174 toch? de vorige was 173quote:Op woensdag 23 mei 2007 16:25 schreef miss-scofield het volgende:
Heeyy
En waarom kunnen jullie niet meer tellen? Als ik goed kijk moet dit zelfs 175 zijn! En heb ik er gewoon 6 (!!!!!!) gemist vandaag!!
School was kut! Hoe is het hier?
OMGquote:Op woensdag 23 mei 2007 16:27 schreef denB het volgende:
IK moet nog een uurtje, maar ga om 5uur stoppen wil de nieuwe patch van WoW even testen
Hoi Miss-Scofieldquote:Op woensdag 23 mei 2007 16:25 schreef miss-scofield het volgende:
Heeyy
En waarom kunnen jullie niet meer tellen? Als ik goed kijk moet dit zelfs 175 zijn! En heb ik er gewoon 6 (!!!!!!) gemist vandaag!!
School was kut! Hoe is het hier?
quote:Op woensdag 23 mei 2007 16:32 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Hoi Miss-Scofield
6!! Gaan we zo hard..
Het was... rumoerig hierzo. Bootje heeft ruzie gehad![]()
Ja, maar als ik in SES kijk... heb ik er 6 gemist.. dus ik ging kijken. er staat 2x 171 ofzo. Kijk maarquote:Op woensdag 23 mei 2007 16:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
174 toch? de vorige was 173OF ben ik nu gek
ja maar die ene is nooit echt gebruikt, omdat ik iedereen kwijt was en #170 was dicht en #171 zag ik nergens, dus ik opende zelf een #171 en toen zag ik dat ze al op pagina 3 van #171 warenquote:Op woensdag 23 mei 2007 16:38 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Ja, maar als ik in SES kijk... heb ik er 6 gemist.. dus ik ging kijken. er staat 2x 171 ofzo. Kijk maar
Bootje zal de rest van de week niet spammen in dit topic..quote:Op woensdag 23 mei 2007 16:38 schreef miss-scofield het volgende:
[..]Hey PB!
Whaaatt?! Met wie?? Vertel!!
Moeite om terug te lezen?
lekker rustigquote:Op woensdag 23 mei 2007 16:44 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Bootje zal de rest van de week niet spammen in dit topic..![]()
Oh, vandaar! Dat had ik niet opgeletquote:Op woensdag 23 mei 2007 16:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
ja maar die ene is nooit echt gebruikt, omdat ik iedereen kwijt was en #170 was dicht en #171 zag ik nergens, dus ik opende zelf een #171 en toen zag ik dat ze al op pagina 3 van #171 waren
Een ban?quote:Op woensdag 23 mei 2007 16:44 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Bootje zal de rest van de week niet spammen in dit topic..![]()
nee geen ban, ja een ban van zichzelfquote:
geen ban..:o. Bootje lieftallige vriendin even buurten op het forum, met alle gevolgen van dien.quote:Op woensdag 23 mei 2007 16:46 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Oh, vandaar! Dat had ik niet opgeletSorry! Ooohhh, dan heb ik er 'maar' 5 gemist
![]()
[..]
Een ban?
Met wie had ie ruzie dan?
zoiets zei ik ook alquote:Op woensdag 23 mei 2007 16:50 schreef PieterBas het volgende:
[..]
geen ban..:o. Bootje lieftallige vriendin even buurten op het forum, met alle gevolgen van dien.
ik ook..quote:Op woensdag 23 mei 2007 16:51 schreef giemiebier666 het volgende:
nog 10 min kan ik eindelijk naar huis
Bijna niets, ben bijna klaar met een project wat echt echt af moest tijdens mijjn stage.quote:Op woensdag 23 mei 2007 16:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
OMGik stop ook om 5 uur. Wat moet jij nu nog doen op je stage?
quote:Op woensdag 23 mei 2007 16:55 schreef denB het volgende:
[..]
Bijna niets, ben bijna klaar met een project wat echt echt af moest tijdens mijjn stage.
Tussendoor doe ik wat kleine netwerk problemen oplossen.
nou ja.. voor even..quote:Op woensdag 23 mei 2007 17:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
en dan blijf ik hier alleen achter?
ik ga ook maar naar huis, denk ik. samenvatting is bijna af. hoef alleen nog even één hoofdstuk te samenvatten en dan nog ff de conclusie en aanbevelingen. Maar dat moet vanavond wel lukken, hoop ikquote:
quote:Op woensdag 23 mei 2007 17:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
en dan blijf ik hier alleen achter?
quote:Op woensdag 23 mei 2007 17:18 schreef Leinonlein het volgende:
Ik was even aan het werk en WHOEPSIE DE POESPSEIEEE we zijn een topic verder. Sorry ben een beetje melig want mijn door-en-door duitse collega ging proberen "groenteburger" uit te spreken maar dat lukte niet erg. Hij nogal depri want bij de mac verstonden ze hem ook niet, huhuhuuuuuuuuuuu.
nu pas? ik ben nog op mijn werk. Maar samenvatting is af. dus ff naar huis mailen en dan zelf ook naar huis en dan kijken dat er eerder isquote:
nee, dat zou ik ook niet verstaan hebbenquote:Op woensdag 23 mei 2007 17:21 schreef Leinonlein het volgende:
Haha echt te grappig het werd iets in de richting van "chruentoenboerger"
Hey goed idee, kan ik ook wel maken vanavond. Maar kuttt, ik moet nog boodschappen doen danquote:
Ik heb speciaal pindakaas en ketjap mee genomen uit Nederland om hier mijn eigen verse pindasaus te maken en jij zegt doodleuk, zonder schaamte, magnetronmaaltijden te eten? Oh oh oh oh oh! waar gaat dat heen met de wereldquote:
waarom niet?quote:Op woensdag 23 mei 2007 18:24 schreef crossover het volgende:
Jullie moeten ook geen domme dingen doen als ik er niet ben![]()
Sorry modquote:Op woensdag 23 mei 2007 18:24 schreef crossover het volgende:
Dan kan ik het niet oplossenquote:
En als modjes zich vervelen gaan ze met slotjes ronddstrooien, dus denk er omquote:Op woensdag 23 mei 2007 18:57 schreef crossover het volgende:
[..]
Dan kan ik het niet oplossen
En hoe minder ik kan doen hoe erger ik me ga vervelen![]()
je moet er gewoon voor zorgen dat je er bent als wij domme dingen doenquote:Op woensdag 23 mei 2007 18:24 schreef crossover het volgende:
Oke, laat de volgende keer ff weten wanneer jullie weer beginnen, dan blijf ik thuisquote:Op woensdag 23 mei 2007 19:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
je moet er gewoon voor zorgen dat je er bent als wij domme dingen doen![]()
Hier ook, maar ik heb jullie gemist...quote:
leek me al sterk dat je mensen die je nog nooit gezien hebt, zou gaan missenquote:Op woensdag 23 mei 2007 19:07 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Hier ook, maar ik heb jullie gemist...
Nou ja jullie, de topics...![]()
haquote:
we zijn iedere "werk"dag vanaf 8 uur in de ochtend tot een uur of 5 in de middag aanwezig, alleen weten we op voorhand niet wanneer we een fout makenquote:Op woensdag 23 mei 2007 19:07 schreef crossover het volgende:
[..]
Oke, laat de volgende keer ff weten wanneer jullie weer beginnen, dan blijf ik thuis
ga eens voor je PC zittenquote:Op woensdag 23 mei 2007 19:09 schreef Sehnsucht het volgende:
[..]
ha![]()
ik heb geen zin om achter m'n pc te zitten, maar ik heb ook geen zin om iets anders te gaan doen. iemand tips?![]()
Nou ik mis meer de gezelligheid van jullie dan jullie zelf! Maar ik had volgens mij graag de boot story mee willen maken...quote:Op woensdag 23 mei 2007 19:08 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
leek me al sterk dat je mensen die je nog nooit gezien hebt, zou gaan missen
dat was wel komischquote:Op woensdag 23 mei 2007 19:13 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Nou ik mis meer de gezelligheid van jullie dan jullie zelf! Maar ik had volgens mij graag de boot story mee willen maken...
voor m'n gevoel heb ik het ook gemist, terwijl ik wel bijna alle topics volledig heb gelezen. was iets over z'n vriendin, en hoe ze in bed was geloof ik.quote:Op woensdag 23 mei 2007 19:13 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Nou ik mis meer de gezelligheid van jullie dan jullie zelf! Maar ik had volgens mij graag de boot story mee willen maken... [afbeelding]
kan jij het even beknopt uitleggen danquote:Op woensdag 23 mei 2007 19:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
dat was wel komisch
En popcorn, lust ik ook wel
quote:Op woensdag 23 mei 2007 19:15 schreef Sehnsucht het volgende:
[..]
kan jij het even beknopt uitleggen dan![]()
mwaj nu wil ik het ook weten ook!quote:Op woensdag 23 mei 2007 19:15 schreef Sehnsucht het volgende:
[..]
voor m'n gevoel heb ik het ook gemist, terwijl ik wel bijna alle topics volledig heb gelezen. was iets over z'n vriendin, en hoe ze in bed was geloof ik.![]()
whehehe wat een sukkel!quote:Op woensdag 23 mei 2007 19:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Bootje had in zo'n seksbloopers-topic allerlei bloopers verteld en zijn vriednin kwam vandag ook in Stage SC dus iemand had een linkje geplaatst van dat topic, en erbij gezegd dat ze dat moest lezen en toen kwam ze even later weer en toen vond ze het niet zo leuk (zacht uitgedrukt) dat Bootje dat allemaal geplaatst hadEn nu komt Bootje deze week niet meer op FOK!
Link?quote:Op woensdag 23 mei 2007 19:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Bootje had in zo'n seksbloopers-topic allerlei bloopers verteld en zijn vriednin kwam vandag ook in Stage SC dus iemand had een linkje geplaatst van dat topic, en erbij gezegd dat ze dat moest lezen en toen kwam ze even later weer en toen vond ze het niet zo leuk (zacht uitgedrukt) dat Bootje dat allemaal geplaatst hadEn nu komt Bootje deze week niet meer op FOK!
Toch nog eneb eetje mee kunnen genieten he?quote:Op woensdag 23 mei 2007 19:18 schreef Sehnsucht het volgende:
[..]
Link?, in welk nummer was dat, kan ik het ff nalezen
![]()
effe lezen hoorquote:Op woensdag 23 mei 2007 19:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
in dit topic is het begonnen, Stage SC #172 Niet te houden! , vanaf pagina 1 is ze er ook bij gekomen zijn vriendin is Lili_5678
Enquote:
Dit was 1 topic geleden ongeveer...quote:uhm nou jongens.. ff een berichtje van mij. heb besloten om iig deze week hier niet meer te posten.
ik heb mezelf uiteindelijk zelf in een benarde situatie gebracht. daar neem ik zelf verantwoordelijkheid voor. toch zullen sommige mensen even rekening moeten houden met wat "pesten" inhoudt, en wat "naaien" inhoudt.. het ene kan ik tegen, het andere is gewoon triest.
de betreffende personen die onder het 2e vallen voelen zelf wel aan wat zij hebben veroorzaakt.
ik wens jullie nog fijne stagedagen toe.
Tom
het is mij te veel!quote:Op woensdag 23 mei 2007 19:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
in dit topic is het begonnen, Stage SC #172 Niet te houden! , vanaf pagina 1 is ze er ook bij gekomen zijn vriendin is Lili_5678
en wie horen er nou onder die tweede groep?quote:Op woensdag 23 mei 2007 19:29 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
En?
[..]
Dit was 1 topic geleden ongeveer...
quote:Op woensdag 23 mei 2007 19:29 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
En?
[..]
Dit was 1 topic geleden ongeveer...
Daar is denk ik alles wel mee gezegd jaquote:Op woensdag 23 mei 2007 19:31 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
het is mij te veel!ik hou het bij de samenvatting!
je bedoelt dat er teveel spam tussen staatquote:Op woensdag 23 mei 2007 19:31 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
het is mij te veel!ik hou het bij de samenvatting!
Whehehe, wat een pannenkoek..quote:Op woensdag 23 mei 2007 19:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Precies, zijn verantwoordelijkheid, hebben wij niks mee te maken. T is een openbaar forum, zijn geen vrienden van hem. Zie geen reden om het zo te noemen zoal hij het omschrijft..quote:Op woensdag 23 mei 2007 19:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
en wie horen er nou onder die tweede groep?Want volgens mij heeft hij toch echt alles zelf gepost
Vanaf daar begon t ongeveer, dat kun je wel ff lezenquote:
het is gewoon zoveel...quote:Op woensdag 23 mei 2007 19:32 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Daar is denk ik alles wel mee gezegd ja![]()
Daaromquote:Op woensdag 23 mei 2007 19:36 schreef Sehnsucht het volgende:
ja, het is niet echt handig om je verhalen hier te vertellen.
ik ednk aan AnthonyZeus en zijn deloitteMILF![]()
pcies, hij heeft het zelf gepost en niemand van ons heeft gezegd dat hij die dingen zou moeten posten. En nu moet hij zelf de wrange vruchten plukken, maar dat kan hij niet hebben.quote:Op woensdag 23 mei 2007 19:33 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Precies, zijn verantwoordelijkheid, hebben wij niks mee te maken. T is een openbaar forum, zijn geen vrienden van hem. Zie geen reden om het zo te noemen zoal hij het omschrijft..
Exactlyquote:Op woensdag 23 mei 2007 19:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
pcies, hij heeft het zelf gepost en niemand van ons heeft gezegd dat hij die dingen zou moeten posten. En nu moet hij zelf de wrange vruchten plukken, maar dat kan hij niet hebben.
quote:
whehequote:Op woensdag 23 mei 2007 19:39 schreef Sehnsucht het volgende:
[..]
ik zeg niks![]()
[afbeelding]
bron: Panorama![]()
jaaa toggggquote:Op woensdag 23 mei 2007 19:40 schreef Sehnsucht het volgende:
[..]
dat was inderdaad een klassieker, die topics heb ik ook helemaal gevolgd, fantastisch
quote:Op woensdag 23 mei 2007 19:39 schreef Sehnsucht het volgende:
[..]
ik zeg niks![]()
[afbeelding]
bron: Panorama![]()
toen deed ik al vakantiewerk bij waar ik nu stage loop, ik was de hele dag alleen daar, niemand belde, niemand mailde, ik heb de hele dag buikpijn gehad van 't lachen. al die mensen die voorbij m'n deur (met glas) liepen vroegen zich waarschijnlijk ook zo grappig was in m'n eentjequote:
quote:Op woensdag 23 mei 2007 19:43 schreef Sehnsucht het volgende:
[..]
toen deed ik al vakantiewerk bij waar ik nu stage loop, ik was de hele dag alleen daar, niemand belde, niemand mailde, ik heb de hele dag buikpijn gehad van 't lachen. al die mensen die voorbij m'n deur (met glas) liepen vroegen zich waarschijnlijk ook zo grappig was in m'n eentje![]()
Kerel is wel erg hard gepwnd!quote:Op woensdag 23 mei 2007 19:47 schreef Sehnsucht het volgende:
filmpjes van onze "hero in tights"
http://www.youtube.com/watch?v=HJggWVYkmJ8
http://video.google.nl/videosearch?q=anthony+zeus
![]()
and the best of 'em all:
http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/015079.html
edit; filmpje doet het niet meer, maar zoals anthonyzeus zei nadat hij die milf geneukt had: gelukkig hebben we de foto's nog.
quote:Op woensdag 23 mei 2007 19:47 schreef Sehnsucht het volgende:
zoals anthonyzeus zei nadat hij die milf geneukt had: gelukkig hebben we de foto's nog.
ik probeer het over 2 weken vrijdags af te hebben, dan kan ik het nog laten controleren door begeleider en schoolcoachquote:Op woensdag 23 mei 2007 16:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
ik probeer vandaag mijn scriptie af te maken, zodat ik nog net op tijd ben voor de uiterlijke inleverdatum, zodat ik nog ff een concept hiervan in kan leveren, zodat mijn begeleider en docent het kunnen controleren en verbeterpunten aan kunnen geven![]()
Dat is toch niet romantisch...?quote:Op woensdag 23 mei 2007 19:58 schreef ReMcOrE het volgende:
maar goed, ik ben een hele dikke digitale camera rijker, Canon IXUS 60 met 2 GB Kingston SD-card![]()
![]()
![]()
![]()
is echt een ge-wel-dig ding, ben nu al verliefd![]()
lekker compact, groot scherm... en als je foto wilt maken komt er een oranje lichtje, zodat je precies weet/ziet wat er op de foto komt
![]()
lees: ik ben er weg vanquote:Op woensdag 23 mei 2007 20:00 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Dat is toch niet romantisch...?![]()
Toff man, klinkt goed iig al heb ik er geen verstand vanquote:Op woensdag 23 mei 2007 19:58 schreef ReMcOrE het volgende:
maar goed, ik ben een hele dikke digitale camera rijker, Canon IXUS 60 met 2 GB Kingston SD-card![]()
![]()
![]()
![]()
lekker compact, groot scherm... en als je foto wilt maken komt er een oranje lichtje, zodat je precies weet/ziet wat er op de foto komt
![]()
[..]
ik probeer het over 2 weken vrijdags af te hebben, dan kan ik het nog laten controleren door begeleider en schoolcoachkan ik eventueel nog verbeteringen doen
Jah, wij ook.. Moet dan nog wel 2 tentamens makenquote:Op woensdag 23 mei 2007 20:07 schreef ReMcOrE het volgende:
ik moet het maandag 11 juni inleveren op school, 2 weken daarna nog om een presentatie te houden bij het bedrijf, gecombineerd met het laatste bedrijfsbezoek van de schoolcoachlaatste 2 weken maar ff kijken wat we doen
denk helpen met de in de scriptie genoemde verbeteringen
als je maar geen verhalen gaat posten over je blunders tijdens het fotograferenquote:Op woensdag 23 mei 2007 19:58 schreef ReMcOrE het volgende:
![]()
alvast veel succesquote:Op woensdag 23 mei 2007 20:12 schreef Roycoooooo het volgende:
6 juni heb ik ook nog een tentamen, die ik MOET halen, laatste kans! Consumentengedrag, kutvak
![]()
omdat??quote:Op woensdag 23 mei 2007 20:13 schreef Sehnsucht het volgende:
[..]
als je maar geen verhalen gaat posten over je blunders tijdens het fotograferen [afbeelding]
we mogen toch wel grappen maken over zijn fout, en bovendien, hij komt hier toch tot vrijdag niet, dat zijn wel al 15 topics verderquote:Op woensdag 23 mei 2007 20:17 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik wilde zoiets ook posten, maar toch maar niet gedaan
Komt hopelijk goed, vorige keer te weinig geleerd. Schuld dus bij mijzelf zoeken en nu wel goed leren, wil volgende week beginnenquote:
Zo is t maar netquote:Op woensdag 23 mei 2007 20:19 schreef Sehnsucht het volgende:
[..]
we mogen toch wel grappen maken over zijn fout, en bovendien, hij komt hier toch tot vrijdag niet, dat zijn wel al 15 topics verder![]()
okeejquote:Op woensdag 23 mei 2007 20:19 schreef Sehnsucht het volgende:
[..]
we mogen toch wel grappen maken over zijn fout, en bovendien, hij komt hier toch tot vrijdag niet, dat zijn wel al 15 topics verder![]()
tuurlijk nietquote:Op woensdag 23 mei 2007 20:25 schreef Sehnsucht het volgende:
ik denk dat ik maar om 22.00 ga pitten vandaag, ik ben nu al slaperig![]()
Ben nog redelijk fit, zal over een paar uur wel veranderenquote:Op woensdag 23 mei 2007 20:25 schreef Sehnsucht het volgende:
ik denk dat ik maar om 22.00 ga pitten vandaag, ik ben nu al slaperig![]()
Eenschquote:Op woensdag 23 mei 2007 20:26 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
tuurlijk nieteerst CL-finale afkijken
voetbal? wat is dat? dat zie ik morgen wel op teletekst hoorquote:Op woensdag 23 mei 2007 20:26 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
tuurlijk nieteerst CL-finale afkijken
whehe, geen voetbalfanaat dusquote:Op woensdag 23 mei 2007 20:27 schreef Sehnsucht het volgende:
[..]
voetbal? wat is dat? dat zie ik morgen wel op teletekst hoor![]()
hehe, wordt dus vroeg onder de wol vanaaf!quote:Op woensdag 23 mei 2007 20:31 schreef Sehnsucht het volgende:
[..]
nee, ik kijk er bijna nooit naar, of ik moet het zien en er is niks anders![]()
als ik nou morgenochtend teletekst ook niet lees, dan zie ik de uitslag hier wel, neem ik aan?quote:Op woensdag 23 mei 2007 20:32 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
hehe, wordt dus vroeg onder de wol vanaaf!![]()
Liverpool (Engeland) en AC Milan (Italië)quote:Op woensdag 23 mei 2007 20:33 schreef Sehnsucht het volgende:
[..]
als ik nou morgenochtend teletekst ook niet lees, dan zie ik de uitslag hier wel, neem ik aan?
maar om even mijn grote voetbalkennis te etaleren, wie staan er in de finale dan?
![]()
Jeujquote:
wie gaat er (volgens jullie) winnen?quote:Op woensdag 23 mei 2007 20:34 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
Liverpool (Engeland) en AC Milan (Italië)
Denk Milanquote:Op woensdag 23 mei 2007 20:35 schreef Sehnsucht het volgende:
[..]
wie gaat er (volgens jullie) winnen?
we shall see. wat ik wel zeker weet is dat ik morgen weer op de fiets naar m'n stage ga, veel te mooi weer. 's middags zonder schoenen en sokken aan naar huis fietsen. da's lekker manquote:
quote:Op woensdag 23 mei 2007 20:35 schreef Sehnsucht het volgende:
[..]
wie gaat er (volgens jullie) winnen?
edit: dat van die landen had ik wel geweten hoor![]()
haha op de fiets gaat bassie niet. Ben ik denk ik 1,5/1.25 uur onderweg, gaat niet werkenquote:Op woensdag 23 mei 2007 20:37 schreef Sehnsucht het volgende:
[..]
we shall see. wat ik wel zeker weet is dat ik morgen weer op de fiets naar m'n stage ga, veel te mooi weer. 's middags zonder schoenen en sokken aan naar huis fietsen. da's lekker man![]()
jakkes, met 25-26 graden in zo'n warme treinquote:Op woensdag 23 mei 2007 20:40 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
haha op de fiets gaat bassie niet. Ben ik denk ik 1,5/1.25 uur onderweg, gaat niet werken!
Morgen weer treintje![]()
Morgen maar weer naar de fitness![]()
morgenavond weer badmintonnenquote:
Heb ik vorig jaar ook een paar keer gehad, ECHT niet te te doen!quote:Op woensdag 23 mei 2007 20:41 schreef Sehnsucht het volgende:
[..]
jakkes, met 25-26 graden in zo'n warme trein![]()
Praat me er niet vanquote:Op woensdag 23 mei 2007 20:41 schreef Sehnsucht het volgende:
[..]
jakkes, met 25-26 graden in zo'n warme trein![]()
quote:Op woensdag 23 mei 2007 20:43 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Praat me er niet van!
K doe ook ff het laptopje weg, tot mogguh![]()
1-0 milanquote:Op woensdag 23 mei 2007 21:30 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
Hoeveel staat het nou met dat achterdebalaangeren? [afbeelding]
Ik moest dat woord 4x lexenquote:Op woensdag 23 mei 2007 21:30 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
Hoeveel staat het nou met dat achterdebalaangeren? [afbeelding]
bah, daar had ik altijd zo'n hekel aan. ook al was het maar tot 17.15.quote:Op donderdag 24 mei 2007 08:13 schreef Casual-T het volgende:
Laatste dag van de week hier op stage...![]()
Morgen naar school van 2 tot 6..![]()
Whoehahahaquote:Op donderdag 24 mei 2007 08:17 schreef Deansensitized het volgende:
Het is nog maar woensdag hoor. Vergeet je de vrijdag niet?
Godsamme.
laat maar
![]()
Voor de rest gaat het allemaal nog goed?quote:Op donderdag 24 mei 2007 08:17 schreef Deansensitized het volgende:
Het is nog maar woensdag hoor. Vergeet je de vrijdag niet?
Godsamme.
laat maar
![]()
nu al?quote:Op donderdag 24 mei 2007 08:20 schreef Deansensitized het volgende:
Haha, ja hoor
Klein dipje. Komt van al die soldeerdampen denk ik
als je ziek bent ga je toch niet naar je stage?quote:Op donderdag 24 mei 2007 08:22 schreef Deansensitized het volgende:
Ja, ben nog steeds ziek enzo. Ziek + veel werken + heel veel koffie = geen goede combinatie
hoe kneus je een vinger, dat heb ik nou echt nog nooit gehad...quote:Op donderdag 24 mei 2007 08:25 schreef Damzkieee het volgende:
Hoooi!
Vigner gekneusd dus typ soms verneukt en sloom
kom maar effe langs danquote:Op donderdag 24 mei 2007 08:25 schreef Sehnsucht het volgende:
[..]
hoe kneus je een vinger, dat heb ik nou echt nog nooit gehad...![]()
Jezelf quoten...quote:
Ik vond het wel een mooi scrabble woord achterdebalaangerenquote:
Dan vraag je er om héquote:Op donderdag 24 mei 2007 08:27 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
kom maar effe langs dan
botsingkje bij de voetbal
Uhh zo:quote:Op donderdag 24 mei 2007 08:25 schreef Sehnsucht het volgende:
[..]
hoe kneus je een vinger, dat heb ik nou echt nog nooit gehad...![]()
quote:Op donderdag 24 mei 2007 08:36 schreef Sok41 het volgende:
moggut
die heeft letterlijk dikke vingersquote:Op donderdag 24 mei 2007 08:37 schreef Roycoooooo het volgende:
MOGGUH![]()
Damzkieee zit hier met 2 vingers in verband aan elkaar![]()
kun je niet even een foto ervan regelen?quote:Op donderdag 24 mei 2007 08:37 schreef Roycoooooo het volgende:
MOGGUH![]()
Damzkieee zit hier met 2 vingers in verband aan elkaar![]()
Idd, was niet veel aanquote:Op donderdag 24 mei 2007 08:34 schreef MichielPH het volgende:
Wat een kutwedstrijd zeg, tjeuzes..
WATquote:Op donderdag 24 mei 2007 08:37 schreef Damzkieee het volgende:
lach der maar pm ste;;etje malloten
Probeer dit is.quote:Op donderdag 24 mei 2007 08:37 schreef Damzkieee het volgende:
lach der maar pm ste;;etje malloten
Whehe ik kan niet wat het is maar het linkje welquote:
ik sta er toch niet in! gister een gratis excel curses gehad van een of ander vaag bedrijf!quote:Op donderdag 24 mei 2007 08:40 schreef Roycoooooo het volgende:
whehe dagcijfers zijn bekend, zal ze zo ff zoeken![]()
![]()
wat?quote:Op donderdag 24 mei 2007 08:41 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Whehe ik kan niet wat het is maar het linkje wel
quote:Op donderdag 24 mei 2007 08:41 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Whehe ik kan niet wat het is maar het linkje wel
meer kast gekregen?quote:Op donderdag 24 mei 2007 08:43 schreef Damzkieee het volgende:
Whehe was gisteren al, maar vannacht meer ;ast gekregen
aaaah okeeeey...quote:Op donderdag 24 mei 2007 08:44 schreef Damzkieee het volgende:
Ik bedpelde: ik kan het niet zien maar ghet linkje wel
quote:
oih, ni snao ik hwt helemasl!quote:Op donderdag 24 mei 2007 08:44 schreef Damzkieee het volgende:
Ik bedpelde: ik kan het niet zien maar ghet linkje wel
Note to self; ga's werken of zo!quote:Op donderdag 24 mei 2007 08:45 schreef Roycoooooo het volgende:
001. 274 ReMcOrE
002. 269 Houniet
003. 262 Damzkieee
006. 223 Roycoooooo
012. 159 Luctor.et.Emergo
015. 150 jslavenburg
020. 146 Deansensitized
027. 128 Sehnsucht
037. 108 PieterBas
039. 107 denB
054. 084 Goover
104. 059 Cuckoo
107. 058 Leinonlein
181. 039 Bootje84
199. 037 DaFan
245. 032 leolinedance
![]()
![]()
toch nog netjes van Boot!quote:
ik zet er 10 duitse euro's op dat hij er NIET instaat!quote:Op donderdag 24 mei 2007 08:46 schreef Sehnsucht het volgende:
[..]
Note to self; ga's werken of zo!
Edit: wedden dat bootje morgen niet in de statistieken staat!![]()
Wil ik ook wel 10 euro op leggen dat hij er niet in staatquote:Op donderdag 24 mei 2007 08:46 schreef Sehnsucht het volgende:
[..]
Note to self; ga's werken of zo!
Edit: wedden dat bootje morgen niet in de statistieken staat!![]()
Eenschquote:Op donderdag 24 mei 2007 08:48 schreef Cuckoo het volgende:
Damzkieee; als je zo blijft typen heb ik liever dat je een FOK! snipperdag opneemt!![]()
moeten we nu nog iemand hebben die 10 euro durft in te zetten dat hij er wel in sdtaatstaat!quote:Op donderdag 24 mei 2007 08:49 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Wil ik ook wel 10 euro op leggen dat hij er niet in staat![]()
quote:Op donderdag 24 mei 2007 08:45 schreef Roycoooooo het volgende:
001. 274 ReMcOrE
002. 269 Houniet
003. 262 Damzkieee
006. 223 Roycoooooo
015. 150 jslavenburg
020. 146 Deansensitized
027. 128 Sehnsucht
037. 108 PieterBas
039. 107 denB
054. 084 Goover
104. 059 Cuckoo
107. 058 Leinonlein
181. 039 Bootje84
199. 037 DaFan
245. 032 leolinedance
![]()
![]()
'quote:Op donderdag 24 mei 2007 08:48 schreef Cuckoo het volgende:
Damzkieee; als je zo blijft typen heb ik liever dat je een FOK! snipperdag opneemt!![]()
nee jij typt de pannen van t dakquote:Op donderdag 24 mei 2007 08:50 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
moeten we nu nog iemand hebben die 10 euro durft in te zetten dat hij er wel in sdtaatstaat!![]()
er zit een breuk in de internet kabel tussen Nederland en Duitsland, daardoor komen er soms rare wöörden te staan!quote:
heel erg jammer...quote:Op donderdag 24 mei 2007 08:52 schreef Sok41 het volgende:
vind je ook niet ?
Keep on diggin Watson !quote:Op donderdag 24 mei 2007 08:52 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
er zit een breuk in de internet kabel tussen Nederland en Duitsland, daardoor komen er soms rare wöörden te staan!![]()
![]()
Als Bootje dat nu zelf ff doet, dan maakt hem dat 20 euro rijkerquote:Op donderdag 24 mei 2007 08:50 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
moeten we nu nog iemand hebben die 10 euro durft in te zetten dat hij er wel in sdtaatstaat!![]()
geloof je me niet...?quote:
nee...?quote:Op donderdag 24 mei 2007 08:53 schreef Cuckoo het volgende:
[..]
Als Bootje dat nu zelf ff doet, dan maakt het dat 20 euro rijker![]()
Vorige pagina kijkenquote:Op donderdag 24 mei 2007 08:55 schreef denB het volgende:
Mogguh mensen
en wat is de top10 van gister met spammers?
Ja zag hetquote:
ik geloof mezelf ook niet...quote:
pro...quote:Op donderdag 24 mei 2007 08:58 schreef denB het volgende:
[..]
Ja zag het
Ik moet harder door spammen zie ik alEn niet alleen in dit sub-forum
Anders word ik nooit pro!
Precies, råmmen met die håp!quote:Op donderdag 24 mei 2007 08:58 schreef denB het volgende:
[..]
Ja zag het
Ik moet harder door spammen zie ik alEn niet alleen in dit sub-forum
Anders word ik nooit pro!
mööi he äl die nüttelöze töetsen!quote:
Mijn toetsenbord doet het fantastischquote:Op donderdag 24 mei 2007 09:00 schreef Damzkieee het volgende:
lekker als et toetsenbord/vingers niet gped dpet
Wanneer krijg ik zon welkomst?quote:Op donderdag 24 mei 2007 08:54 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Dag Damzkieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
Da s niet bestquote:Op donderdag 24 mei 2007 09:00 schreef Sehnsucht het volgende:
ik heb al bijna al die 128 posts (op 3 of 4 na of zo) in de stage SC topics![]()
quote:Op donderdag 24 mei 2007 09:00 schreef Damzkieee het volgende:
lekker als et toetsenbord/vingers niet gped dpet
Bootje laat zich niet meer horuuuuuuh!!!quote:Op donderdag 24 mei 2007 08:53 schreef Cuckoo het volgende:
[..]
Als Bootje dat nu zelf ff doet, dan maakt hem dat 20 euro rijker![]()
ja... die duitsers zijn niet zo slim... die künnen alleen maar trema's...quote:Op donderdag 24 mei 2007 09:00 schreef Deansensitized het volgende:
Heerlijk man! Hæb jij ålleen tremå's?
collectief meedoen met het niet kunnen typen van Damzkieeequote:Op donderdag 24 mei 2007 09:01 schreef Sehnsucht het volgende:
[..]
ik wil je wel zo'n welkom afsheid geven...
ik ben gelukkig geen ICTer!quote:Op donderdag 24 mei 2007 09:03 schreef Sok41 het volgende:
[..]
Neuh doh, een beetje ict-er weet ook gelijk wel dat t niet kan
bijna!quote:
voor een halve dag FOK!ken toch niet slechtquote:Op donderdag 24 mei 2007 08:45 schreef Roycoooooo het volgende:
001. 274 ReMcOrE
002. 269 Houniet
003. 262 Damzkieee
006. 223 Roycoooooo
015. 150 jslavenburg
020. 146 Deansensitized
027. 128 Sehnsucht
037. 108 PieterBas
039. 107 denB
054. 084 Goover
104. 059 Cuckoo
107. 058 Leinonlein
181. 039 Bootje84
199. 037 DaFan
245. 032 leolinedance
![]()
![]()
Ik heb ook nog de welbekende: øquote:Op donderdag 24 mei 2007 09:02 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ja... die duitsers zijn niet zo slim... die künnen alleen maar trema's...Oja en de ringel S is ook zeer goed vertegenwoordigd op mn tastatur!
ßßß
YAY!quote:Op donderdag 24 mei 2007 09:04 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Dag DenBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbb
Geen probleem hoor
mogguhquote:
Jij mag ook niet klagen, Goover!quote:Op donderdag 24 mei 2007 09:06 schreef Goover het volgende:
054. 084 Goover
ja...ICTer... kansloos beroep!quote:
netjes... netjes...quote:Op donderdag 24 mei 2007 09:07 schreef Sehnsucht het volgende:
zo, ben weer terug van 3 minuten werken![]()
Applausquote:Op donderdag 24 mei 2007 09:07 schreef Sehnsucht het volgende:
zo, ben weer terug van 3 minuten werken![]()
Om 19.00!quote:Op donderdag 24 mei 2007 09:05 schreef Goover het volgende:
Ik mag zo mee naar een test boot van het bedrijf om een radar te testenWeet alleen niet wanneer dat precies wordt.
quote:Op donderdag 24 mei 2007 09:08 schreef Goover het volgende:
Ik ging gister bij een (nieuw) huisgenootje eten, samen met nog een cordeaalgenootje van haar. Moet ik de halve avond aanhoren welke jongens dat huisgenootje dan wel/niet leuk vond en wel/niet mee gezoend had. Ik vond er eerst wel leuk, maar na alle aantallen die voorbij kwamen en de verhalen over de jongen die ze nu leuk vind...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |