Kijk hier maar eensquote:Op woensdag 23 mei 2007 16:23 schreef tomttt het volgende:
Las net op Graz het gerucht dat de Heideroosjes de Alpha gaan openen.
nu zijn er van hoerige kut breek muntjes! Dus ik breek al die muntjes braaf en als ik 14 bier moet halen dan reken ik netje 28 halve af! Vinden ze achter de bar nooit zo leuk!quote:Op woensdag 23 mei 2007 14:15 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Nature one kost evenals vorig jaar iets van 55 euro en daar geldt het al jaren. Ik denk overigens toch niet dat het te controleren valt of je er nu 6, 12 of 20 halve liters bij je hebt.
de tegenargumenten voor de BBQ kan ik wel inkomen maar dat hoeft natuurlijk helemaal niet zo. Wij hebben vorig jaar van die wegwerp dingen gebruikt en dat ging prima.
Ik ben al een aantal jaar niet op Lowlands geweest maar ben wel beniewd hoe dat nu geregeld is met de drank en munten die je koopt?! Is dat systeem waarbij je voor een glas betaald er nog? Je krijgt dan een muntje trug als je je glas weer inlevert.
Ik neem ook alleen bier voor in de rij mee en de rest haal ik wel; het terreinquote:Op woensdag 23 mei 2007 14:55 schreef SKa_BoSS het volgende:
Ach, ik vind dat iedereen maar een beetje zeikt over de limiet van biertjes die je mee mag nemen. 12 blikjes meenemen in je rugzak is al een hele opgave. Die shit weegt als lood! Ik neem zelf altijd maar één sixpackje mee voor in de rij en de rest sla ik wel in op het terrein. Dat het daar vervolgens twee keer zo veel kost als in de buurtsuper kan me vervolgens echt aan m'n hol roesten. Ik ben daar voor de lol, dat mag best een paar centen kosten en ik heb er een heel jaar voor kunnen sparen, dan ga ik mezelf echt niet moeilijk helpen om daar voor 3 of 4 tientjes voordeliger uit te zijn...
Am I right, or am I right?! En ik ben nog wel zo'n "zuinige zeeuw".
Oh, en Wolfmother vorig jaar dan?quote:Op woensdag 23 mei 2007 17:12 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Ik mis sowieso traditioneel de openingsact![]()
Toen zat ik nog ergens op de snelwegquote:
Oh, vandaar!quote:Op woensdag 23 mei 2007 17:36 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Toen zat ik nog ergens op de snelweg![]()
Maar ik had ze toch al op Roskilde in een veel kleinere tent gezien![]()
Ik vond er laatst weer 7. Maar Lowlands kennende zijn die dit jaar onbruikbaar.quote:Op woensdag 23 mei 2007 17:38 schreef Roellio het volgende:
Ohw ja! Die breekmuntjes. Ik had ze alweer verdrongen!
14,70 weggegooid?quote:Op woensdag 23 mei 2007 17:48 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ik vond er laatst weer 7. Maar Lowlands kennende zijn die dit jaar onbruikbaar.
En daar was ze weerquote:Op woensdag 23 mei 2007 13:31 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Ik kan me ook nog een Dynamo herrineren waarbij een halve camping is afgefikt......dan maar geen BBQ. (En het BBQ verbod is ook leuk om dit soort mensen te stangen natuurlijk)
Nee, 7,35, het zijn 7 halve muntjes.quote:
quote:Op woensdag 23 mei 2007 18:00 schreef peaceman het volgende:
[..]
En daar was ze weer
Blijft een hilarisch topic!
Godverdomme! Ik hoop dat ze gelijk heeft.quote:Op zaterdag 24 augustus 2002 13:12 schreef nrg het volgende:
Kortom, Lowlands, hel op aarde.
Het is nog toffer dan ze zeggenquote:Op woensdag 23 mei 2007 17:57 schreef Apfelsaft het volgende:
Ik ga dit jaar (als het goed is) voor het eerst naar Lowlands... Heb er al veel verhalen over gehoord, dus ik hoop maar dat het net zo tof is als ze zeggen
Meer als in 93 85 dagen ofzo, tijd genoeg om er nog wat vol te stampenquote:Op woensdag 23 mei 2007 18:18 schreef Ventilator het volgende:
en weer TvP, nu iedereen kappen met posten. Het is godverdomme nog een maand weg ofzo.
Dan mis je slechts 1 van de 6 dagdelen Lowlandsquote:Op woensdag 23 mei 2007 18:43 schreef Domai het volgende:
Ik kan pas van vrijdagavond/nacht tot zondagavond, is het nog steeds waard
De moeite of niet?
Gek! Dan mis je 48 uur Lowlands!quote:Op woensdag 23 mei 2007 18:47 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Dan mis je slechts 1 van de 6 dagdelen Lowlands
Klopt, alleen dan mis je wel de zondagnacht. Dat is de mooiste nachtquote:Op woensdag 23 mei 2007 18:47 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Dan mis je slechts 1 van de 6 dagdelen Lowlands
dondernacht is ook hilarisch, zeker als je tent als één van de eerste staatquote:Op woensdag 23 mei 2007 18:51 schreef tomttt het volgende:
[..]
Klopt, alleen dan mis je wel de zondagnacht. Dat is de mooiste nacht![]()
De moeite, maar op zondagnacht vertrekken is wel uiterst zuur.quote:Op woensdag 23 mei 2007 18:43 schreef Domai het volgende:
Ik kan pas van vrijdagavond/nacht tot zondagavond, is het nog steeds waard
De moeite of niet?
Ja omdat t nog helemaal niet zeker is dat ze niet komen. Maar ik had deze discussie al afgekapt, want niemand gelooft t toch.quote:Op woensdag 23 mei 2007 18:50 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Lekker betrouwbaar als ze Kaiser Chiefs bij "Bevestigd door Lowlands" zetten.![]()
Ja, beter komt hij/zij ook gewoon eerder. Lekker belangrijk dat je gaat trouwen, of tentamens hebt of een harttransplantatie krijgt.quote:
Ze zijn überhaupt nog nooit bevestigd geweest door Lowlands. Alleen op hun eigen site hebben ze zichzelf bevestigd. Ik vraag me ook af of het waar is wat ze in die llowcast beweren hoor, daar niet van. Ook mede door al die grapjes die ze maken door allemaal KC-songtitles in dat berichtje te verwerken.quote:Op woensdag 23 mei 2007 19:02 schreef Dupje het volgende:
[..]
Ja omdat t nog helemaal niet zeker is dat ze niet komen. Maar ik had deze discussie al afgekapt, want niemand gelooft t toch.
Waarom zou je twijfelen aan wat Lowlands zelf zegt?quote:Op woensdag 23 mei 2007 19:02 schreef Dupje het volgende:
[..]
Ja omdat t nog helemaal niet zeker is dat ze niet komen. Maar ik had deze discussie al afgekapt, want niemand gelooft t toch.
Dat bericht op de podcast kan ook zijn om wat publiciteit te krijgen, beetje voor discussie zorgen.quote:Op woensdag 23 mei 2007 19:06 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Waarom zou je twijfelen aan wat Lowlands zelf zegt?
Dat is mooi ja, ik lag in mijn tent opeens hoor ik twee brabanders een tent opzetten tussen mijn tent en die van vrienden. hun een superdeluxe tent proberen op te zetten op een stukje van 1 bij 1.quote:Op woensdag 23 mei 2007 18:59 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dondernacht is ook hilarisch, zeker als je tent als één van de eerste staatkan je de hele avond anderen zien zwoegen!
En was 't ze gelukt?quote:Op woensdag 23 mei 2007 19:11 schreef BeRightBack het volgende:
[..]
Dat is mooi ja, ik lag in mijn tent opeens hoor ik twee brabanders een tent opzetten tussen mijn tent en die van vrienden. hun een superdeluxe tent proberen op te zetten op een stukje van 1 bij 1.![]()
Toen ie stond, probeerden ze erin te slapen maar toen besefte ze dat het heel dom was..quote:
quote:Op woensdag 23 mei 2007 19:14 schreef BeRightBack het volgende:
[..]
Toen ie stond, probeerden ze erin te slapen maar toen besefte ze dat het heel dom was..
Dus gingen ze weer weg
Ja vooral als die van jou al staat.quote:Op woensdag 23 mei 2007 19:17 schreef Tism het volgende:
[..]
![]()
Dat is ook altijd mooi om te zien hoe anderen lopen te stunten met tenten!![]()
Als iedereen nog even typt dat dit wel erg snel gaat, redden we nog voor morgenochtend deeltje 16quote:Op woensdag 23 mei 2007 19:43 schreef -Sum- het volgende:
dit gaat wel erg snel hoor!
quote:Op woensdag 23 mei 2007 19:43 schreef -Sum- het volgende:
dit gaat wel erg snel hoor!
Naja, dat is ze dan dus gelukt..quote:Op woensdag 23 mei 2007 19:08 schreef tomttt het volgende:
[..]
Dat bericht op de podcast kan ook zijn om wat publiciteit te krijgen, beetje voor discussie zorgen.
quote:Op woensdag 23 mei 2007 19:19 schreef Roellio het volgende:
2 jaar geleden hadden mensen 's nachts een tent opgezet over onze "afvalkuil"
We hebben de "kuil " de rest van het weekend gewoon in gebruik gehad. Dus elke keer als we afval hadden even die tent opgetild en onze troep erin gepropt!
Lolquote:Op woensdag 23 mei 2007 19:19 schreef Roellio het volgende:
2 jaar geleden hadden mensen 's nachts een tent opgezet over onze "afvalkuil"
We hebben de "kuil " de rest van het weekend gewoon in gebruik gehad. Dus elke keer als we afval hadden even die tent opgetild en onze troep erin gepropt!
twistermat klaarlegtquote:
ALS ik m krijg, mn oude adres stond nog in het systeem neukende klotezooiquote:
85quote:
Nu snel een email sturen morgen even bellen en nu ook even je adres veranderen...quote:Op woensdag 23 mei 2007 22:43 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ALS ik m krijg, mn oude adres stond nog in het systeem neukende klotezooi
Kan ik nog voor het versturen contact met ze opnemen anders heb ik ECHT een probleme en 120 euro weggeflikkerd
Geen onnodige zooi meeslepenquote:Op woensdag 23 mei 2007 23:08 schreef Horloge het volgende:
Ik ga dit jaar voor het eerst, echt zin in!
Nog elite tips?
Adres is verandert heb gemailt en om8uur hang ik aan de telefoon heb 3 nrs genoteerd, wordt LL aangetekend verzonden?quote:Op woensdag 23 mei 2007 23:06 schreef Leonos het volgende:
[..]
Nu snel een email sturen morgen even bellen en nu ook even je adres veranderen...
Succes![]()
quote:Op woensdag 23 mei 2007 23:09 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Geen onnodige zooi meeslepentent luchtbed zak krentenbollen wiet klaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |