Dat is voor een groot deel al gebeurd, en zal alleen nog maar meer toenemen ben ik bang. Platini komt dan nu ook wel weer met dit mooie plan, maar ik denk dat de grote clubs machtig genoeg zijn om er tegen in te gaan. Jammer, want het zou het voetbal wel weer meer voetbal maken.quote:Op donderdag 24 mei 2007 11:52 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Het voetbal wordt de fans ontnomen door de mensen die geld willen zien. In plaats van een elftal, zie je dan 11 zakken met geld over het veld hobbelen.
Mooie opstelling. Maar wat als Huntelaar nou wegvalt? En Sneijder is zo goed als weg, ook als Ajax er niet uitkomt met Valencia.quote:Op donderdag 24 mei 2007 11:48 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Stekelenburg, Van der Wiel, Stam, Heitinga, Emanuelson, Gabri, Sneijder, Davids, Bakircioglü, Huntelaar en Babel.
quote:Wordt er zondag op een fatsoenlijke manier afscheid genomen van vertrekkende spelers, of wachten we tot het tournament wanneer de spelers niet komen en zien onze helden van nu nooit meer terug?
Zeker is dat Grygera, Roger en Grim weg gaan na zondag. Duidelijk, maar nog niet zeker is dat een aantal mensen hen zal volgen.
In het verleden is dit al meermalen voor gekomen en waar we pretenderen een topclub te zijn, kunnen we blijkbaar niet goed omgaan met vertrekkende spelers.
Van der Meyde, De Ridder, Escude, Zlatan en Rosales om eens wat recente namen te noemen, kregen helemaal geen afscheid. Maar ook Van der Vaart, Rosenberg en Chivu kregen niet het afscheid dat past bij een club als Ajax.
Zondag zullen we het zien, of moeten we toch weer kaarten voor het tournament gaan halen?
Als men voor Ryan Babel de bedragen over heeft die ik weleens in de Engelse tabloids lees, dan ga ik hem persoonlijk brengen en maak ik er een leuk weekendje London van. Zowel als linksbuiten als in de spits komt hij tekort, dus een vertrek is geen ramp. Klaas Jan Huntelaar en Wesley Sneijder zou ik er graag bijhouden, maar of dat realistisch is? Geen van beiden heeft aangegeven dat hij per se weg moet, dus wie weet?quote:Op donderdag 24 mei 2007 11:50 schreef PyTh het volgende:
Wat is jullie verwachting over het aanblijven van Sneijder, Huntelaar en Babel indien jullie geen CL halen?
Het inpassen van de eigen jeugd is jarenlang ons sterkste punt geweest, dus waarom niet wat meer op De Toekomst kijken in plaats van dure, middelmatige buitenlanders scouten?quote:Op donderdag 24 mei 2007 11:55 schreef rompompom het volgende:
[..]
Mooie opstelling. Maar wat als Huntelaar nou wegvalt? En Sneijder is zo goed als weg, ook als Ajax er niet uitkomt met Valencia.
Babel schijnt een clausule van 8 miljoen euro in z'n contract te hebben toch?quote:Op donderdag 24 mei 2007 12:04 schreef M0NTANA het volgende:
Als men voor Ryan Babel de bedragen over heeft die ik weleens in de Engelse tabloids lees, dan ga ik hem persoonlijk brengen en maak ik er een leuk weekendje London van. Zowel als linksbuiten als in de spits komt hij tekort, dus een vertrek is geen ramp. Klaas Jan Huntelaar en Wesley Sneijder zou ik er graag bijhouden, maar of dat realistisch is? Geen van beiden heeft aangegeven dat hij per se weg moet, dus wie weet?
Waar komt dat artikel vandaan? Amsterdam Tournament en play-offs zijn voor mij hetzelfde, toernooien in een ArenA zónder echte supporters en met een grafsfeer. Play-offs moeten weg, dan kunnen de vertrekkende spelers gewoon afscheid nemen na afloop van de laatste thuiswedstrijd van de competitie.quote:
Dacht dat Barça de defensie juist wilde verjongen!quote:Op donderdag 24 mei 2007 12:12 schreef Ordinair het volgende:
Blind heeft zich in de kijker gespeeld van Barca volgens Sportweek.
heb je linkje ervan?quote:Op donderdag 24 mei 2007 12:12 schreef Ordinair het volgende:
Leuk woordgrapje.quote:Op donderdag 24 mei 2007 12:12 schreef Ordinair het volgende:
quote:
Daley is meer verdediger/middenvelder, geen spits. Beetje hetzelfde type als zijn vader volgens mij.quote:Op donderdag 24 mei 2007 12:23 schreef Ordinair het volgende:
Maar ik denk dat we Daley (zo is het toch?) gewoon vast moeten houden. Misschien is het de vervanger voor KJH uit onze eigen jeugd!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |