Géén naamtopic ffs.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 14:50 schreef jslavenburg het volgende:
Stage SC # 167 PieterBas vraagt meestal om nieuwe TT
Weet ik, maar dat ziet er zo kaal uitquote:Op dinsdag 22 mei 2007 14:52 schreef ReMcOrE het volgende:
er is wel een TT hoor
je had hem gewoon leeg moeten laten, op 'Stage SC # 167' na
iddquote:Op dinsdag 22 mei 2007 14:53 schreef Sehnsucht het volgende:
had er dan gewoon stage SC # 167 gemaakt, dan was hij echt titelloos geweest.
quote:
Dan wordt 168 echt titelloosquote:Op dinsdag 22 mei 2007 14:53 schreef Sehnsucht het volgende:
had er dan gewoon stage SC # 167 gemaakt, dan was hij echt titelloos geweest.
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 14:53 schreef Bootje84 het volgende:
uh slavenburg, lees nog ff mijn reply..
Waar maak jij jezelf dan druk om?quote:we doen het double dutch, maar dit was ff worst case scenario.. er bestaat nog 0,01% kans dat ze alsnog zwanger wordt ofzo..
Jij post telkens 'zo' of 'wel' en verandert m daarna snel in 'FIPO!!!LOLLEROMFG!!1!1!1' of iets anders om er maar zeker van te zijn dat je eerste bentquote:
Leuk bedrijfquote:Luctor.et.Emergo doet een stage bij de provincie Zeeland
dat is een kans op 1:10.000 snel uitgerekendquote:Op dinsdag 22 mei 2007 14:55 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
[..]
Waar maak jij jezelf dan druk om?
uhm, nou, ik maak me verder niet echt drúk, maar ik probeer altijd beetje op alles voorbereid te zijn.. ik ben geen planner ofzo, ik ben een impulsief persoon, maar uhm, tja.. ik wil gewoon alles aan kunnen zien komen..quote:Op dinsdag 22 mei 2007 14:55 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
[..]
Waar maak jij jezelf dan druk om?
Echt he? Vorige keer ook al, en toen zei hij ook dat het niet zo wasquote:Op dinsdag 22 mei 2007 14:56 schreef DaFan het volgende:
[..]
Jij post telkens 'zo' of 'wel' en verandert m daarna snel in 'FIPO!!!LOLLEROMFG!!1!1!1' of iets anders om er maar zeker van te zijn dat je eerste bent
dat heb ik er zelf ingezetquote:Op dinsdag 22 mei 2007 14:56 schreef jslavenburg het volgende:
Ooh eey, Luctor.et.Emergo, kijk is in de OP
[..]
Leuk bedrijf
Ja logisch, ik wil er ook op voorbereid zijn, en soms moet je er ook opletten dat er niets verkeerd gaat. Voel je jezelf ook "veiliger" als je met condoom sex hebt?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 14:57 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
uhm, nou, ik maak me verder niet echt drúk, maar ik probeer altijd beetje op alles voorbereid te zijn.. ik ben geen planner ofzo, ik ben een impulsief persoon, maar uhm, tja.. ik wil gewoon alles aan kunnen zien komen..
áls de tijd komt dat ik geen condooms meer ga gebruiken, dan kán het natuurlijk mis gaan..
De airco staat aan!quote:Op dinsdag 22 mei 2007 14:54 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
![]()
Al een sightseeing tour uitgestippeld? Ik heb het verdomme kneiterheet hier, bij jou ook zo erg?
Met condoom voel ik godverdomme helemaal niksquote:Op dinsdag 22 mei 2007 14:59 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Ja logisch, ik wil er ook op voorbereid zijn, en soms moet je er ook opletten dat er niets verkeerd gaat. Voel je jezelf ook "veiliger" als je met condoom sex hebt?
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:00 schreef DaFan het volgende:
[..]
Met condoom voel ik godverdomme helemaal niks
nou, ik voel dr niet zoveel extra bij.. ook paar keer beetje geprikt zonder condoom, maar als we écht bezig gaan dan wil zij, en ik ook, wel met..quote:Op dinsdag 22 mei 2007 14:59 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Ja logisch, ik wil er ook op voorbereid zijn, en soms moet je er ook opletten dat er niets verkeerd gaat. Voel je jezelf ook "veiliger" als je met condoom sex hebt?
'FIPO!!!LOLLEROMFG!!1!1!1' zet ik er nooit meer neer, het is gewoon geinig om zo de FiPo te pakkenquote:Op dinsdag 22 mei 2007 14:56 schreef DaFan het volgende:
[..]
Jij post telkens 'zo' of 'wel' en verandert m daarna snel in 'FIPO!!!LOLLEROMFG!!1!1!1' of iets anders om er maar zeker van te zijn dat je eerste bent
hoezo? ik ben er toch nog steeds. Of bedoel je dat ik geen stage kan doen?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 14:59 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Dan zou ik er maar eens wat aan doen
Maar je bent zo snelquote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:01 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
'FIPO!!!LOLLEROMFG!!1!1!1' zet ik er nooit meer neer, het is gewoon geinig om zo de FiPo te pakkenik edit de post dan wel altijd naar wat nuttigs...
heb jij ook wel is een nuttige bijdrage in dit topic dan?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:01 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
'FIPO!!!LOLLEROMFG!!1!1!1' zet ik er nooit meer neer, het is gewoon geinig om zo de FiPo te pakkenik edit de post dan wel altijd naar wat nuttigs...
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:00 schreef DaFan het volgende:
[..]
ben je nog maagd?quote:Relatie Dacht t niet
je bent jaloers!quote:
niet echt, maar gelukkig verschil ik daarin niet veel van de restquote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:02 schreef Sehnsucht het volgende:
[..]
heb jij ook wel is een nuttige bijdrage in dit topic dan?![]()
Ik begrijp je zorgen, en die heb ik zelf ook. Wij voelen ons beter als wij het met condoom doen, en ik vind het zelf niet erg.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:01 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
nou, ik voel dr niet zoveel extra bij.. ook paar keer beetje geprikt zonder condoom, maar als we écht bezig gaan dan wil zij, en ik ook, wel met..
aan de ene kant ben ik naief, aan de andere kant erg voorzichtig..
Doe wat aan die tekst in de OP bedoel ikquote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
hoezo? ik ben er toch nog steeds. Of bedoel je dat ik geen stage kan doen?![]()
Een nuttige bijdrage in dit topic? Ehm?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:02 schreef Sehnsucht het volgende:
[..]
heb jij ook wel is een nuttige bijdrage in dit topic dan?![]()
maar hoelang doe je het al met haar..? ik weet niet of ze haar mening uiteindelijk aanpast.. nogmaals, condooms kosten wel wat, maar een koter ff iets meer..quote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:03 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Ik begrijp je zorgen, en die heb ik zelf ook. Wij voelen ons beter als wij het met condoom doen, en ik vind het zelf niet erg.
kom op jongens, polonaisequote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:03 schreef Goover het volgende:
Van je Tee Tee Tee Tee Tee Tee Tee Vee Pee! HOI !
(En van je hela hela hela holala)
daar heb je een puntquote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:02 schreef ReMcOrE het volgende:
niet echt, maar gelukkig verschil ik daarin niet veel van de rest
waarom. Wat is er mis mee dan?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:03 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Doe wat aan die tekst in de OP bedoel ik
Economie studentquote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:03 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
maar hoelang doe je het al met haar..? ik weet niet of ze haar mening uiteindelijk aanpast.. nogmaals, condooms kosten wel wat, maar een koter ff iets meer..
add me anders ff op msn. is misschien makkelijker..? tomvanderburg hotmail
Je weet het niet zeker meer?quote:
Wij doen het nog niet zo lang, en zij slikt ook niet de pil, dus wij hebben weinig keuze. Ondanks dat blijf ik een condoom omhouden als zij de pil slikt.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:03 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
maar hoelang doe je het al met haar..? ik weet niet of ze haar mening uiteindelijk aanpast.. nogmaals, condooms kosten wel wat, maar een koter ff iets meer..
breek me de bek niet open.. die economie lessen van valkenzwaard doet nog steeds pijn..quote:
ik heb je ook even toegevoegdquote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:03 schreef Bootje84 het volgende:
Pak Een Punt, Pak Een Punt, 1 of 2quote:
dat je BIJ de PROVINCIE ZEELAND stage looptquote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
waarom. Wat is er mis mee dan?![]()
Maarschalkwaard... en Inge had gewoon dikke tieten..quote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:06 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
breek me de bek niet open.. die economie lessen van valkenzwaard doet nog steeds pijn..
rekenmachine uitlenen aan inge (meid met dikke ogen, verder lief meisje) en dan een hoop gezeik op je nek halen..
mag ik jou ook ff toevoegen??quote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:05 schreef jslavenburg het volgende:
Ik ben nu niet thuis of online op msn, dus als jij wel online bent kan je mij toevoegen, dan praten wij hier vanavond over verder (jslavenburg hotmail com)
dat is het ookquote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:06 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
dat je BIJ de PROVINCIE ZEELAND stage loopt
dus dan lijkt het dat provincie zeeland een bedrijf is![]()
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:07 schreef Bootje84 het volgende:
hihi, wie voegde me net toe op msn dan?
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:06 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik heb je ook even toegevoegd
[..]
Pak Een Punt, Pak Een Punt, 1 of 2
zie --> http://forum.fok.nl/topic/1028017/2/50#49646373quote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:07 schreef Bootje84 het volgende:
lol ja mooi. ja maar, ja maar.. die TIETEN!!quote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:07 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Maarschalkwaard... inge had gewoon dikke tieten..![]()
Ik was eerderquote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:07 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
zie --> http://forum.fok.nl/topic/1028017/2/50#49646373
jslavenburg had het al even uitgelegd
aah ok.. alleen je ben offline?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:07 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
zie --> Stage SC # 167 Nu eens geen TT!
Man, waarom hebben wij toch geen airco, het zweet staat tussen mijn vingers johquote:Op dinsdag 22 mei 2007 14:59 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
De airco staat aan!Heerlijk, maar buiten is het inderdaad heet!, ben blij dat meneer A. Irco zo slim is geweest!
![]()
en mn ouders komen zondag, zijn de hele week vrij daarna, dus blijven 3-4-5 dagen en ik denk dat ik lekker lui doe en ze gewoon bij een newberlin free tour plant en ze daaraan mee laat doen!![]()
Not mequote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:07 schreef Bootje84 het volgende:
iedereen is welkom op mij toe te voegen op msn.. lijkt het ten minste alsof ik vriendjes hebquote:
heb die post ondertussen geeditquote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:08 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
lol ja mooi. ja maar, ja maar.. die TIETEN!!![]()
mosselsquote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:09 schreef jslavenburg het volgende:
Maar mensen, ik ga er vandoor. Ga even kletsen, spreek jullie vanavond op msn/morgen in Stage SC.
Doei doei![]()
![]()
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:09 schreef jslavenburg het volgende:
Maar mensen, ik ga er vandoor. Ga even kletsen, spreek jullie vanavond op msn/morgen in Stage SC.
Doei doei![]()
![]()
ik had mijn post ook al weer aangepastquote:
ja, ff toevoegen en weer offlinequote:
Doegquote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:09 schreef jslavenburg het volgende:
Doei doei![]()
![]()
Aaahwquote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:09 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
iedereen is welkom op mij toe te voegen op msn.. lijkt het ten minste alsof ik vriendjes heb
Ik kan niet met condooms omgaan geloof ik, vind het onhandige dingenquote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:05 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Wij doen het nog niet zo lang, en zij slikt ook niet de pil, dus wij hebben weinig keuze. Ondanks dat blijf ik een condoom omhouden als zij de pil slikt.
Ik ben nu niet thuis of online op msn, dus als jij wel online bent kan je mij toevoegen, dan praten wij hier vanavond over verder (jslavenburg hotmail com)
Sommige vrouwen hebben dr echt moeite meequote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:10 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Ik kan niet met condooms omgaan geloof ik, vind het onhandige dingen.
wel netjes pil hoor, moet genoeg zijn (vaste vriend)![]()
ciaoquote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:09 schreef jslavenburg het volgende:
Doei doei![]()
![]()
Bij mij en mijn vriendin lukte het ook nooit echt goed... Toen zijn we overgestapt op een andere maat, toen ging het beterquote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:10 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Ik heb inmiddels ook alles wel 6 keer gezien en mijn ouders willen altijd ALLES bekijken en na 6 x iets gezien te hebben loop ik er even snel langs en dan weer verder... ik kan geen tourguide spelen!quote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:08 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Man, waarom hebben wij toch geen airco, het zweet staat tussen mijn vingers joh![]()
HAHAHA, da´s erg! Ik neem mijn bezoekje wel mee naar de Wannsee of naar het Karnaval, en misschien naar de öffene luft kino. Maar goed, wij hebben de highlights als eens gehad![]()
ik ben slecht in oude muziekquote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:14 schreef DaFan het volgende:
Wie geeft zich even op voor de popquiz?
popquiz? op 3FM?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:14 schreef DaFan het volgende:
Wie geeft zich even op voor de popquiz?
fiexedquote:
tja, kostte mij ook beetje moeite.. heb die donkerblauwe van durex (de verpakking danquote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:10 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Het hondje van de slager, die heeft vies gedaanquote:
maar Inge had zeker wel dikke tieten.. Ik weet nog dat jij op good old ICQ nog haar cupmaat naar mij toespeelde..quote:
hahaquote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:14 schreef Goover het volgende:
[..]
Bij mij en mijn vriendin lukte het ook nooit echt goed... Toen zijn we overgestapt op een andere maat, toen ging het beter(neee niet kleiner
)
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:16 schreef Bootje84 het volgende:
maaruh, het echt "afrollen" werkt nog steeds niet, maar het gewoon vastpakken en eroverheen trekken volstaat
dat waren de tijdenquote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:18 schreef PieterBas het volgende:
[..]
maar Inge had zeker wel dikke tieten.. Ik weet nog dat jij op good old ICQ nog haar cupmaat naar mij toespeelde..![]()
Ik heb ook die donkerblauwequote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:16 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
tja, kostte mij ook beetje moeite.. heb die donkerblauwe van durex (de verpakking dan)
wil nog een keer die glow-in the dark proberen.
maaruh, het echt "afrollen" werkt nog steeds niet, maar het gewoon vastpakken en eroverheen trekken volstaat
Wij doen 't altijd zonder.. ze slikt de pil en vindt het genoeg..quote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:00 schreef DaFan het volgende:
[..]
niet? ik wil juist ff exotisch gaan qua condooms..?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:18 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
haha. Nou ja, wij doen het dus zonder, maar wel aan de pil. We hadden eens van die Fiesta dingen, die met die ribbeltjes, nou dat was ook geen succes kan ik je vertellen
ICQquote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:18 schreef PieterBas het volgende:
[..]
maar Inge had zeker wel dikke tieten.. Ik weet nog dat jij op good old ICQ nog haar cupmaat naar mij toespeelde..![]()
De 'fun' condooms bieden trouwens ook geen volledige bescherming (in verhouding tot de normale)quote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:19 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
niet? ik wil juist ff exotisch gaan qua condooms..?
nostalgiequote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:18 schreef PieterBas het volgende:
[..]
denk dat ik te groot geschapen benquote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:19 schreef Goover het volgende:
[..]
Ik heb ook die donkerblauweAfrollen gaat wel redelijk.
oooh oohquote:
of een hageneesch.. vroegâhquote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:21 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
zoals Showtek het zegt: Back In The Days
Moet je die fetherlight gebruikenquote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:00 schreef DaFan het volgende:
[..]
ik ben daar altijd wel goed inquote:
ja klopt, maar die met ribbeltjes voor zover ik weet, wel.. sommige staan in een potje, en die zijn niet helemaal veilig. met ribbeltjes welquote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:20 schreef Goover het volgende:
[..]
De 'fun' condooms bieden trouwens ook geen volledige bescherming (in verhouding tot de normale)
ligt eraan..quote:
good for the GF.. ten minste. ach, ik hoor dr niet klagen.quote:
Ja oke, op een gegeven moment heb ik erook genoeg van en zeg ik "kom jongens, we pakken bus 100 wel even" waardoor we in 30 minuten langs alle highlights scheuren, je kent tenslotte de berlijnse busshauffeurs he?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:14 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Ik heb inmiddels ook alles wel 6 keer gezien en mijn ouders willen altijd ALLES bekijken en na 6 x iets gezien te hebben loop ik er even snel langs en dan weer verder... ik kan geen tourguide spelen!![]()
Hoor net dat ik zaterdag avond weer een feestje heb!In felix!
maar jij zal wel bezig zijn met andere dingen
![]()
Balen dat jullie geen airco hebben... mijn baas stelde voor om als het morgen nog zo warm is, morgen middag op het terras van het cafe onder ons te gaan werken!![]()
heb je haar ook weerquote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:24 schreef lienelien het volgende:
Eh, jullie zijn hier gewoon even jullie seksuele problemen aan het bespreken?
Lienelienquote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:24 schreef lienelien het volgende:
zoiets ja...quote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:24 schreef lienelien het volgende:
Hoezo problemen? Kheb t helemaal niet, kan je ook geen problemen hebben ehquote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:24 schreef lienelien het volgende:
Nee, er stond een linkje op de FPquote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:25 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
heb je haar ook weerje weet wel precies wanneer je langs moet komen ofniet
of volg je alle topics gewoon, zonder te posten??
Die met ribbeltjes wel, de durex fiesta zijn dat geloof ik, oranje verpakking. Verder inderdaad, niet doen!quote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:22 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
ja klopt, maar die met ribbeltjes voor zover ik weet, wel.. sommige staan in een potje, en die zijn niet helemaal veilig. met ribbeltjes wel
zie het als ervaring uitwisselen.. maar nogmaals, ribbelcondooms zijn afaik 100% safe, net zoals "normale"... met grote nopjes erop zijn denk ik minder veilig (maar misschien wel lekkerder voor het vrouwtjequote:
komt wel als je erover mee kan pratenquote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:27 schreef Goover het volgende:
* Goover eet een banaan en geniet er totaal niet van na alle condoom verhalen...![]()
Fiësta is met smaakjesquote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:27 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Die met ribbeltjes wel, de durex fiesta zijn dat geloof ik, oranje verpakking. Verder inderdaad, niet doen!
Felix zit onder Hotel Adlon (even voor de mensen die nog nooit in Berlijn zijn geweest, hotel Adlon heeft kamers tot 9000 euro per nacht, en Micheal Jackson heeft een keer daar een baby uit het raam laten hangenquote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:24 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Ja oke, op een gegeven moment heb ik erook genoeg van en zeg ik "kom jongens, we pakken bus 100 wel even" waardoor we in 30 minuten langs alle highlights scheuren, je kent tenslotte de berlijnse busshauffeurs he?
In Felix? Jij komt echt in tenten die ik helemaal niet ken! Is dat weer een 1 of andere decadente zaak? Ik weet niet wat ik zaterdagavond doe, het kan werkelijk van alles zijn haha. Niet van die rare dingen denken jij!
Oh strak plan, hier worden ijsjes gehaald vanmiddag, niet slèèècht!
Hoe is het met jouw sexleven dan tegenwoordig?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:26 schreef lienelien het volgende:
[..]
Nee, er stond een linkje op de FP
Marja, hoi enzo![]()
![]()
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:26 schreef Bootje84 het volgende:
lienelien komt langs, en harry wordt gelijk slap
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:27 schreef Goover het volgende:
* Goover eet een banaan en geniet er totaal niet van na alle condoom verhalen...![]()
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:27 schreef Bootje84 het volgende:
zie het als ervaring uitwisselen..
we hebben een expert in ons middenquote:
Oh, ja dan weet ik de naam niet. En ik ga nu even niet teveel in detail meer treden want eehhhhquote:
Ik was aan het mee pratenquote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:28 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
komt wel als je erover mee kan praten
*boksquote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:30 schreef Goover het volgende:
[..]
Ik was aan het mee praten![]()
Dat ik nu geen vriendin heb wil niet zeggen dat ik een leek ben
hallo lienquote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:24 schreef lienelien het volgende:
Jajajaquote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:32 schreef Goover het volgende:
[..]
vechten?![]()
ohw een jo jo swa alles goed dan boks?
Treed binnen in bus 100 en je voelt je gelijk weer even touristquote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:28 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Felix zit onder Hotel Adlon (even voor de mensen die nog nooit in Berlijn zijn geweest, hotel Adlon heeft kamers tot 9000 euro per nacht, en Micheal Jackson heeft een keer daar een baby uit het raam laten hangen)
Ja, de bussen ken ik! gebruik ze alleen nooit!![]()
Rare dingen? ik zeg toch alleen dat jij andere dingen aan het doen bent?![]()
![]()
Ijsjes maken de dag altijd goed!![]()
Er is nog een bergquote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
hallo lien![]()
Er zijn nog een berg grammaticafouten waar je op kan uitleven
Seks schrijf je met ks. Maar goed, hoorquote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:28 schreef DaFan het volgende:
[..]
Hoe is het met jouw sexleven dan tegenwoordig?
Er ís een berg, waarschijnlijk.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
hallo lien![]()
Er zijn nog een berg grammaticafouten waar je op kan uitleven
Als er maar veel caloriën inzitten dusquote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:34 schreef Leinonlein het volgende:
ijs, hmmm. Mijn favo is een Solero geloof ik, of een Magnum double, met caramel erin![]()
Festini perenijsjequote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:34 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Treed binnen in bus 100 en je voelt je gelijk weer even tourist![]()
. Ik krijg een vakantiegevoel van bus 100, best geinig! Ik heb echt zin om te zwemmen, dit weer is niet te harden man hier, ik heb echt nog niks gedaan vandaag. Maar ik geloof dat we een nieuwe collega hebben
![]()
ijs, hmmm. Mijn favo is een Solero geloof ik, of een Magnum double, met caramel erin![]()
Er zijn bergenquote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:34 schreef Goover het volgende:
[..]
Er is nog een berg
of
Er zijn nog een boel
niet
Er zijn nog een berg![]()
Whoopsquote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:34 schreef lienelien het volgende:
[..]
Seks schrijf je met ks. Maar goed, hoor![]()
Toch mooi dat je zo aan het einde van de dag er nog eens achterkomt dat je een nieuwe collega hebt!quote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:34 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Treed binnen in bus 100 en je voelt je gelijk weer even tourist![]()
. Ik krijg een vakantiegevoel van bus 100, best geinig! Ik heb echt zin om te zwemmen, dit weer is niet te harden man hier, ik heb echt nog niks gedaan vandaag. Maar ik geloof dat we een nieuwe collega hebben
![]()
Perenijsjesquote:
Ijsjes, condooms, taalfouten en bus 100quote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:36 schreef teardropnl het volgende:
Waar gaat het gesprek momenteel over ? heb geen zin om alles terug te lezen
zo, het statement voor vandaag is ook geplaatst!quote:
Dat zei je.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:36 schreef Goover het volgende:
[..]
Dat zeg ik.... (laatste post op vorige pagina...)
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:36 schreef Goover het volgende:
[..]
Ijsjes, condooms, taalfouten en bus 100
wil je niet wetenquote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:36 schreef teardropnl het volgende:
Waar gaat het gesprek momenteel over ? heb geen zin om alles terug te lezen
´t is een sollicitant, ik denk dat hij mijn collega gáát worden. Ik let wel op hoor hier ins büro!quote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:35 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Toch mooi dat je zo aan het einde van de dag er nog eens achterkomt dat je een nieuwe collega hebt!![]()
Ijs... voornamelijk waterijs is mn favoriet!
Dyslect won het van de taalpurist, super trots ben ikquote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:37 schreef lienelien het volgende:
[..]
Dat zei je.
Ja, maar toen was ik nog aan het typen, dus ihad ik jouw post nog niet gezien.
Ben je nu trots omdat je eerder dan ik een taalfout verbeterde?![]()
gele kikker?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:37 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
´t is een sollicitant, ik denk dat hij mijn collega gáát worden. Ik let wel op hoor hier ins büro!![]()
Ja perenijsje gaat er ook wel goed in, en natuurlijk de vertrouwde goude oude....
[afbeelding]
quote:
wat nou, winnen?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:37 schreef Goover het volgende:
[..]
Dyslect won het van de taalpurist, super trots ben ik
Kikker vorm?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:37 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
´t is een sollicitant, ik denk dat hij mijn collega gáát worden. Ik let wel op hoor hier ins büro!![]()
Ja perenijsje gaat er ook wel goed in, en natuurlijk de vertrouwde goude oude....
[afbeelding]
Potverdikkempie, ik dacht cool te zijn door een plaatje van een raketijsje te plaatsen, maar ergens ging hier iets mis.quote:
Ojah!quote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:40 schreef Goover het volgende:
Ik wil het oude potloodijsje weer terugMet een soort raketje met een laagje choco op de punt
Die waren gruwelijk lekker!quote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:40 schreef Goover het volgende:
Ik wil het oude potloodijsje weer terugMet een soort raketje met een laagje choco op de punt
Die waren echt vet lekker !quote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:40 schreef Goover het volgende:
ik schrijf alleen de werkelijkheid!quote:
die waren lekkerquote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:40 schreef Goover het volgende:
Jaaa zo is die goed!quote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:41 schreef Leinonlein het volgende:
Het moet toch mogelijk zijn?
[afbeelding]
Nothing but the truth....quote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:41 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ik schrijf alleen de werkelijkheid!![]()
![]()
ik kan geen foto vindenquote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:40 schreef Goover het volgende:
ik weet het antwoord niet...quote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:44 schreef DaFan het volgende:
It's a game about pop music.
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:34 schreef Goover het volgende:
[..]
Er is nog een berg
of
Er zijn nog een boel
niet
Er zijn nog een berg![]()
wat voor verzoek??quote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:46 schreef Bootje84 het volgende:
waarom reageert niemand op mijn condoom-onderzoek??
het is hier geen SEXquote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:46 schreef Bootje84 het volgende:
Ik wil wel reageren maar ik heb het niet gelezenquote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:46 schreef Bootje84 het volgende:
ik heb net die hele durex-site ondersteboven gekeert..!quote:
quote:
en wat heb je gevonden?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:49 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
ik heb net die hele durex-site ondersteboven gekeert..!
maar wat was je verzoek nou??quote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:49 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
ik heb net die hele durex-site ondersteboven gekeert..!
je had toch al wat gevonden??quote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:51 schreef Bootje84 het volgende:
hoe de speciale condooms heette.. zoek mn naam maar op..
quote:
hey Michielquote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:54 schreef MichielPH het volgende:
#167 nog maar? Man, ik had toch zeker wel 200+ van jullie verwacht..
Waardeloos, beter jullie best doen!
Nou vooruit, sensation bedoelde ik dus. Niet dat er extra sensation bij komt kijken maar dat terzijdequote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:53 schreef Bootje84 het volgende:
hiero
Sensation
Pleasure max
ff mn hw gedaan
Tijdje niet gezien..quote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:54 schreef MichielPH het volgende:
zoals je ondertitel al zegt "Let maar niet op mij"quote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:54 schreef MichielPH het volgende:
Joh, de seks machine draait op volle toerenquote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:54 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Tijdje niet gezien..
we gaan hard hoor de laatste tijd![]()
Je hebt ze in alle smaken, vriend van mij... zijn vriendin pijpt hem alleen maar als hij condooms met smaakjes heeft, banaan of chocolade ofzoquote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:55 schreef Casual-T het volgende:
Whoehaa je hebt ook chocolate..![]()
Wordt je sexpartner dadelijk ook nog verliefd op je...![]()
inderdaad.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:54 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Nou vooruit, sensation bedoelde ik dus. Niet dat er extra sensation bij komt kijken maar dat terzijde![]()
Nou jawel.. we hebben 5 minuten over ijsjes gepraat...quote:
IK WIL ONWEER!quote:
er zitten geen zenuwuiteinden in de vagina, door oordeel zelf maarquote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:58 schreef Bootje84 het volgende:
voelen vrouwen nix van die nopjes dan..?
lekkere kut heb je danquote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:59 schreef lienelien het volgende:
[..]
er zitten geen zenuwuiteinden in de vagina, door oordeel zelf maar
mossels. spreek je op msnquote:Op dinsdag 22 mei 2007 16:00 schreef ReMcOrE het volgende:
ik ben er weer vandoor, ik zie jullie vanavond (:')) of anders morgen weer![]()
*Schrijft mee.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:59 schreef lienelien het volgende:
[..]
er zitten geen zenuwuiteinden in de vagina, door oordeel zelf maar
Het is hier bijzonder mooi weer!quote:
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:57 schreef teardropnl het volgende:
[..]
Je hebt ze in alle smaken, vriend van mij... zijn vriendin pijpt hem alleen maar als hij condooms met smaakjes heeft, banaan of chocolade ofzo
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 16:00 schreef ReMcOrE het volgende:
ik wil wel een keer een inslag op mn auto hebben.. doet niets verder, maar is wel spannendquote:Op dinsdag 22 mei 2007 16:01 schreef teardropnl het volgende:
[..]
Ik ook het liefst als ik in de auto zit dat is vet
Mij ook maar ja, zij wil niet anders blijkbaar, ze vind het vies om het zonder condoom te doenquote:Op dinsdag 22 mei 2007 16:01 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Het lijkt me enorm vies, dat "smaakvolle plastic" in je mond![]()
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 16:00 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
lekkere kut heb je dan
ja weet ik het hoe dat zit. maar lijkt me sterk dat je er nix van voelt.. waarom zouden die nopjes er dan op zitten..? voor de aerodynamica hoeft het niet
Hehe ja ach als ze het smerig vind ofzo.. ik moet 'm alleen ff wassen..quote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:57 schreef teardropnl het volgende:
[..]
Je hebt ze in alle smaken, vriend van mij... zijn vriendin pijpt hem alleen maar als hij condooms met smaakjes heeft, banaan of chocolade ofzo
ik had er eens aan eentje gelikt.. had er 2 met een smaakje liggen, maar die waren verstreken (houdbaarheid) maar tis idd niet echt een smaak dat je zegt van hmmm lekker..quote:Op dinsdag 22 mei 2007 16:01 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Het lijkt me enorm vies, dat "smaakvolle plastic" in je mond![]()
Dat kan ik beamen, wat een hitte zeg! Dit is toch niet normaal, ik ben toch niet naar de carabien verhuisd! Na mijn werk ga ik een ijsje scoren op Ostbahnhof, daar is het lekkerrrrrquote:Op dinsdag 22 mei 2007 16:01 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Het is hier bijzonder mooi weer!![]()
ik denk dat je helemaal de pleuris schriktquote:Op dinsdag 22 mei 2007 16:01 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
ik wil wel een keer een inslag op mn auto hebben.. doet niets verder, maar is wel spannend
Tot morgenquote:Op dinsdag 22 mei 2007 16:00 schreef ReMcOrE het volgende:
Kun je daar dan ook ziek van worden als ze over de houdbaarheids datum heen zijn ?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 16:02 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
ik had er eens aan eentje gelikt.. had er 2 met een smaakje liggen, maar die waren verstreken (houdbaarheid) maar tis idd niet echt een smaak dat je zegt van hmmm lekker..
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 16:02 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
ik had er eens aan eentje gelikt.. had er 2 met een smaakje liggen, maar die waren verstreken (houdbaarheid) maar tis idd niet echt een smaak dat je zegt van hmmm lekker..
nee, dat krijg je als je afgesneden word.. net als gisteren. stom blind wijf...quote:Op dinsdag 22 mei 2007 16:02 schreef Sehnsucht het volgende:
[..]
ik denk dat je helemaal de pleuris schrikt![]()
Als ik daar ben, ben ik bijna thuis..! dan stap ik niet meer uit om een ijsje te kopen!quote:Op dinsdag 22 mei 2007 16:02 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Dat kan ik beamen, wat een hitte zeg! Dit is toch niet normaal, ik ben toch niet naar de carabien verhuisd! Na mijn werk ga ik een ijsje scoren op Ostbahnhof, daar is het lekkerrrrr![]()
tot morgen..quote:Op dinsdag 22 mei 2007 16:03 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
nee, dat krijg je als je afgesneden word.. net als gisteren. stom blind wijf...
ik ga ook! mossels:W:W:W
morgen verwacht ik in de top 30 te staan..
Ik weet niet of het voor elke vrouw geldt, maar ik voelde er toch vrij weinig van. Het is het gepriegel iig niet waard, maar oordeel zelf (of naja, laat je vriendin oordelenquote:Op dinsdag 22 mei 2007 16:00 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
lekkere kut heb je dan
ja weet ik het hoe dat zit. maar lijkt me sterk dat je er nix van voelt.. waarom zouden die nopjes er dan op zitten..? voor de aerodynamica hoeft het niet
Ik hou je dit keer nog even gezelschap, Ik werk nog even door tot 5-6 uur, als ik 1 x in de week 2 uurtjes extra werk, krijg ik er per maand een vakantie dag bijquote:Op dinsdag 22 mei 2007 16:05 schreef Leinonlein het volgende:
Dag Sehnsuchtquote:Op dinsdag 22 mei 2007 16:08 schreef Sehnsucht het volgende:
maar goed, nu ga ik echt.
bedankt voor de gezelligheid weer.
Laterz![]()
ik ook en hoop dat ik mijn scriptie dan af hebquote:Op dinsdag 22 mei 2007 16:11 schreef Teije het volgende:
ps; 50min
Tuurlijkquote:Op dinsdag 22 mei 2007 16:11 schreef MichielPH het volgende:
Jeuzes, wat gaat dit snel! Slaaptekort, sekstekort, nog altijd geen plezier op m'n stage en ik doe nog altijd te weinig.
Wel tof dat ik herkend word
Ik ook..quote:
Oh ja heerlijk dat ze zo flexibel zijn, ik had vorige week elke dag een uur extra "gewerkt", kreeg ik ook een dagje vrij. Goed geregeld, lekker dagje om je ouders gezelschap te houden? haha.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 16:08 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Ik hou je dit keer nog even gezelschap, Ik werk nog even door tot 5-6 uur, als ik 1 x in de week 2 uurtjes extra werk, krijg ik er per maand een vakantie dag bij![]()
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 16:17 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik ook..
Wel mijn eindverslag af.. EINDELIJK![]()
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 16:17 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik ook..
Doe mij maar gewoon een raket.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 16:18 schreef Leinonlein het volgende:
Nog even over ijs, bananensplit is ook lekker![]()
en nu maar wachten of het als een voldoende wordt beoordeeldquote:Op dinsdag 22 mei 2007 16:24 schreef PieterBas het volgende:
Allemaal die bij feliciteerde met de realisatie met mijn verslag bedankt
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 22 mei 2007 16:24 schreef PieterBas het volgende:
Allemaal die bij feliciteerde met de realisatie met mijn verslag bedankt
mn ouders gezelschap houden?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 16:18 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Oh ja heerlijk dat ze zo flexibel zijn, ik had vorige week elke dag een uur extra "gewerkt", kreeg ik ook een dagje vrij. Goed geregeld, lekker dagje om je ouders gezelschap te houden? haha..
Nog even over ijs, bananensplit is ook lekker![]()
Gefeliciflapstaart!quote:Op dinsdag 22 mei 2007 16:17 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik ook..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |