Seks schrijf je met ks. Maar goed, hoorquote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:28 schreef DaFan het volgende:
[..]
Hoe is het met jouw sexleven dan tegenwoordig?
Er ís een berg, waarschijnlijk.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
hallo lien![]()
Er zijn nog een berg grammaticafouten waar je op kan uitleven
Als er maar veel caloriën inzitten dusquote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:34 schreef Leinonlein het volgende:
ijs, hmmm. Mijn favo is een Solero geloof ik, of een Magnum double, met caramel erin![]()
Festini perenijsjequote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:34 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Treed binnen in bus 100 en je voelt je gelijk weer even tourist![]()
. Ik krijg een vakantiegevoel van bus 100, best geinig! Ik heb echt zin om te zwemmen, dit weer is niet te harden man hier, ik heb echt nog niks gedaan vandaag. Maar ik geloof dat we een nieuwe collega hebben
![]()
ijs, hmmm. Mijn favo is een Solero geloof ik, of een Magnum double, met caramel erin![]()
Er zijn bergenquote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:34 schreef Goover het volgende:
[..]
Er is nog een berg
of
Er zijn nog een boel
niet
Er zijn nog een berg![]()
Whoopsquote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:34 schreef lienelien het volgende:
[..]
Seks schrijf je met ks. Maar goed, hoor![]()
Toch mooi dat je zo aan het einde van de dag er nog eens achterkomt dat je een nieuwe collega hebt!quote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:34 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Treed binnen in bus 100 en je voelt je gelijk weer even tourist![]()
. Ik krijg een vakantiegevoel van bus 100, best geinig! Ik heb echt zin om te zwemmen, dit weer is niet te harden man hier, ik heb echt nog niks gedaan vandaag. Maar ik geloof dat we een nieuwe collega hebben
![]()
Perenijsjesquote:
Ijsjes, condooms, taalfouten en bus 100quote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:36 schreef teardropnl het volgende:
Waar gaat het gesprek momenteel over ? heb geen zin om alles terug te lezen
zo, het statement voor vandaag is ook geplaatst!quote:
Dat zei je.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:36 schreef Goover het volgende:
[..]
Dat zeg ik.... (laatste post op vorige pagina...)
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:36 schreef Goover het volgende:
[..]
Ijsjes, condooms, taalfouten en bus 100
wil je niet wetenquote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:36 schreef teardropnl het volgende:
Waar gaat het gesprek momenteel over ? heb geen zin om alles terug te lezen
´t is een sollicitant, ik denk dat hij mijn collega gáát worden. Ik let wel op hoor hier ins büro!quote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:35 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Toch mooi dat je zo aan het einde van de dag er nog eens achterkomt dat je een nieuwe collega hebt!![]()
Ijs... voornamelijk waterijs is mn favoriet!
Dyslect won het van de taalpurist, super trots ben ikquote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:37 schreef lienelien het volgende:
[..]
Dat zei je.
Ja, maar toen was ik nog aan het typen, dus ihad ik jouw post nog niet gezien.
Ben je nu trots omdat je eerder dan ik een taalfout verbeterde?![]()
gele kikker?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:37 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
´t is een sollicitant, ik denk dat hij mijn collega gáát worden. Ik let wel op hoor hier ins büro!![]()
Ja perenijsje gaat er ook wel goed in, en natuurlijk de vertrouwde goude oude....
[afbeelding]
quote:
wat nou, winnen?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:37 schreef Goover het volgende:
[..]
Dyslect won het van de taalpurist, super trots ben ik
Kikker vorm?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:37 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
´t is een sollicitant, ik denk dat hij mijn collega gáát worden. Ik let wel op hoor hier ins büro!![]()
Ja perenijsje gaat er ook wel goed in, en natuurlijk de vertrouwde goude oude....
[afbeelding]
Potverdikkempie, ik dacht cool te zijn door een plaatje van een raketijsje te plaatsen, maar ergens ging hier iets mis.quote:
Ojah!quote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:40 schreef Goover het volgende:
Ik wil het oude potloodijsje weer terugMet een soort raketje met een laagje choco op de punt
Die waren gruwelijk lekker!quote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:40 schreef Goover het volgende:
Ik wil het oude potloodijsje weer terugMet een soort raketje met een laagje choco op de punt
Die waren echt vet lekker !quote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:40 schreef Goover het volgende:
ik schrijf alleen de werkelijkheid!quote:
die waren lekkerquote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:40 schreef Goover het volgende:
Jaaa zo is die goed!quote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:41 schreef Leinonlein het volgende:
Het moet toch mogelijk zijn?
[afbeelding]
Nothing but the truth....quote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:41 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ik schrijf alleen de werkelijkheid!![]()
![]()
ik kan geen foto vindenquote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:40 schreef Goover het volgende:
ik weet het antwoord niet...quote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:44 schreef DaFan het volgende:
It's a game about pop music.
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:34 schreef Goover het volgende:
[..]
Er is nog een berg
of
Er zijn nog een boel
niet
Er zijn nog een berg![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |