Kan ook gewoon in Hengelquote:Op woensdag 23 mei 2007 13:27 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
nee, Enschedemoet namelijk ook nog even naar de Service balie, mp3 speler van mijn broertje doet het na 3 keer weggeweest te zijn voor reparatie nog steeds niet, dus ik ga het aanschafbedrag ophalen
![]()
![]()

hangt van je kwaliteit af waarmee je filmtquote:Op woensdag 23 mei 2007 13:27 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
1 GB was ongeveer 336 foto's, 2 GB is ongeveer 672... wil nog wel even vragen hoeveel ruimte filmpjes in beslag nemen, dan kan ik ff betere keuze maken

quote:Op woensdag 23 mei 2007 13:29 schreef Goover het volgende:
Ik heb een splinter, 2 zelfs. Krijg ze er niet uit, zitten precies op het vingertopje van mijn linker ringvinger.

Ik zeg: Amputeren die hap!quote:Op woensdag 23 mei 2007 13:29 schreef Goover het volgende:
Ik heb een splinter, 2 zelfs. Krijg ze er niet uit, zitten precies op het vingertopje van mijn linker ringvinger.

dat is waar, 40 euro, dat is gelijk aan de korting die de camera deze week heeftquote:
*pang pang*quote:Op woensdag 23 mei 2007 13:28 schreef denB het volgende:
----
Jemig ik merk wel dat mijn moeder nog last heeft van een burn-out. Belde net op ligt ze te slapen en gaat ze uit dr dak als ik haar even bel, om te vragen wanneer de nieuwe tandarts afspraak was om in mn agenda te zetten >_< /kill pls!
maar hij is in Hengelo gekocht, dan kan het toch niet in Hengelo?!quote:Op woensdag 23 mei 2007 13:29 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Kan ook gewoon in Hengel
Alleen das voor jou verder bedenk ik me net.
Hengelo is trouwens altijd tot 21.00 open.

aaaachquote:Op woensdag 23 mei 2007 13:30 schreef Deansensitized het volgende:
Ja, hier staat op het werk en thuis ook de hele dag msn aan. Maar heb geen leven, dus bijna nooit iemand die tegen me praat.

geen tijd voor om het allemaal terug te lezen hoorquote:Op woensdag 23 mei 2007 13:23 schreef Houniet het volgende:
[..]
je hebt wat gemist, lees lekker terug zou ik zeggen, en neem er een bakkie bij

quote:

hoe is het ermee dan??quote:Op woensdag 23 mei 2007 13:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
geen tijd voor om het allemaal terug te lezen hoor

Maakt niet uit welke MM gekocht.quote:Op woensdag 23 mei 2007 13:31 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
dat is waar, 40 euro, dat is gelijk aan de korting die de camera deze week heeft
[..]
*pang pang*
done
[..]
maar hij is in Hengelo gekocht, dan kan het toch niet in Hengelo?!
en van Hengelo weet ik, ben er gisteravond geweest

oh dat is het jaquote:Op woensdag 23 mei 2007 13:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
geen tijd voor om het allemaal terug te lezen hoor

Ik wou editen, maar dan zijn er altijd al 10 posts na geweest... en dan heeft het geen zin meer.quote:

mooi hequote:

weet je dat zeker?? niet dat ik in Hengelo kom en te horen krijg: "nee, hij is in Enschede gekocht, dan zult u toch echt daar moeten zijn"quote:Op woensdag 23 mei 2007 13:33 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Maakt niet uit welke MM gekocht.
Service in Hengelo vind ik

met mij gaat het goed hoor, alleen jammer dat ik binnen zit, terwijl het zulk mooi weer isquote:

dat is waar, hier hetzelfdequote:Op woensdag 23 mei 2007 13:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
met mij gaat het goed hoor, alleen jammer dat ik binnen zit, terwijl het zulk mooi weer is

en morgen ook nog mooi weer en dan moet ik ook weer hele dag binnen zijnquote:

Ik heb ook eens gebeld naar de Mediamarkt in Rijswijk of ik een product dat ik Rotterdam had gekocht kon ruilen.. het kon gewoonquote:Op woensdag 23 mei 2007 13:34 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
weet je dat zeker?? niet dat ik in Hengelo kom en te horen krijg: "nee, hij is in Enschede gekocht, dan zult u toch echt daar moeten zijn"
helemaal omdat ik nu het aanschafbedrag terug wil!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |