als ik nou morgenochtend teletekst ook niet lees, dan zie ik de uitslag hier wel, neem ik aan?quote:Op woensdag 23 mei 2007 20:32 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
hehe, wordt dus vroeg onder de wol vanaaf!![]()
Liverpool (Engeland) en AC Milan (Italië)quote:Op woensdag 23 mei 2007 20:33 schreef Sehnsucht het volgende:
[..]
als ik nou morgenochtend teletekst ook niet lees, dan zie ik de uitslag hier wel, neem ik aan?
maar om even mijn grote voetbalkennis te etaleren, wie staan er in de finale dan?
![]()
Jeujquote:
wie gaat er (volgens jullie) winnen?quote:Op woensdag 23 mei 2007 20:34 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
Liverpool (Engeland) en AC Milan (Italië)
Denk Milanquote:Op woensdag 23 mei 2007 20:35 schreef Sehnsucht het volgende:
[..]
wie gaat er (volgens jullie) winnen?
we shall see. wat ik wel zeker weet is dat ik morgen weer op de fiets naar m'n stage ga, veel te mooi weer. 's middags zonder schoenen en sokken aan naar huis fietsen. da's lekker manquote:
quote:Op woensdag 23 mei 2007 20:35 schreef Sehnsucht het volgende:
[..]
wie gaat er (volgens jullie) winnen?
edit: dat van die landen had ik wel geweten hoor![]()
haha op de fiets gaat bassie niet. Ben ik denk ik 1,5/1.25 uur onderweg, gaat niet werkenquote:Op woensdag 23 mei 2007 20:37 schreef Sehnsucht het volgende:
[..]
we shall see. wat ik wel zeker weet is dat ik morgen weer op de fiets naar m'n stage ga, veel te mooi weer. 's middags zonder schoenen en sokken aan naar huis fietsen. da's lekker man![]()
jakkes, met 25-26 graden in zo'n warme treinquote:Op woensdag 23 mei 2007 20:40 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
haha op de fiets gaat bassie niet. Ben ik denk ik 1,5/1.25 uur onderweg, gaat niet werken!
Morgen weer treintje![]()
Morgen maar weer naar de fitness![]()
morgenavond weer badmintonnenquote:
Heb ik vorig jaar ook een paar keer gehad, ECHT niet te te doen!quote:Op woensdag 23 mei 2007 20:41 schreef Sehnsucht het volgende:
[..]
jakkes, met 25-26 graden in zo'n warme trein![]()
Praat me er niet vanquote:Op woensdag 23 mei 2007 20:41 schreef Sehnsucht het volgende:
[..]
jakkes, met 25-26 graden in zo'n warme trein![]()
quote:Op woensdag 23 mei 2007 20:43 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Praat me er niet van!
K doe ook ff het laptopje weg, tot mogguh![]()
1-0 milanquote:Op woensdag 23 mei 2007 21:30 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
Hoeveel staat het nou met dat achterdebalaangeren? [afbeelding]
Ik moest dat woord 4x lexenquote:Op woensdag 23 mei 2007 21:30 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
Hoeveel staat het nou met dat achterdebalaangeren? [afbeelding]
bah, daar had ik altijd zo'n hekel aan. ook al was het maar tot 17.15.quote:Op donderdag 24 mei 2007 08:13 schreef Casual-T het volgende:
Laatste dag van de week hier op stage...![]()
Morgen naar school van 2 tot 6..![]()
Whoehahahaquote:Op donderdag 24 mei 2007 08:17 schreef Deansensitized het volgende:
Het is nog maar woensdag hoor. Vergeet je de vrijdag niet?
Godsamme.
laat maar
![]()
Voor de rest gaat het allemaal nog goed?quote:Op donderdag 24 mei 2007 08:17 schreef Deansensitized het volgende:
Het is nog maar woensdag hoor. Vergeet je de vrijdag niet?
Godsamme.
laat maar
![]()
nu al?quote:Op donderdag 24 mei 2007 08:20 schreef Deansensitized het volgende:
Haha, ja hoor
Klein dipje. Komt van al die soldeerdampen denk ik
als je ziek bent ga je toch niet naar je stage?quote:Op donderdag 24 mei 2007 08:22 schreef Deansensitized het volgende:
Ja, ben nog steeds ziek enzo. Ziek + veel werken + heel veel koffie = geen goede combinatie
hoe kneus je een vinger, dat heb ik nou echt nog nooit gehad...quote:Op donderdag 24 mei 2007 08:25 schreef Damzkieee het volgende:
Hoooi!
Vigner gekneusd dus typ soms verneukt en sloom
kom maar effe langs danquote:Op donderdag 24 mei 2007 08:25 schreef Sehnsucht het volgende:
[..]
hoe kneus je een vinger, dat heb ik nou echt nog nooit gehad...![]()
Jezelf quoten...quote:
Ik vond het wel een mooi scrabble woord achterdebalaangerenquote:
Dan vraag je er om héquote:Op donderdag 24 mei 2007 08:27 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
kom maar effe langs dan
botsingkje bij de voetbal
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |