Bedoel je die kartonnen doosjes met een stoomzak erin van ong. 300 gr? Die bloemkool/wortel combi is er nog bij AH hoor.quote:Op zondag 2 december 2007 22:01 schreef hilliebillie het volgende:
ben op zoek naar de variant met paprika en ui en die met bloemkool peultjes en worteltjes e.d.
binnenkort eens een AH op gaan zoeken dan..quote:Op zondag 2 december 2007 22:20 schreef computergirl het volgende:
[..]
Bedoel je die kartonnen doosjes met een stoomzak erin van ong. 300 gr? Die bloemkool/wortel combi is er nog bij AH hoor.
niet bij die van mij. Ik vond de spruitjes/spinazie/rode paprika combi heel lekker, maar die zie ik echt nergens meerquote:Op maandag 3 december 2007 12:20 schreef hilliebillie het volgende:
[..]
binnenkort eens een AH op gaan zoeken dan..
die andere hebben ze die niet meer? zou ik wel jammer vinden namelijk..
heel, heel soms hebben ze ze nog wel eens bij de xenosquote:
pasgeleden nog opquote:Op zondag 16 december 2007 19:43 schreef anti-virus het volgende:
Heinz-ketchup Chipsss??
bij de Jumbo volgens mijquote:Op zondag 16 december 2007 19:54 schreef anti-virus het volgende:
Is niet meer bij appie te koop hae? *waar dan nog wel?*
Gewoon vragen of ze het weer in het assortiment kunnen nemen (als het product nog wel bestaat)quote:Op maandag 17 december 2007 12:58 schreef RickoKun het volgende:
2. Albert Heijn Champignon pizza broodjes (echt zo wtf, kocht die altijd en plots was die er bij onze lokale AH niet meer, alleen maar ranzige Hawaii en salami)
Canei is toch overal te koopquote:Op zaterdag 16 juni 2007 12:53 schreef Ole het volgende:
![]()
[..]
![]()
He, ik dacht dat dit het 80's forum was![]()
ff denken.. Canei.. wat een héééérlijke wijn was dat toch!
ja hoor, in zo'n beetje elke supermarktquote:
Is dat niet om kerst? Tenminste, De onderste rij van het vega-schap is nu het schap van kerst-vleesdingen. Na de kerst zijn die in elk geval weg, hopen dat er geen standaard-vlees dingen voor in de plaats komen.quote:Op maandag 17 december 2007 20:48 schreef Duderinnetje het volgende:
AH heeft volgens mij een aantal Tivall-varianten (vleesvervangers, maar dan écht erg lekker. Met allerlei vulling) geskipt. De carrees bijvoorbeeld. En die waren zo lekker![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |