Datum in de gaten gaan houden dan binnekort als hij bij jouw nog verkrijgbaar is!quote:Op maandag 27 augustus 2007 13:19 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Cream and chives is gewoon nog verkrijgbaar hier. Die is inderdaad van Lays.
Aan die ijsjes ben ik al zo'n 15 jaar verslaafd....dus ja die zijn er nog steeds...zonder kleurstoffen he?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 16:44 schreef SterkStaaltje het volgende:
Die langwerpige waterijsjes die je nog zelf moet invriezen, zaten er een stuk of 20 in een zak, smaken cola bessen orange etc.
quote:Op donderdag 18 oktober 2007 19:11 schreef drop-it het volgende:
sherbet foutain is weer leverbaar in Nederland
zie www.drop-it.nl
Dat is wel echt zo'n ontzettend gave winkel hè.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 19:11 schreef drop-it het volgende:
sherbet foutain is weer leverbaar in Nederland
zie www.drop-it.nl
Koalabeertjes!quote:Op dinsdag 22 mei 2007 18:07 schreef Nonneke het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Paar jaar terug nog eens tegen gekomen bij de Xenos, daarna nooit meer gezien![]()
Bedoel je Solero Shots?quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 15:10 schreef Qwea het volgende:
En dat groene ijs wat in een soort van beker zat en wat leek op snotballetjes. Was geloof ik van Ola, en was ook in een andere smaak dan citroen te krijgen. Het was iig waterijs.
Idd, alleen jammer dat op warme dagen, als het ijs smolt, het kartonnetje nat en slap werdquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 17:27 schreef coltje87 het volgende:
Zo zonde, ze waren altijd zo lekker.
damn ja!quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 22:55 schreef wendywendy het volgende:
Ik mis de Lange Jan's in de salmiak smaak.
Die schelpen zag ik van de week nog bij de Jamin!quote:Op woensdag 31 oktober 2007 00:01 schreef Mejoon het volgende:
van die plastic schelpen met snoepgoed gegoten in de schelp..of van die schuimachtige staafjes met een dun laagje chocolade...
tjolkquote:Op woensdag 31 oktober 2007 00:04 schreef Mejoon het volgende:
van die pakjes drinken met een 3 beren/3 smaken...heel chemisch maar die smaak herinner ik me nog..vooral het roze drankje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |