Je kan het ook bij sommige kiosken kopen op o.a. Utrecht Centraalquote:Op donderdag 22 november 2007 00:16 schreef Nietzz het volgende:
Ik hoor trouwens echt overal mensen die Daim-repen de hemel in prijzen. Ik ben echt benieuwd nu - binnenkort toch maar eens naar de ikea...
quote:Op woensdag 31 oktober 2007 00:01 schreef Mejoon het volgende:
van die plastic schelpen met snoepgoed gegoten in de schelp
Volgens mij hebben ze die bij de Jumbo liggen, het is dacht ik van de zelfde fabrikant als Pom-Bär (beren) chipsquote:Op donderdag 22 november 2007 13:28 schreef Dinamiet het volgende:
Ik ben op zoek naar chips van ongeveer 9 jaar geleden.
Het zat in groene zakken, in de vorm van krokodillen. Paprikasmaak.
Er was altijd veel reclame van.
Ik kan alleen niet meer op de naam komen!
In dezelfde lijn had je overigens ook andere dieren.
Echt zoo goddelijk die chips!
die zakjes met die dip ligt dacht ik nog bij de jamin in de winkel..quote:Op donderdag 22 november 2007 14:12 schreef Trusten het volgende:
Bestaat dubbeldip (ik weet geneens hoe het echt heet) eigenlijk nog? Dat was een soort zakje en daar zat een geel snoepstaafje in en daarnaast 2 zakjes met oranje en wit poeder en daar moest je dan met dat stokje in dippen...
Edit: gevonden op google images maar weet niet of het nog in NL te koop is eigenlijk
[ afbeelding ]![]()
en van die buisjes gevuld met drie kleuren poeder...
[ afbeelding ]
Croky kraakbeesten?quote:Op donderdag 22 november 2007 13:28 schreef Dinamiet het volgende:
Ik ben op zoek naar chips van ongeveer 9 jaar geleden.
Het zat in groene zakken, in de vorm van krokodillen. Paprikasmaak.
Er was altijd veel reclame van.
Ik kan alleen niet meer op de naam komen!
In dezelfde lijn had je overigens ook andere dieren.
Echt zoo goddelijk die chips!
was dat ook met die dino's en schildpadden?quote:
egnie!quote:
Crunch heb ik in de zomer nog gekocht bij het tankstationquote:Op maandag 11 juni 2007 00:09 schreef sugarJay het volgende:
bestaan Crunch-repen nog eigenlijk?![]()
en Daim-repen?![]()
Jaaaaa, die ja!quote:Op donderdag 22 november 2007 16:30 schreef Muck het volgende:
[..]
was dat ook met die dino's en schildpadden?
[..]
En als ze het niet hebben moet je gewoon vragen of ze het willen bestellen, als het leverbaar is nemen ze het op in hun assortiment.quote:Op donderdag 22 november 2007 15:56 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Volgens mij hebben ze die bij de Jumbo liggen, het is dacht ik van de zelfde fabrikant als Pom-Bär (beren) chips
e kunt beter de multivitamine p[akkenquote:Op vrijdag 23 november 2007 23:37 schreef Dinamiet het volgende:
Heb vanavond gekeken of ze het hadden! Niet dus:(
Ga de volgende keer vragen of ze het willen bestellen!
Mjummie!!
Vanavond overigens ook punica gescoord bij de Jumbo, viel me tegen.
Vroeger was het veel lekkerder! Ze hadden maar 1 soort; milde sinaasappelsap...
Is dat de originele?
Hm ja die beesten die ik in gedachten heb wel, die waren ontzettend lekker!! De naam Croky Kraakbeesten staat me goed bij maar weet niet direct of dat idd die chips was..quote:Op donderdag 22 november 2007 16:30 schreef Muck het volgende:
[..]
was dat ook met die dino's en schildpadden?
[..]
egnie!
Daim![]()
Misschien dat je iets vind in het gamma van D&L (Devos & Lemmens), vooral het assortiment in Belgie is erg groot.quote:Op vrijdag 30 november 2007 22:57 schreef Erosjuhhh het volgende:
Vroeger, 10 jaar geleden? was er een ketchup van of de calvé of de remia, met hele kleine stukjes ui erin, bestaat vast niet meer. iemand een goede vervanger?(nee ga geen ui snijden en t zelf door ketchup mengen, het moet uit een flesje komen)
Ik heb vanmiddag nog Froot Loops gezien in Utrecht , Op de Steenweg zit een winkeltje die verkoopt engelse en amerikaans eten/snoep. Daar stond de verpakking in de etalage.quote:Op maandag 26 november 2007 19:25 schreef zagevent het volgende:
Wat is er van Froot Loops geworden. Al meer dan 10 jaar niet meer gegeten, maar wat waren die lekker.![]()
[ afbeelding ]
Nee.quote:Op zaterdag 1 december 2007 12:57 schreef morgane het volgende:
Er waren ooit HamKa's met pizza-smaak, die waren erg lekker!
Is die Lay's Cool (komkommer/tzatziki) nog ergens te vinden trouwens? Die was goddelijk!
Nee, uit het assortiment van Conimex. (Zie conimex.nl, productinfo, producten uit het assortiment)quote:En ik wou laatst bij AH zo'n gerechtenpak 'Kebab Bombay' van Conimex halen, maar ze hebben 'm niet meerwaar nog wel? Het was basmatirijst met gekruide gehaktschijfjes en ge-wel-di-ge komkommersaus.
Bedoel je die kartonnen doosjes met een stoomzak erin van ong. 300 gr? Die bloemkool/wortel combi is er nog bij AH hoor.quote:Op zondag 2 december 2007 22:01 schreef hilliebillie het volgende:
ben op zoek naar de variant met paprika en ui en die met bloemkool peultjes en worteltjes e.d.
binnenkort eens een AH op gaan zoeken dan..quote:Op zondag 2 december 2007 22:20 schreef computergirl het volgende:
[..]
Bedoel je die kartonnen doosjes met een stoomzak erin van ong. 300 gr? Die bloemkool/wortel combi is er nog bij AH hoor.
niet bij die van mij. Ik vond de spruitjes/spinazie/rode paprika combi heel lekker, maar die zie ik echt nergens meerquote:Op maandag 3 december 2007 12:20 schreef hilliebillie het volgende:
[..]
binnenkort eens een AH op gaan zoeken dan..
die andere hebben ze die niet meer? zou ik wel jammer vinden namelijk..
heel, heel soms hebben ze ze nog wel eens bij de xenosquote:
pasgeleden nog opquote:Op zondag 16 december 2007 19:43 schreef anti-virus het volgende:
Heinz-ketchup Chipsss??
bij de Jumbo volgens mijquote:Op zondag 16 december 2007 19:54 schreef anti-virus het volgende:
Is niet meer bij appie te koop hae? *waar dan nog wel?*
Gewoon vragen of ze het weer in het assortiment kunnen nemen (als het product nog wel bestaat)quote:Op maandag 17 december 2007 12:58 schreef RickoKun het volgende:
2. Albert Heijn Champignon pizza broodjes (echt zo wtf, kocht die altijd en plots was die er bij onze lokale AH niet meer, alleen maar ranzige Hawaii en salami)
Canei is toch overal te koopquote:Op zaterdag 16 juni 2007 12:53 schreef Ole het volgende:
![]()
[..]
![]()
He, ik dacht dat dit het 80's forum was![]()
ff denken.. Canei.. wat een héééérlijke wijn was dat toch!
ja hoor, in zo'n beetje elke supermarktquote:
Is dat niet om kerst? Tenminste, De onderste rij van het vega-schap is nu het schap van kerst-vleesdingen. Na de kerst zijn die in elk geval weg, hopen dat er geen standaard-vlees dingen voor in de plaats komen.quote:Op maandag 17 december 2007 20:48 schreef Duderinnetje het volgende:
AH heeft volgens mij een aantal Tivall-varianten (vleesvervangers, maar dan écht erg lekker. Met allerlei vulling) geskipt. De carrees bijvoorbeeld. En die waren zo lekker![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |