ik ga ook maar naar huis, denk ik. samenvatting is bijna af. hoef alleen nog even één hoofdstuk te samenvatten en dan nog ff de conclusie en aanbevelingen. Maar dat moet vanavond wel lukken, hoop ikquote:
quote:Op woensdag 23 mei 2007 17:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
en dan blijf ik hier alleen achter?
quote:Op woensdag 23 mei 2007 17:18 schreef Leinonlein het volgende:
Ik was even aan het werk en WHOEPSIE DE POESPSEIEEE we zijn een topic verder. Sorry ben een beetje melig want mijn door-en-door duitse collega ging proberen "groenteburger" uit te spreken maar dat lukte niet erg. Hij nogal depri want bij de mac verstonden ze hem ook niet, huhuhuuuuuuuuuuu.
nu pas? ik ben nog op mijn werk. Maar samenvatting is af. dus ff naar huis mailen en dan zelf ook naar huis en dan kijken dat er eerder isquote:
nee, dat zou ik ook niet verstaan hebbenquote:Op woensdag 23 mei 2007 17:21 schreef Leinonlein het volgende:
Haha echt te grappig het werd iets in de richting van "chruentoenboerger"
Hey goed idee, kan ik ook wel maken vanavond. Maar kuttt, ik moet nog boodschappen doen danquote:
Ik heb speciaal pindakaas en ketjap mee genomen uit Nederland om hier mijn eigen verse pindasaus te maken en jij zegt doodleuk, zonder schaamte, magnetronmaaltijden te eten? Oh oh oh oh oh! waar gaat dat heen met de wereldquote:
waarom niet?quote:Op woensdag 23 mei 2007 18:24 schreef crossover het volgende:
Jullie moeten ook geen domme dingen doen als ik er niet ben![]()
Sorry modquote:Op woensdag 23 mei 2007 18:24 schreef crossover het volgende:
Dan kan ik het niet oplossenquote:
En als modjes zich vervelen gaan ze met slotjes ronddstrooien, dus denk er omquote:Op woensdag 23 mei 2007 18:57 schreef crossover het volgende:
[..]
Dan kan ik het niet oplossen
En hoe minder ik kan doen hoe erger ik me ga vervelen![]()
je moet er gewoon voor zorgen dat je er bent als wij domme dingen doenquote:Op woensdag 23 mei 2007 18:24 schreef crossover het volgende:
Oke, laat de volgende keer ff weten wanneer jullie weer beginnen, dan blijf ik thuisquote:Op woensdag 23 mei 2007 19:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
je moet er gewoon voor zorgen dat je er bent als wij domme dingen doen![]()
Hier ook, maar ik heb jullie gemist...quote:
leek me al sterk dat je mensen die je nog nooit gezien hebt, zou gaan missenquote:Op woensdag 23 mei 2007 19:07 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Hier ook, maar ik heb jullie gemist...
Nou ja jullie, de topics...![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |