Gewoon op bezet zetten, nergens last vanquote:Op woensdag 23 mei 2007 13:19 schreef Casual-T het volgende:
Hebben jullie MSN aanstaan dan?
Ik doe wel alsof ik aan het werken ben, en als dan ff iemand wat uit komt leggen of toe komt lichten, en er floept opeens zo'n msn schermpie bij, is dat wel lullig..![]()
Internet kan je wel ff snel wegklikken, MSN niet echt..
Af en toe..quote:Op woensdag 23 mei 2007 13:19 schreef Casual-T het volgende:
Ik doe wel alsof ik aan het werken ben, en als dan ff iemand wat uit komt leggen of toe komt lichten, en er floept opeens zo'n msn schermpie bij, is dat wel lullig..![]()
ik internet/werk gewoon op mijn eigen laptop, dus zou zo op MSN kunnen, maar goed... dat vind ik niet echt nuttig overdag, leid me ook nog meer af en dan krijg je allemaal reacties van: "moet jij niet op stage zitten?"quote:Op woensdag 23 mei 2007 13:19 schreef Casual-T het volgende:
Amen.quote:Op woensdag 23 mei 2007 13:19 schreef Damzkieee het volgende:
nee
En dat wou ik graag zo houden.
Besides, ik heb een hekel aan WOW.
nee, gebruik msn misschien drie keer in de weekquote:Op woensdag 23 mei 2007 13:19 schreef Casual-T het volgende:
ik ook niet, dusquote:
*meldtquote:Op woensdag 23 mei 2007 13:21 schreef Damzkieee het volgende:
Wij hebben geen MSN, daarom zitten we hier de hele dag
je hebt wat gemist, lees lekker terug zou ik zeggen, en neem er een bakkie bijquote:Op woensdag 23 mei 2007 13:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
hallo allemaal, hier ben ik weer, terug van carrieredag en jullie zijn gelijk iets van 4 topics verder
quote:Op woensdag 23 mei 2007 13:21 schreef Sok41 het volgende:
Ik ben even weg, zakelijke dingen doen en roken. BBL MEIGHTS
mwah.. heb het gewoon _altijd_ aanstaan. reageer 90% van de tijd ook altijd direct.. tis een soort van mobieltje-achtig.. je heb het aanstaan om bereikbaar te zijn..quote:Op woensdag 23 mei 2007 13:13 schreef Damzkieee het volgende:
Trouwens bootje:
msn is mn leven
Das niet best jong.
de 2e helft van het vorige topic is echt de moeite waardquote:Op woensdag 23 mei 2007 13:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
hallo allemaal, hier ben ik weer, terug van carrieredag en jullie zijn gelijk iets van 4 topics verder
punt is, dat mn begeleider ook msn heeft.. amper online, maar hij moet het natuurlijk niet ff zien. hij zit 20 meter verder dus alleen collega's kunnen het zien.. tja ik ga dat risico niet nemenquote:Op woensdag 23 mei 2007 13:20 schreef denB het volgende:
[..]
Gewoon op bezet zetten, nergens last van
2gb doen, kost geen rukquote:Op woensdag 23 mei 2007 13:23 schreef ReMcOrE het volgende:ik heb er nu al zin in, vanavond de Canon DIGITAL Ixus 60 halen bij de Media Markt, nog wel even kijken of ik er 1 of 2 GB kaartje bij neem
![]()
en de sepo, en de tripoquote:Op woensdag 23 mei 2007 13:24 schreef Goover het volgende:
Ik heb een fipo
Stage SC #171 Waar is #171?
pipoquote:Op woensdag 23 mei 2007 13:24 schreef Goover het volgende:
Ik heb een fipo
Stage SC #171 Waar is #171?
MM Hengelo?quote:Op woensdag 23 mei 2007 13:23 schreef ReMcOrE het volgende:ik heb er nu al zin in, vanavond de Canon DIGITAL Ixus 60 halen bij de Media Markt, nog wel even kijken of ik er 1 of 2 GB kaartje bij neem
![]()
2 GB is ¤ 24,- / 1 GB is ¤ 16,-quote:Op woensdag 23 mei 2007 13:24 schreef Houniet het volgende:
[..]
2gb doen, kost geen ruken een van 1GB erbij kan geen kwaad
als je bijv op vakantie gaat, dan heb je altijd voldoende schijfruimte bij je. ik spreek uit ervaringquote:Op woensdag 23 mei 2007 13:26 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
2 GB is ¤ 24,- / 1 GB is ¤ 16,-
maar waarom beide halen dan??
nee, Enschedequote:
1 GB was ongeveer 336 foto's, 2 GB is ongeveer 672... wil nog wel even vragen hoeveel ruimte filmpjes in beslag nemen, dan kan ik ff betere keuze makenquote:Op woensdag 23 mei 2007 13:26 schreef Houniet het volgende:
[..]
als je bijv op vakantie gaat, dan heb je altijd voldoende schijfruimte bij je. ik spreek uit ervaring
Kost geen drolquote:Op woensdag 23 mei 2007 13:26 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
2 GB is ¤ 24,- / 1 GB is ¤ 16,-
maar waarom beide halen dan??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |