jaaa, was vet lekker, alleen als je te lang wachtte had je zo beetje een drilboor nodig om de resten van je mes te krijgenquote:
zoiets is weer bij de aldi in assen te koop, de naam weet ik zo even niet meer te bedenkenquote:Op dinsdag 22 mei 2007 16:24 schreef Ryoga het volgende:
bolletje opzetbiskwie, is daar nog een alternatief voor?
quote:
eens even denken waar hier in hemelsnaam een aldi zit danquote:Op dinsdag 22 mei 2007 16:26 schreef Norro-tje het volgende:
[..]
zoiets is weer bij de aldi in assen te koop, de naam weet ik zo even niet meer te bedenken
Ja man! Tering, wat was het lang geleden dat ik het in mijn broodjes smeerde en ermee opschepte @ basisschool....i heb fluff, ik heb fluff, ik heb fluffquote:Op dinsdag 22 mei 2007 16:26 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
jaaa, was vet lekker, alleen als je te lang wachtte had je zo beetje een drilboor nodig om de resten van je mes te krijgen![]()
Super de boer zag ik ze nog!quote:Op dinsdag 22 mei 2007 16:44 schreef SterkStaaltje het volgende:
Die langwerpige waterijsjes die je nog zelf moet invriezen, zaten er een stuk of 20 in een zak, smaken cola bessen orange etc.
ja hoor overal nog!!! doorzichtige toch??quote:Op dinsdag 22 mei 2007 16:44 schreef SterkStaaltje het volgende:
Die langwerpige waterijsjes die je nog zelf moet invriezen, zaten er een stuk of 20 in een zak, smaken cola bessen orange etc.
Ja, maar waar moet je ze zoeken? Ze liggen niet in de vriezer namelijk.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 16:46 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
ja hoor overal nog!!! doorzichtige toch??
In Spanje kun je dat in elke supermarkt kopen. Het grootste merk alcoholvrij bier.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 16:29 schreef noemmemaarjuanita het volgende:
Buckler ?
Er bestaat nu een nieuwe variant die je bij snoepwinkeltjes met ouderwets snoep weer kan krijgen. Het smaakt alleen nèt een beetje anders....of dat komt omdat mijn herinnering anders is.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 16:27 schreef Sant het volgende:
JODENVET!??
Nooit meer gezien sinds..... wtf basisschool ofzo
heb er net 1 op nog...bij de limonade liggen zequote:Op dinsdag 22 mei 2007 16:44 schreef SterkStaaltje het volgende:
Echt zo'n produkt wat op idiote plaatsen in de supermarkt opduikt.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 17:43 schreef SeaOfLove het volgende:
heb er net 1 op nog...bij de limonade liggen ze
Bij de Lidl. Ze heten mini animal chocolate biscuits.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 16:24 schreef Ryoga het volgende:
bolletje opzetbiskwie, is daar nog een alternatief voor?
Ja!!! Oe, ik weet ineens weer precies hoe dat smaakt!!! Argh, stom stom stom hadden ze nooit mee moeten stoppen........quote:Op dinsdag 22 mei 2007 16:49 schreef vosss het volgende:
Ik ben nog altijd boos dat Croky gestopt is met Catalaans gekruide chips ergens begin jaren 90 ofzo!!
Alleen de naam is veranderd. Volgens mij nog steeds in iedere supermarkt te verkrijgenquote:Op dinsdag 22 mei 2007 17:18 schreef oddman het volgende:
Negerzoenen?
xag ze vanmiddag nog staan jaquote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:25 schreef Serinde het volgende:
[..]
Alleen de naam is veranderd. Volgens mij nog steeds in iedere supermarkt te verkrijgen![]()
maar punica smaakt niet meer zoals vroegerquote:Op dinsdag 22 mei 2007 16:24 schreef Klonk het volgende:
Je komt niet zo vaakin de supermarkt ofzo ?
Punica is nog alive and kicking
je hebt idd helemaal gelijk het was idd de lidl in plaats van de aldi sorry foutjequote:Op dinsdag 22 mei 2007 18:02 schreef Tezz het volgende:
[..]
Bij de Lidl. Ze heten mini animal chocolate biscuits.
Erg lekker en erg vermakelijk (als je vier bent, hihi)
In Duitsland nog te krijgen.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 18:07 schreef Nonneke het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Paar jaar terug nog eens tegen gekomen bij de Xenos, daarna nooit meer gezien![]()
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:28 schreef Camplo het volgende:
[..]
In Duitsland nog te krijgen.
Koala Bärchen heten die volgens mij. Zit pasta ofzo in toch?
Mn zusje had ze pas nog6 hoekig doosje.
Ze kunnen ook bij de snoep liggen.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 17:43 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
heb er net 1 op nog...bij de limonade liggen ze
Nee, bij de ranja........ik heb ze in diverse supermarkten gekocht en op zich is dat ook wel een logische plaats. Hoewel het typisch zo'n geval is van "dit kan je nooit vinden in de supermarkt' (net als coctailprikkers en tomatenpurree).quote:
Nou niet nee zeggen, ze liggen soms ook bij het snoep!quote:Op woensdag 23 mei 2007 07:15 schreef Tezz het volgende:
[..]
Nee, bij de ranja........ik heb ze in diverse supermarkten gekocht en op zich is dat ook wel een logische plaats. Hoewel het typisch zo'n geval is van "dit kan je nooit vinden in de supermarkt' (net als coctailprikkers en tomatenpurree).
Yepz bestaan ook nog, maar niet elke supermarkt heeft ze in het assortimentquote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:27 schreef klaarover het volgende:
Likkaakjes. Ronde biskwietjes met een harde en kleurige glazuurlaag, die je eraf kon likken.
Bestaan die nog?
Vriendin van me ook lang naar op zoek geweest, nooit meer gevonden!!!quote:Op dinsdag 22 mei 2007 16:27 schreef Sant het volgende:
JODENVET!??
quote:
Dank voor jullie zorgen, maar duh.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:25 schreef Serinde het volgende:
[..]
Alleen de naam is veranderd. Volgens mij nog steeds in iedere supermarkt te verkrijgen![]()
In grote delen van Nederland heet dat spul borsthoning, vaak hebben die kleine snoepwinkeltjes het wel.quote:Op woensdag 23 mei 2007 10:28 schreef xxjosjex het volgende:
[..]
Vriendin van me ook lang naar op zoek geweest, nooit meer gevonden!!!
treets en bonito's zijn nu M&M's geworden (toch?)quote:Op dinsdag 22 mei 2007 17:12 schreef DoctorB het volgende:
Treets
Ik dacht dat ik die laatst nog in de Tuinen zag liggenquote:Op dinsdag 22 mei 2007 18:07 schreef Nonneke het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Paar jaar terug nog eens tegen gekomen bij de Xenos, daarna nooit meer gezien![]()
Hier in Assen bij Savers/Trekpleister nog te koop.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 18:07 schreef Nonneke het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Alleen voor de export, niet meer op de NL markt (bedankt Joep!)quote:Op dinsdag 22 mei 2007 16:29 schreef noemmemaarjuanita het volgende:
Buckler ?
Die was er toch ook zonder dat rode "jam-spul" erin (of is dat niet wat ik op het plaatje zie?).quote:
Yup, bestaat nog. Was net bij de C1000 en zag ze daar ineens liggen. Heten daar likkoekjes en liggen bij de Brinky's.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:27 schreef klaarover het volgende:
Likkaakjes. Ronde biskwietjes met een harde en kleurige glazuurlaag, die je eraf kon likken.
Samen met opzet biskwietjes een old time favourite.
Bestaan die nog?
http://www.borsthoning.nl/quote:Op dinsdag 22 mei 2007 16:27 schreef Sant het volgende:
JODENVET!??
Mijn moeder kocht ze altijd in België. Ik koop ze af en toe bij de toko in Rotterdam.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 18:07 schreef Nonneke het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Bestaat nog. Sowieso in Duitsland. Enkele supermarketn voeren het ook nog..quote:Op woensdag 23 mei 2007 19:54 schreef Martijn_77 het volgende:
Punica in die glazen flessen.
De Lidl heeft ze, dieren/junglebiskwie of zoiets heet het, in chocola- en gewone uitvoering.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 16:26 schreef Norro-tje het volgende:
zoiets is weer bij de aldi in assen te koop, de naam weet ik zo even niet meer te bedenken
quote:
lidl, ik kom eraanquote:Op donderdag 24 mei 2007 07:41 schreef Rewimo het volgende:
[..]
De Lidl heeft ze, dieren/junglebiskwie of zoiets heet het, in chocola- en gewone uitvoering.
Edit: mini animal biscuits is de naam
Die waren lekker. Toch dikke drop stick in poeder dippen en dan likken??quote:Op woensdag 23 mei 2007 20:43 schreef dutchdevil het volgende:
[..]
Yup, bestaat nog. Was net bij de C1000 en zag ze daar ineens liggen. Heten daar likkoekjes en liggen bij de Brinky's.
Weet iemand nog of de sherbet fountain nog ergens te verkrijgen is?
[afbeelding]
weet niet of het vroeg ook onder deze naam in NL te verkrijgen was maar je had ze iig altijd bij de Jamin. Maar kan ze daar niet meer vinden.
quote:Op donderdag 24 mei 2007 11:37 schreef Fawn het volgende:
[..]
Die waren lekker. Toch dikke drop stick in poeder dippen en dan likken??
Oeee dat heb ik vroeger veel gegetenquote:Op donderdag 24 mei 2007 11:37 schreef Fawn het volgende:
[..]
Die waren lekker. Toch dikke drop stick in poeder dippen en dan likken??
alleen choco uitvoering. Die andere koekjes zijn losse kleine koekjes meteen wit laagje aan de ene kant.quote:Op donderdag 24 mei 2007 07:41 schreef Rewimo het volgende:
[..]
De Lidl heeft ze, dieren/junglebiskwie of zoiets heet het, in chocola- en gewone uitvoering.
Edit: mini animal biscuits is de naam
Da's geen jam maar caramel...quote:Op woensdag 23 mei 2007 19:53 schreef Serinde het volgende:
[..]
Die was er toch ook zonder dat rode "jam-spul" erin (of is dat niet wat ik op het plaatje zie?).
Sky of zoiets... in een blauwe verpakking.quote:Dit was één van mijn favoriete ijsjes, samen met nog eentje waarvan ik niet meer weet hoe het heet: een soort bros met roomijs eromheen en daaromheen nog een klein laagje chocolade. Al járen niet meer gezien. Weet iemand hoe dit ijsje heet(te)![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |