nee, heb ik even geparkeerd..quote:
Aah ok, en via proxy?quote:Op woensdag 23 mei 2007 12:42 schreef PieterBas het volgende:
[..]
nee, heb ik even geparkeerd..
maar nu wil Joomla niet connecten met me zojuist aangemaakte MySQL DB
ik zie al het probleem...quote:
quote:Op woensdag 23 mei 2007 12:44 schreef DaFan het volgende:
Jij wordt wel geil van die OP's maken he slavenburg.
Ik denk Milan. Als het maar een mooie pot wordt maakt het me niet uit.quote:
quote:Op woensdag 23 mei 2007 12:45 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Ik denk Milan. Als het maar een mooie pot wordt maakt het me niet uit.
Kaká is
belachelijkquote:
Werken?quote:Op woensdag 23 mei 2007 12:46 schreef Houniet het volgende:
[..]hoop het. heb nog een orgineel shirt van Milan, met Shevchenko erop
ik kijk de herhaling wel
Jaquote:Op woensdag 23 mei 2007 12:47 schreef DaFan het volgende:
STOP S MET ZO SNEL POSTEN OMFG
quote:
Wat hij zegtquote:Op woensdag 23 mei 2007 12:47 schreef DaFan het volgende:
STOP S MET ZO SNEL POSTEN OMFG
5 wekenquote:Op woensdag 23 mei 2007 12:49 schreef Houniet het volgende:
hoelang moeten jullie nog stage lopen dan![]()
30 juni 2007quote:Op woensdag 23 mei 2007 12:49 schreef Houniet het volgende:
Ga je daar voor ?quote:Op woensdag 23 mei 2007 12:49 schreef jslavenburg het volgende:
Moet je nagaan, en ik had gister de 800 gehaald
Wat is het score-overzicht van meeste posts vandaag eigenlijk?
dat is er morgenvroeg pasquote:Op woensdag 23 mei 2007 12:49 schreef jslavenburg het volgende:
Moet je nagaan, en ik had gister de 800 gehaald
Wat is het score-overzicht van meeste posts vandaag eigenlijk?
nog 10 dagenquote:Op woensdag 23 mei 2007 12:49 schreef Houniet het volgende:
join the clubquote:Op woensdag 23 mei 2007 12:51 schreef Damzkieee het volgende:
Wat een spammers hier.
quote:Op woensdag 23 mei 2007 12:53 schreef jslavenburg het volgende:
Anyways mensen, jspammenburg stopt voor vandaag, ik zie jullie morgen wel weer. Doei doei![]()
![]()
![]()
Al zo'n 3,5 maand, hoezo?quote:Op woensdag 23 mei 2007 12:51 schreef Houniet het volgende:
allemaal tot begin juli zo'n beetje. hebben jullie al ervaring met stage in het buitenland?
en NU heb je je 1e plek uit handen gegevenquote:Op woensdag 23 mei 2007 12:53 schreef jslavenburg het volgende:
Anyways mensen, jspammenburg stopt voor vandaag, ik zie jullie morgen wel weer. Doei doei![]()
![]()
![]()
Neequote:Op woensdag 23 mei 2007 12:51 schreef Houniet het volgende:
allemaal tot begin juli zo'n beetje. hebben jullie al ervaring met stage in het buitenland?
quote:Op woensdag 23 mei 2007 12:51 schreef Houniet het volgende:
hahaquote:Op woensdag 23 mei 2007 12:54 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
en NU heb je je 1e plek uit handen gegeven
Hey tof ik zie dat ook nu pas hoor, Denemarken lijkt me wel tof. Bevalt het goed daarzo? En spreek je ook Deens op je werk?quote:Op woensdag 23 mei 2007 12:53 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Al zo'n 3,5 maand, hoezo?
OP lezen is ook een vak![]()
deel ff met onsquote:Op woensdag 23 mei 2007 12:56 schreef Houniet het volgende:
MUAHAHAHA KREEG ME NET EEN SMS
Neej, alhoewel t mij wel tof lijkt. Alleen veel te veel geregelquote:Op woensdag 23 mei 2007 12:51 schreef Houniet het volgende:
Bij deze is uw stage verblijf op geheven?quote:Op woensdag 23 mei 2007 12:56 schreef Houniet het volgende:
Bevalt superquote:Op woensdag 23 mei 2007 12:56 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Hey tof ik zie dat ook nu pas hoor, Denemarken lijkt me wel tof. Bevalt het goed daarzo? En spreek je ook Deens op je werk?
opgehevenquote:Op woensdag 23 mei 2007 12:58 schreef denB het volgende:
[..]
Bij deze is uw stage verblijf op geheven?
quote:Op woensdag 23 mei 2007 12:58 schreef Houniet het volgende:
Bericht van Info Dating Buro "Gay2Gether". U staat nu drie jaar bij ons ingeschreven zonder enig resultaat. Zullen we het nu twee maanden zonder foto proberen?"
kreeg ik van me ma
daar heb je die grafhumor dus vanquote:Op woensdag 23 mei 2007 12:58 schreef Houniet het volgende:
Bericht van Info Dating Buro "Gay2Gether". U staat nu drie jaar bij ons ingeschreven zonder enig resultaat. Zullen we het nu twee maanden zonder foto proberen?"
kreeg ik van me ma
Schreeuwt om een toelichtingquote:Op woensdag 23 mei 2007 12:56 schreef Houniet het volgende:
Whehequote:Op woensdag 23 mei 2007 12:58 schreef Houniet het volgende:
kreeg ik van me ma
nee ga ik morgen doen. ik heb een 1200 watt versterker, die trok me sub nietquote:Op woensdag 23 mei 2007 13:00 schreef ReMcOrE het volgende:
hey Houniet, heb je alle een nieuwe sub gekocht??
HAHAquote:Op woensdag 23 mei 2007 12:58 schreef Houniet het volgende:
kreeg ik van me ma
Had m al gepost voordat ik t bericht zagquote:
hoeveel Watt was je sub dan?quote:Op woensdag 23 mei 2007 13:01 schreef Houniet het volgende:
[..]
nee ga ik morgen doen. ik heb een 1200 watt versterker, die trok me sub nietdaarom is die geknapt
Hm ja heb ik ook in Berlijn, zou hier het liefst nog jaren blijven maar mijn "probleem" is niet een band maar een vriend haha. Nou ja, een jaar lang in het buitenland zijn geweest is ook wel weer even genoeg. Misschien tijdens een eventuele master nog een keer.quote:Op woensdag 23 mei 2007 12:58 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Bevalt super
Als ik mijn band niet had zou ik hier lekker blijven denk ik![]()
En nee, beetje wel natuurlijk, maar voornamelijk Engels![]()
weet ik niet, heb ik gekregen van een vriend van me.quote:
sms nu naar Jamba, voor de coole ringtone met de voetbal, voetbal2 AAN naar 4343quote:
quote:
een sub van 1200 Watt (of iets dat in de buurt ligt) kost nog aardig wat centjesquote:Op woensdag 23 mei 2007 13:03 schreef Houniet het volgende:
[..]
weet ik niet, heb ik gekregen van een vriend van me.![]()
Allemaal via schoolquote:Op woensdag 23 mei 2007 13:02 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Hm ja heb ik ook in Berlijn, zou hier het liefst nog jaren blijven maar mijn "probleem" is niet een band maar een vriend haha. Nou ja, een jaar lang in het buitenland zijn geweest is ook wel weer even genoeg. Misschien tijdens een eventuele master nog een keer.
Mijn stage was idd wel een hoop geregel, met al die werkloosheid hier was het echt lastig wat te vinden![]()
MAARRRRR >> Pauze!
op die manierquote:Op woensdag 23 mei 2007 13:04 schreef Houniet het volgende:
[..]
sms nu naar Jamba, voor de coole ringtone met de voetbal, voetbal2 AAN naar 4343
ofzo
Kutjambaquote:Op woensdag 23 mei 2007 13:04 schreef Houniet het volgende:
[..]
sms nu naar Jamba, voor de coole ringtone met de voetbal, voetbal2 AAN naar 4343
ofzo
*pang*quote:Op woensdag 23 mei 2007 13:05 schreef Bootje84 het volgende:
blegh. net gesprekje met stagebegeleider..
collega's ouwehoeren teveel dat ik spelletjes speel/op msn zit.. msn is mn leven.![]()
nu dus zonder msn, en zonder spelletjes..
somebody shoot me
ja i know. heb er al aardig wat centen in gegooidquote:Op woensdag 23 mei 2007 13:04 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
een sub van 1200 Watt (of iets dat in de buurt ligt) kost nog aardig wat centjes
wtf wat een duitsers. hebben ze je genaaidquote:Op woensdag 23 mei 2007 13:05 schreef Bootje84 het volgende:
collega's ouwehoeren teveel dat ik spelletjes speel/op msn zit.. msn is mn leven.![]()
somebody shoot me
voor een euro of 80 moet je wel wat vinden bij Media Markt ofzoquote:Op woensdag 23 mei 2007 13:06 schreef Houniet het volgende:
[..]
ja i know. heb er al aardig wat centen in gegooidmaar ik doe het liever in een keer goed. dan maar een sub die het wel aan kan
WTF? zitten ze op je scherm te turen ofzo?quote:Op woensdag 23 mei 2007 13:05 schreef Bootje84 het volgende:
somebody shoot me
daar ga ik me shit niet halenquote:Op woensdag 23 mei 2007 13:08 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
voor een euro of 80 moet je wel wat vinden bij Media Markt ofzo
Dr zitten hier ook duitsersquote:Op woensdag 23 mei 2007 13:07 schreef Houniet het volgende:
[..]
wtf wat een duitsers. hebben ze je genaaid?
heb je een URL??quote:Op woensdag 23 mei 2007 13:08 schreef Houniet het volgende:
[..]
daar ga ik me shit niet halenik heb een vaste winkel
Been therequote:Op woensdag 23 mei 2007 13:05 schreef Bootje84 het volgende:
somebody shoot me
I'llquote:Op woensdag 23 mei 2007 13:05 schreef Bootje84 het volgende:
somebody shoot me
uh, nou ze lopen weleens langs, collega's dan.. en dan krijg je tijdens de lunch weleens opmerkingen naar je kop als je rond lunchtijd een potje pokert.. tja. mag ik.. blijkbaar vonden ze het "teveel"quote:Op woensdag 23 mei 2007 13:07 schreef Houniet het volgende:
[..]
wtf wat een duitsers. hebben ze je genaaid?
wat een nsb-ersquote:Op woensdag 23 mei 2007 13:10 schreef Sok41 het volgende:
[..]
Been there.. Maar ik heb goede oplossing voor mezelf gevonden
Installeer WOW op je werk, neuk je mokkel op de baas z'n bureau en ga 's avonds thuis je (school)werk doenquote:
die onderste is wel oke, van eyebrid, daar heb ik alles vanquote:Op woensdag 23 mei 2007 13:13 schreef ReMcOrE het volgende:
maar echt veel subs voor onder de 100 euro hebben ze niet
misschien deze: http://www.acrrenkum.nl/osc/product_info.php?products_id=14808
of deze: http://www.acrrenkum.nl/osc/product_info.php?products_id=14087
nee iddquote:Op woensdag 23 mei 2007 13:13 schreef Damzkieee het volgende:
Trouwens bootje:
msn is mn leven
Das niet best jong.
dat zijn de oplossingenquote:Op woensdag 23 mei 2007 13:15 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Installeer WOW op je werk, neuk je mokkel op de baas z'n bureau en ga 's avonds thuis je (school)werk doen
arme jijquote:Op woensdag 23 mei 2007 13:13 schreef Damzkieee het volgende:
Trouwens bootje:
msn is mn leven
Das niet best jong.
je heb het recht om je werk voor school op je stage te doen. dat je daar geen msn mag voor gebruiken begrijp ik welquote:Op woensdag 23 mei 2007 13:13 schreef Bootje84 het volgende:
's-AVONDS WIL IK FUCKING WOW SPELEN OF SEXEN. dan heb ik geen zin in schoolgezeik
WoW FTW! niets mis daarmee!quote:Op woensdag 23 mei 2007 13:15 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Installeer WOW op je werk, neuk je mokkel op de baas z'n bureau en ga 's avonds thuis je (school)werk doen
ervaring mee?quote:Op woensdag 23 mei 2007 13:15 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Dat staat bij mij altijd aan, maar of ik bereikbaar ben of reageer is ten 2e xDquote:Op woensdag 23 mei 2007 13:17 schreef Sok41 het volgende:
ik ben anders ook 16 uur per dag op msn lol
pecies hahaquote:Op woensdag 23 mei 2007 13:18 schreef denB het volgende:
[..]
Dat staat bij mij altijd aan, maar of ik bereikbaar ben of reageer is ten 2e xD
neequote:
ik nietquote:Op woensdag 23 mei 2007 13:17 schreef Sok41 het volgende:
ik ben anders ook 16 uur per dag op msn lol
WoW is pro, ik doe bijna niks anders thuisquote:Op woensdag 23 mei 2007 13:19 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
nee
En dat wou ik graag zo houden.
Besides, ik heb een hekel aan WOW.
Gewoon op bezet zetten, nergens last vanquote:Op woensdag 23 mei 2007 13:19 schreef Casual-T het volgende:
Hebben jullie MSN aanstaan dan?
Ik doe wel alsof ik aan het werken ben, en als dan ff iemand wat uit komt leggen of toe komt lichten, en er floept opeens zo'n msn schermpie bij, is dat wel lullig..![]()
Internet kan je wel ff snel wegklikken, MSN niet echt..
Af en toe..quote:Op woensdag 23 mei 2007 13:19 schreef Casual-T het volgende:
Ik doe wel alsof ik aan het werken ben, en als dan ff iemand wat uit komt leggen of toe komt lichten, en er floept opeens zo'n msn schermpie bij, is dat wel lullig..![]()
ik internet/werk gewoon op mijn eigen laptop, dus zou zo op MSN kunnen, maar goed... dat vind ik niet echt nuttig overdag, leid me ook nog meer af en dan krijg je allemaal reacties van: "moet jij niet op stage zitten?"quote:Op woensdag 23 mei 2007 13:19 schreef Casual-T het volgende:
Amen.quote:Op woensdag 23 mei 2007 13:19 schreef Damzkieee het volgende:
nee
En dat wou ik graag zo houden.
Besides, ik heb een hekel aan WOW.
nee, gebruik msn misschien drie keer in de weekquote:Op woensdag 23 mei 2007 13:19 schreef Casual-T het volgende:
ik ook niet, dusquote:
*meldtquote:Op woensdag 23 mei 2007 13:21 schreef Damzkieee het volgende:
Wij hebben geen MSN, daarom zitten we hier de hele dag
je hebt wat gemist, lees lekker terug zou ik zeggen, en neem er een bakkie bijquote:Op woensdag 23 mei 2007 13:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
hallo allemaal, hier ben ik weer, terug van carrieredag en jullie zijn gelijk iets van 4 topics verder
quote:Op woensdag 23 mei 2007 13:21 schreef Sok41 het volgende:
Ik ben even weg, zakelijke dingen doen en roken. BBL MEIGHTS
mwah.. heb het gewoon _altijd_ aanstaan. reageer 90% van de tijd ook altijd direct.. tis een soort van mobieltje-achtig.. je heb het aanstaan om bereikbaar te zijn..quote:Op woensdag 23 mei 2007 13:13 schreef Damzkieee het volgende:
Trouwens bootje:
msn is mn leven
Das niet best jong.
de 2e helft van het vorige topic is echt de moeite waardquote:Op woensdag 23 mei 2007 13:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
hallo allemaal, hier ben ik weer, terug van carrieredag en jullie zijn gelijk iets van 4 topics verder
punt is, dat mn begeleider ook msn heeft.. amper online, maar hij moet het natuurlijk niet ff zien. hij zit 20 meter verder dus alleen collega's kunnen het zien.. tja ik ga dat risico niet nemenquote:Op woensdag 23 mei 2007 13:20 schreef denB het volgende:
[..]
Gewoon op bezet zetten, nergens last van
2gb doen, kost geen rukquote:Op woensdag 23 mei 2007 13:23 schreef ReMcOrE het volgende:ik heb er nu al zin in, vanavond de Canon DIGITAL Ixus 60 halen bij de Media Markt, nog wel even kijken of ik er 1 of 2 GB kaartje bij neem
![]()
en de sepo, en de tripoquote:Op woensdag 23 mei 2007 13:24 schreef Goover het volgende:
Ik heb een fipo
Stage SC #171 Waar is #171?
pipoquote:Op woensdag 23 mei 2007 13:24 schreef Goover het volgende:
Ik heb een fipo
Stage SC #171 Waar is #171?
MM Hengelo?quote:Op woensdag 23 mei 2007 13:23 schreef ReMcOrE het volgende:ik heb er nu al zin in, vanavond de Canon DIGITAL Ixus 60 halen bij de Media Markt, nog wel even kijken of ik er 1 of 2 GB kaartje bij neem
![]()
2 GB is ¤ 24,- / 1 GB is ¤ 16,-quote:Op woensdag 23 mei 2007 13:24 schreef Houniet het volgende:
[..]
2gb doen, kost geen ruken een van 1GB erbij kan geen kwaad
als je bijv op vakantie gaat, dan heb je altijd voldoende schijfruimte bij je. ik spreek uit ervaringquote:Op woensdag 23 mei 2007 13:26 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
2 GB is ¤ 24,- / 1 GB is ¤ 16,-
maar waarom beide halen dan??
nee, Enschedequote:
1 GB was ongeveer 336 foto's, 2 GB is ongeveer 672... wil nog wel even vragen hoeveel ruimte filmpjes in beslag nemen, dan kan ik ff betere keuze makenquote:Op woensdag 23 mei 2007 13:26 schreef Houniet het volgende:
[..]
als je bijv op vakantie gaat, dan heb je altijd voldoende schijfruimte bij je. ik spreek uit ervaring
Kost geen drolquote:Op woensdag 23 mei 2007 13:26 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
2 GB is ¤ 24,- / 1 GB is ¤ 16,-
maar waarom beide halen dan??
Kan ook gewoon in Hengelquote:Op woensdag 23 mei 2007 13:27 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
nee, Enschedemoet namelijk ook nog even naar de Service balie, mp3 speler van mijn broertje doet het na 3 keer weggeweest te zijn voor reparatie nog steeds niet, dus ik ga het aanschafbedrag ophalen
![]()
![]()
hangt van je kwaliteit af waarmee je filmtquote:Op woensdag 23 mei 2007 13:27 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
1 GB was ongeveer 336 foto's, 2 GB is ongeveer 672... wil nog wel even vragen hoeveel ruimte filmpjes in beslag nemen, dan kan ik ff betere keuze maken
quote:Op woensdag 23 mei 2007 13:29 schreef Goover het volgende:
Ik heb een splinter, 2 zelfs. Krijg ze er niet uit, zitten precies op het vingertopje van mijn linker ringvinger.
Ik zeg: Amputeren die hap!quote:Op woensdag 23 mei 2007 13:29 schreef Goover het volgende:
Ik heb een splinter, 2 zelfs. Krijg ze er niet uit, zitten precies op het vingertopje van mijn linker ringvinger.
dat is waar, 40 euro, dat is gelijk aan de korting die de camera deze week heeftquote:
*pang pang*quote:Op woensdag 23 mei 2007 13:28 schreef denB het volgende:
----
Jemig ik merk wel dat mijn moeder nog last heeft van een burn-out. Belde net op ligt ze te slapen en gaat ze uit dr dak als ik haar even bel, om te vragen wanneer de nieuwe tandarts afspraak was om in mn agenda te zetten >_< /kill pls!
maar hij is in Hengelo gekocht, dan kan het toch niet in Hengelo?!quote:Op woensdag 23 mei 2007 13:29 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Kan ook gewoon in Hengel
Alleen das voor jou verder bedenk ik me net.
Hengelo is trouwens altijd tot 21.00 open.
aaaachquote:Op woensdag 23 mei 2007 13:30 schreef Deansensitized het volgende:
Ja, hier staat op het werk en thuis ook de hele dag msn aan. Maar heb geen leven, dus bijna nooit iemand die tegen me praat.
geen tijd voor om het allemaal terug te lezen hoorquote:Op woensdag 23 mei 2007 13:23 schreef Houniet het volgende:
[..]
je hebt wat gemist, lees lekker terug zou ik zeggen, en neem er een bakkie bij
quote:
hoe is het ermee dan??quote:Op woensdag 23 mei 2007 13:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
geen tijd voor om het allemaal terug te lezen hoor
Maakt niet uit welke MM gekocht.quote:Op woensdag 23 mei 2007 13:31 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
dat is waar, 40 euro, dat is gelijk aan de korting die de camera deze week heeft
[..]
*pang pang*
done
[..]
maar hij is in Hengelo gekocht, dan kan het toch niet in Hengelo?!
en van Hengelo weet ik, ben er gisteravond geweest
oh dat is het jaquote:Op woensdag 23 mei 2007 13:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
geen tijd voor om het allemaal terug te lezen hoor
Ik wou editen, maar dan zijn er altijd al 10 posts na geweest... en dan heeft het geen zin meer.quote:
mooi hequote:
weet je dat zeker?? niet dat ik in Hengelo kom en te horen krijg: "nee, hij is in Enschede gekocht, dan zult u toch echt daar moeten zijn"quote:Op woensdag 23 mei 2007 13:33 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Maakt niet uit welke MM gekocht.
Service in Hengelo vind ik
met mij gaat het goed hoor, alleen jammer dat ik binnen zit, terwijl het zulk mooi weer isquote:
dat is waar, hier hetzelfdequote:Op woensdag 23 mei 2007 13:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
met mij gaat het goed hoor, alleen jammer dat ik binnen zit, terwijl het zulk mooi weer is
en morgen ook nog mooi weer en dan moet ik ook weer hele dag binnen zijnquote:
Ik heb ook eens gebeld naar de Mediamarkt in Rijswijk of ik een product dat ik Rotterdam had gekocht kon ruilen.. het kon gewoonquote:Op woensdag 23 mei 2007 13:34 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
weet je dat zeker?? niet dat ik in Hengelo kom en te horen krijg: "nee, hij is in Enschede gekocht, dan zult u toch echt daar moeten zijn"
helemaal omdat ik nu het aanschafbedrag terug wil!
leuk dat je het vraagtquote:Op woensdag 23 mei 2007 13:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
en morgen ook nog mooi weer en dan moet ik ook weer hele dag binnen zijn
Maar hoe is het met jou?
Niet toch?quote:
quote:Op woensdag 23 mei 2007 13:38 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
leuk dat je het vraagt
met mij alles wel goed, vanavond nieuwe digitale camera halen bij de Media Markt, daarna CL-finale kijken, morgen alweer de laatste dag van de week en vrijdagmorgen gesprek over mijn baan![]()
wil hem niet ruilen, ik wil geld terug, en dat kan volgens de wet pas als hij naar 3 keer weggeweest te zijn voor reparatie nog steeds niet doet... en dat is nu dus het geval! en hij is dus gekocht in Enschedequote:Op woensdag 23 mei 2007 13:37 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik heb ook eens gebeld naar de Mediamarkt in Rijswijk of ik een product dat ik Rotterdam had gekocht kon ruilen.. het kon gewoon
eh jewel, anders heb ik wat gemistquote:
dacht het wel, want het is dit weekend weer Formule 1, dus ben hele dag binnen. Dus zal het wel weer mooi weer zijnquote:
Check:quote:Op woensdag 23 mei 2007 13:39 schreef Houniet het volgende:
[..]
eh jewel, anders heb ik wat gemist [afbeelding]
oeh, en wat moet je allemaal doen danquote:Op woensdag 23 mei 2007 13:39 schreef Sok41 het volgende:
Har ik heb einduhhhlijk een leuk projectje van stage
Een tankstation voorzien van beveiliging, vrij cool imo.. xD
dan moet je ff naar Enschede. Dat is toch niet zover van jou vandaan?quote:Op woensdag 23 mei 2007 13:39 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
wil hem niet ruilen, ik wil geld terug, en dat kan volgens de wet pas als hij naar 3 keer weggeweest te zijn voor reparatie nog steeds niet doet... en dat is nu dus het geval! en hij is dus gekocht in Enschede
was één niet voldoendequote:Op woensdag 23 mei 2007 13:40 schreef Casual-T het volgende:
Binnenkort heeft Rotterdam 3x mediamarkt..![]()
quote:Op woensdag 23 mei 2007 13:40 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Check:
http://www.knmi.nl/waarschuwingen_en_verwachtingen/
Beidequote:Op woensdag 23 mei 2007 13:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
vanavond ook maar CL kijken en niet gaan sporten
![]()
ik ga ook naar Enschede... maar er werd gezegd dat Hengelo tot 21.00 open is (Service in Enschede tot 18.00 en winkel tot 19.00) dus daar ging het even overquote:Op woensdag 23 mei 2007 13:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
dan moet je ff naar Enschede. Dat is toch niet zover van jou vandaan?
Misschien een plaatselijke opklaring in Gelderland ergensquote:Op woensdag 23 mei 2007 13:41 schreef Houniet het volgende:
[..]
[afbeelding] dan let ik weer niet op![]()
Grafweer dus!quote:Op woensdag 23 mei 2007 13:41 schreef Houniet het volgende:
[..]
Pleinquote:Op woensdag 23 mei 2007 13:41 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik ga ook naar Enschede... maar er werd gezegd dat Hengelo tot 21.00 open is (Service in Enschede tot 18.00 en winkel tot 19.00) dus daar ging het even over
Plaatstelijk op de milimeter na denk ikquote:Op woensdag 23 mei 2007 13:42 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Misschien een plaatselijke opklaring in Gelderland ergens
maakt volgens mij weinig uit qua afstand ofzo, maar puur omdat hij gekocht is in Enschede en hij daar al 3 keer gebracht is voor reparatie, ga ik daar heenquote:
ik ookquote:
waar nog meer?quote:Op woensdag 23 mei 2007 13:40 schreef Casual-T het volgende:
Binnenkort heeft Rotterdam 3x mediamarkt..![]()
Die smileyquote:Op woensdag 23 mei 2007 13:41 schreef Houniet het volgende:
[..]
openingszinnen, gay2gether, camera's, stage in buitenland.... cl finale.. wat mis ik nog meerquote:Op woensdag 23 mei 2007 13:43 schreef Cuckoo het volgende:
Ben ik weer!Pauze gehad en een gesprek met de service manager (veel info verkregen
)
Kan iemand ff een samenvatting geven van de afgelopen 2 uur?![]()
Ik weet nog goed toen de eerste openging, dat was nog voor de eeuwisseling. Zo groot was ongekend man toen, je voelde je net als een kind in de Toys 'R Us vroeger..quote:
jspemmenburg.quote:Op woensdag 23 mei 2007 13:45 schreef Houniet het volgende:
[..]
openingszinnen, gay2gether, camera's, stage in buitenland.... cl finale.. wat mis ik nog meer
t weer...quote:Op woensdag 23 mei 2007 13:45 schreef Houniet het volgende:
[..]
openingszinnen, gay2gether, camera's, stage in buitenland.... cl finale.. wat mis ik nog meer
die iedereen toevoegt op msnquote:
--> hoop onzinquote:Op woensdag 23 mei 2007 13:43 schreef Cuckoo het volgende:
Ben ik weer!Pauze gehad en een gesprek met de service manager (veel info verkregen
)
Kan iemand ff een samenvatting geven van de afgelopen 2 uur?![]()
Oh ja ik heb me daar toch een heeeerlijk broodje mozarella gescoord voor ¤ 1,20, ik hou van berlijnse prijzen whoohoo. Naja bij ons was het zo, je mag naar het buitenland, maar je zoekt het zelf maar uit met je stage. Nou ik wilde per se in Berlijn blijven dus maar op jacht, wat een drama maar toch wat gevonden.quote:Op woensdag 23 mei 2007 13:04 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Allemaal via school![]()
Lekker eten![]()
is je meissie ook een FOK!-user??quote:Op woensdag 23 mei 2007 13:47 schreef Bootje84 het volgende:
ow jongens, ff rustig aan, geen sexpraat.. meissie komt hier ook heen (forum)
quote:Op woensdag 23 mei 2007 13:47 schreef Damzkieee het volgende:
Sneltoetsen van spemmenburg en spamcore
Stel je niet aanquote:Op woensdag 23 mei 2007 13:47 schreef Bootje84 het volgende:
Dat had ik wel meegekregen. Lees net die sms die Houniet van z'n moeder kreeg!quote:
bij mij zit dat tegelijk, maar donderdag kan ik ook nog gaan sportenquote:
soon-to-become-one.quote:Op woensdag 23 mei 2007 13:48 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
is je meissie ook een FOK!-user??
[..]
quote:Op woensdag 23 mei 2007 13:47 schreef Bootje84 het volgende:
OH JEE!!quote:Op woensdag 23 mei 2007 13:47 schreef Bootje84 het volgende:
Jij was toch diegene die laatst, euh...quote:Op woensdag 23 mei 2007 13:47 schreef Bootje84 het volgende:
jullie gaan dan zeker hier chattenquote:
ahaquote:Op woensdag 23 mei 2007 13:41 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik ga ook naar Enschede... maar er werd gezegd dat Hengelo tot 21.00 open is (Service in Enschede tot 18.00 en winkel tot 19.00) dus daar ging het even over
Het schijnt dat er eentje komt op de Groene Hilledijk, op Zuid.quote:
Weer 3-3 zou prachtig zijn.quote:Op woensdag 23 mei 2007 13:50 schreef ReMcOrE het volgende:
hopelijk wordt het een mooie finale vanavond, met mooi voetbal
ssssssssssssssssssstquote:Op woensdag 23 mei 2007 13:50 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Jij was toch diegene die laatst, euh...
ach, ik schaam me nergens voor..quote:
en wint Liverpoolquote:Op woensdag 23 mei 2007 13:50 schreef ReMcOrE het volgende:
hopelijk wordt het een mooie finale vanavond, met mooi voetbal
en dan met rust staat AC met 3-0 voorquote:Op woensdag 23 mei 2007 13:51 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Weer 3-3 zou prachtig zijn.
Sowieso verlenging zou mooi zijn.
ik ben toen in Rotterdam bij de Saturn geweest, en bij de Media Markt (de tram uitgestapt bij 'Beurs')quote:Op woensdag 23 mei 2007 13:51 schreef Casual-T het volgende:
[..]
Het schijnt dat er eentje komt op de Groene Hilledijk, op Zuid.
Maar we hebben d'r eigenlijk al 3, omdat de Saturn hier natuurlijk ook zit. Ben benieuwd of deze (het broertje van Mediamarkt) ook in de rest van Nederland geintroduceerd gaat worden.
nee daar ben ik ondertussen ook wel achter...quote:
Ohja je was naar Ahoy geweest toch?quote:Op woensdag 23 mei 2007 13:52 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik ben toen in Rotterdam bij de Saturn geweest, en bij de Media Markt (de tram uitgestapt bij 'Beurs')
Maakt me geen donder uit eigenlijkquote:
ja pcies. bij gebrek aan beter.. kan misschien ook ICQ nemenquote:Op woensdag 23 mei 2007 13:50 schreef PieterBas het volgende:
[..]
jullie gaan dan zeker hier chatten![]()
quote:Op woensdag 23 mei 2007 13:49 schreef Cuckoo het volgende:
[..]
Dat had ik wel meegekregen. Lees net die sms die Houniet van z'n moeder kreeg!![]()
![]()
![]()
met de tram.. dan ben je wel een tijdje zoet..quote:Op woensdag 23 mei 2007 13:52 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik ben toen in Rotterdam bij de Saturn geweest, en bij de Media Markt (de tram uitgestapt bij 'Beurs')
life is to short to be ambarrassed (ofzo)quote:Op woensdag 23 mei 2007 13:52 schreef PieterBas het volgende:
[..]
nee daar ben ik ondertussen ook wel achter...
praat me er niet vanquote:Op woensdag 23 mei 2007 13:52 schreef Casual-T het volgende:
[..]
Ohja je was naar Ahoy geweest toch?
Wat vond je van de binnenstad?
quote:
I agree! Maakt me eigenlijk ook niets uit, als het maar een mooie spannende pot wordtquote:Op woensdag 23 mei 2007 13:52 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Maakt me geen donder uit eigenlijk
Kaká
Liverpoolsupporters
ik bedoel metroquote:Op woensdag 23 mei 2007 13:53 schreef PieterBas het volgende:
[..]
met de tram.. dan ben je wel een tijdje zoet..
Saturn is trouwens ook van de Media Markt![]()
wehehequote:
quote:Op woensdag 23 mei 2007 13:53 schreef Damzkieee het volgende:
Ik krijg altijd hele andere SMSjes van jouw moeder Cuckoo
Partysnacks zijn geregeldquote:Op woensdag 23 mei 2007 13:54 schreef Cuckoo het volgende:
[..]
I agree! Maakt me eigenlijk ook niets uit, als het maar een mooie spannende pot wordt![]()
ik houd niet zo van Italiaanse ploegen. En Liverpool altijd al fan van geweest.quote:Op woensdag 23 mei 2007 13:52 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Maakt me geen donder uit eigenlijk
Kaká
Liverpoolsupporters
alleen is de Saturn blauwquote:Op woensdag 23 mei 2007 13:54 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik bedoel metrodenk ik
en ik weet dat Saturn broertje is van, veel overeenkomsten
quote:Op woensdag 23 mei 2007 13:53 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
life is to short to be a embarrassed (ofzo)
Zet hem op 100 posts per pagina, dan hoef je minderquote:Op woensdag 23 mei 2007 13:57 schreef Sehnsucht het volgende:
kan iemand mij even samenvatting geven van pagina 1 t/tm 5, ik heb dit allemaal gemist, en ik heb geen zin om het terug te lezen![]()
quote:Op woensdag 23 mei 2007 13:57 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Zet hem op 100 posts per pagina, dan hoef je minder
jij welquote:Op woensdag 23 mei 2007 13:57 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Zet hem op 100 posts per pagina, dan hoef je minder
quote:
Daar is ze hoor!!!quote:Op woensdag 23 mei 2007 13:59 schreef Lili_5678 het volgende:
Bootje84, ik snap waarom je zin heb in het weekend. En wat vervelend zo zonder msn....
ook halloquote:Op woensdag 23 mei 2007 13:59 schreef Lili_5678 het volgende:
Bootje84, ik snap waarom je zin heb in het weekend. En wat vervelend zo zonder msn....
ze hadden besloten dat 'studenten' niet binnenkwamen, ook al kwamen wij als werknemers van ons bedrijf naar die beurs toe... hele groep achter ons kwam ook niet binnen! stond niks vermeld op de site of wat dan ook, er werd ook geen reden gegeven waarom studenten niet naar binnen mochten!quote:
Hou je die vieze praat effe voor jequote:Op woensdag 23 mei 2007 13:59 schreef Lili_5678 het volgende:
Stage SC in makingquote:Op woensdag 23 mei 2007 13:59 schreef Lili_5678 het volgende:
is dit dan het meissie van Bootje??quote:Op woensdag 23 mei 2007 13:59 schreef Lili_5678 het volgende:
wat is daarquote:Op woensdag 23 mei 2007 14:01 schreef Houniet het volgende:
volgende week zaterdag bedrijfs uitje [afbeelding]
Welkom!quote:Op woensdag 23 mei 2007 13:59 schreef Lili_5678 het volgende:
Over 2 weken concern-voetbaltournooiquote:Op woensdag 23 mei 2007 14:01 schreef Houniet het volgende:
ga ik met al die paupers golven en etenquote:
Ze was wel gruwelijk nat!!quote:Op woensdag 23 mei 2007 14:00 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Hou je die vieze praat effe voor je
Doet die vriend van jou al genoeg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A.F.C.A.
Op woensdag 13 juni 2007 09:49 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
knuffelnegertje van de SC! ^O^
Golven?quote:Op woensdag 23 mei 2007 14:02 schreef Houniet het volgende:
[..]
ga ik met al die paupers golven en eten
gewoon heen gaan voor het golfen en voor het etenquote:Op woensdag 23 mei 2007 14:02 schreef Houniet het volgende:
[..]
ga ik met al die paupers golven en eten
waarom op zaterdag, dan doen we hier gewoon in de baas z'n tijd.quote:Op woensdag 23 mei 2007 14:01 schreef Houniet het volgende:
kut! betraptquote:
huhuhuquote:Op woensdag 23 mei 2007 14:00 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Hou je die vieze praat effe voor je
Doet die vriend van jou al genoeg
quote:Op woensdag 23 mei 2007 14:02 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Ze was wel gruwelijk nat!!"Ik dacht, ach dan maar in die kontSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."
The Killers Heracles Almelo Real Madrid
29.10 Novastar HMH
guiltyquote:
ik heb niets met die sport, laat staan het spellen ervanquote:
quote:Op woensdag 23 mei 2007 14:03 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
"Ik dacht, ach dan maar in die kont"
Maakt niet uit knulquote:Op woensdag 23 mei 2007 14:04 schreef Houniet het volgende:
[..]
ik heb niets met die sport, laat staan het spellen ervan [afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |