vergeet het maar....... niet met jullie in elk geval.....quote:Op donderdag 24 mei 2007 09:48 schreef PyTh het volgende:
Volgens mij wil Kenneth gewoon graag een keertje CL spelen.
Te weinig creativiteit . En De Mul... ik zou eerder met babel en huntelaar voorin spelen en een extra middenelder. De opbrengst van die vleugelspeler zoals De Mul is nihil.quote:Op woensdag 23 mei 2007 21:39 schreef rompompom het volgende:
----------------Stekelenburg
Ogararu--VD Wiel--Vermaelen--Emanuelson
-----Davids-----Heitinga-----Gabri
---De Mul------Huntelaar------Babel
Dat zal 'm zondag wel worden, toch?
Inderdaad die loopt zo vaak de ruimte van ogararu dicht dat je hem de huid vol zou schelden als je daar in dat elftal stond. Ipv diepte komt hij ALTIJD naar de bal waardoor de verdediger die inloopt moet stoppen omdat hij anders op zijn tenen loopt.quote:
Ja zoiets, we moeten aan de andere kant hebben ook zo'n speler als Babel die continu dreiging heeft. Maar volgens mij staat Quaresma op dezelfde plek als Babelquote:Op donderdag 24 mei 2007 10:51 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Nee. Maar dat zou wel leuk zijn. Misschien ruilen tegen de Mul![]()
12 jaar alweer...quote:Op donderdag 24 mei 2007 10:34 schreef super-mario het volgende:
24 Mei 1995.......
Dat is echt lang geleden ja. Als ik die beelden van Milan zie, die feestende menigte... Dat wil ik ook weer meemaken.quote:
http://www.youtube.com/watch?v=vhgFLcUkhe8quote:Op donderdag 24 mei 2007 10:34 schreef super-mario het volgende:
24 Mei 1995.......
Ik ben bang dat we daar nog een tijd op moeten wachten.quote:Op donderdag 24 mei 2007 10:59 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Dat is echt lang geleden ja. Als ik die beelden van Milan zie, die feestende menigte... Dat wil ik ook weer meemaken.
Ook al komt er maar 20.000 man, het is denk ik allang besloten. De wedstrijd in Alkmaar was stijf uitverkocht, Groningen had twee keer een uitverkocht huis etc. Jammer, maar ik wil graag dat Ajax CL gaat voetballen dus ik ga mijn club steunen...quote:Op donderdag 24 mei 2007 11:14 schreef Blight het volgende:
Jammer dat er toch weer veel mensen heen gaan, aangezien de KNVB na dit seizoen de playoffs wil evalueren. En welkom terug M0NTANA..
Als ik reeel ben denk ik ook niet dat het toeschouwersaantal van deze wedstrijd nog enige invloed zal hebben nee..quote:Op donderdag 24 mei 2007 11:20 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ook al komt er maar 20.000 man, het is denk ik allang besloten. De wedstrijd in Alkmaar was stijf uitverkocht, Groningen had twee keer een uitverkocht huis etc. Jammer, maar ik wil graag dat Ajax CL gaat voetballen dus ik ga mijn club steunen...
Wat volgend jaar? Dan kunnen we weer 'volgend jaar maar weer' roepen?quote:Op donderdag 24 mei 2007 11:27 schreef super-mario het volgende:
12 jaar alweer pfff....volgend jaar dan maar ?
quote:Op donderdag 24 mei 2007 11:29 schreef Blight het volgende:
[..]
Wat volgend jaar? Dan kunnen we weer 'volgend jaar maar weer' roepen?
Ik ben voor.quote:Op donderdag 24 mei 2007 11:27 schreef super-mario het volgende:
12 jaar alweer pfff....volgend jaar dan maar ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |