kanker scheld wel lekker..en het was toch een neger of niet? 1+1=2quote:Op woensdag 23 mei 2007 21:12 schreef Mr-Sander het volgende:
[..]
Zelfs dan hoor je je te beheersen en geen racistische opmerking te maken. Kijk, klootzak is tot daar aan toe. Maar 'kankerneger' is écht iets anders hoor.
quote:
quote:Op woensdag 23 mei 2007 21:39 schreef rompompom het volgende:
----------------Stekelenburg
Ogararu--VD Wiel--Vermaelen--Emanuelson
-----Davids-----Heitinga-----Gabri
---De Mul------Huntelaar------Babel
Dat zal 'm zondag wel worden, toch?
A, ja, ik had al het idee iemand vergeten te zijn. Dan schuift Heitinga naar achter op de plek van VD Wiel.quote:
Zo dan.quote:Op woensdag 23 mei 2007 21:39 schreef rompompom het volgende:
Ogararu--Heitinga-Vermaelen--Emanuelson
-----Davids---------Perez--------Gabri
---De Mul--------Huntelaar------Babel
Zullen we Gabri en Davids dan ook maar op hun plekkie zetten? (precies andersom dus)quote:Op woensdag 23 mei 2007 21:43 schreef rompompom het volgende:
[..]
A, ja, ik had al het idee iemand vergeten te zijn. Dan schuift Heitinga naar achter op de Plek van VD Wiel.
[..]
Zo dan..
Hij gaat lekker.quote:Op woensdag 23 mei 2007 21:44 schreef BadRabbit het volgende:
[..]
Zullen we Gabri en Davids dan ook maar op hun plekkie zetten? (precies andersom dus)![]()
Het is inderdaad niet om aan te zien. Ook Seedorf kan nog niet imponeren.quote:Op woensdag 23 mei 2007 21:45 schreef koningdavid het volgende:
Ik ben eruit. Wij pakken die cup met de grote oren gewoon volgend seizoen.![]()
Wat een saaie wedstrijd zeg, voetbal heeft ons nodig.
Laten we eerst maar az vernederen zondagquote:Op woensdag 23 mei 2007 21:45 schreef koningdavid het volgende:
Ik ben eruit. Wij pakken die cup met de grote oren gewoon volgend seizoen.![]()
Wat een saaie wedstrijd zeg, voetbal heeft ons nodig.
Tuurlijk, schelden is soms lekker. Geef ik toe, maar ik zou nooit, maar dan ook nooit iemand racistisch bejegenen. Maar goed...quote:Op woensdag 23 mei 2007 21:34 schreef Sethje het volgende:
[..]
kanker scheld wel lekker..en het was toch een neger of niet? 1+1=2
Vandaar je avatar....quote:Op woensdag 23 mei 2007 21:59 schreef Mr-Sander het volgende:
[..]
Tuurlijk, schelden is soms lekker. Geef ik toe, maar ik zou nooit, maar dan ook nooit iemand racistisch bejegenen. Maar goed...
Wat is daar mis mee? Gewoon Nederlandse vlag, is niets racistisch aan, toch? Of staat de Nederlandse vlag voor: blanke mensen met blauwe ogen en blond haar?quote:
Precies! Superieur aan andere mensen met andere haarkleurenquote:Op woensdag 23 mei 2007 22:03 schreef Mr-Sander het volgende:
[..]
Wat is daar mis mee? Gewoon Nederlandse vlag, is niets racistisch aan, toch? Of staat de Nederlandse vlag voor: blanke mensen met blauwe ogen en blond haar?
Waarom zou je dan niet neger tegen die grens mogen zeggen? en kanker werd in deze zin gebruikt als krachtterm en niet als ziekte.quote:Op woensdag 23 mei 2007 22:03 schreef Mr-Sander het volgende:
[..]
Wat is daar mis mee? Gewoon Nederlandse vlag, is niets racistisch aan, toch? Of staat de Nederlandse vlag voor: blanke mensen met blauwe ogen en blond haar?
Davids en Gabri omdraaienquote:Op woensdag 23 mei 2007 23:05 schreef Noshiba het volgende:
-----Ogararu--Vermaelen--Emanuelson
-------------------Heitinga
-----Davids----------------------Gabri
--------------------Perez
---Babel-------------------------Mitea
-------------------Huntelaar
Aanvallend, maar toch wel de beide vleugels niet 'te' aanvallend spelen. De mul staat er niet in omdat ik die gozer totaal niet mag, ik vind hem toch wel zo slécht
Lijkt me sterk dat het een makkie wordt.quote:Op woensdag 23 mei 2007 23:19 schreef M0NTANA het volgende:
Heb een slecht voorgevoel, denk dat het zondag best weleens lastig kan worden!
we moeten positief blijven ! AJAXquote:Op woensdag 23 mei 2007 23:19 schreef M0NTANA het volgende:
Heb een slecht voorgevoel, denk dat het zondag best weleens lastig kan worden!
En Jaap dan?quote:Op woensdag 23 mei 2007 22:04 schreef Sethje het volgende:
[..]
Precies! Superieur aan andere mensen met andere haarkleuren![]()
quote:Het bestuur van AZ is zondag niet aanwezig in de Amsterdam ArenA bij de wedstrijd tussen Ajax en AZ voor een plaats in de voorronde van de Champions League.
Dat maakte de Alkmaarse voetbalclub woensdag bekend. Het bestuur wil zich op deze manier solidair tonen aan de eigen supporters, die de wedstrijd boycotten. De supportersvereniging en de club vinden de voorwaarden van de lokale autoriteiten onacceptabel.
De supportersvereniging van AZ was van plan met 1600 personen naar Amsterdam te reizen, maar Amsterdam wil niet meer dan tien bussen toestaan.
quote:Michael Timisela kreeg van zijn huidige club Ajax te horen dat zijn aflopende contract niet zal worden verlengd.
De verdediger heeft na deze bekendmaking over interesse van andere clubs zeker niet te klagen. Volgens de berichten hebben clubs als Sparta, NAC, RKC en VVV Venlo al interesse getoond in de speler. Het weekblad Voetbal International meldt dat de speler vermoedelijk zal gaan kiezen voor Sparta waar oud Ajax trainer Danny Blind de Technisch directeur zal gaan worden.
quote:De AFCA Supportersclub houdt zich over het algemeen niet bezig met het technisch beleid van onze club, maar wij vinden het wel eens tijd worden om Kenneth Perez openlijk te steunen. Via de media komt het bericht naar buiten, dat onze club mogelijk van Kenneth Perez af zou willen. De timing van het bericht is opvallend zo vlak voor de belangrijke wedstrijd tegen AZ, maar we weten dat sommige media daar zo hun bedoelingen mee hebben. Uiteraard is het moeilijk om de betrouwbaarheid van dergelijke berichtgeving te controleren.
Toch vinden wij dat het geen kwaad kan om aan Henk ten Cate en de clubleiding een signaal af te geven, dat wij als supporters graag zien dat Perez behouden blijft voor de club. Zijn kwaliteit en ervaring kan in het nieuwe seizoen enorm belangrijk zijn.
Kenneth is voor ons méér dan een wisselspeler…
Ajacieden: laat je horen en steun Kenneth Perez !
Perez gaat tekeer tegen iedereen en De Mul zit verscholen in een hoekje te huilen...quote:Op donderdag 24 mei 2007 08:22 schreef Suijk het volgende:
Wij weten natuurlijk niet hoe dat gaat in de kleedkamers. Zou er wel eens bij willen zijn, gewoon om te zien hoe die verhoudingen nu allemaal liggen.
denk je niet dat heitinga speelt? denk dat we hem alleen om zijn instelling en mentaliteit al kunnen gebruiken.quote:Op donderdag 24 mei 2007 08:38 schreef Ordinair het volgende:
Ik hoop:
De Steek
Ogararu - v/d Wiel - Vermealen - Urby
Heitinga
Gabri - Perez- Davids
Huntelaar - Babel
Ik denk:
De Steek
Ogararu - v/d Wiel - Vermealen - Urby
Gabri - Perez- Davids
De Mul - Huntelaar - Babel
quote:Op donderdag 24 mei 2007 09:08 schreef Apfel. het volgende:
Waar slaat "De Steek" op :p, ik weet dat t van zn achternaam komt (joh), maar voor de rest is t weinig positiefs toch :p.
Edgar Davids, de Daaf
Mwoah, Kenneth Perez is best ambitieus, denk dat hij nog niet terugkeert naar Denemarken.quote:Op donderdag 24 mei 2007 09:32 schreef rompompom het volgende:
Het zou me niet eens verbazen als-ie naar Denemarken gaat, mocht het buitenland worden.
vergeet het maar....... niet met jullie in elk geval.....quote:Op donderdag 24 mei 2007 09:48 schreef PyTh het volgende:
Volgens mij wil Kenneth gewoon graag een keertje CL spelen.
Te weinig creativiteit . En De Mul... ik zou eerder met babel en huntelaar voorin spelen en een extra middenelder. De opbrengst van die vleugelspeler zoals De Mul is nihil.quote:Op woensdag 23 mei 2007 21:39 schreef rompompom het volgende:
Ogararu--VD Wiel--Vermaelen--Emanuelson
-----Davids-----Heitinga-----Gabri
---De Mul------Huntelaar------Babel
Dat zal 'm zondag wel worden, toch?
Inderdaad die loopt zo vaak de ruimte van ogararu dicht dat je hem de huid vol zou schelden als je daar in dat elftal stond. Ipv diepte komt hij ALTIJD naar de bal waardoor de verdediger die inloopt moet stoppen omdat hij anders op zijn tenen loopt.quote:
Ja zoiets, we moeten aan de andere kant hebben ook zo'n speler als Babel die continu dreiging heeft. Maar volgens mij staat Quaresma op dezelfde plek als Babelquote:Op donderdag 24 mei 2007 10:51 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Nee. Maar dat zou wel leuk zijn. Misschien ruilen tegen de Mul![]()
12 jaar alweer...quote:Op donderdag 24 mei 2007 10:34 schreef super-mario het volgende:
24 Mei 1995.......
Dat is echt lang geleden ja. Als ik die beelden van Milan zie, die feestende menigte... Dat wil ik ook weer meemaken.quote:
http://www.youtube.com/watch?v=vhgFLcUkhe8quote:Op donderdag 24 mei 2007 10:34 schreef super-mario het volgende:
24 Mei 1995.......
Ik ben bang dat we daar nog een tijd op moeten wachten.quote:Op donderdag 24 mei 2007 10:59 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Dat is echt lang geleden ja. Als ik die beelden van Milan zie, die feestende menigte... Dat wil ik ook weer meemaken.
Ook al komt er maar 20.000 man, het is denk ik allang besloten. De wedstrijd in Alkmaar was stijf uitverkocht, Groningen had twee keer een uitverkocht huis etc. Jammer, maar ik wil graag dat Ajax CL gaat voetballen dus ik ga mijn club steunen...quote:Op donderdag 24 mei 2007 11:14 schreef Blight het volgende:
Jammer dat er toch weer veel mensen heen gaan, aangezien de KNVB na dit seizoen de playoffs wil evalueren. En welkom terug M0NTANA..
Als ik reeel ben denk ik ook niet dat het toeschouwersaantal van deze wedstrijd nog enige invloed zal hebben nee..quote:Op donderdag 24 mei 2007 11:20 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ook al komt er maar 20.000 man, het is denk ik allang besloten. De wedstrijd in Alkmaar was stijf uitverkocht, Groningen had twee keer een uitverkocht huis etc. Jammer, maar ik wil graag dat Ajax CL gaat voetballen dus ik ga mijn club steunen...
Wat volgend jaar? Dan kunnen we weer 'volgend jaar maar weer' roepen?quote:Op donderdag 24 mei 2007 11:27 schreef super-mario het volgende:
12 jaar alweer pfff....volgend jaar dan maar ?
quote:Op donderdag 24 mei 2007 11:29 schreef Blight het volgende:
[..]
Wat volgend jaar? Dan kunnen we weer 'volgend jaar maar weer' roepen?
Ik ben voor.quote:Op donderdag 24 mei 2007 11:27 schreef super-mario het volgende:
12 jaar alweer pfff....volgend jaar dan maar ?
Mag PSV wel wat gaan herstructureren... ow wacht daar zijn jullie al mee bezig.. van der Leegte, Zonneveldquote:Op donderdag 24 mei 2007 11:33 schreef PyTh het volgende:
Keep on dreaming jongens
Denk sowieso dat het heel lastig wordt voor een Nederlandse club om nog een keer de CL te winnen.
Of ze moeten wat gaan doen aan een maximaal aantal buitenlanders.......maar dat zal wel niet.......
Ik zag het vannacht ook al op ajax.nl. Pffff... Gewoon Leidse. Daar is het ten minste echt gezellig.quote:Op donderdag 24 mei 2007 11:32 schreef CSI_MIAMI het volgende:
fijn dat dagjesvolk zondag in de ArenA
zo istquote:Op donderdag 24 mei 2007 11:37 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Ik zag het vannacht ook al op ajax.nl. Pffff... Gewoon Leidse. Daar is het ten minste echt gezellig.
Het komt vooral doordat landen als Engeland, Italië en Spanje nu met 4 ploegen in de Champions League zitten. Vroeger had Griekenland b.w.v.s. netzoveel deelnemers als Engeland. Dat maakt het niveau ook een stuk lager.quote:Op donderdag 24 mei 2007 11:33 schreef PyTh het volgende:
Keep on dreaming jongens
Denk sowieso dat het heel lastig wordt voor een Nederlandse club om nog een keer de CL te winnen.
Of ze moeten wat gaan doen aan een maximaal aantal buitenlanders.......maar dat zal wel niet.......
'quote:Op donderdag 24 mei 2007 11:40 schreef M0NTANA het volgende:
Als we weer teruggaan naar het systeem dat je maar twee/drie buitenlanders mag opstellen, is Ajax meteen de grote favoriet voor de Champions League van komend seizoen!
Mwoh, 3/4 zou ik al tevreden mee zijn. Platini wilde er geloof ik 5 van maken, maar dat vind ik toc echt te veel.quote:Op donderdag 24 mei 2007 11:40 schreef M0NTANA het volgende:
Als we weer teruggaan naar het systeem dat je maar twee/drie buitenlanders mag opstellen, is Ajax meteen de grote favoriet voor de Champions League van komend seizoen!
En zonder tegendoelpunten.quote:Op donderdag 24 mei 2007 11:38 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Het komt vooral doordat landen als Engeland, Italië en Spanje nu met 4 ploegen in de Champions League zitten. Vroeger had Griekenland b.w.v.s. netzoveel deelnemers als Engeland. Dat maakt het niveau ook een stuk lager.
Al was Ajax in '94/'95 gewoon de allerbeste. Als je titelverdediger (Milan) 3 keer in een seizoen verslaat, ben je gewoon de koning.
Dat kan nog wel eens vies tegenvallen. Met Perez, Ogararu, Vermaelen en Bakircioglu heb je al vier buitenlanders die basismateriaal zijn voor volgend seizoen. Als Huntelaar en Sneijder weggaan, zijn er niet direct Nederlandse opvolgers die voldoen. Daarnaast zou een extra blok beton achterin geen kwaad kunnen en behalve Boulahrouz is daar geen Nederlander voor te vinden.quote:Op donderdag 24 mei 2007 11:40 schreef M0NTANA het volgende:
Vijf is momenteel wel eerder haalbaar. En ach, liever dat dan onbeperkt.quote:Op donderdag 24 mei 2007 11:44 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Mwoh, 3/4 zou ik al tevreden mee zijn. Platini wilde er geloof ik 5 van maken, maar dat vind ik toc echt te veel.
En PSV kan net die 5 Nederlanders in hun selectie opstellen...quote:Op donderdag 24 mei 2007 11:40 schreef M0NTANA het volgende:
Het is een begin. Arsenal krijgt het moeilijk dan.quote:Op donderdag 24 mei 2007 11:46 schreef Blight het volgende:
[..]
Vijf is momenteel wel eerder haalbaard. En ach, liever dat dan onbeperkt.
Stekelenburg, Van der Wiel, Stam, Heitinga, Emanuelson, Gabri, Sneijder, Davids, Bakircioglü, Huntelaar en Babel.quote:Op donderdag 24 mei 2007 11:45 schreef rompompom het volgende:
[..]
Dat kan nog wel eens vies tegenvallen. Met Perez, Ogararu, Vermaelen en Bakircioglu heb je al vier buitenlanders die basismateriaal zijn voor volgend seizoen. Als Huntelaar en Sneijder weggaan, zijn er niet direct Nederlandse opvolgers die voldoen. Daarnaast zou een extra blok beton achterin geen kwaad kunnen en behalve Boulahrouz is daar geen Nederlander voor te vinden.
Eens.quote:Op donderdag 24 mei 2007 11:47 schreef Aanvoerder het volgende:
Ik ben toch redelijk nationalistisch ingesteld, dus hoe meer Nederlanders, hoe beter.
En met hen vele anderen.quote:Op donderdag 24 mei 2007 11:47 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Het is een begin. Arsenal krijgt het moeilijk dan.
heeft psv 5 nederlanders?quote:Op donderdag 24 mei 2007 11:46 schreef koningdavid het volgende:
[..]
En PSV kan net die 5 Nederlanders in hun selectie opstellen...![]()
Het voetbal wordt de fans ontnomen door de mensen die geld willen zien. In plaats van een elftal, zie je dan 11 zakken met geld over het veld hobbelen.quote:Op donderdag 24 mei 2007 11:50 schreef S-Two het volgende:
Die regel zou er eigenlijk wel moeten komen ja, net zoals dat de CL naar minder teams (per land) moet. Maar goed, ik denk niet dat beiden er ooit door zal komen.
Eerst AZ verslaan. Dan zien we wel verder.quote:Op donderdag 24 mei 2007 11:53 schreef dramslag het volgende:
Hebben jullie nog favorieten om tegen te komen in de voorronde van de Champions League?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |