieder voor zich weten.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 11:39 schreef TerroRobbie het volgende:
Andere gasten hebben er schijt aan de boycot. Hoor ik ook van gasten die nooit gaan.
-He robbie ik ga naar Ajax - AZ.
Nee man boycotten de harde kern boycot de play offs.
-Schijt aan, ik kan nu mooi naar de wedstrijd van het jaar.
En gelijk hebben ze.
Mwoah. Het publiek wat er zondag zit zullen ze wel iets als klappertjes (ik noem maar een dwarsstraatquote:Op vrijdag 25 mei 2007 12:04 schreef Wooldoor het volgende:
Ook al zuigen de playoffs hard ik denk toch dat het publiek een belangrijke rol kan spelen zondag. Het publiek heeft Ajax al meerdere keren door een dood moment geholpen om terug te komen in de wedstrijd.
Het was nooit ingevoerd als niet alle clubs (op PSV na) het hadden goedgekeurd...quote:Op vrijdag 25 mei 2007 11:42 schreef Aanvoerder het volgende:
Ik wil echt wel eens weten welke debiel bij de KNVB dit idee van de PO's heeft geopperd. Gaan we over een paar jaar ook 3 wedstrijden per week spelen net als in Amerika bij honkbal, basketbal en ijshockey?
in de finalequote:Op vrijdag 25 mei 2007 12:04 schreef Wooldoor het volgende:
Ook al zuigen de playoffs hard ik denk toch dat het publiek een belangrijke rol kan spelen zondag. Het publiek heeft Ajax al meerdere keren door een dood moment geholpen om terug te komen in de wedstrijd.
En dan hopelijk in de voorronde van de CL.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 12:21 schreef Silenus het volgende:
Ik denk juist dat de sfeer er zondag heel goed in zit. Is met dagjesmensen toch altijd al wat meer.
Ga zondag zelf ook niet, heb er ook amper spanning meer voor. Voor mij is de competitie na Tilburg helemaal afgelopen, inclusief spanning etc. Ben nog wel naar Heerenveen geweest, maar daar stond ik ook met een heel ander gevoel. Ik hoop natuurlijk dat we winnen, maar ach....
Het zal pas in augustus weer écht gaan kriebelen bij mij.
En in de voorronde meteen indruk maken. Bayern speelt toch ook voorronde?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 12:23 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
En dan hopelijk in de voorronde van de CL.
Best een leuk verjaardagscadeau, Champions League voetbal krijgen.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 13:04 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Ik blijf zondag thuis. Ben jarig, dus kijk thuis wel ff via internet. Zo boeiend vind ik die play-offs nou ook weer niet.
Voorronde hequote:Op vrijdag 25 mei 2007 13:05 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Best een leuk verjaardagscadeau, Champions League voetbal krijgen.
In bremen hebben we nog iets goed te maken........quote:Op vrijdag 25 mei 2007 13:00 schreef M0NTANA het volgende:
Inderdaad, Werder Bremen speelt in voorronde en Bayern München in de UEFA Cup.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |