er zit een breuk in de internet kabel tussen Nederland en Duitsland, daardoor komen er soms rare wöörden te staan!quote:
heel erg jammer...quote:Op donderdag 24 mei 2007 08:52 schreef Sok41 het volgende:
vind je ook niet ?
Keep on diggin Watson !quote:Op donderdag 24 mei 2007 08:52 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
er zit een breuk in de internet kabel tussen Nederland en Duitsland, daardoor komen er soms rare wöörden te staan!![]()
![]()
Als Bootje dat nu zelf ff doet, dan maakt hem dat 20 euro rijkerquote:Op donderdag 24 mei 2007 08:50 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
moeten we nu nog iemand hebben die 10 euro durft in te zetten dat hij er wel in sdtaatstaat!![]()
geloof je me niet...?quote:
nee...?quote:Op donderdag 24 mei 2007 08:53 schreef Cuckoo het volgende:
[..]
Als Bootje dat nu zelf ff doet, dan maakt het dat 20 euro rijker![]()
Vorige pagina kijkenquote:Op donderdag 24 mei 2007 08:55 schreef denB het volgende:
Mogguh mensen
en wat is de top10 van gister met spammers?
Ja zag hetquote:
ik geloof mezelf ook niet...quote:
pro...quote:Op donderdag 24 mei 2007 08:58 schreef denB het volgende:
[..]
Ja zag het
Ik moet harder door spammen zie ik alEn niet alleen in dit sub-forum
Anders word ik nooit pro!
Precies, råmmen met die håp!quote:Op donderdag 24 mei 2007 08:58 schreef denB het volgende:
[..]
Ja zag het
Ik moet harder door spammen zie ik alEn niet alleen in dit sub-forum
Anders word ik nooit pro!
mööi he äl die nüttelöze töetsen!quote:
Mijn toetsenbord doet het fantastischquote:Op donderdag 24 mei 2007 09:00 schreef Damzkieee het volgende:
lekker als et toetsenbord/vingers niet gped dpet
Wanneer krijg ik zon welkomst?quote:Op donderdag 24 mei 2007 08:54 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Dag Damzkieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
Da s niet bestquote:Op donderdag 24 mei 2007 09:00 schreef Sehnsucht het volgende:
ik heb al bijna al die 128 posts (op 3 of 4 na of zo) in de stage SC topics![]()
quote:Op donderdag 24 mei 2007 09:00 schreef Damzkieee het volgende:
lekker als et toetsenbord/vingers niet gped dpet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |