het gaat om het ideequote:Op dinsdag 22 mei 2007 14:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
heb ik zelf een keer bedacht, omdat mijn moeder iedere week gaat zwemmen, maar eens in de vier weken niet, dus ik vroeg zo: "Is het weer volle maan?" Maar volle maa is altijd een week ervoor
volgens mij is het sekstekort hoog hierquote:Op dinsdag 22 mei 2007 14:20 schreef ReMcOrE het volgende:
maar nu gaat het alweer over seks, terwijl ik zo mijn best had gedaan om een ander onderwerp te verzinnen![]()
zo schiet de dag ook niet op..quote:
uh, ja, maar dat betekend niet dat ik ze al wíl.. maar ik denk er wel over.. ik ben 22.. zij 18.. we willen beide nog geen kinderen, maar STEL dat het nou fout gaat, en ze raakt zwanger. kleine kans, maar toch..quote:Op dinsdag 22 mei 2007 14:20 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Denk jij dan al aan kinderen? Ik wil pas kinderen hebben aan mijn eind 20ste, ben er nu nog niet klaar voor. Ik oefen wel al, maar natuurlijk veilig
En een gehandicapt kind wenst niemand he?
Ja ok, maar je moet het ook vanuit haar visie zien he?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 14:24 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
uh, ja, maar dat betekend niet dat ik ze al wíl.. maar ik denk er wel over.. ik ben 22.. zij 18.. we willen beide nog geen kinderen, maar STEL dat het nou fout gaat, en ze raakt zwanger. kleine kans, maar toch..
dan ben je erg zuur als zij anti-abortus is, en jij nog geen kinderen wil op die leeftijd..
Periodieke onthouding, meest onbetrouwbare voorbehoedsmiddel. Heb ik geleerd bij biologiequote:Op dinsdag 22 mei 2007 14:13 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ze heeft echt standaard om de 4 weken haar periode, je kunt de klok er gelijk op zetten! dus dat is erg makkelijk, pil vind ze daarom ook niet nodig... en voor de seks is dat ook makkelijk, dat ze zo regematig is
fuck dat.. noem me gevoelloos, maar als zíj geen abortus wil, zijn er 3 mensen de lul...quote:Op dinsdag 22 mei 2007 14:26 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Ja ok, maar je moet het ook vanuit haar visie zien he?
Zij moet de abortus ondergaan, en dat kan voor haar ook nadelen hebben...
ga dan nu, waarom op je stage zitten als je weg mag?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 14:26 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Nog ik-mag-zelf-bepalen-wanneer-ik-naar-huis-ga minuten
Liever vaste tijden en betaald krijgen dan niet betaald krijgen en wegkunnen wanneer je wil :-).quote:Op dinsdag 22 mei 2007 14:26 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Nog ik-mag-zelf-bepalen-wanneer-ik-naar-huis-ga minuten
dat is een goede vraag, daar heb ik helaas geen antwoord opquote:Op dinsdag 22 mei 2007 14:27 schreef Sehnsucht het volgende:
[..]
ga dan nu, waarom op je stage zitten als je weg mag?![]()
Zei ik gister ook alquote:Op dinsdag 22 mei 2007 14:27 schreef Teije het volgende:
[..]
Liever vaste tijden en betaald krijgen dan niet betaald krijgen en wegkunnen wanneer je wil :-).
dat vertellen ze ook in Amerikaquote:Op dinsdag 22 mei 2007 14:26 schreef Goover het volgende:
[..]
Periodieke onthouding, meest onbetrouwbare voorbehoedsmiddel. Heb ik geleerd bij biologie
waarom niet?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 14:28 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
dat is een goede vraag, daar heb ik helaas geen antwoord op![]()
het is niet echt periodieke onthouding, we hebben ook niet elke week seks ofzo...quote:Op dinsdag 22 mei 2007 14:26 schreef Goover het volgende:
[..]
Periodieke onthouding, meest onbetrouwbare voorbehoedsmiddel. Heb ik geleerd bij biologie
ik doe het bij elke kans die ze krijgt.. hoor haar ook niet klagen.. en ja, ze kan pratenquote:Op dinsdag 22 mei 2007 14:30 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
het is niet echt periodieke onthouding, we hebben ook niet elke week seks ofzo...
maar het is bij haar echt van maandag tot vrijdag (ik noem maar wat) en dan kan het zaterdag wel weer
maar goed, wat ik al zei, echt veel seks hebben we niet, en altijd in de weken dat het kan
fixedquote:Op dinsdag 22 mei 2007 14:30 schreef Bootje84 het volgende:
amerika
stelletje hypocriete hippies Christen
Statistiekenquote:Op dinsdag 22 mei 2007 14:33 schreef Bootje84 het volgende:
Statistieken
Laatste bezoek: 1 seconde geleden.
Aantal posts: 948 (gemiddeld 2 per dag)
zucht
1 term:quote:Op dinsdag 22 mei 2007 14:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Statistieken
Laatste bezoek: 0 seconden geleden.
Aantal posts: 4872 (gemiddeld 39per dag)
11 dagen nadat het gezeik kwam, kwam ikquote:Op dinsdag 22 mei 2007 14:36 schreef Teije het volgende:
ik wil naar huis..quote:Op dinsdag 22 mei 2007 14:35 schreef Bootje84 het volgende:
ik wil ONWEER! keiharde onweer!
nu moet ik m'n achthonderdeneerste post gebruiken om je om een antwoord te vragen.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 14:30 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Anders had ik in mijn vorige post je het antwoord gegeven
Stage SC #166 Bouwen op Sultana, werken een Fata Morgana!quote:Op dinsdag 22 mei 2007 14:36 schreef Bootje84 het volgende:
heyuh slavenburg, reageer nog ff op mn reply over kiddo's?
ik zie haar doordeweeks weinig, en als ik haar dan zie, dan zitten we gewoon gezellig in de woonkamer of keuken, dus dan is seks geen optie (boeit ook niet) in het weekend breng ik haar vaak naar huis, soms blijf ik slapen, dus dan komt het er zo goed als altijd wel vanquote:Op dinsdag 22 mei 2007 14:32 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
ik doe het bij elke kans die ze krijgt.. hoor haar ook niet klagen.. en ja, ze kan praten![]()
QFT! mach 6 naar huis.. rechts inhalen, slalommen.. boeit me geen fuck. ik wil een computer+WoW..quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |