Toevallig van de week nog gekocht.....Als vanouds....quote:Op zaterdag 16 juni 2007 13:14 schreef Utrecht het volgende:
Ik at vroeger altijd kokos brood op brood.
Soort plakken broodbeleg wit en roze.
Onwijs zoet
Ik zag het dit weekend nog bij de Dirk v.d. Broek liggen. 2 jaar geleden stond er nog een artikel in dat blad van hen over dat product, en dat het een familiebedrijf is dat het al tientallen jaren maakt..quote:Op maandag 18 juni 2007 11:08 schreef xxjosjex het volgende:
Toevallig van de week nog gekocht.....Als vanouds....
Wordt nog steeds verkocht bij de Jumbo. Daar licht het onderin bij het zoetbelegquote:Op maandag 18 juni 2007 18:25 schreef 205_Lacoste het volgende:
Kokosbrood is volgens mij bijna standaard van "The Ha"
TheHa ligt bij praktisch iedere supermarkt (m.u.v. Aldi en mogelijk Lidl).quote:Op maandag 18 juni 2007 22:07 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Wordt nog steeds verkocht bij de Jumbo. Daar licht het onderin bij het zoetbeleg
Chobaquote:Op maandag 6 augustus 2007 22:45 schreef Maartel het volgende:
Chocoladeboter?
of maakte m'n moeder die zelf??
quote:Op maandag 6 augustus 2007 22:48 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Choba
[afbeelding]
Schijnt weer terug te zijn
http://www.consudel.nl/nieuwsitem.php?id=6312
De Edah hier verkoopt het.quote:Op maandag 6 augustus 2007 22:56 schreef Maartel het volgende:
[..]
het was dus echt weg!
nu nog een winkel vinden die het verkoopt![]()
(niet dat ik hunker naar chocoladeboter, maar het staat wel hoog op m'n 'wil ik nog wel eens proeven'-lijstje)
Die in dat pakje is misschien weggeweest maar ik weet dat mijn schoonmoeder altijd chocoladeboter uit een kuipje had. Staat bij de ons bij de Edah gewoon bij de jam en dergelijke.quote:Op maandag 6 augustus 2007 22:56 schreef Maartel het volgende:
[..]
het was dus echt weg!
(niet dat ik hunker naar chocoladeboter, maar het staat wel hoog op m'n 'wil ik nog wel eens proeven'-lijstje)
Ligt niet aan je herinnering. Ik vind de nasmaak meer bitter. Het komt doordat het vroeger werd gemaakt als bijproduct van aardappelzetmeel, terwijl tegenwoordig maismeel wordt gebruikt.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 17:34 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Er bestaat nu een nieuwe variant die je bij snoepwinkeltjes met ouderwets snoep weer kan krijgen. Het smaakt alleen nèt een beetje anders....of dat komt omdat mijn herinnering anders is.
En dan lees je de website en dan staat er dit:quote:Op maandag 6 augustus 2007 22:56 schreef Maartel het volgende:
[..]
het was dus echt weg!
Volgens mij lag het hier bij de c1000 nog gewoon zoals op dat plaatje hierboven, in een aluminium wikkel dus!quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 13:40 schreef deom het volgende:
[..]
En dan lees je de website en dan staat er dit:
Het product wordt niet langer verpakt in de bekende aluminium wikkel, maar in een gestileerd kuipje. Door een vernieuwde receptuur is ook de smeerbaarheid verbeterd.
blabla
De C1000 heeft het product al de jaren gehad.. Eerst in de aliminium wikkel en sinds kort sinds de fabrikant is overgegaan in een kuipje..quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 13:50 schreef liefkleinmeisjuh het volgende:
[..]
Volgens mij lag het hier bij de c1000 nog gewoon zoals op dat plaatje hierboven, in een aluminium wikkel dus!
daim taartquote:Op maandag 11 juni 2007 07:05 schreef Rewimo het volgende:
Daim kun je bij Ikea nog steeds kopen. Zowel repen als kleine snoepjes als taarten
Smeerbare oude kaas...quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 13:40 schreef deom het volgende:
[..]
Het is bijna alsof je een nieuw soort kaas hebt ontwikkeld waardoor er geen gaten meer in de gatenkaas zitten![]()
Nee, volgens mij wel in de koeling maar niet in het vriesvak.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 17:05 schreef littledrummergirl het volgende:
daim taart?
staat die in het vriesvak dan ofzo? Ik ben onlangs nog in twee verschillende ikea's geweest ( amersfoort en breda) en bij allebei de winkeltjes niet gezien![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |