Géén naamtopic ffs.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 14:50 schreef jslavenburg het volgende:
Stage SC # 167 PieterBas vraagt meestal om nieuwe TT
Weet ik, maar dat ziet er zo kaal uitquote:Op dinsdag 22 mei 2007 14:52 schreef ReMcOrE het volgende:
er is wel een TT hoor
je had hem gewoon leeg moeten laten, op 'Stage SC # 167' na
iddquote:Op dinsdag 22 mei 2007 14:53 schreef Sehnsucht het volgende:
had er dan gewoon stage SC # 167 gemaakt, dan was hij echt titelloos geweest.
quote:
Dan wordt 168 echt titelloosquote:Op dinsdag 22 mei 2007 14:53 schreef Sehnsucht het volgende:
had er dan gewoon stage SC # 167 gemaakt, dan was hij echt titelloos geweest.
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 14:53 schreef Bootje84 het volgende:
uh slavenburg, lees nog ff mijn reply..
Waar maak jij jezelf dan druk om?quote:we doen het double dutch, maar dit was ff worst case scenario.. er bestaat nog 0,01% kans dat ze alsnog zwanger wordt ofzo..
Jij post telkens 'zo' of 'wel' en verandert m daarna snel in 'FIPO!!!LOLLEROMFG!!1!1!1' of iets anders om er maar zeker van te zijn dat je eerste bentquote:
Leuk bedrijfquote:Luctor.et.Emergo doet een stage bij de provincie Zeeland
dat is een kans op 1:10.000 snel uitgerekendquote:Op dinsdag 22 mei 2007 14:55 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
[..]
Waar maak jij jezelf dan druk om?
uhm, nou, ik maak me verder niet echt drúk, maar ik probeer altijd beetje op alles voorbereid te zijn.. ik ben geen planner ofzo, ik ben een impulsief persoon, maar uhm, tja.. ik wil gewoon alles aan kunnen zien komen..quote:Op dinsdag 22 mei 2007 14:55 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
[..]
Waar maak jij jezelf dan druk om?
Echt he? Vorige keer ook al, en toen zei hij ook dat het niet zo wasquote:Op dinsdag 22 mei 2007 14:56 schreef DaFan het volgende:
[..]
Jij post telkens 'zo' of 'wel' en verandert m daarna snel in 'FIPO!!!LOLLEROMFG!!1!1!1' of iets anders om er maar zeker van te zijn dat je eerste bent
dat heb ik er zelf ingezetquote:Op dinsdag 22 mei 2007 14:56 schreef jslavenburg het volgende:
Ooh eey, Luctor.et.Emergo, kijk is in de OP
[..]
Leuk bedrijf
Ja logisch, ik wil er ook op voorbereid zijn, en soms moet je er ook opletten dat er niets verkeerd gaat. Voel je jezelf ook "veiliger" als je met condoom sex hebt?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 14:57 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
uhm, nou, ik maak me verder niet echt drúk, maar ik probeer altijd beetje op alles voorbereid te zijn.. ik ben geen planner ofzo, ik ben een impulsief persoon, maar uhm, tja.. ik wil gewoon alles aan kunnen zien komen..
áls de tijd komt dat ik geen condooms meer ga gebruiken, dan kán het natuurlijk mis gaan..
De airco staat aan!quote:Op dinsdag 22 mei 2007 14:54 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
![]()
Al een sightseeing tour uitgestippeld? Ik heb het verdomme kneiterheet hier, bij jou ook zo erg?
Met condoom voel ik godverdomme helemaal niksquote:Op dinsdag 22 mei 2007 14:59 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Ja logisch, ik wil er ook op voorbereid zijn, en soms moet je er ook opletten dat er niets verkeerd gaat. Voel je jezelf ook "veiliger" als je met condoom sex hebt?
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:00 schreef DaFan het volgende:
[..]
Met condoom voel ik godverdomme helemaal niks
nou, ik voel dr niet zoveel extra bij.. ook paar keer beetje geprikt zonder condoom, maar als we écht bezig gaan dan wil zij, en ik ook, wel met..quote:Op dinsdag 22 mei 2007 14:59 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Ja logisch, ik wil er ook op voorbereid zijn, en soms moet je er ook opletten dat er niets verkeerd gaat. Voel je jezelf ook "veiliger" als je met condoom sex hebt?
'FIPO!!!LOLLEROMFG!!1!1!1' zet ik er nooit meer neer, het is gewoon geinig om zo de FiPo te pakkenquote:Op dinsdag 22 mei 2007 14:56 schreef DaFan het volgende:
[..]
Jij post telkens 'zo' of 'wel' en verandert m daarna snel in 'FIPO!!!LOLLEROMFG!!1!1!1' of iets anders om er maar zeker van te zijn dat je eerste bent
hoezo? ik ben er toch nog steeds. Of bedoel je dat ik geen stage kan doen?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 14:59 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Dan zou ik er maar eens wat aan doen
Maar je bent zo snelquote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:01 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
'FIPO!!!LOLLEROMFG!!1!1!1' zet ik er nooit meer neer, het is gewoon geinig om zo de FiPo te pakkenik edit de post dan wel altijd naar wat nuttigs...
heb jij ook wel is een nuttige bijdrage in dit topic dan?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:01 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
'FIPO!!!LOLLEROMFG!!1!1!1' zet ik er nooit meer neer, het is gewoon geinig om zo de FiPo te pakkenik edit de post dan wel altijd naar wat nuttigs...
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:00 schreef DaFan het volgende:
[..]
Met condoom voel ik godverdomme helemaal niks
ben je nog maagd?quote:Relatie Dacht t niet
je bent jaloers!quote:
niet echt, maar gelukkig verschil ik daarin niet veel van de restquote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:02 schreef Sehnsucht het volgende:
[..]
heb jij ook wel is een nuttige bijdrage in dit topic dan?![]()
Ik begrijp je zorgen, en die heb ik zelf ook. Wij voelen ons beter als wij het met condoom doen, en ik vind het zelf niet erg.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:01 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
nou, ik voel dr niet zoveel extra bij.. ook paar keer beetje geprikt zonder condoom, maar als we écht bezig gaan dan wil zij, en ik ook, wel met..
aan de ene kant ben ik naief, aan de andere kant erg voorzichtig..
Doe wat aan die tekst in de OP bedoel ikquote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
hoezo? ik ben er toch nog steeds. Of bedoel je dat ik geen stage kan doen?![]()
Een nuttige bijdrage in dit topic? Ehm?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:02 schreef Sehnsucht het volgende:
[..]
heb jij ook wel is een nuttige bijdrage in dit topic dan?![]()
maar hoelang doe je het al met haar..? ik weet niet of ze haar mening uiteindelijk aanpast.. nogmaals, condooms kosten wel wat, maar een koter ff iets meer..quote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:03 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Ik begrijp je zorgen, en die heb ik zelf ook. Wij voelen ons beter als wij het met condoom doen, en ik vind het zelf niet erg.
kom op jongens, polonaisequote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:03 schreef Goover het volgende:
Van je Tee Tee Tee Tee Tee Tee Tee Vee Pee! HOI !
(En van je hela hela hela holala)
daar heb je een puntquote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:02 schreef ReMcOrE het volgende:
niet echt, maar gelukkig verschil ik daarin niet veel van de rest
waarom. Wat is er mis mee dan?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:03 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Doe wat aan die tekst in de OP bedoel ik
Economie studentquote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:03 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
maar hoelang doe je het al met haar..? ik weet niet of ze haar mening uiteindelijk aanpast.. nogmaals, condooms kosten wel wat, maar een koter ff iets meer..
add me anders ff op msn. is misschien makkelijker..? tomvanderburg hotmail
Je weet het niet zeker meer?quote:
Wij doen het nog niet zo lang, en zij slikt ook niet de pil, dus wij hebben weinig keuze. Ondanks dat blijf ik een condoom omhouden als zij de pil slikt.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:03 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
maar hoelang doe je het al met haar..? ik weet niet of ze haar mening uiteindelijk aanpast.. nogmaals, condooms kosten wel wat, maar een koter ff iets meer..
breek me de bek niet open.. die economie lessen van valkenzwaard doet nog steeds pijn..quote:
ik heb je ook even toegevoegdquote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:03 schreef Bootje84 het volgende:
Pak Een Punt, Pak Een Punt, 1 of 2quote:
dat je BIJ de PROVINCIE ZEELAND stage looptquote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
waarom. Wat is er mis mee dan?![]()
Maarschalkwaard... en Inge had gewoon dikke tieten..quote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:06 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
breek me de bek niet open.. die economie lessen van valkenzwaard doet nog steeds pijn..
rekenmachine uitlenen aan inge (meid met dikke ogen, verder lief meisje) en dan een hoop gezeik op je nek halen..
mag ik jou ook ff toevoegen??quote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:05 schreef jslavenburg het volgende:
Ik ben nu niet thuis of online op msn, dus als jij wel online bent kan je mij toevoegen, dan praten wij hier vanavond over verder (jslavenburg hotmail com)
dat is het ookquote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:06 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
dat je BIJ de PROVINCIE ZEELAND stage loopt
dus dan lijkt het dat provincie zeeland een bedrijf is![]()
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:07 schreef Bootje84 het volgende:
hihi, wie voegde me net toe op msn dan?
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:06 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik heb je ook even toegevoegd
[..]
Pak Een Punt, Pak Een Punt, 1 of 2
zie --> http://forum.fok.nl/topic/1028017/2/50#49646373quote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:07 schreef Bootje84 het volgende:
lol ja mooi. ja maar, ja maar.. die TIETEN!!quote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:07 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Maarschalkwaard... inge had gewoon dikke tieten..![]()
Ik was eerderquote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:07 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
zie --> http://forum.fok.nl/topic/1028017/2/50#49646373
jslavenburg had het al even uitgelegd
aah ok.. alleen je ben offline?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:07 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
zie --> Stage SC # 167 Nu eens geen TT!
Man, waarom hebben wij toch geen airco, het zweet staat tussen mijn vingers johquote:Op dinsdag 22 mei 2007 14:59 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
De airco staat aan!Heerlijk, maar buiten is het inderdaad heet!, ben blij dat meneer A. Irco zo slim is geweest!
![]()
en mn ouders komen zondag, zijn de hele week vrij daarna, dus blijven 3-4-5 dagen en ik denk dat ik lekker lui doe en ze gewoon bij een newberlin free tour plant en ze daaraan mee laat doen!![]()
Not mequote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:07 schreef Bootje84 het volgende:
iedereen is welkom op mij toe te voegen op msn.. lijkt het ten minste alsof ik vriendjes hebquote:
heb die post ondertussen geeditquote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:08 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
lol ja mooi. ja maar, ja maar.. die TIETEN!!![]()
mosselsquote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:09 schreef jslavenburg het volgende:
Maar mensen, ik ga er vandoor. Ga even kletsen, spreek jullie vanavond op msn/morgen in Stage SC.
Doei doei![]()
![]()
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:09 schreef jslavenburg het volgende:
Maar mensen, ik ga er vandoor. Ga even kletsen, spreek jullie vanavond op msn/morgen in Stage SC.
Doei doei![]()
![]()
ik had mijn post ook al weer aangepastquote:
ja, ff toevoegen en weer offlinequote:
Doegquote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:09 schreef jslavenburg het volgende:
Doei doei![]()
![]()
Aaahwquote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:09 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
iedereen is welkom op mij toe te voegen op msn.. lijkt het ten minste alsof ik vriendjes heb
Ik kan niet met condooms omgaan geloof ik, vind het onhandige dingenquote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:05 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Wij doen het nog niet zo lang, en zij slikt ook niet de pil, dus wij hebben weinig keuze. Ondanks dat blijf ik een condoom omhouden als zij de pil slikt.
Ik ben nu niet thuis of online op msn, dus als jij wel online bent kan je mij toevoegen, dan praten wij hier vanavond over verder (jslavenburg hotmail com)
Sommige vrouwen hebben dr echt moeite meequote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:10 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Ik kan niet met condooms omgaan geloof ik, vind het onhandige dingen.
wel netjes pil hoor, moet genoeg zijn (vaste vriend)![]()
ciaoquote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:09 schreef jslavenburg het volgende:
Doei doei![]()
![]()
Bij mij en mijn vriendin lukte het ook nooit echt goed... Toen zijn we overgestapt op een andere maat, toen ging het beterquote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:10 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Ik heb inmiddels ook alles wel 6 keer gezien en mijn ouders willen altijd ALLES bekijken en na 6 x iets gezien te hebben loop ik er even snel langs en dan weer verder... ik kan geen tourguide spelen!quote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:08 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Man, waarom hebben wij toch geen airco, het zweet staat tussen mijn vingers joh![]()
HAHAHA, da´s erg! Ik neem mijn bezoekje wel mee naar de Wannsee of naar het Karnaval, en misschien naar de öffene luft kino. Maar goed, wij hebben de highlights als eens gehad![]()
ik ben slecht in oude muziekquote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:14 schreef DaFan het volgende:
Wie geeft zich even op voor de popquiz?
popquiz? op 3FM?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:14 schreef DaFan het volgende:
Wie geeft zich even op voor de popquiz?
fiexedquote:
tja, kostte mij ook beetje moeite.. heb die donkerblauwe van durex (de verpakking danquote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:10 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Het hondje van de slager, die heeft vies gedaanquote:
maar Inge had zeker wel dikke tieten.. Ik weet nog dat jij op good old ICQ nog haar cupmaat naar mij toespeelde..quote:
hahaquote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:14 schreef Goover het volgende:
[..]
Bij mij en mijn vriendin lukte het ook nooit echt goed... Toen zijn we overgestapt op een andere maat, toen ging het beter(neee niet kleiner
)
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:16 schreef Bootje84 het volgende:
maaruh, het echt "afrollen" werkt nog steeds niet, maar het gewoon vastpakken en eroverheen trekken volstaat
dat waren de tijdenquote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:18 schreef PieterBas het volgende:
[..]
maar Inge had zeker wel dikke tieten.. Ik weet nog dat jij op good old ICQ nog haar cupmaat naar mij toespeelde..![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |