en daarna sexen?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 14:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
vrij zijn, gamen en misschien goedkoper naar de bios
hell yeah..quote:
[leinonlein mode]quote:
Mooi strevenquote:Op dinsdag 22 mei 2007 14:02 schreef Bootje84 het volgende:
hihi, als ik zo doorga, spam ik mezelf misschien nog wel de top 50 in..?
hehe.. zíj betalenquote:Op dinsdag 22 mei 2007 14:04 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
[leinonlein mode]
Ik ga uiteten met mn ouders!![]()
[/leinonlein mode]
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 14:04 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
hell yeah..
damn piet. je pakt mn palapo af!
Niet klagen jijquote:
misschien? vies woord.. ik weet het zéker..quote:Op dinsdag 22 mei 2007 14:04 schreef ReMcOrE het volgende:
ik ga zondagavond naar een feestje, overdag weet ik nog niet... maandag buurtfeest bij m'n vriendin in de buurt
(en misschien nog wel seks tijdens Pinksteren: @)
bierquote:
ik doe het zonder...quote:Op dinsdag 22 mei 2007 14:05 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
misschien? vies woord.. ik weet het zéker..
hopelijk blijf ik dan 2 dgn bij haar slapen ofzo.. ff extra condooms inslaan denk ik.. die krengen gaan snel
tja, ze mag de pil wel slikken, maar ik neem geen enkel risico.. hoelang heb je al met haar? ik heb dr ontmaagd, dus voor soa's hoef ik het niet te doen..quote:
Tuurlij, zij komen bij mij langs, ik niet bij hunquote:
ze slikt de pil niet, ze is erg regelmatig... dus 1 week in de maand is het ff niet, en de rest van de weken wel! heb 2,5 jaar met haar, ik heb haar ontmaagd en zij mijquote:Op dinsdag 22 mei 2007 14:06 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
tja, ze mag de pil wel slikken, maar ik neem geen enkel risico.. hoelang heb je al met haar? ik heb dr ontmaagd, dus voor soa's hoef ik het niet te doen..
Dat bedoelde ik ookquote:Op dinsdag 22 mei 2007 14:06 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
elke morgen als je je aankleedt, je broek ophijsen
Same herequote:
je hebt ze toch niet uitgenodigt he, dan moet je wel betalen natuurlijkquote:Op dinsdag 22 mei 2007 14:06 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Tuurlij, zij komen bij mij langs, ik niet bij hun![]()
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 14:06 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Tuurlij, zij komen bij mij langs, ik niet bij hun hen![]()
die twee asocialen hebben hunzelf uitgenodigd om langs te komen!quote:Op dinsdag 22 mei 2007 14:08 schreef Sehnsucht het volgende:
[..]
je hebt ze toch niet uitgenodigt he, dan moet je wel betalen natuurlijk![]()
quote:
Waarom blijft het zo moeilijk?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 14:09 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
die twee asocialen hebben hunzelf henzelf uitgenodigd om langs te komen!![]()
![]()
Schop ze je huis uit dan, dat hoef je niet te pikkenquote:Op dinsdag 22 mei 2007 14:09 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
die twee asocialen hebben hunzelf uitgenodigd om langs te komen!![]()
![]()
Zichzelf?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 14:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Waarom blijft het zo moeilijk?
daar heb ik geen verstand van.. joh. als ik half jaar met haar heb ofzo, dan kan ik evt. nog wel keertje kijken.. verdien nog zat om ze te kunnen betalen..quote:Op dinsdag 22 mei 2007 14:07 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ze slikt de pil niet, ze is erg regelmatig... dus 1 week in de maand is het ff niet, en de rest van de weken wel! heb 2,5 jaar met haar, ik heb haar ontmaagd en zij mij
Wa is ur zow moewleik an om normaall te kunnen tiepen? Ik maak geun spelvoutenquote:Op dinsdag 22 mei 2007 14:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
me 3quote:Op dinsdag 22 mei 2007 14:07 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik ook
[..]
Same here
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 14:11 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
daar heb ik geen verstand van.. joh. als ik half jaar met haar heb ofzo, dan kan ik evt. nog wel keertje kijken.. verdien nog zat om ze te kunnen betalen..
een koter is een stuk duurder
Goed, jongen, ik spreek/schrijf op dit moment in 3 verschillende talen, als je op mn mijn grammatica gaat letten, danmoet je het even aangeven.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 14:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 14:12 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Wa is ur zow moewleik an om normaall te kunnen tiepen? Ik maak geun spelvouten![]()
ze heeft echt standaard om de 4 weken haar periode, je kunt de klok er gelijk op zetten! dus dat is erg makkelijk, pil vind ze daarom ook niet nodig... en voor de seks is dat ook makkelijk, dat ze zo regematig isquote:Op dinsdag 22 mei 2007 14:11 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
daar heb ik geen verstand van.. joh. als ik half jaar met haar heb ofzo, dan kan ik evt. nog wel keertje kijken.. verdien nog zat om ze te kunnen betalen..
een koter is een stuk duurder
bij ons thuis noemen we dat volle maanquote:Op dinsdag 22 mei 2007 14:13 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ze heeft echt standaard om de 4 weken haar periode, je kunt de klok er gelijk op zetten! dus dat is erg makkelijk, pil vind ze daarom ook niet nodig... en voor de seks is dat ook makkelijk, dat ze zo regematig is
ik vat em niet?quote:
nog nooit van gehoord, maar is wel een goeiequote:Op dinsdag 22 mei 2007 14:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
bij ons thuis noemen we dat volle maan
nu vat ik hem nog steeds nietquote:Op dinsdag 22 mei 2007 14:16 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Je kind ophangen in de kast, minder gezeik, minder kosten
EDIT:
Toch?
tis dat ik weet dat jij een meissie heb, en oefent, maar ik denk dat je heus wel beseft wat ik bedoel.. toen ik voorzichtig begon over kinderen, en evt. "gehandicapte" kinderen, was dat een gevoelig onderwerp..quote:Op dinsdag 22 mei 2007 14:16 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Je kind ophangen in de kast, minder gezeik, minder kosten
EDIT:
Toch?
heb ik zelf een keer bedacht, omdat mijn moeder iedere week gaat zwemmen, maar eens in de vier weken niet, dus ik vroeg zo: "Is het weer volle maan?" Maar volle maan is altijd een week ervoorquote:Op dinsdag 22 mei 2007 14:16 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
nog nooit van gehoord, maar is wel een goeie
ik heb dus een volle maan-vriendin
Denk jij dan al aan kinderen? Ik wil pas kinderen hebben aan mijn eind 20ste, ben er nu nog niet klaar voor. Ik oefen wel al, maar natuurlijk veiligquote:Op dinsdag 22 mei 2007 14:18 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
tis dat ik weet dat jij een meissie heb, en oefent, maar ik denk dat je heus wel beseft wat ik bedoel.. toen ik voorzichtig begon over kinderen, en evt. "gehandicapte" kinderen, was dat een gevoelig onderwerp..
abortus bij een gehandicapt kind is een no-no bij haar.. moet dus in 1 x goed spuiten mocht het zover komen.. persoonlijk moet ik niet denken aan een gehandicapt kind.. geestelijk óf lichamelijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |