híer heb ik alweer op gereageerd. waar ik dus op doelde.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 14:37 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Stage SC #166 Bouwen op Sultana, werken een Fata Morgana!
En in mijn zevenhonderdvijfennegiste post zeg ik nu dat ik weet waarom ik blijf, en dat is omdat ik over 20 minuten lekker even met iemand van mijn stage ga kletsenquote:Op dinsdag 22 mei 2007 14:37 schreef Sehnsucht het volgende:
[..]
nu moet ik m'n achthonderdeneerste post gebruiken om je om een antwoord te vragen.![]()
beetje ala operatie stofwolk dus, iedereen vertrekt in een keer, maar niet om world of wankers te spelenquote:Op dinsdag 22 mei 2007 14:37 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
QFT! mach 6 naar huis.. rechts inhalen, slalommen.. boeit me geen fuck. ik wil een computer+WoW..
ff lekker grinden
als je dat nou gelijk had gezegd had je geen 3 extra post op je postcount gehad joh, spammer!!11!!1quote:Op dinsdag 22 mei 2007 14:39 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
En in mijn zevenhonderdvijfennegiste post zeg ik nu dat ik weet waarom ik blijf, en dat is omdat ik over 20 minuten lekker even met iemand van mijn stage ga kletsen
tja.. sommige mensen kijken 24, PB of een andere crapserie.. sommige spelen WoWquote:Op dinsdag 22 mei 2007 14:39 schreef Sehnsucht het volgende:
[..]
beetje ala operatie stofwolk dus, iedereen vertrekt in een keer, maar niet om world of wankers te spelen![]()
Lekkere vergelijkingquote:Op dinsdag 22 mei 2007 14:40 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
tja.. sommige mensen kijken 24, PB of een andere crapserie.. sommige spelen WoW
ennuh, pafipo
en sommige mensen sportenquote:Op dinsdag 22 mei 2007 14:40 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
ennuh, pafipo
Zo doe je goed makker! Ik heb ziiiiin in het weekend, OH YEAAAAAAAAAAAAAAAHquote:Op dinsdag 22 mei 2007 14:04 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
[leinonlein mode]
Ik ga uiteten met mn ouders!![]()
[/leinonlein mode]
ook een mooi weer sporterquote:Op dinsdag 22 mei 2007 14:42 schreef Sehnsucht het volgende:
[..]
inderdaad, vanavond weer een rondje, mits droog![]()
pafipo? bij mij niet hoorquote:Op dinsdag 22 mei 2007 14:40 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
ennuh, pafipo
Nog 2 uur en 17 minutenquote:Op dinsdag 22 mei 2007 14:42 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Zo doe je goed makker! Ik heb ziiiiin in het weekend, OH YEAAAAAAAAAAAAAAAH![]()
ja, tuurlijk. al is het niet zo erg als het regend als het warm en licht is. in de winter rennen met regen, wind en kou in het donker vind ik echt niksquote:
ik ook, horizontaalquote:
ja ok, maar je moet toch ervoor zorgen dat je het veilig doet he? doe je het met condoom? zoja, heb je amper wat te vrezen. Slikt zei de pil? heb je nog minder te vrezen. Het gaat er dus om hoe veilig jullie zelf ook zijn.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 14:27 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
fuck dat.. noem me gevoelloos, maar als zíj geen abortus wil, zijn er 3 mensen de lul...
ff ter aanvulling..
als je nog niet voor jezelf kan zorgen, moet zij en ik stoppen met school om geld te verdienen voor die koter.. ouders hebben het geld wel, maar de zin niet (iig dat zeggen ze) om een kleine te onderhouden. geef ze eens ongelijk.. ennuh. dan heb je dus 2 mensen zonder diploma, en ben je dus arm.
ff positieve situatie
zij maakt school af, ik ook.. zij MBO, ik HBO. we verdienen samen goed, mooi huisje-boompje-beestje..
kleine komt, en die kan je een gezonde toekomst geven met een financiele ondergrond.. kat in het bakkie.
moet je eens gaan trucken als het donker is, en je een klein klein beetje last heb van nachtblindheid. ook niet tof..quote:Op dinsdag 22 mei 2007 14:43 schreef Sehnsucht het volgende:
[..]
ja, tuurlijk. al is het zo erg als het regend als het warm en licht is. in de winter rennen met regen, wind en kou in het donker vind ik echt niks![]()
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 14:43 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
ik ook, horizontaal
vind ik al mooi genoeg.. sporten wordt je moe van..
van sporten krijg je een goede conditie, en heb je elke dag meer energie voor de normale dagelijkse dingen. dan zit je niet te slapen op je stage johquote:Op dinsdag 22 mei 2007 14:43 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
ik ook, horizontaal
vind ik al mooi genoeg.. sporten wordt je moe van..
En in mijn 4e reactie bied ik mijn excuses aan, want daarnet wist ik het nog niet, en nu wel, daarom dat het 4 reacties duurde voordat je antwoord kreeg.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 14:40 schreef Sehnsucht het volgende:
[..]
als je dat nou gelijk had gezegd had je geen 3 extra post op je postcount gehad joh, spammer!!11!!1
En slapen op je stage is een slecht ding omdat? Gaat de tijd alleen maar sneller doorquote:Op dinsdag 22 mei 2007 14:44 schreef Sehnsucht het volgende:
[..]
van sporten krijg je een goede conditie, en heb je elke dag meer energie voor de normale dagelijkse dingen. dat zit je niet te slapen op je stage joh![]()
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 14:45 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
En in mijn 4e reactie bied ik mijn excuses aan, want daarnet wist ik het nog niet, en nu wel, daarom dat het 4 reacties duurde voordat je antwoord kreeg.
Omdat de rest wel werktquote:Op dinsdag 22 mei 2007 14:45 schreef Teije het volgende:
[..]
En slapen op je stage is een slecht ding omdat? Gaat de tijd alleen maar sneller door![]()
niksquote:
Als ik op de weg loop in het donker heb ik ALTIJD een reflecterend hesje aanquote:Op dinsdag 22 mei 2007 14:44 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
moet je eens gaan trucken als het donker is, en je een klein klein beetje last heb van nachtblindheid. ook niet tof..
ach, dan heb je 's avonds nog een beetje fut over hebt om andere lichamelijke inspanningen te doen (kan ook horizontaal, hoeft natuurlijk nietquote:Op dinsdag 22 mei 2007 14:45 schreef Teije het volgende:
[..]
En slapen op je stage is een slecht ding omdat? Gaat de tijd alleen maar sneller door![]()
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 14:42 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Zo doe je goed makker! Ik heb ziiiiin in het weekend, OH YEAAAAAAAAAAAAAAAH![]()
Ik plaagde jou maarquote:Op dinsdag 22 mei 2007 14:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
niks
niks (geen afbreking)
/niks/
bijw.
1784-1785 ‹Hd. nix, nichts
(spreektaal, volkstaal)
1 ¾ ter versterking van de ontkenning
er is niks geen reden om angstig te zijn
niks geen metamorfose
(Otten)
2 ¾ in het geheel niet
je hoeft niks bang voor hem te zijn
2 ¾ niks niemendal
totaal niets
niks mag ook![]()
precies en ze leren het waarschijnlijk toch niet. Misschien als lien weer terug komt, dat het dan weer beter wordtquote:
Moedig om dat te zeggen! Altijd? echt altijd?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 14:46 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Als ik op de weg loop in het donker heb ik ALTIJD een reflecterend hesje aan
I know, ook veel meer energie nu ik een paar maanden aan het boksen ben.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 14:47 schreef Sehnsucht het volgende:
[..]
ach, dan heb je 's avonds nog een beetje fut over hebt om andere lichamelijke inspanningen te doen (kan ook horizontaal, hoeft natuurlijk niet)
ik ook, al denken sommige weggebruikers totaal niet na, en ben je alsnog verplicht de berm in te springenquote:Op dinsdag 22 mei 2007 14:46 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Als ik op de weg loop in het donker heb ik ALTIJD een reflecterend hesje aan
vind ik een van de meest positieve van sporten, dat je het ook merkt dat je fysiek een goede conditie hebt bij andere dingen dan alleen sporten.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 14:48 schreef Teije het volgende:
[..]
I know, ook veel meer energie nu ik een paar maanden aan het boksen ben.
we doen het double dutch, maar dit was ff worst case scenario.. er bestaat nog 0,01% kans dat ze alsnog zwanger wordt ofzo..quote:Op dinsdag 22 mei 2007 14:43 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
ja ok, maar je moet toch ervoor zorgen dat je het veilig doet he? doe je het met condoom? zoja, heb je amper wat te vrezen. Slikt zei de pil? heb je nog minder te vrezen. Het gaat er dus om hoe veilig jullie zelf ook zijn.
Als zij geen abortus wil, en jij wel, dan moeten jullie er toch uit zien te komen van hoe of wat, want als zij het kind wilt houden, weet ze dat de kans dat ze jou kwijt raakt groot is (je denkt hier misschien anders over, maar zie het vanuit haar visie even) en dat zij fucked is, dat kidn fucked is, en haar ouders ook fucked zijn op haar omdat zij al een kind krijgt terwijl zij pas 18 is en ze nog MBO doet, en nog geeneens een diploma heeft behalve VMBO...
Positieve situatie ziet er wel nice uit, maar er komen wel een hoop kosten bij, en je gaat het in het begin financieel zwaar krijgen...
Een naam topic!quote:Op dinsdag 22 mei 2007 14:49 schreef PieterBas het volgende:
Wat wordt de nieuwe TT?
klopt "wordt je moe" niet?quote:
het is alweer bij zoverquote:Op dinsdag 22 mei 2007 14:49 schreef PieterBas het volgende:
Wat wordt de nieuwe TT?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |