jaaa, was vet lekker, alleen als je te lang wachtte had je zo beetje een drilboor nodig om de resten van je mes te krijgenquote:
zoiets is weer bij de aldi in assen te koop, de naam weet ik zo even niet meer te bedenkenquote:Op dinsdag 22 mei 2007 16:24 schreef Ryoga het volgende:
bolletje opzetbiskwie, is daar nog een alternatief voor?
quote:
eens even denken waar hier in hemelsnaam een aldi zit danquote:Op dinsdag 22 mei 2007 16:26 schreef Norro-tje het volgende:
[..]
zoiets is weer bij de aldi in assen te koop, de naam weet ik zo even niet meer te bedenken
Ja man! Tering, wat was het lang geleden dat ik het in mijn broodjes smeerde en ermee opschepte @ basisschool....i heb fluff, ik heb fluff, ik heb fluffquote:Op dinsdag 22 mei 2007 16:26 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
jaaa, was vet lekker, alleen als je te lang wachtte had je zo beetje een drilboor nodig om de resten van je mes te krijgen![]()
Super de boer zag ik ze nog!quote:Op dinsdag 22 mei 2007 16:44 schreef SterkStaaltje het volgende:
Die langwerpige waterijsjes die je nog zelf moet invriezen, zaten er een stuk of 20 in een zak, smaken cola bessen orange etc.
ja hoor overal nog!!! doorzichtige toch??quote:Op dinsdag 22 mei 2007 16:44 schreef SterkStaaltje het volgende:
Die langwerpige waterijsjes die je nog zelf moet invriezen, zaten er een stuk of 20 in een zak, smaken cola bessen orange etc.
Ja, maar waar moet je ze zoeken? Ze liggen niet in de vriezer namelijk.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 16:46 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
ja hoor overal nog!!! doorzichtige toch??
In Spanje kun je dat in elke supermarkt kopen. Het grootste merk alcoholvrij bier.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 16:29 schreef noemmemaarjuanita het volgende:
Buckler ?
Er bestaat nu een nieuwe variant die je bij snoepwinkeltjes met ouderwets snoep weer kan krijgen. Het smaakt alleen nèt een beetje anders....of dat komt omdat mijn herinnering anders is.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 16:27 schreef Sant het volgende:
JODENVET!??
Nooit meer gezien sinds..... wtf basisschool ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |