nee, dat zou ik ook niet verstaan hebbenquote:Op woensdag 23 mei 2007 17:21 schreef Leinonlein het volgende:
Haha echt te grappig het werd iets in de richting van "chruentoenboerger"
Hey goed idee, kan ik ook wel maken vanavond. Maar kuttt, ik moet nog boodschappen doen danquote:
Ik heb speciaal pindakaas en ketjap mee genomen uit Nederland om hier mijn eigen verse pindasaus te maken en jij zegt doodleuk, zonder schaamte, magnetronmaaltijden te eten? Oh oh oh oh oh! waar gaat dat heen met de wereldquote:
waarom niet?quote:Op woensdag 23 mei 2007 18:24 schreef crossover het volgende:
Jullie moeten ook geen domme dingen doen als ik er niet ben![]()
Sorry modquote:Op woensdag 23 mei 2007 18:24 schreef crossover het volgende:
Dan kan ik het niet oplossenquote:
En als modjes zich vervelen gaan ze met slotjes ronddstrooien, dus denk er omquote:Op woensdag 23 mei 2007 18:57 schreef crossover het volgende:
[..]
Dan kan ik het niet oplossen
En hoe minder ik kan doen hoe erger ik me ga vervelen![]()
je moet er gewoon voor zorgen dat je er bent als wij domme dingen doenquote:Op woensdag 23 mei 2007 18:24 schreef crossover het volgende:
Oke, laat de volgende keer ff weten wanneer jullie weer beginnen, dan blijf ik thuisquote:Op woensdag 23 mei 2007 19:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
je moet er gewoon voor zorgen dat je er bent als wij domme dingen doen![]()
Hier ook, maar ik heb jullie gemist...quote:
leek me al sterk dat je mensen die je nog nooit gezien hebt, zou gaan missenquote:Op woensdag 23 mei 2007 19:07 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Hier ook, maar ik heb jullie gemist...
Nou ja jullie, de topics...![]()
haquote:
we zijn iedere "werk"dag vanaf 8 uur in de ochtend tot een uur of 5 in de middag aanwezig, alleen weten we op voorhand niet wanneer we een fout makenquote:Op woensdag 23 mei 2007 19:07 schreef crossover het volgende:
[..]
Oke, laat de volgende keer ff weten wanneer jullie weer beginnen, dan blijf ik thuis
ga eens voor je PC zittenquote:Op woensdag 23 mei 2007 19:09 schreef Sehnsucht het volgende:
[..]
ha![]()
ik heb geen zin om achter m'n pc te zitten, maar ik heb ook geen zin om iets anders te gaan doen. iemand tips?![]()
Nou ik mis meer de gezelligheid van jullie dan jullie zelf! Maar ik had volgens mij graag de boot story mee willen maken...quote:Op woensdag 23 mei 2007 19:08 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
leek me al sterk dat je mensen die je nog nooit gezien hebt, zou gaan missen
dat was wel komischquote:Op woensdag 23 mei 2007 19:13 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Nou ik mis meer de gezelligheid van jullie dan jullie zelf! Maar ik had volgens mij graag de boot story mee willen maken...
voor m'n gevoel heb ik het ook gemist, terwijl ik wel bijna alle topics volledig heb gelezen. was iets over z'n vriendin, en hoe ze in bed was geloof ik.quote:Op woensdag 23 mei 2007 19:13 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Nou ik mis meer de gezelligheid van jullie dan jullie zelf! Maar ik had volgens mij graag de boot story mee willen maken... [afbeelding]
kan jij het even beknopt uitleggen danquote:Op woensdag 23 mei 2007 19:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
dat was wel komisch
En popcorn, lust ik ook wel
quote:Op woensdag 23 mei 2007 19:15 schreef Sehnsucht het volgende:
[..]
kan jij het even beknopt uitleggen dan![]()
mwaj nu wil ik het ook weten ook!quote:Op woensdag 23 mei 2007 19:15 schreef Sehnsucht het volgende:
[..]
voor m'n gevoel heb ik het ook gemist, terwijl ik wel bijna alle topics volledig heb gelezen. was iets over z'n vriendin, en hoe ze in bed was geloof ik.![]()
whehehe wat een sukkel!quote:Op woensdag 23 mei 2007 19:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Bootje had in zo'n seksbloopers-topic allerlei bloopers verteld en zijn vriednin kwam vandag ook in Stage SC dus iemand had een linkje geplaatst van dat topic, en erbij gezegd dat ze dat moest lezen en toen kwam ze even later weer en toen vond ze het niet zo leuk (zacht uitgedrukt) dat Bootje dat allemaal geplaatst hadEn nu komt Bootje deze week niet meer op FOK!
Link?quote:Op woensdag 23 mei 2007 19:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Bootje had in zo'n seksbloopers-topic allerlei bloopers verteld en zijn vriednin kwam vandag ook in Stage SC dus iemand had een linkje geplaatst van dat topic, en erbij gezegd dat ze dat moest lezen en toen kwam ze even later weer en toen vond ze het niet zo leuk (zacht uitgedrukt) dat Bootje dat allemaal geplaatst hadEn nu komt Bootje deze week niet meer op FOK!
Toch nog eneb eetje mee kunnen genieten he?quote:Op woensdag 23 mei 2007 19:18 schreef Sehnsucht het volgende:
[..]
Link?, in welk nummer was dat, kan ik het ff nalezen
![]()
effe lezen hoorquote:Op woensdag 23 mei 2007 19:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
in dit topic is het begonnen, Stage SC #172 Niet te houden! , vanaf pagina 1 is ze er ook bij gekomen zijn vriendin is Lili_5678
Enquote:
Dit was 1 topic geleden ongeveer...quote:uhm nou jongens.. ff een berichtje van mij. heb besloten om iig deze week hier niet meer te posten.
ik heb mezelf uiteindelijk zelf in een benarde situatie gebracht. daar neem ik zelf verantwoordelijkheid voor. toch zullen sommige mensen even rekening moeten houden met wat "pesten" inhoudt, en wat "naaien" inhoudt.. het ene kan ik tegen, het andere is gewoon triest.
de betreffende personen die onder het 2e vallen voelen zelf wel aan wat zij hebben veroorzaakt.
ik wens jullie nog fijne stagedagen toe.
Tom
het is mij te veel!quote:Op woensdag 23 mei 2007 19:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
in dit topic is het begonnen, Stage SC #172 Niet te houden! , vanaf pagina 1 is ze er ook bij gekomen zijn vriendin is Lili_5678
en wie horen er nou onder die tweede groep?quote:Op woensdag 23 mei 2007 19:29 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
En?
[..]
Dit was 1 topic geleden ongeveer...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |