Dat is voor een groot deel al gebeurd, en zal alleen nog maar meer toenemen ben ik bang. Platini komt dan nu ook wel weer met dit mooie plan, maar ik denk dat de grote clubs machtig genoeg zijn om er tegen in te gaan. Jammer, want het zou het voetbal wel weer meer voetbal maken.quote:Op donderdag 24 mei 2007 11:52 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Het voetbal wordt de fans ontnomen door de mensen die geld willen zien. In plaats van een elftal, zie je dan 11 zakken met geld over het veld hobbelen.
Mooie opstelling. Maar wat als Huntelaar nou wegvalt? En Sneijder is zo goed als weg, ook als Ajax er niet uitkomt met Valencia.quote:Op donderdag 24 mei 2007 11:48 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Stekelenburg, Van der Wiel, Stam, Heitinga, Emanuelson, Gabri, Sneijder, Davids, Bakircioglü, Huntelaar en Babel.
quote:Wordt er zondag op een fatsoenlijke manier afscheid genomen van vertrekkende spelers, of wachten we tot het tournament wanneer de spelers niet komen en zien onze helden van nu nooit meer terug?
Zeker is dat Grygera, Roger en Grim weg gaan na zondag. Duidelijk, maar nog niet zeker is dat een aantal mensen hen zal volgen.
In het verleden is dit al meermalen voor gekomen en waar we pretenderen een topclub te zijn, kunnen we blijkbaar niet goed omgaan met vertrekkende spelers.
Van der Meyde, De Ridder, Escude, Zlatan en Rosales om eens wat recente namen te noemen, kregen helemaal geen afscheid. Maar ook Van der Vaart, Rosenberg en Chivu kregen niet het afscheid dat past bij een club als Ajax.
Zondag zullen we het zien, of moeten we toch weer kaarten voor het tournament gaan halen?
Als men voor Ryan Babel de bedragen over heeft die ik weleens in de Engelse tabloids lees, dan ga ik hem persoonlijk brengen en maak ik er een leuk weekendje London van. Zowel als linksbuiten als in de spits komt hij tekort, dus een vertrek is geen ramp. Klaas Jan Huntelaar en Wesley Sneijder zou ik er graag bijhouden, maar of dat realistisch is? Geen van beiden heeft aangegeven dat hij per se weg moet, dus wie weet?quote:Op donderdag 24 mei 2007 11:50 schreef PyTh het volgende:
Wat is jullie verwachting over het aanblijven van Sneijder, Huntelaar en Babel indien jullie geen CL halen?
Het inpassen van de eigen jeugd is jarenlang ons sterkste punt geweest, dus waarom niet wat meer op De Toekomst kijken in plaats van dure, middelmatige buitenlanders scouten?quote:Op donderdag 24 mei 2007 11:55 schreef rompompom het volgende:
[..]
Mooie opstelling. Maar wat als Huntelaar nou wegvalt? En Sneijder is zo goed als weg, ook als Ajax er niet uitkomt met Valencia.
Babel schijnt een clausule van 8 miljoen euro in z'n contract te hebben toch?quote:Op donderdag 24 mei 2007 12:04 schreef M0NTANA het volgende:
Als men voor Ryan Babel de bedragen over heeft die ik weleens in de Engelse tabloids lees, dan ga ik hem persoonlijk brengen en maak ik er een leuk weekendje London van. Zowel als linksbuiten als in de spits komt hij tekort, dus een vertrek is geen ramp. Klaas Jan Huntelaar en Wesley Sneijder zou ik er graag bijhouden, maar of dat realistisch is? Geen van beiden heeft aangegeven dat hij per se weg moet, dus wie weet?
Waar komt dat artikel vandaan? Amsterdam Tournament en play-offs zijn voor mij hetzelfde, toernooien in een ArenA zónder echte supporters en met een grafsfeer. Play-offs moeten weg, dan kunnen de vertrekkende spelers gewoon afscheid nemen na afloop van de laatste thuiswedstrijd van de competitie.quote:
Dacht dat Barça de defensie juist wilde verjongen!quote:Op donderdag 24 mei 2007 12:12 schreef Ordinair het volgende:
Blind heeft zich in de kijker gespeeld van Barca volgens Sportweek.
heb je linkje ervan?quote:Op donderdag 24 mei 2007 12:12 schreef Ordinair het volgende:
Leuk woordgrapje.quote:Op donderdag 24 mei 2007 12:12 schreef Ordinair het volgende:
quote:
Daley is meer verdediger/middenvelder, geen spits. Beetje hetzelfde type als zijn vader volgens mij.quote:Op donderdag 24 mei 2007 12:23 schreef Ordinair het volgende:
Maar ik denk dat we Daley (zo is het toch?) gewoon vast moeten houden. Misschien is het de vervanger voor KJH uit onze eigen jeugd!
Ik dacht dat hij een wat aanvallende middenvelder was. En je weet het met die jonkies, nu kan je ze nog overal neer zetten.quote:Op donderdag 24 mei 2007 12:25 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Daley is meer verdediger/middenvelder, geen spits. Beetje hetzelfde type als zijn vader volgens mij.
quote:Op donderdag 24 mei 2007 12:25 schreef koningdavid het volgende:
Beetje hetzelfde type als zijn vader volgens mij.
Volgens mij speelde hij bij jong Oranje wel aanvallend ingesteld maar weet het niet zeker. Tegen Ijsland was dat.quote:Op donderdag 24 mei 2007 12:25 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Daley is meer verdediger/middenvelder, geen spits. Beetje hetzelfde type als zijn vader volgens mij.
http://www.dannyblind.nlquote:
Het is een aardig tijdje geleden dat er een spits uit de jeugd kwam die het echte Ajax niveau had/heeft. Ook Babel redt dat bij lange na niet. Poepon heeft het nu aardig gedaan bij Willem II maar of dat nou onze hoop in bange dagen moet worden..?quote:Op donderdag 24 mei 2007 12:04 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Het inpassen van de eigen jeugd is jarenlang ons sterkste punt geweest, dus waarom niet wat meer op De Toekomst kijken in plaats van dure, middelmatige buitenlanders scouten?
quote:
quote:'Ajax-jeugdspeler Blind valt in de smaak bij scouts FC Barcelona'
--------------------------------------------------------------------------------
Datum: 24-mei-2007 11:53
FC Barcelona houdt de ontwikkeling van Daley Blind nauwlettend in de gaten, bericht El Mundo Deportivo. De zeventienjarige Ajacied, een vaste waarde in de A-jeugd, maakte tijdens het EK onder-17 indruk op de scouts van de Catalanen. Blind, die zowel in de verdediging als op het middenveld uit de voeten kan, scoorde twee keer tegen IJsland, alvorens geblesseerd uit te vallen. Eind maart tekende de zoon van Danny Blind een contract tot medio 2010 bij Ajax.
Naast Blind vielen ook Eden Hazard en Toni Kroos in de smaak van de scouts van FC Barcelona. Hazard is een Belgische middenvelder van Lille; de Duitser Kroos ligt vast bij FC Bayern München en speelt eveneens op het middenrif. (MA)
Bron?quote:
Dat zou ik ook wel willen weten.. Linkje?quote:Op donderdag 24 mei 2007 13:18 schreef TerroRobbie het volgende:
He, weet iemand toevallig waar ik kan vinden dat Barcelona die zoon van Danny B. wel ziet zitten?
Goede zaak lijkt me...quote:Vermeer: 'Ik ben zo goed als rond met Willem II'
24/5/2007 13:10
Kenneth Vermeer komt komend seizoen vrijwel zeker uit voor Willem II, dat de 21-jarige doelman huurt van Ajax. 'Ik ben zo goed als rond', vertelde de keeper van Jong Oranje in het trainingskamp in Hoenderloo aan VI.nl. 'Alleen de papieren moeten nog in orde worden gemaakt.'
Vermeer heeft contractueel laten vastleggen dat hij een serieuze kans krijgt onder de lat in Tilburg, al is dat geen garantie. De jonge doelman gaat tijdelijk weg bij Ajax om elders speeltijd en ervaring op te doen op het hoogste niveau.
De aanstaande overgang van Vermeer is opmerkelijk omdat coach Dennis van Wijk twee weken geleden in het Brabants Dagblad nog ontkende dat hij in beeld was bij Willem II. 'Vermeer heeft wel talent, maar geen ervaring. Daar zijn wij wel naar op zoek. Overigens zie ik in de Eredivisie maar weinig clubs waar Vermeer eerste keeper zou kunnen worden.
Inderdaad, hij moet nu echt een keer de kans krijgen om zich in de eredivisie te bewijzen.quote:
quote:Op donderdag 24 mei 2007 09:47 schreef Boixos_Nois het volgende:
De Steek
De Rare - Het Wiel - De Malle - Furby
Het Bushokje (abri) - 't Ken Net - De Daaf
Het Mietje - Centenbak - 1 op 100
Dat zeiden ze begin jaren 80 ook....quote:Op donderdag 24 mei 2007 11:33 schreef PyTh het volgende:
Keep on dreaming jongens
Denk sowieso dat het heel lastig wordt voor een Nederlandse club om nog een keer de CL te winnen.
Of ze moeten wat gaan doen aan een maximaal aantal buitenlanders.......maar dat zal wel niet.......
Blij met Aborah?quote:Op donderdag 24 mei 2007 13:18 schreef TerroRobbie het volgende:
He, weet iemand toevallig waar ik kan vinden dat Barcelona die zoon van Danny B. wel ziet zitten?
Beperkt zicht = je ziet geen fuck maar je bent er wel bij?quote:Op donderdag 24 mei 2007 14:08 schreef Da_Sandman het volgende:
Beperkt zicht 418
Ik kon het toch niet laten.
Geen idee wat ik kan verwachten, zal wel meevallen. Tis nog eerste rij ook volgens mn kaart...quote:Op donderdag 24 mei 2007 14:26 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Beperkt zicht = je ziet geen fuck maar je bent er wel bij?
Net zo'n Koning als KoningDavid?quote:Op donderdag 24 mei 2007 11:38 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Het komt vooral doordat landen als Engeland, Italië en Spanje nu met 4 ploegen in de Champions League zitten. Vroeger had Griekenland b.w.v.s. netzoveel deelnemers als Engeland. Dat maakt het niveau ook een stuk lager.
Al was Ajax in '94/'95 gewoon de allerbeste. Als je titelverdediger (Milan) 3 keer in een seizoen verslaat, ben je gewoon de koning.
Gewoon ergens anders in het vak gaan staan. Oh en die eerste rij 'slecht zicht' valt volgens mij onder slecht zicht vanwege dat glazen wandje wat er voor staat. Heb je weinig last van, zeker niet als je gaat staan.quote:Op donderdag 24 mei 2007 14:27 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Geen idee wat ik kan verwachten, zal wel meevallen. Tis nog eerste rij ook volgens mn kaart...
hmm... Koning David versloeg Goliath... Ajax versloeg alle grote clubs. Ik zie een parallel.quote:
Zoals ik al zei: als je gaat staan kijk je er toch over heen. Tenzij je 1.30m groot bent. Kan je relaxed leunen op dat wandje.quote:Op donderdag 24 mei 2007 14:51 schreef Da_Sandman het volgende:
Dat vermoeden had ik al... Ach, in de Kuip stond ik ook constant tegen zo een glazen wand aan te kijken, lekker boeiend...
Ik ken hem niet, maar wel tof voor die gozer natuurlijkquote:Op donderdag 24 mei 2007 14:54 schreef M0NTANA het volgende:
Nieuwe doelman voor Ajax: http://www.haarlemsdagbla(...)926179.ece?secId=593
Omdat Vermeer verhuurd wordt dus, prima. Hopelijk hoeft hij niet in actie te komen.quote:Op donderdag 24 mei 2007 14:54 schreef M0NTANA het volgende:
Nieuwe doelman voor Ajax: http://www.haarlemsdagbla(...)926179.ece?secId=593
3e keeper héquote:Op donderdag 24 mei 2007 14:59 schreef Robar het volgende:
Heijblok
Aardige keeper hoor, maar ik vind hem geen Ajax materiaal.
Inderdaad, geef dan hem een kans als eht echt nodig is.quote:Op donderdag 24 mei 2007 15:01 schreef Blight het volgende:
Ach, als derde doelman kan het niet zoveel kwaad. Hoewel van mij Marco van Duin ook best had mogen invallen als het echt nodig is.
ik las tyfushondquote:Haarlem-doelman Erik Heijblok heeft een eenjarig contract getekend bij Ajax. De Amsterdammers toonden begin deze maand voor het eerst belangstelling en gisteren zette de 29-jarige keeper uit Hippolytushoef zijn handtekening.
Heijblok wordt bij Ajax de derde doelman, achter Maarten Stekelenburg en Dennis Gentenaar.
hij moet steeds trainen, ik zie hem nooit meerquote:
Verdorie.quote:Op donderdag 24 mei 2007 15:55 schreef Houniet het volgende:
[..]
hij moet steeds trainen, ik zie hem nooit meer
Ik wilde net zeggen, want ik kende die naam ergens van. Die kerel had een aantal hele goeie reddingen die dag hoor. Dat hij er 4 om zijn oren kreeg was niet aan hem te wijten, het was de verdediging van Haarlemquote:Op donderdag 24 mei 2007 15:32 schreef BigFire het volgende:
Erik Heijblok beleeft een aparte carrière. Pas op zijn vijfentwintigste maakte hij zijn debuut in het betaalde voetbal, bij HFC Haarlem in de eerste divisie. In totaal speelde de keeper 126 duels in de eerste divisie. Dit seizoen speelde Heijblok met HFC Haarlem tegen Ajax in de beker. In die wedstrijd was Heijblok ondanks de 4-0 nederlaag de uitblinker aan Haarlemse zijde.
Dat noemen ze een luxeprobleemquote:Op donderdag 24 mei 2007 17:09 schreef stefmans het volgende:
Jammer dat Gentenaar zo weinig speelt, is een goede keeper.
Gelukkig wel, ik moet er niet aan denken dat die keeper uit Tyfushondendorp moet invallen tegen AC Milan ofzoquote:
en denk eraan jongens..quote:Op donderdag 24 mei 2007 17:18 schreef Wooldoor het volgende:
Zondag moet gewoon gespeeld worden of hun leven ervan afhangt blessures maakt allemaal niet uit maar er moet gewoon gewonnen worden. Denk aan de motivatie als tegen PSV
wtfquote:
Gisterenmiddag nog, op de ouwe gracht in utrechtquote:Op donderdag 24 mei 2007 15:55 schreef Houniet het volgende:
[..]
hij moet steeds trainen, ik zie hem nooit meer
Waarom heb ik hem daar nog nooit gezien. Aissati en Afellay al wel regelmatig, Sneijder nog niet.quote:Op donderdag 24 mei 2007 18:17 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Gisterenmiddag nog, op de ouwe gracht in utrecht![]()
Ja, want naar jou luistert hij wel, maar naar mij nietquote:Op donderdag 24 mei 2007 18:21 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Waarom heb ik hem daar nog nooit gezien. Aissati en Afellay al wel regelmatig, Sneijder nog niet.
Anders zal ik hem wel eens even vertellen dat hij moet stoppen met die transferonzin en gewoon moet blijven.![]()
ik heb nog hoopquote:Op donderdag 24 mei 2007 18:21 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Waarom heb ik hem daar nog nooit gezien. Aissati en Afellay al wel regelmatig, Sneijder nog niet.
Anders zal ik hem wel eens even vertellen dat hij moet stoppen met die transferonzin en gewoon moet blijven.![]()
Diba?quote:Op donderdag 24 mei 2007 18:34 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Ja, want naar jou luistert hij wel, maar naar mij niet
Hij was daar gister samen met Ramona en met Diba en zijn vrouwtje.
Die woont ook in utrecht en is een goede vriend van Wesley.quote:
Neequote:Op donderdag 24 mei 2007 18:41 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Die woont ook in utrecht en is een goede vriend van Wesley.
En Bonjovi, ik heb eigenlijk geen idee waar de ouwe kracht ligt. Kom je uit utrecht?
Heb je hem wel aangesproken dan?quote:Op donderdag 24 mei 2007 18:34 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Ja, want naar jou luistert hij wel, maar naar mij niet
Heb wel ff met hem staan lullen ja. Maar uiteraard niet daarover. Dat zal hij al wel veel te vaak horenquote:Op donderdag 24 mei 2007 18:44 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Heb je hem wel aangesproken dan?![]()
Boeiend, je had hem gewoon een corrigerende tik moeten geven en zeggen dat hij een contract voor het leven moest tekenen. Dat heb ik vorig jaar ook bij Heitinga gedaan!quote:Op donderdag 24 mei 2007 18:49 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Heb wel ff met hem staan lullen ja. Maar uiteraard niet daarover. Dat zal hij al wel veel te vaak horen
daarna is hij meteen naar van Geel gereden om zijn nieuwe contract te onder tekenen?quote:Op donderdag 24 mei 2007 18:52 schreef Ordinair het volgende:
[..]
Boeiend, je had hem gewoon een corrigerende tik moeten geven en zeggen dat hij een contract voor het leven moest tekenen. Dat heb ik vorig jaar ook bij Heitinga gedaan!Alleen toen zei ik hem dat hij nog lang moest blijven en dat beloofde hij me.
Niet echt.quote:Op donderdag 24 mei 2007 18:59 schreef toma het volgende:
[..]
daarna is hij meteen naar van Geel gereden om zijn nieuwe contract te onder tekenen?
quote:Op donderdag 24 mei 2007 19:07 schreef StarGazer het volgende:
Milan, Milan, who the fuck is Milan![]()
Ben ff in een nostalgische bui
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |