jaaa, was vet lekker, alleen als je te lang wachtte had je zo beetje een drilboor nodig om de resten van je mes te krijgenquote:
zoiets is weer bij de aldi in assen te koop, de naam weet ik zo even niet meer te bedenkenquote:Op dinsdag 22 mei 2007 16:24 schreef Ryoga het volgende:
bolletje opzetbiskwie, is daar nog een alternatief voor?
quote:
eens even denken waar hier in hemelsnaam een aldi zit danquote:Op dinsdag 22 mei 2007 16:26 schreef Norro-tje het volgende:
[..]
zoiets is weer bij de aldi in assen te koop, de naam weet ik zo even niet meer te bedenken
Ja man! Tering, wat was het lang geleden dat ik het in mijn broodjes smeerde en ermee opschepte @ basisschool....i heb fluff, ik heb fluff, ik heb fluffquote:Op dinsdag 22 mei 2007 16:26 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
jaaa, was vet lekker, alleen als je te lang wachtte had je zo beetje een drilboor nodig om de resten van je mes te krijgen![]()
Super de boer zag ik ze nog!quote:Op dinsdag 22 mei 2007 16:44 schreef SterkStaaltje het volgende:
Die langwerpige waterijsjes die je nog zelf moet invriezen, zaten er een stuk of 20 in een zak, smaken cola bessen orange etc.
ja hoor overal nog!!! doorzichtige toch??quote:Op dinsdag 22 mei 2007 16:44 schreef SterkStaaltje het volgende:
Die langwerpige waterijsjes die je nog zelf moet invriezen, zaten er een stuk of 20 in een zak, smaken cola bessen orange etc.
Ja, maar waar moet je ze zoeken? Ze liggen niet in de vriezer namelijk.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 16:46 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
ja hoor overal nog!!! doorzichtige toch??
In Spanje kun je dat in elke supermarkt kopen. Het grootste merk alcoholvrij bier.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 16:29 schreef noemmemaarjuanita het volgende:
Buckler ?
Er bestaat nu een nieuwe variant die je bij snoepwinkeltjes met ouderwets snoep weer kan krijgen. Het smaakt alleen nèt een beetje anders....of dat komt omdat mijn herinnering anders is.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 16:27 schreef Sant het volgende:
JODENVET!??
Nooit meer gezien sinds..... wtf basisschool ofzo
heb er net 1 op nog...bij de limonade liggen zequote:Op dinsdag 22 mei 2007 16:44 schreef SterkStaaltje het volgende:
Echt zo'n produkt wat op idiote plaatsen in de supermarkt opduikt.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 17:43 schreef SeaOfLove het volgende:
heb er net 1 op nog...bij de limonade liggen ze
Bij de Lidl. Ze heten mini animal chocolate biscuits.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 16:24 schreef Ryoga het volgende:
bolletje opzetbiskwie, is daar nog een alternatief voor?
Ja!!! Oe, ik weet ineens weer precies hoe dat smaakt!!! Argh, stom stom stom hadden ze nooit mee moeten stoppen........quote:Op dinsdag 22 mei 2007 16:49 schreef vosss het volgende:
Ik ben nog altijd boos dat Croky gestopt is met Catalaans gekruide chips ergens begin jaren 90 ofzo!!
Alleen de naam is veranderd. Volgens mij nog steeds in iedere supermarkt te verkrijgenquote:Op dinsdag 22 mei 2007 17:18 schreef oddman het volgende:
Negerzoenen?
xag ze vanmiddag nog staan jaquote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:25 schreef Serinde het volgende:
[..]
Alleen de naam is veranderd. Volgens mij nog steeds in iedere supermarkt te verkrijgen![]()
maar punica smaakt niet meer zoals vroegerquote:Op dinsdag 22 mei 2007 16:24 schreef Klonk het volgende:
Je komt niet zo vaakin de supermarkt ofzo ?
Punica is nog alive and kicking
je hebt idd helemaal gelijk het was idd de lidl in plaats van de aldi sorry foutjequote:Op dinsdag 22 mei 2007 18:02 schreef Tezz het volgende:
[..]
Bij de Lidl. Ze heten mini animal chocolate biscuits.
Erg lekker en erg vermakelijk (als je vier bent, hihi)
In Duitsland nog te krijgen.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 18:07 schreef Nonneke het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Paar jaar terug nog eens tegen gekomen bij de Xenos, daarna nooit meer gezien![]()
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:28 schreef Camplo het volgende:
[..]
In Duitsland nog te krijgen.
Koala Bärchen heten die volgens mij. Zit pasta ofzo in toch?
Mn zusje had ze pas nog6 hoekig doosje.
Ze kunnen ook bij de snoep liggen.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 17:43 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
heb er net 1 op nog...bij de limonade liggen ze
Nee, bij de ranja........ik heb ze in diverse supermarkten gekocht en op zich is dat ook wel een logische plaats. Hoewel het typisch zo'n geval is van "dit kan je nooit vinden in de supermarkt' (net als coctailprikkers en tomatenpurree).quote:
Nou niet nee zeggen, ze liggen soms ook bij het snoep!quote:Op woensdag 23 mei 2007 07:15 schreef Tezz het volgende:
[..]
Nee, bij de ranja........ik heb ze in diverse supermarkten gekocht en op zich is dat ook wel een logische plaats. Hoewel het typisch zo'n geval is van "dit kan je nooit vinden in de supermarkt' (net als coctailprikkers en tomatenpurree).
Yepz bestaan ook nog, maar niet elke supermarkt heeft ze in het assortimentquote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:27 schreef klaarover het volgende:
Likkaakjes. Ronde biskwietjes met een harde en kleurige glazuurlaag, die je eraf kon likken.
Bestaan die nog?
Vriendin van me ook lang naar op zoek geweest, nooit meer gevonden!!!quote:Op dinsdag 22 mei 2007 16:27 schreef Sant het volgende:
JODENVET!??
quote:
Dank voor jullie zorgen, maar duh.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:25 schreef Serinde het volgende:
[..]
Alleen de naam is veranderd. Volgens mij nog steeds in iedere supermarkt te verkrijgen![]()
In grote delen van Nederland heet dat spul borsthoning, vaak hebben die kleine snoepwinkeltjes het wel.quote:Op woensdag 23 mei 2007 10:28 schreef xxjosjex het volgende:
[..]
Vriendin van me ook lang naar op zoek geweest, nooit meer gevonden!!!
treets en bonito's zijn nu M&M's geworden (toch?)quote:Op dinsdag 22 mei 2007 17:12 schreef DoctorB het volgende:
Treets
Ik dacht dat ik die laatst nog in de Tuinen zag liggenquote:Op dinsdag 22 mei 2007 18:07 schreef Nonneke het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Paar jaar terug nog eens tegen gekomen bij de Xenos, daarna nooit meer gezien![]()
Hier in Assen bij Savers/Trekpleister nog te koop.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 18:07 schreef Nonneke het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Alleen voor de export, niet meer op de NL markt (bedankt Joep!)quote:Op dinsdag 22 mei 2007 16:29 schreef noemmemaarjuanita het volgende:
Buckler ?
Die was er toch ook zonder dat rode "jam-spul" erin (of is dat niet wat ik op het plaatje zie?).quote:
Yup, bestaat nog. Was net bij de C1000 en zag ze daar ineens liggen. Heten daar likkoekjes en liggen bij de Brinky's.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:27 schreef klaarover het volgende:
Likkaakjes. Ronde biskwietjes met een harde en kleurige glazuurlaag, die je eraf kon likken.
Samen met opzet biskwietjes een old time favourite.
Bestaan die nog?
http://www.borsthoning.nl/quote:Op dinsdag 22 mei 2007 16:27 schreef Sant het volgende:
JODENVET!??
Mijn moeder kocht ze altijd in België. Ik koop ze af en toe bij de toko in Rotterdam.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 18:07 schreef Nonneke het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Bestaat nog. Sowieso in Duitsland. Enkele supermarketn voeren het ook nog..quote:Op woensdag 23 mei 2007 19:54 schreef Martijn_77 het volgende:
Punica in die glazen flessen.
De Lidl heeft ze, dieren/junglebiskwie of zoiets heet het, in chocola- en gewone uitvoering.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 16:26 schreef Norro-tje het volgende:
zoiets is weer bij de aldi in assen te koop, de naam weet ik zo even niet meer te bedenken
quote:
lidl, ik kom eraanquote:Op donderdag 24 mei 2007 07:41 schreef Rewimo het volgende:
[..]
De Lidl heeft ze, dieren/junglebiskwie of zoiets heet het, in chocola- en gewone uitvoering.
Edit: mini animal biscuits is de naam
Die waren lekker. Toch dikke drop stick in poeder dippen en dan likken??quote:Op woensdag 23 mei 2007 20:43 schreef dutchdevil het volgende:
[..]
Yup, bestaat nog. Was net bij de C1000 en zag ze daar ineens liggen. Heten daar likkoekjes en liggen bij de Brinky's.
Weet iemand nog of de sherbet fountain nog ergens te verkrijgen is?
[afbeelding]
weet niet of het vroeg ook onder deze naam in NL te verkrijgen was maar je had ze iig altijd bij de Jamin. Maar kan ze daar niet meer vinden.
quote:Op donderdag 24 mei 2007 11:37 schreef Fawn het volgende:
[..]
Die waren lekker. Toch dikke drop stick in poeder dippen en dan likken??
Oeee dat heb ik vroeger veel gegetenquote:Op donderdag 24 mei 2007 11:37 schreef Fawn het volgende:
[..]
Die waren lekker. Toch dikke drop stick in poeder dippen en dan likken??
alleen choco uitvoering. Die andere koekjes zijn losse kleine koekjes meteen wit laagje aan de ene kant.quote:Op donderdag 24 mei 2007 07:41 schreef Rewimo het volgende:
[..]
De Lidl heeft ze, dieren/junglebiskwie of zoiets heet het, in chocola- en gewone uitvoering.
Edit: mini animal biscuits is de naam
Da's geen jam maar caramel...quote:Op woensdag 23 mei 2007 19:53 schreef Serinde het volgende:
[..]
Die was er toch ook zonder dat rode "jam-spul" erin (of is dat niet wat ik op het plaatje zie?).
Sky of zoiets... in een blauwe verpakking.quote:Dit was één van mijn favoriete ijsjes, samen met nog eentje waarvan ik niet meer weet hoe het heet: een soort bros met roomijs eromheen en daaromheen nog een klein laagje chocolade. Al járen niet meer gezien. Weet iemand hoe dit ijsje heet(te)![]()
jaaaa, i kweet wat je bedoeld! oh my god, die dingen waren lekkerquote:Op woensdag 23 mei 2007 19:53 schreef Serinde het volgende:
[..]
Die was er toch ook zonder dat rode "jam-spul" erin (of is dat niet wat ik op het plaatje zie?).
Dit was één van mijn favoriete ijsjes, samen met nog eentje waarvan ik niet meer weet hoe het heet: een soort bros met roomijs eromheen en daaromheen nog een klein laagje chocolade. Al járen niet meer gezien. Weet iemand hoe dit ijsje heet(te)![]()
In mijn broekquote:Op woensdag 23 mei 2007 13:40 schreef Sailmaker het volgende:
Joekels! waar zijn ze..
Ik heb de ijsjes gevondenquote:Op dinsdag 22 mei 2007 16:51 schreef Viswijfje het volgende:
nee klopt.. volges mij bij de sapjes en limonades!!
En dan vooral die banaan smaak, heerlijk was die.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 11:33 schreef Tezz het volgende:
Oe! En de pakjes Tjolk die we vroeger meekregen op schoolreisje.......nu haal ik wekelijks standaard een tree pakjes drinken (handig voor mee naar school of lekker ff tussendoor), maar vroeger waren 'pakjes drinken' echt weggelegd voor de speciale gelegenheden: schoolreisje, dagje efteling of een lange rit in de auto.......
Kom het net hier tegen.quote:Op woensdag 23 mei 2007 13:18 schreef Witte-wijn het volgende:
[..]
In grote delen van Nederland heet dat spul borsthoning, vaak hebben die kleine snoepwinkeltjes het wel.
Je mist de verpakking toch niet?quote:Op woensdag 23 mei 2007 19:54 schreef Martijn_77 het volgende:
Punica in die glazen flessen.
Kom het hier toch niet meer tegenquote:Op vrijdag 25 mei 2007 23:26 schreef Isabeau het volgende:
Je mist de verpakking toch niet?Het is gewoon te krijgen in plastic en smaakt prima.
die waren zeker lekker! kan ook niet op de naam komen helaas.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 03:19 schreef deffie het volgende:
Zoute sticks maar dan in de vrom van een krakeling, met een laag chocolade?
Ze zaten in een blauw glimmend zakje.....
Remember?
Nee, en ze waren zo snel weer uit de schappen.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 05:38 schreef Erosjuhhh het volgende:
[..]
die waren zeker lekker! kan ook niet op de naam komen helaas.
Bij de Tuinen verkopen ze die dingen nog steeds, daar haal ik ze wel eens als de verleiding te groot is..quote:Op dinsdag 22 mei 2007 18:07 schreef Nonneke het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
een grote AH heeft die vast welquote:Op zondag 27 mei 2007 13:52 schreef Ole het volgende:
Die hele foute tompoezen ..
Die je zelf kan maken, met water aanlengen enzo..
Die wil ik morgen maken, nostalgie weet je..
Heeft de Appie die?
zelfs de c1000 ik heb ze n half jaar geleden nog s gemaakt...viel zwaar tegen.....quote:Op zondag 27 mei 2007 13:52 schreef Ole het volgende:
Die hele foute tompoezen ..
Die je zelf kan maken, met water aanlengen enzo..
Die wil ik morgen maken, nostalgie weet je..
Heeft de Appie die?
Smelink ofzo....Als ik die maakte, gebruikte ik altijd beide zakjes room voor 1 pakje tompouce koekenquote:Op zondag 27 mei 2007 18:25 schreef scrub_nurse het volgende:
[..]
zelfs de c1000 ik heb ze n half jaar geleden nog s gemaakt...viel zwaar tegen.....![]()
Die ging ik vroeger altijd bij het benzinestation halenquote:
Die waren zo lekker! Bij ons stond er gewoon Spaans Gekruid op de verpakking, en bij ons werden ze ook gemaakt (Deventer, Croky Chips).. maar toch, balen. Ik geloof dat ze zelfs al eind jaren 80 waren gestopt met die chips. Kan me de smaak nog goed herinneren, echt goed gekruide chips waren datquote:Op dinsdag 22 mei 2007 16:49 schreef vosss het volgende:
Ik ben nog altijd boos dat Croky gestopt is met Catalaans gekruide chips ergens begin jaren 90 ofzo!!
Ik werk in een candystore, die colakogels (in zilver als koper kleur) vliegen de deur uit door die kleine kids. Snap echt niet wat er zo lekker aan is en waarom het zo goed verkocht wordt.. Dat en Jawbreakers, daar kan een snoepwinkel draaiende door worden gehouden, dat verkoopt zo goed..quote:Op zondag 27 mei 2007 21:21 schreef Ou-Tannu het volgende:
zilveren (cola) kogels <3
Dat dropstaafje in een zakje zurig poeder is inderdaad niet meer (in Nederland) te krijgen, ik mis het ook. In plaats ervan zijn er wel lollies die je kan dippen in poeder, maar ja dat is niet hetzelfde..quote:Op woensdag 23 mei 2007 20:43 schreef dutchdevil het volgende:
[..]
Yup, bestaat nog. Was net bij de C1000 en zag ze daar ineens liggen. Heten daar likkoekjes en liggen bij de Brinky's.
Weet iemand nog of de sherbet fountain nog ergens te verkrijgen is?
[afbeelding]
weet niet of het vroeg ook onder deze naam in NL te verkrijgen was maar je had ze iig altijd bij de Jamin. Maar kan ze daar niet meer vinden.
quote:Op woensdag 23 mei 2007 14:58 schreef anti-virus het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik die laatst nog in de Tuinen zag liggen
BenBits, nu je het zegt!quote:Op maandag 28 mei 2007 01:22 schreef JMarsden het volgende:
Wat ik ook mis, is BenBits en cola-bruissnoepjes. Deze laatste waren vierkant (kern was zurig poeder) en zaten in een rolletje (niet rond, but you get the point) met deels rode/witte kleur. Kon ze altijd bij de benzinepomp en op de markt kopen. Weet iemand nog hoe het heet?
Dus je hebt een cursus bahasa Indonesia gevolgd? Zowel Gouda's Glorie als EEEKhoorn spellen het fout. Wedden dat zelfs de uitspraak door de meeste belanda's fout is..quote:Op zaterdag 9 juni 2007 21:04 schreef Serinde het volgende:
http://www.goudasglorie.nl/sauzen.html
Zoals EEEKhoorn het schreef, klopt het.
Zolang het produkt van Gouda's Glorie aangeduid wordt, is dat dus goed.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 02:24 schreef JMarsden het volgende:
[..]
Dus je hebt een cursus bahasa Indonesia gevolgd? Zowel Gouda's Glorie als EEEKhoorn spellen het fout. Wedden dat zelfs de uitspraak door de meeste belanda's fout is..
quote:Op zaterdag 16 juni 2007 12:22 schreef EEEKhoorn het volgende:
[..]
Zolang het produkt van Gouda's Glorie aangeduid wordt, is dat dus goed.
Hoe jij het wilt spellen interesseert me geen meter.
Wij namen ze altijd mee naar feestjes.. bij iemand anders.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 12:49 schreef Ole het volgende:
en dan ook nog kroegen, dat ze op tafel staan en de grond is bezaaid met 3 cm doppen!
quote:Op zaterdag 16 juni 2007 12:50 schreef EEEKhoorn het volgende:
[..]
Wij namen ze altijd mee naar feestjes.. bij iemand anders.
bestaat nog steeds hoorquote:Op zaterdag 16 juni 2007 13:14 schreef Utrecht het volgende:
Ik at vroeger altijd kokos brood op brood.
Soort plakken broodbeleg wit en roze.
Onwijs zoet
Dan zoek je niet goed. Elke zichzelf respecterende supermarkt (zoals de AH's o.a.) hebben gewoon pinda's met dop liggen hoor!quote:Op zaterdag 16 juni 2007 12:34 schreef EEEKhoorn het volgende:
Zo, nu weer on-topic:
In de jaren 80 aten we vaak (als snack, zoals chips) dop-pindahs, zo'n grote zak.
Tegenwoordig zie ik die alleen nog maar als vogelvoer, niet meer in de supermarkt.
Zijn we tegenwoordig te lui geworden om zelf pindahs te doppen?
[afbeelding]
Doe ik nog steeds. Helaas lust mn vriendin alleen de witte, dus andere hebben we nooit in huis. Zelf denk ik er nooit aan om het te kopen als ik in de supermarkt ben.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 13:14 schreef Utrecht het volgende:
Onwijs zoet
Precies, beter uit je doppen kijken. En WTF zijn pindahs? Gaat ook achteruit met het taalgebruik.. eerst kan men sate al niet eens fatsoenlijk spellenquote:Op zaterdag 16 juni 2007 13:21 schreef 205_Lacoste het volgende:
Dan zoek je niet goed. Elke zichzelf respecterende supermarkt (zoals de AH's o.a.) hebben gewoon pinda's met dop liggen hoor!
Toevallig van de week nog gekocht.....Als vanouds....quote:Op zaterdag 16 juni 2007 13:14 schreef Utrecht het volgende:
Onwijs zoet
Ik zag het dit weekend nog bij de Dirk v.d. Broek liggen. 2 jaar geleden stond er nog een artikel in dat blad van hen over dat product, en dat het een familiebedrijf is dat het al tientallen jaren maakt..quote:Op maandag 18 juni 2007 11:08 schreef xxjosjex het volgende:
Toevallig van de week nog gekocht.....Als vanouds....
Wordt nog steeds verkocht bij de Jumbo. Daar licht het onderin bij het zoetbelegquote:Op maandag 18 juni 2007 18:25 schreef 205_Lacoste het volgende:
Kokosbrood is volgens mij bijna standaard van "The Ha"
TheHa ligt bij praktisch iedere supermarkt (m.u.v. Aldi en mogelijk Lidl).quote:Op maandag 18 juni 2007 22:07 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Wordt nog steeds verkocht bij de Jumbo. Daar licht het onderin bij het zoetbeleg
Chobaquote:Op maandag 6 augustus 2007 22:45 schreef Maartel het volgende:
Chocoladeboter?
of maakte m'n moeder die zelf??
quote:Op maandag 6 augustus 2007 22:48 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Choba
[afbeelding]
Schijnt weer terug te zijn
http://www.consudel.nl/nieuwsitem.php?id=6312
De Edah hier verkoopt het.quote:Op maandag 6 augustus 2007 22:56 schreef Maartel het volgende:
[..]
het was dus echt weg!
nu nog een winkel vinden die het verkoopt![]()
(niet dat ik hunker naar chocoladeboter, maar het staat wel hoog op m'n 'wil ik nog wel eens proeven'-lijstje)
Die in dat pakje is misschien weggeweest maar ik weet dat mijn schoonmoeder altijd chocoladeboter uit een kuipje had. Staat bij de ons bij de Edah gewoon bij de jam en dergelijke.quote:Op maandag 6 augustus 2007 22:56 schreef Maartel het volgende:
[..]
het was dus echt weg!
(niet dat ik hunker naar chocoladeboter, maar het staat wel hoog op m'n 'wil ik nog wel eens proeven'-lijstje)
Ligt niet aan je herinnering. Ik vind de nasmaak meer bitter. Het komt doordat het vroeger werd gemaakt als bijproduct van aardappelzetmeel, terwijl tegenwoordig maismeel wordt gebruikt.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 17:34 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Er bestaat nu een nieuwe variant die je bij snoepwinkeltjes met ouderwets snoep weer kan krijgen. Het smaakt alleen nèt een beetje anders....of dat komt omdat mijn herinnering anders is.
En dan lees je de website en dan staat er dit:quote:Op maandag 6 augustus 2007 22:56 schreef Maartel het volgende:
[..]
het was dus echt weg!
Volgens mij lag het hier bij de c1000 nog gewoon zoals op dat plaatje hierboven, in een aluminium wikkel dus!quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 13:40 schreef deom het volgende:
[..]
En dan lees je de website en dan staat er dit:
Het product wordt niet langer verpakt in de bekende aluminium wikkel, maar in een gestileerd kuipje. Door een vernieuwde receptuur is ook de smeerbaarheid verbeterd.
blabla
De C1000 heeft het product al de jaren gehad.. Eerst in de aliminium wikkel en sinds kort sinds de fabrikant is overgegaan in een kuipje..quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 13:50 schreef liefkleinmeisjuh het volgende:
[..]
Volgens mij lag het hier bij de c1000 nog gewoon zoals op dat plaatje hierboven, in een aluminium wikkel dus!
daim taartquote:Op maandag 11 juni 2007 07:05 schreef Rewimo het volgende:
Daim kun je bij Ikea nog steeds kopen. Zowel repen als kleine snoepjes als taarten
Smeerbare oude kaas...quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 13:40 schreef deom het volgende:
[..]
Het is bijna alsof je een nieuw soort kaas hebt ontwikkeld waardoor er geen gaten meer in de gatenkaas zitten![]()
Nee, volgens mij wel in de koeling maar niet in het vriesvak.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 17:05 schreef littledrummergirl het volgende:
daim taart?
staat die in het vriesvak dan ofzo? Ik ben onlangs nog in twee verschillende ikea's geweest ( amersfoort en breda) en bij allebei de winkeltjes niet gezien![]()
ja?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 22:31 schreef arj1o1 het volgende:
De jumbo heeft volgensmij onlangs ook daim taart opgenomen in haar assortiment. Evenals snickers taart uit zweden..
Alleen als er melkpoeder doorheen zit, als het cacao percentage zo laag is, zit er veel suiker in.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 19:50 schreef computergirl het volgende:
Vroeger had je bij de AH extra pure hagelslag, maar kan het nou niet meer vinden. Was een vrij klein doosje.
De hagelslag die AH nu als puur durft te verkopen heeft maar een cacao percentage van 30%, da's melk toch?
quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 21:24 schreef arj1o1 het volgende:
de ruyter heeft ook extra pure hagelslag, althans vanaf week 38 weer (tot dan toe niet leverbaar wegens productieproblemen)...
Neuh, supermarkt.. kregen vandaag meer informatie over hun leveringsproblemen..quote:
Brood met choba dopen in warme chocomelquote:Op maandag 6 augustus 2007 22:48 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Choba
[afbeelding]
Schijnt weer terug te zijn
http://www.consudel.nl/nieuwsitem.php?id=6312
Geel/bruinig doosje toch? Maar volgens mij zit het (buiten leveringsproblemen) toch niet meer bij AH in het assortiment.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 21:24 schreef arj1o1 het volgende:
de ruyter heeft ook extra pure hagelslag, althans vanaf week 38 weer (tot dan toe niet leverbaar wegens productieproblemen)...
quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 13:40 schreef deom het volgende:
[..]
Kijk, dat je het niet meer in een stukje aluminium wilt verpakken kan ik mee leven. Wat ik echt schandalig vind is dat ze de smeerbaarheid hebben verbeterd. Een van de mooiste dingen van het eten van shoba was wel dat het niet te smeren was waardoor je altijd van die lekker dikke klodders shoba op je brood had zitten met daarom heen gaten van kapotgetrokken brood. Dat genot is nu dus weg omdat het tegenwoordig allemaal makkelijker moet. Jammer, jammer, jammer.
Dan ga ik het kopenquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 23:14 schreef Dinus het volgende:
[..]
I've got news for you
![]()
Het smeert nog steeds voor geen meter![]()
![]()
Ik kan me zoiets inderdaad herinneren. Dat waren die extra luxe edities, kleine verpakkingen.quote:Op zondag 12 augustus 2007 11:53 schreef Isegrim het volgende:
Over extra pure hagelslag gesproken...
Vroeger was er hagelslag met cacao uit een bepaald land. Er waren drie of vier verschillende smaken, in kleine pakjes. Volgens mij was het van De Ruijter. Was echt lekker, maar volgens mij is het er niet meer.
Ze waren ook prijzig, maar wel de moeite waard, echt heel verschillende smaken en met een hoog cacao-gehalte. De verpakking leek op de huidige verpakking van die extra pure hagel.quote:Op zondag 12 augustus 2007 12:02 schreef 205_Lacoste het volgende:
[..]
Ik kan me zoiets inderdaad herinneren. Dat waren die extra luxe edities, kleine verpakkingen.Het staat me bij dat ik die bij mijn oma weleens at.
Ik begin nu sterk te twijfelen of ik niet de originals bedoelde, maar zoals je zegt kan het zijn dat ze er heel erg op leken. De tand des tijds begint nu al aan m'n hersenen te knagenquote:Op zondag 12 augustus 2007 12:07 schreef Isegrim het volgende:
Ze waren ook prijzig, maar wel de moeite waard, echt heel verschillende smaken en met een hoog cacao-gehalte. De verpakking leek op de huidige verpakking van die extra pure hagel.
Ik weet ook niet meer hoe ze heetten, alleen dat elke variant gemaakt was met cacao uit een ander land. De pakjes leken in mijn herinnering verdacht veel op het Originals-pakje.quote:Op zondag 12 augustus 2007 12:11 schreef 205_Lacoste het volgende:
[..]
Ik begin nu sterk te twijfelen of ik niet de originals bedoelde, maar zoals je zegt kan het zijn dat ze er heel erg op leken. De tand des tijds begint nu al aan m'n hersenen te knagen
[afbeelding]
http://holland-shopping.com/shop/index.php?main_page=product_info&products_id=40quote:Op zondag 12 augustus 2007 12:35 schreef SiGNe het volgende:
Pasta choca (beeeregoed!) mis ik echt.
't was een soort dikke chocoladesaus die je op je brood kon smeren.
Ook erg leuk om in een plastic zakje mee naar school te nemen, de chocola trok helemaal het brood in dus dat kon je nooit zonder vieze handen te krijgen io het zakje krijgen![]()
Winner Taco's mis ik trouwens ook..
Dat ijs was echt super romig.
quote:Op maandag 13 augustus 2007 09:03 schreef n0a het volgende:
http://holland-shopping.com/shop/index.php?main_page=product_info&products_id=40
Precies, het was vroeger een soort chocoladesaus en er was ook een pure chocoladeversie, zag er uit als Chocolade tova, maar was wat dikker.quote:Op maandag 13 augustus 2007 09:48 schreef Rewimo het volgende:
[..]Dat is niet die van vroegah
Het heet wel hetzelfde maar het is lang zo lekker niet en heeft ook niet die vloeibare structuur van de echte Pastachoca
volgens mij wel..quote:Op maandag 13 augustus 2007 14:16 schreef murp het volgende:
en oranginaaaaaaaaaaaaaa?? bestaat dat nog?
Ja hoor gewoon overal te koop (AH ofzo) in gewoon of light in fles of blik. Alleen niet meer die oude bolvormige flesjes..quote:Op maandag 13 augustus 2007 14:16 schreef murp het volgende:
oh, okee... ik vond dat zo lekkerquote:Op maandag 13 augustus 2007 15:30 schreef arj1o1 het volgende:
[..]
Ja hoor gewoon overal te koop (AH ofzo) in gewoon of light in fles of blik. Alleen niet meer die oude bolvormige flesjes..
Jups, sterker nog, ik drink op het moment een glas orangina, bijna bij elke supermarkt wel te koop, alleen C1000 heeft het niet en sommige AH's hebben het ook niet.quote:Op maandag 13 augustus 2007 14:16 schreef murp het volgende:
En in Frankrijk!quote:Op maandag 13 augustus 2007 18:18 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Jups, sterker nog, ik drink op het moment een glas orangina, bijna bij elke supermarkt wel te koop, alleen C1000 heeft het niet en sommige AH's hebben het ook niet.
Je hebt 1,5 literflessen (light en gewoon) en je hebt 0,5liter flesjes (meestal alleen gewoon, soms ook light)
DE flesjes zijn alleen langwerpige flesjes geworden en hebben niet meer de bolle vorm (alleen in resturants nog)
Nee vervangen door de vieze mexican salsaquote:Op maandag 13 augustus 2007 19:04 schreef nexus-pilot het volgende:
Bestaat die Lays Cream&Onion nog ?
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 17:10 schreef Camplo het volgende:
Niet lekker. Smaakt nergens naar, en maakte mn tosti juist goor.
Getest met echte saus achteraf en die deed het beter.
Nooit meer dit![]()
Late reactiequote:Op dinsdag 22 mei 2007 18:07 schreef Nonneke het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
de tuinen heeft ze nog wel hoorquote:Op maandag 20 augustus 2007 23:42 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Stroopsoldaatjes!die kan je volgens mij ook nergens meer krijgen.. zo'n 7 jaar geleden oid nog weleens bij de jamin, maar nu ook niet meer
en die waren zoooooo lekker!
![]()
Deze doos vond je nog in een verlaten voorraadkast?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 11:09 schreef jpg97 het volgende:
Bugles
En dan niet die ranzige Smith's na-maak bugles maar de echte.. in de kartonnen doos:
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 11:58 schreef 205_Lacoste het volgende:
[..]
Deze doos vond je nog in een verlaten voorraadkast?
Nóg lekkerder met Danish chef erinquote:
En de Cream and Chives? Is die er nog?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 16:49 schreef vosss het volgende:
Drie musketiers is nu Curly wurlyquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 15:33 schreef Herodus het volgende:
Caramac en Drie musketiers
Cream and chives is gewoon nog verkrijgbaar hier. Die is inderdaad van Lays.quote:Op maandag 27 augustus 2007 12:27 schreef De Wouzeraar het volgende:
[..]
En de Cream and Chives? Is die er nog?
Of was die van Lays ofzo?
verrekquote:Op maandag 27 augustus 2007 12:36 schreef Curiosity het volgende:
[..]
Drie musketiers is nu Curly wurly
Datum in de gaten gaan houden dan binnekort als hij bij jouw nog verkrijgbaar is!quote:Op maandag 27 augustus 2007 13:19 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Cream and chives is gewoon nog verkrijgbaar hier. Die is inderdaad van Lays.
Aan die ijsjes ben ik al zo'n 15 jaar verslaafd....dus ja die zijn er nog steeds...zonder kleurstoffen he?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 16:44 schreef SterkStaaltje het volgende:
quote:Op donderdag 18 oktober 2007 19:11 schreef drop-it het volgende:
sherbet foutain is weer leverbaar in Nederland
zie www.drop-it.nl
Dat is wel echt zo'n ontzettend gave winkel hè.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 19:11 schreef drop-it het volgende:
sherbet foutain is weer leverbaar in Nederland
zie www.drop-it.nl
Koalabeertjes!quote:Op dinsdag 22 mei 2007 18:07 schreef Nonneke het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bedoel je Solero Shots?quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 15:10 schreef Qwea het volgende:
En dat groene ijs wat in een soort van beker zat en wat leek op snotballetjes. Was geloof ik van Ola, en was ook in een andere smaak dan citroen te krijgen. Het was iig waterijs.
Idd, alleen jammer dat op warme dagen, als het ijs smolt, het kartonnetje nat en slap werdquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 17:27 schreef coltje87 het volgende:
Zo zonde, ze waren altijd zo lekker.
damn ja!quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 22:55 schreef wendywendy het volgende:
Ik mis de Lange Jan's in de salmiak smaak.
Die schelpen zag ik van de week nog bij de Jamin!quote:Op woensdag 31 oktober 2007 00:01 schreef Mejoon het volgende:
van die plastic schelpen met snoepgoed gegoten in de schelp..of van die schuimachtige staafjes met een dun laagje chocolade...
tjolkquote:Op woensdag 31 oktober 2007 00:04 schreef Mejoon het volgende:
van die pakjes drinken met een 3 beren/3 smaken...heel chemisch maar die smaak herinner ik me nog..vooral het roze drankje
paar weken? ik heb het al fucking dik 2 jaar niet kunnen vinden. Enig idee of ik het online kan bestellen ergens? Ik WIL mn pasta terugquote:Op woensdag 31 oktober 2007 09:37 schreef arj1o1 het volgende:
[..]
Nee sinds een paar weken niet meer, evenals de snickers.
Die liggen bij de Jamin. Die met dat rode erin isquote:Op woensdag 31 oktober 2007 00:01 schreef Mejoon het volgende:
van die plastic schelpen met snoepgoed gegoten in de schelp..of van die schuimachtige staafjes met een dun laagje chocolade...
Ja die groene met witte onderkant. Waar dan?quote:Op woensdag 31 oktober 2007 12:16 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Gewoon die gummi? Zijn gewoon nog verkrijgbaar van Haribo hoor.
Neequote:Op woensdag 31 oktober 2007 10:36 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Snickers pasta bestaat dus ook niet meer???
Het was tot voor kort verkrijgbaar, misschien dat sommige winkels de laatste voorraad nog hebben. Masterfoods is gestopt met de productie.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 11:57 schreef Qwea het volgende:
[..]
paar weken? ik heb het al fucking dik 2 jaar niet kunnen vinden. Enig idee of ik het online kan bestellen ergens? Ik WIL mn pasta terug
God wat was dat lekker
Smerige kut Masterfoodsquote:Op woensdag 31 oktober 2007 12:41 schreef arj1o1 het volgende:
[..]
Nee
[..]
Het was tot voor kort verkrijgbaar, misschien dat sommige winkels de laatste voorraad nog hebben. Masterfoods is gestopt met de productie.
En een koe blijkbaar, maar ik kan me niet herinneren die ooit te hebben gedronken (is gewoon melk zo te zien)quote:Op woensdag 31 oktober 2007 13:02 schreef Mejoon het volgende:
een aap een beer en een konijn
ja hoor. Hier bij Super de Boer liggen ze bij het snoepquote:Op dinsdag 13 november 2007 21:05 schreef Fastmatti het volgende:
Bestaan Skittles nog? Was altijd zo lekker als je het hele zakje tegelijk in je mond deed![]()
Ja hoor, in Nederland bijna alleen maar verkrijgbaar in uitdeelzak. Te koop bij de Jumbo voor 1,30 ongeveer..quote:Op dinsdag 13 november 2007 21:05 schreef Fastmatti het volgende:
Bestaan Skittles nog? Was altijd zo lekker als je het hele zakje tegelijk in je mond deed![]()
http://www.dublindrpepper.com/quote:Op woensdag 14 november 2007 02:33 schreef latin_LiZzY het volgende:
Ik zoek blikjes dr pepper ouwe stijl, zoals ze nog wel eens bij de cafetaria liggen of vaak ook in Turkse tijdschriftwinkeltjes. (maar dan voor 1e50 ofzo)
Dus: niet de blikjes waarop 'less sugar' staat.
Wil even groot inslaan, maar bij voorkeur de dr pepper van voor twee jaar terug, dus voordat ze de originele dr pepper hebben verkracht door er minder suiker in te stoppen. Doodzonde. Het was zo lekker!
Je bedoelt van die grote ronde, 10 voor een euro?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 16:38 schreef hoppla het volgende:
Een aantal jaar geleden verkochten ze van die overheerlijke suikerkoeken bij de aldi. Ze waren verpakt in doorzichtig plastic en gewoon goddelijk! Weet iemand of ze deze nog bij andere aldi filialen verkopen?
Hehe, daar had ik vroeger nog een T-Shirt vanquote:Op woensdag 31 oktober 2007 16:01 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
En een koe blijkbaar, maar ik kan me niet herinneren die ooit te hebben gedronken (is gewoon melk zo te zien)
Er is ook een fanpage!! :
http://www.b-sting.nl/tjolk/info.html
klopt jaquote:Op donderdag 22 november 2007 00:16 schreef Nietzz het volgende:
Winners waren inderdaad lekker, helemaal vergeten die! Sky idem dito.
Die Choba hebben ze hier in arnhem in de originele verpakking trouwens nog bij de Plus supermakt.
heel vies vind ik diequote:Kent iemand nog lifesavers? Die rolletjes met snoepjes met een gaatje erin?
bestaat nog hoor! pas nog opquote:En de croky ketchup chips (ongeveer 10 jaar voor de lays versie uitgebracht),
ik ookquote:en bestaat lays pickles nog? Die vond ik zo lekker!
die kun je ook nog kopen bij de C1000, die heeft ze vast in het assortiment.quote:Curly Wurly trouwens, is ook lekker en daar heb ik toevalling twee weken geleden bij de kruidvat nog een pak met 6 stuks van gekocht...
ja, die waren echt geniaalquote:En kennen jullie die doorzichtige, zachte, jellyachtige snoepdingen die per stuk verpakt waren, in een hard plasticje in de vorm van een beestje/figuurtje? Volgens mij had jamin die toen. Samen met die schelpen vond ik die echt heerlijk
quote:Die dieren-opzet-koekjes heeft de lidl dus? Die waren leuk!
ja Daimquote:Ik hoor trouwens echt overal mensen die Daim-repen de hemel in prijzen. Ik ben echt benieuwd nu - binnenkort toch maar eens naar de ikea...
Was die zak nog niet groen, dan was die het na negen jaar vanzelf wel geworden.quote:Op donderdag 22 november 2007 13:28 schreef Dinamiet het volgende:
Ik ben op zoek naar chips van ongeveer 9 jaar geleden.
Het zat in groene zakken, in de vorm van krokodillen. Paprikasmaak.
Je kan het ook bij sommige kiosken kopen op o.a. Utrecht Centraalquote:Op donderdag 22 november 2007 00:16 schreef Nietzz het volgende:
Ik hoor trouwens echt overal mensen die Daim-repen de hemel in prijzen. Ik ben echt benieuwd nu - binnenkort toch maar eens naar de ikea...
quote:Op woensdag 31 oktober 2007 00:01 schreef Mejoon het volgende:
van die plastic schelpen met snoepgoed gegoten in de schelp
Volgens mij hebben ze die bij de Jumbo liggen, het is dacht ik van de zelfde fabrikant als Pom-Bär (beren) chipsquote:Op donderdag 22 november 2007 13:28 schreef Dinamiet het volgende:
Er was altijd veel reclame van.
Ik kan alleen niet meer op de naam komen!
In dezelfde lijn had je overigens ook andere dieren.
Echt zoo goddelijk die chips!
die zakjes met die dip ligt dacht ik nog bij de jamin in de winkel..quote:Op donderdag 22 november 2007 14:12 schreef Trusten het volgende:
Bestaat dubbeldip (ik weet geneens hoe het echt heet) eigenlijk nog? Dat was een soort zakje en daar zat een geel snoepstaafje in en daarnaast 2 zakjes met oranje en wit poeder en daar moest je dan met dat stokje in dippen...
Edit: gevonden op google images maar weet niet of het nog in NL te koop is eigenlijk
[ afbeelding ]![]()
en van die buisjes gevuld met drie kleuren poeder...
[ afbeelding ]
Croky kraakbeesten?quote:Op donderdag 22 november 2007 13:28 schreef Dinamiet het volgende:
Er was altijd veel reclame van.
Ik kan alleen niet meer op de naam komen!
In dezelfde lijn had je overigens ook andere dieren.
Echt zoo goddelijk die chips!
was dat ook met die dino's en schildpadden?quote:
egnie!quote:
Crunch heb ik in de zomer nog gekocht bij het tankstationquote:Op maandag 11 juni 2007 00:09 schreef sugarJay het volgende:
bestaan Crunch-repen nog eigenlijk?![]()
en Daim-repen?![]()
Jaaaaa, die ja!quote:Op donderdag 22 november 2007 16:30 schreef Muck het volgende:
[..]
was dat ook met die dino's en schildpadden?
[..]
En als ze het niet hebben moet je gewoon vragen of ze het willen bestellen, als het leverbaar is nemen ze het op in hun assortiment.quote:Op donderdag 22 november 2007 15:56 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Volgens mij hebben ze die bij de Jumbo liggen, het is dacht ik van de zelfde fabrikant als Pom-Bär (beren) chips
e kunt beter de multivitamine p[akkenquote:Op vrijdag 23 november 2007 23:37 schreef Dinamiet het volgende:
Heb vanavond gekeken of ze het hadden! Niet dus:(
Ga de volgende keer vragen of ze het willen bestellen!
Mjummie!!
Vanavond overigens ook punica gescoord bij de Jumbo, viel me tegen.
Vroeger was het veel lekkerder! Ze hadden maar 1 soort; milde sinaasappelsap...
Is dat de originele?
Hm ja die beesten die ik in gedachten heb wel, die waren ontzettend lekker!! De naam Croky Kraakbeesten staat me goed bij maar weet niet direct of dat idd die chips was..quote:Op donderdag 22 november 2007 16:30 schreef Muck het volgende:
[..]
was dat ook met die dino's en schildpadden?
[..]
egnie!
Daim![]()
Misschien dat je iets vind in het gamma van D&L (Devos & Lemmens), vooral het assortiment in Belgie is erg groot.quote:Op vrijdag 30 november 2007 22:57 schreef Erosjuhhh het volgende:
Vroeger, 10 jaar geleden? was er een ketchup van of de calvé of de remia, met hele kleine stukjes ui erin, bestaat vast niet meer. iemand een goede vervanger?(nee ga geen ui snijden en t zelf door ketchup mengen, het moet uit een flesje komen)
Ik heb vanmiddag nog Froot Loops gezien in Utrecht , Op de Steenweg zit een winkeltje die verkoopt engelse en amerikaans eten/snoep. Daar stond de verpakking in de etalage.quote:Op maandag 26 november 2007 19:25 schreef zagevent het volgende:
Wat is er van Froot Loops geworden. Al meer dan 10 jaar niet meer gegeten, maar wat waren die lekker.![]()
[ afbeelding ]
Nee.quote:Op zaterdag 1 december 2007 12:57 schreef morgane het volgende:
Er waren ooit HamKa's met pizza-smaak, die waren erg lekker!
Is die Lay's Cool (komkommer/tzatziki) nog ergens te vinden trouwens? Die was goddelijk!
Nee, uit het assortiment van Conimex. (Zie conimex.nl, productinfo, producten uit het assortiment)quote:En ik wou laatst bij AH zo'n gerechtenpak 'Kebab Bombay' van Conimex halen, maar ze hebben 'm niet meerwaar nog wel? Het was basmatirijst met gekruide gehaktschijfjes en ge-wel-di-ge komkommersaus.
Bedoel je die kartonnen doosjes met een stoomzak erin van ong. 300 gr? Die bloemkool/wortel combi is er nog bij AH hoor.quote:Op zondag 2 december 2007 22:01 schreef hilliebillie het volgende:
ben op zoek naar de variant met paprika en ui en die met bloemkool peultjes en worteltjes e.d.
binnenkort eens een AH op gaan zoeken dan..quote:Op zondag 2 december 2007 22:20 schreef computergirl het volgende:
[..]
Bedoel je die kartonnen doosjes met een stoomzak erin van ong. 300 gr? Die bloemkool/wortel combi is er nog bij AH hoor.
niet bij die van mij. Ik vond de spruitjes/spinazie/rode paprika combi heel lekker, maar die zie ik echt nergens meerquote:Op maandag 3 december 2007 12:20 schreef hilliebillie het volgende:
[..]
binnenkort eens een AH op gaan zoeken dan..
die andere hebben ze die niet meer? zou ik wel jammer vinden namelijk..
heel, heel soms hebben ze ze nog wel eens bij de xenosquote:
pasgeleden nog opquote:Op zondag 16 december 2007 19:43 schreef anti-virus het volgende:
Heinz-ketchup Chipsss??
bij de Jumbo volgens mijquote:Op zondag 16 december 2007 19:54 schreef anti-virus het volgende:
Is niet meer bij appie te koop hae? *waar dan nog wel?*
Gewoon vragen of ze het weer in het assortiment kunnen nemen (als het product nog wel bestaat)quote:Op maandag 17 december 2007 12:58 schreef RickoKun het volgende:
2. Albert Heijn Champignon pizza broodjes (echt zo wtf, kocht die altijd en plots was die er bij onze lokale AH niet meer, alleen maar ranzige Hawaii en salami)
Canei is toch overal te koopquote:Op zaterdag 16 juni 2007 12:53 schreef Ole het volgende:
![]()
[..]
![]()
He, ik dacht dat dit het 80's forum was![]()
ff denken.. Canei.. wat een héééérlijke wijn was dat toch!
ja hoor, in zo'n beetje elke supermarktquote:
Is dat niet om kerst? Tenminste, De onderste rij van het vega-schap is nu het schap van kerst-vleesdingen. Na de kerst zijn die in elk geval weg, hopen dat er geen standaard-vlees dingen voor in de plaats komen.quote:Op maandag 17 december 2007 20:48 schreef Duderinnetje het volgende:
AH heeft volgens mij een aantal Tivall-varianten (vleesvervangers, maar dan écht erg lekker. Met allerlei vulling) geskipt. De carrees bijvoorbeeld. En die waren zo lekker![]()
O dat hoop ik echt heel erg!quote:Op dinsdag 18 december 2007 00:04 schreef the_disheaver het volgende:
[..]
Is dat niet om kerst? Tenminste, De onderste rij van het vega-schap is nu het schap van kerst-vleesdingen. Na de kerst zijn die in elk geval weg, hopen dat er geen standaard-vlees dingen voor in de plaats komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |