Ik heb ook die donkerblauwequote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:16 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
tja, kostte mij ook beetje moeite.. heb die donkerblauwe van durex (de verpakking dan)
wil nog een keer die glow-in the dark proberen.
maaruh, het echt "afrollen" werkt nog steeds niet, maar het gewoon vastpakken en eroverheen trekken volstaat
Wij doen 't altijd zonder.. ze slikt de pil en vindt het genoeg..quote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:00 schreef DaFan het volgende:
[..]
Met condoom voel ik godverdomme helemaal niks
niet? ik wil juist ff exotisch gaan qua condooms..?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:18 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
haha. Nou ja, wij doen het dus zonder, maar wel aan de pil. We hadden eens van die Fiesta dingen, die met die ribbeltjes, nou dat was ook geen succes kan ik je vertellen
ICQquote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:18 schreef PieterBas het volgende:
[..]
maar Inge had zeker wel dikke tieten.. Ik weet nog dat jij op good old ICQ nog haar cupmaat naar mij toespeelde..![]()
De 'fun' condooms bieden trouwens ook geen volledige bescherming (in verhouding tot de normale)quote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:19 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
niet? ik wil juist ff exotisch gaan qua condooms..?
nostalgiequote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:18 schreef PieterBas het volgende:
[..]
maar Inge had zeker wel dikke tieten.. Ik weet nog dat jij op good old ICQ nog haar cupmaat naar mij toespeelde..![]()
denk dat ik te groot geschapen benquote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:19 schreef Goover het volgende:
[..]
Ik heb ook die donkerblauweAfrollen gaat wel redelijk.
oooh oohquote:
of een hageneesch.. vroegâhquote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:21 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
zoals Showtek het zegt: Back In The Days
Moet je die fetherlight gebruikenquote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:00 schreef DaFan het volgende:
[..]
Met condoom voel ik godverdomme helemaal niks
ik ben daar altijd wel goed inquote:
ja klopt, maar die met ribbeltjes voor zover ik weet, wel.. sommige staan in een potje, en die zijn niet helemaal veilig. met ribbeltjes welquote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:20 schreef Goover het volgende:
[..]
De 'fun' condooms bieden trouwens ook geen volledige bescherming (in verhouding tot de normale)
ligt eraan..quote:
good for the GF.. ten minste. ach, ik hoor dr niet klagen.quote:
Ja oke, op een gegeven moment heb ik erook genoeg van en zeg ik "kom jongens, we pakken bus 100 wel even" waardoor we in 30 minuten langs alle highlights scheuren, je kent tenslotte de berlijnse busshauffeurs he?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:14 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Ik heb inmiddels ook alles wel 6 keer gezien en mijn ouders willen altijd ALLES bekijken en na 6 x iets gezien te hebben loop ik er even snel langs en dan weer verder... ik kan geen tourguide spelen!![]()
Hoor net dat ik zaterdag avond weer een feestje heb!In felix!
maar jij zal wel bezig zijn met andere dingen
![]()
Balen dat jullie geen airco hebben... mijn baas stelde voor om als het morgen nog zo warm is, morgen middag op het terras van het cafe onder ons te gaan werken!![]()
heb je haar ook weerquote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:24 schreef lienelien het volgende:
Eh, jullie zijn hier gewoon even jullie seksuele problemen aan het bespreken?
Lienelienquote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:24 schreef lienelien het volgende:
zoiets ja...quote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:24 schreef lienelien het volgende:
Hoezo problemen? Kheb t helemaal niet, kan je ook geen problemen hebben ehquote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:24 schreef lienelien het volgende:
Nee, er stond een linkje op de FPquote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:25 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
heb je haar ook weerje weet wel precies wanneer je langs moet komen ofniet
of volg je alle topics gewoon, zonder te posten??
Die met ribbeltjes wel, de durex fiesta zijn dat geloof ik, oranje verpakking. Verder inderdaad, niet doen!quote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:22 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
ja klopt, maar die met ribbeltjes voor zover ik weet, wel.. sommige staan in een potje, en die zijn niet helemaal veilig. met ribbeltjes wel
zie het als ervaring uitwisselen.. maar nogmaals, ribbelcondooms zijn afaik 100% safe, net zoals "normale"... met grote nopjes erop zijn denk ik minder veilig (maar misschien wel lekkerder voor het vrouwtjequote:
komt wel als je erover mee kan pratenquote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:27 schreef Goover het volgende:
* Goover eet een banaan en geniet er totaal niet van na alle condoom verhalen...![]()
Fiësta is met smaakjesquote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:27 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Die met ribbeltjes wel, de durex fiesta zijn dat geloof ik, oranje verpakking. Verder inderdaad, niet doen!
Felix zit onder Hotel Adlon (even voor de mensen die nog nooit in Berlijn zijn geweest, hotel Adlon heeft kamers tot 9000 euro per nacht, en Micheal Jackson heeft een keer daar een baby uit het raam laten hangenquote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:24 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Ja oke, op een gegeven moment heb ik erook genoeg van en zeg ik "kom jongens, we pakken bus 100 wel even" waardoor we in 30 minuten langs alle highlights scheuren, je kent tenslotte de berlijnse busshauffeurs he?
In Felix? Jij komt echt in tenten die ik helemaal niet ken! Is dat weer een 1 of andere decadente zaak? Ik weet niet wat ik zaterdagavond doe, het kan werkelijk van alles zijn haha. Niet van die rare dingen denken jij!
Oh strak plan, hier worden ijsjes gehaald vanmiddag, niet slèèècht!
Hoe is het met jouw sexleven dan tegenwoordig?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:26 schreef lienelien het volgende:
[..]
Nee, er stond een linkje op de FP
Marja, hoi enzo![]()
![]()
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:26 schreef Bootje84 het volgende:
lienelien komt langs, en harry wordt gelijk slap
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:27 schreef Goover het volgende:
* Goover eet een banaan en geniet er totaal niet van na alle condoom verhalen...![]()
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:27 schreef Bootje84 het volgende:
zie het als ervaring uitwisselen..
we hebben een expert in ons middenquote:
Oh, ja dan weet ik de naam niet. En ik ga nu even niet teveel in detail meer treden want eehhhhquote:
Ik was aan het mee pratenquote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:28 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
komt wel als je erover mee kan praten
*boksquote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:30 schreef Goover het volgende:
[..]
Ik was aan het mee praten![]()
Dat ik nu geen vriendin heb wil niet zeggen dat ik een leek ben
hallo lienquote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:24 schreef lienelien het volgende:
Jajajaquote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:32 schreef Goover het volgende:
[..]
vechten?![]()
ohw een jo jo swa alles goed dan boks?
Treed binnen in bus 100 en je voelt je gelijk weer even touristquote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:28 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Felix zit onder Hotel Adlon (even voor de mensen die nog nooit in Berlijn zijn geweest, hotel Adlon heeft kamers tot 9000 euro per nacht, en Micheal Jackson heeft een keer daar een baby uit het raam laten hangen)
Ja, de bussen ken ik! gebruik ze alleen nooit!![]()
Rare dingen? ik zeg toch alleen dat jij andere dingen aan het doen bent?![]()
![]()
Ijsjes maken de dag altijd goed!![]()
Er is nog een bergquote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
hallo lien![]()
Er zijn nog een berg grammaticafouten waar je op kan uitleven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |