Contract tot en met juni 2009 hoor.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 09:26 schreef PyTh het volgende:
[..]
Hij wil niet verlengen dus je moet hem wel degelijk dit jaar verkopen wil je er nog de "hoofdprijs" voor vangen.
Als Ajax geen CL haalt moet Sneijder weg. Dat is het beste voor zijn ontwikkeling.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 09:50 schreef rompompom het volgende:
Als Ajax er met Valencia niet uitkomt, meldt zich wel een andere club voor Sneijder. De zomer is lang en Parijs is nog ver...
Zo zonde dat Sneijder niet zelf inziet dat volgend seizoen een héél mooi jaar kan worden als-ie blijft.
Ik geef hem geen ongelijk. Spanje stukken mooier, veel grotere clubs!quote:Op dinsdag 22 mei 2007 09:50 schreef rompompom het volgende:
Als Ajax er met Valencia niet uitkomt, meldt zich wel een andere club voor Sneijder. De zomer is lang en Parijs is nog ver...
Zo zonde dat Sneijder niet zelf inziet dat volgend seizoen een héél mooi jaar kan worden als-ie blijft.
Dat is nu eenmaal niet zoveel waard in de voetballerij.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 09:52 schreef BB-boy het volgende:
Sneijder zou pas vertrekken als we nog een keer kampioen werden. Als hij zich aan zijn woord houdt vertrekt hij dus pas volgend jaar.
Het hield Bakircioglu ook niet tegen om ons boven psv te kiezen.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 10:16 schreef HeatWave het volgende:
Eerst AZ verslaan. Dan pas weten we waar we staan voor volgend seizoen. En dan zullen we zien of Ajax aantrekkelijk is voor spelers, ofdat ze gewoon voor PSV of AZ zullen kiezen. CL is toch een hele grote trekpleister.
ik denk dat we het wel goed gaan merken als we de voorronde van de CL niet halen zondag..quote:Op dinsdag 22 mei 2007 10:17 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Het hield Bakircioglu ook niet tegen om ons boven psv te kiezen.
leuk is dat he?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 10:20 schreef w00h00 het volgende:
Geld, geld en nog eens geld......
Tuurlijk komen er nog wel spelers naar Ajax. Maar als AZ CL speelt is het echt een hele sterke concurrent op de tranfer markt hoor.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 10:17 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Het hield Bakircioglu ook niet tegen om ons boven psv te kiezen.
Gaat niet gebeuren. Wij halen het zondag wel.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 10:42 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Tuurlijk komen er nog wel spelers naar Ajax. Maar als AZ CL speelt is het echt een hele sterke concurrent op de tranfer markt hoor.
gelukkig maar.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 10:43 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Gaat niet gebeuren. Wij halen het zondag wel.
Ik hoop het. Baal echt enorm van Sneijder's kaart nu. Het was wankelend maar toch met wat dikke kansen zondag. Nu met Gabri, Stam en Davids had ik er wel vertrouwen in nog, maar met het wegvallen van Sneijder is dat toch weer ff minder geworden.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 10:43 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Gaat niet gebeuren. Wij halen het zondag wel.
feyenoord wil adriaanse EN perez. co krijgt 10mil van feyenoord voor aankopen en mag ook snoeien in de selectie.quote:
voor 10 mln mag perez van mij wel naar feyenoordquote:Op dinsdag 22 mei 2007 10:54 schreef Boomstam het volgende:
[..]
feyenoord wil adriaanse EN perez. co krijgt 10mil van feyenoord voor aankopen en mag ook snoeien in de selectie.
ik had liever Motta gezien ipv Delorge.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 10:37 schreef rompompom het volgende:
Ik denk dat Delorge is gehaald als vervanger van Davids. Die kan nu nog mooi een jaar met hem meelopen en een hele hoop leren, als het goed is. Vanaf het seizoen daarna moet hij dat vuile werk opknappen. Ik denk dat dat de gedachte erachter is en dat is niet eens zo'n slechte.
Elia zie ik daarentegen totaal niet zitten..
Voor mij niet, want ik wéet dat hij een briljante voetballer is maar niet de kans heeft gekregen, en ik weet dat hij gaat schitteren bij feyenoord en dat wil ik niet zien!quote:Op dinsdag 22 mei 2007 10:55 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
voor 10 mln mag perez van mij wel naar feyenoord![]()
10 mln is wel veel geldquote:Op dinsdag 22 mei 2007 11:01 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Voor mij niet, want ik wéet dat hij een briljante voetballer is maar niet de kans heeft gekregen, en ik weet dat hij gaat schitteren bij feyenoord en dat wil ik niet zien!
Delorge neemt nu nog genoegen met een reserverol, Motta niet. En met Gabri en Davids heb je al twee controlerende middenvelders, wie van hun moet op de bank dan?quote:
Motta zou een perfecte vervanger zijn voor Davids, misschien zou zijn komst ook beter volgend jaar kunnen zijn dan dit jaar.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 11:07 schreef rompompom het volgende:
[..]
Delorge neemt nu nog genoegen met een reserverol, Motta niet. En met Gabri en Davids heb je al twee controlerende middenvelders, wie van hun moet op de bank dan?
Tja, zowel Gabri als Davids pakken veel kaarten,quote:Op dinsdag 22 mei 2007 11:07 schreef rompompom het volgende:
[..]
Delorge neemt nu nog genoegen met een reserverol, Motta niet. En met Gabri en Davids heb je al twee controlerende middenvelders, wie van hun moet op de bank dan?
Ja, en Motta komt wel effe om dat op te vangen.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 11:23 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Tja, zowel Gabri als Davids pakken veel kaarten,
Nee dat niet. Maar als hij nu wil komen en 1 jaar achter Davids wil spelen, zo kan hij wel alvast aan de club en het team wennen etc.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 11:30 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ja, en Motta komt wel effe om dat op te vangen.. Nu Davids er is, pakt Gabri minder kaarten, dus de kans dat één van de drie onnodig op de bank verpietert is levensgroot. Dan heb je meteen herrie in de tent, want daar hebben ze alledrie geen zin in.
Beetje een dure grap.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 11:33 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee dat niet. Maar als hij nu wil komen en 1 jaar achter Davids wil spelen, zo kan hij wel alvast aan de club en het team wennen etc.
maar goed, we zien het allemaal wel weer..
Als je hem hebben wil... anders tekent hij vast voor meerdere jaren ergens anders.quote:
Wat is er vreemd aan die uitspraak?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 11:41 schreef HeatWave het volgende:
Snor lult maar wat ja. Gisteren ook met zijn uitspraak: Ajax is gewoon geen leuke club....
De humor!!!!!11111einzeinz!!!quote:
Beetje saaie uitzendingen dan hequote:Op dinsdag 22 mei 2007 11:48 schreef BB-boy het volgende:
Hij kan het ook voor zichzelf houden.
Dan moet-ie ergens in zo'n zin de woorden "ik" en "vind" gebruiken.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 11:46 schreef MaxPower het volgende:
Snor hoeft Ajax toch niet beslist een leuke club te vinden? Wat een onzin zeg.
Dat was de wedstrijd tegen RKCquote:Op dinsdag 22 mei 2007 09:52 schreef TIM-846 het volgende:
Wel de belangrijkste wedstrijd van het seizoen ..
W2 ook, kwestie van 1 goal meer maken...quote:Op dinsdag 22 mei 2007 11:57 schreef BB-boy het volgende:
Nee, RKC was het meest cruciaal. Toen hadden we het in eigen hand.
Dat is een trauma die nog wel even bij me zal blijven, samen met Kopenhagen, Juventus en Milan. Vond het ook erger dan Willem 2 uit, daar was ik vrij snel overheen.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 11:59 schreef Aanvoerder het volgende:
Oh God, kap nu maar eens over RKC. Nu weten we het wel.
En om te blijven.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 12:09 schreef ajaxclub het volgende:
als we de voorronde champions league halen is dat veel interessanter voor spelers om naar ajax toe te komen
Inderdaad, Derksen moet niet vergeten dat hij "journalistiek bedrijft".quote:Op dinsdag 22 mei 2007 11:49 schreef rompompom het volgende:
[..]
Dan moet-ie ergens in zo'n zin de woorden "ik" en "vind" gebruiken.
Als ajax geen (voorronde) CL haalt zullen ze Sneijder of Huntelaar (misschien zelfs wel allebei) wel moeten verkopen.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 12:23 schreef De_Ananas het volgende:
17 miljoen voor Huntelaar te weinig is een goed teken
Wel nee. Dan moet Jaakke een kleiner jasje kopen. Dat is alles.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 12:30 schreef PyTh het volgende:
[..]
Als ajax geen (voorronde) CL haalt zullen ze Sneijder of Huntelaar (misschien zelfs wel allebei) wel moeten verkopen.
Leuk en aardig. Jaakke heeft aangegeven dat Ajax een 'kleiner jasje' aanmoet als we geen CL halen. Als je bovendien de jaarcijfers van de afgelopen seizoenen ziet wordt je als voorzitter niet blij.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 12:34 schreef ajaxclub het volgende:
van geel heeft aangegeven dat ajax een gezonde club is en er geen spelers verkocht hoeven te worden
Ajax moet helemaal niks.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 12:30 schreef PyTh het volgende:
[..]
Als ajax geen (voorronde) CL haalt zullen ze Sneijder of Huntelaar (misschien zelfs wel allebei) wel moeten verkopen.
Laat ze allemaal maar een jaar hun eigen kleding en auto betalenquote:Op dinsdag 22 mei 2007 12:30 schreef PyTh het volgende:
[..]
Tuurlijk niet twi, ajax heeft een geldboompje in het vondepark staan waar ze ongeacht het bereiken van CL uit kunnen plukken.quote:
Ajax heeft zeker geen geldboom, dat beweer ik nergens. Maar het is onzin dat Ajax Sneijder en Huntelaar moet verkopen. Het zou me zelfs verbazen wanneer 1 van beiden verkocht moet worden. Er worden dan simpelweg geen nieuwe spelers aangetrokken.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 12:40 schreef PyTh het volgende:
[..]
Tuurlijk niet twi, ajax heeft een geldboompje in het vondepark staan waar ze ongeacht het bereiken van CL uit kunnen plukken.
Aankomend jaar geen CL voor ajax zou een financiele ramp betekenen. (stonden laatst nog meerdere artikelen van in de krant of heb je die niet gelezen?)
Heb je ook gelezen dat er nog tientallen miljoenen in de schatkist zitten?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 12:40 schreef PyTh het volgende:
[..]
Tuurlijk niet twi, ajax heeft een geldboompje in het vondepark staan waar ze ongeacht het bereiken van CL uit kunnen plukken.
Aankomend jaar geen CL voor ajax zou een financiele ramp betekenen. (stonden laatst nog meerdere artikelen van in de krant of heb je die niet gelezen?)
"Schatkist"quote:Op dinsdag 22 mei 2007 12:44 schreef El-Salvador het volgende:
[..]
Heb je ook gelezen dat er nog tientallen miljoenen in de schatkist zitten?
*kijkt naar buiten*quote:Op dinsdag 22 mei 2007 12:40 schreef PyTh het volgende:
[..]
Dus je moet alleen maar spelers halen die geld kosten? Wat een onzin.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 12:46 schreef twi het volgende:
[..]
"Schatkist"Geloof je het zelf als we Delorge halen?
Ajax had stiekem anoniem voor veel geld gewed dat ze hem zouden halen.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 12:46 schreef twi het volgende:
[..]
"Schatkist"Geloof je het zelf als we Delorge halen?
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=43608quote:Op dinsdag 22 mei 2007 12:59 schreef Luco het volgende:
Waar staat dat over Perez?
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 12:59 schreef Noshiba het volgende:
Oh god, Oh god, wat is dat www.ajaxshowtime.com toch betrouwbaar...
Huntelaar naar Madrid?
dinsdag 22 mei, door ThePassie, Leeuwen, 12:21u, voetbalstars
verschillende media uit Spanje melden dat Real Madrid een ruil met Ajax wil overeenkomen. Oranje-international Huntelaar, die een behoorlijk jaar bij de nummer 2 van Nederland kende, zou door de Madrilenen graag willen aangetrokken, terwijl Robinho het pad andersom bewandeld.
Of dit gegeven als juist moet worden beschouwd is maar de vraag.
Ik vind het goedquote:Op dinsdag 22 mei 2007 12:59 schreef Noshiba het volgende:
Oh god, Oh god, wat is dat www.ajaxshowtime.com toch betrouwbaar...
Huntelaar naar Madrid?
dinsdag 22 mei, door ThePassie, Leeuwen, 12:21u, voetbalstars
verschillende media uit Spanje melden dat Real Madrid een ruil met Ajax wil overeenkomen. Oranje-international Huntelaar, die een behoorlijk jaar bij de nummer 2 van Nederland kende, zou door de Madrilenen graag willen aangetrokken, terwijl Robinho het pad andersom bewandeld.
Of dit gegeven als juist moet worden beschouwd is maar de vraag.
En dan net zon kutclub zijn als Chelsea? nee dankje.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 13:20 schreef Boixos_Nois het volgende:
waarom wordt ajax niet gekocht door die heinekenmuts en als ze dan ook ff hoop geld erin stoppen, 100 miljoen per jaar ofzo....lijkt me zo fijnarena kopen, oude logo terug, stoeltjes rood en wit. arenagracht dicht...de mul en lindenberg verkopen.....droom droom droom
En daar heeft een speler als Motta ook echt zin in. Want ajaks was altijd al z'n droomclub, dus om zich hier voor de komende 8 jaar te kunnen settlen heeft hij daar wel een jaar reserverol voor over.....quote:Op dinsdag 22 mei 2007 11:33 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee dat niet. Maar als hij nu wil komen en 1 jaar achter Davids wil spelen, zo kan hij wel alvast aan de club en het team wennen etc.
maar goed, we zien het allemaal wel weer..
10 miljoen ging over totaal bedrag wat een nieuwe trainer eventueel ter beschikking zou krijgen voor al zijn versterkingen, niet alsof we het over de balk gaan gooien aan 1 32-jarige met een arrogante janksmoel.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 10:55 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
voor 10 mln mag perez van mij wel naar feyenoord![]()
Dat doen jullie toch wel. En die 10 miljoen is er niet eensquote:Op dinsdag 22 mei 2007 13:25 schreef Steve_I. het volgende:
over de balk gaan gooien
Debowe Mocne! Lekker Pools bier met over de 7% alcohol!quote:Op dinsdag 22 mei 2007 13:21 schreef PizzaSalami het volgende:
Heineken bier in de Arena.
nee dit is leuk, tegen AZ (who?) strijden om een CL voorrondeplekquote:Op dinsdag 22 mei 2007 13:21 schreef Messenga het volgende:
[..]
En dan net zon kutclub zijn als Chelsea? nee dankje.
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 11:41 schreef HeatWave het volgende:
Snor lult maar wat ja. Gisteren ook met zijn uitspraak: Ajax is gewoon geen leuke club....
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 11:48 schreef BB-boy het volgende:
Hij kan het ook voor zichzelf houden.
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 11:49 schreef rompompom het volgende:
[..]
Dan moet-ie ergens in zo'n zin de woorden "ik" en "vind" gebruiken.
Dat is de Snor inderdaad ja!quote:
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 13:21 schreef Messenga het volgende:
[..]
En dan net zon kutclub zijn als AZ? nee dankje.
Zijn anti-Ajax gevoelens nemen zo af en toe alleen de overhand, en dat is voor iemand die zich journalist noemt nog al vervelend...quote:Op dinsdag 22 mei 2007 13:43 schreef Steve_I. het volgende:
[..]
boehoe hoe hoede grote boze snor zegt iets niet-liefs over ajaks
![]()
![]()
huil
![]()
Hoe kunnen we Calimero zijn als we de grootste zijn?Jij bent hier de Calimero om in het Ajax topic te reageren en onrust te stokenquote:Op dinsdag 22 mei 2007 13:43 schreef Steve_I. het volgende:
[..]
![]()
![]()
huil
![]()
Dude...quote:Op dinsdag 22 mei 2007 13:49 schreef BonJovi het volgende:
[..]
Hoe kunnen we Calimero zijn als we de grootste zijn?Jij bent hier de Calimero om in het Ajax topic te reageren en onrust te stoken![]()
They always hate the bestquote:Op dinsdag 22 mei 2007 13:43 schreef Steve_I. het volgende:
[..]
![]()
![]()
huil
![]()
Volgens mij heeft ie het zelf niet eens doorquote:
lefgozerquote:Op dinsdag 22 mei 2007 14:04 schreef paultjuhhh het volgende:
Wie gaat er met mij naar vak 401 of 430
Lijkt me wel leuk deze krakerrrrrrr te bezoeken
Doe je dan ook je FC Utrecht shirt aan?quote:
Nee maar ja eigenlijk wel stom weer dat ik als voetballiefhebbert niet het ajaxstadion in zou kunnenquote:Op dinsdag 22 mei 2007 14:19 schreef Boixos_Nois het volgende:
[..]
Doe je dan ook je FC Utrecht shirt aan?
Dan zien we mooi op tv een wedstrijd die Ajax op zeker wint.![]()
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 14:21 schreef PizzaSalami het volgende:
Kijk wel lekker in de stad ergens.
Ik maak er grappen over, maar je hebt heel erg gelijk......helaasquote:Op dinsdag 22 mei 2007 14:22 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Nee maar ja eigenlijk wel stom weer dat ik als voetballiefhebbert niet het ajaxstadion in zou kunnen
Ga je gezellig samen met de nieuwe vriend van je ex joh!quote:Op dinsdag 22 mei 2007 14:04 schreef paultjuhhh het volgende:
Wie gaat er met mij naar vak 401 of 430
Lijkt me wel leuk deze krakerrrrrrr te bezoeken
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 14:24 schreef S-Two het volgende:
[..]
Ga je gezellig samen met de nieuwe vriend van je ex joh!
Pff, met deze wedstrijd kan hij daar gewoon op z'n dooie gemakje zitten hoor.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 14:24 schreef Boixos_Nois het volgende:
[..]
Ik maak er grappen over, maar je hebt heel erg gelijk......helaas![]()
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 13:21 schreef PizzaSalami het volgende:
Heineken bier in de Arena.
Het is toch allang bekend dat de Ajax-nep-supporters nu toeschouwer zijn bij AZ?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 14:31 schreef valek het volgende:
Ik verwacht dat AZ door gaat en dat Ajax WEER Uefacup gaat spelen.
Dat onderschrift ookquote:Op dinsdag 22 mei 2007 14:31 schreef valek het volgende:
Ik verwacht dat AZ door gaat en dat Ajax WEER Uefacup gaat spelen.
0 - 3 Doelpunt 49 Kenneth Perezquote:Op dinsdag 22 mei 2007 13:25 schreef Steve_I. het volgende:
[..]
10 miljoen ging over totaal bedrag wat een nieuwe trainer eventueel ter beschikking zou krijgen voor al zijn versterkingen, niet alsof we het over de balk gaan gooien aan 1 32-jarige met een arrogante janksmoel.
Doet me denken aan al die slimme spandoeken van az afgelopen zondagquote:
IK????????????????????quote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:44 schreef SiemeN het volgende:
valek was toch ook ooit een 'ajacied'?
Dan vergis ik me.quote:
Waarom verander je je onderschrift?quote:
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:44 schreef SiemeN het volgende:
valek was toch ook ooit een 'ajacied'?
Neequote:Op zondag 13 februari 2005 14:24 schreef valek het volgende:
strontkutkluckfuckajax
Waar heb je het over. Dat staat er toch nog steeds?quote:
Omdat-ie weet dat ik gelijk heb:quote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:49 schreef denthemen het volgende:
[..]
Waarom verander je je onderschrift?
---quote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:00 schreef rompompom het volgende:
[..]
Het is toch allang bekend dat de Ajax-nep-supporters nu toeschouwer zijn bij AZ?
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:51 schreef valek het volgende:
[..]
Waar heb je het over. Dat staat er toch nog steeds?
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:51 schreef valek het volgende:
[..]
Lafbekquote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:51 schreef valek het volgende:
[..]
Het niveau wordt inderdaad met de week treuriger.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:49 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik vroeg me ook alweer af waarom ik de laatste maanden de topics oversloeg, de laatste 70 posts oid helpen me eraan herinneren.
dit voegt wel veel toe?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:49 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik vroeg me ook alweer af waarom ik de laatste maanden de topics oversloeg, de laatste 70 posts oid helpen me eraan herinneren.
PSV-ers mogen nu ook trollen. Omdat we wederom terecht kampioen zijn geworden.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:54 schreef HeatWave het volgende:
Ach ja. Er is nog maar 1 wedstrijd om over te praten, er is nog niets concreet qua transfers..
Dus dan maar ouderwets trollen blijkbaar.
Maar waarom kom je dan nu pas?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:57 schreef valek het volgende:
[..]
PSV-ers mogen nu ook trollen. Omdat we wederom terecht kampioen zijn geworden.
Ja hoor, en jullie hebben de mooiste club, mooiste stadion, beste supporters. Eigenlijk is alles fantastisch aan PSV.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:57 schreef valek het volgende:
[..]
PSV-ers mogen nu ook trollen. Omdat we wederom terecht kampioen zijn geworden.
Jij bent een van de figuren hier (samen met BonJovi en nog wat andere kneuzen) die het niveau behoorlijk omlaag haalt knaapje.....quote:
Het kan altijd beter. Maar ik zal wel weer vertrekken. Het zit jullie blijkbaar diep dat je met 1 doelpunt verschil geen kampioen bent geworden en wij wel.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 16:02 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja hoor, en jullie hebben de mooiste club, mooiste stadion, beste supporters. Eigenlijk is alles fantastisch aan PSV.
Ga je nu weer weg?
Anders dit wel:quote:Op dinsdag 22 mei 2007 16:05 schreef PyTh het volgende:
[..]
Jij bent een van de figuren hier (samen met BonJovi en nog wat andere kneuzen) die het niveau behoorlijk omlaag haalt knaapje.....
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 16:05 schreef valek het volgende:
[..]
Het kan altijd beter. Maar ik zal wel weer vertrekken. Het zit jullie blijkbaar diep dat je met 1 doelpunt verschil geen kampioen bent geworden en wij wel.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jij mag het zeggen, jij hebt een excuusquote:Op dinsdag 22 mei 2007 16:05 schreef PyTh het volgende:
[..]
Jij bent een van de figuren hier (samen met BonJovi en nog wat andere kneuzen) die het niveau behoorlijk omlaag haalt knaapje.....
Welkom op de 410 slowchat.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:49 schreef BliksemSchigt het volgende:
Sorry, maar Denthemen (ken um verder niet) voegt toch regelmatig wat meer toe dan dat herzenloze zooitje kutpubers dat hier 9 van de 10 keer rondhangt.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 16:05 schreef PyTh het volgende:
[..]
Nou, fantastisch meid.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 16:05 schreef valek het volgende:
[..]
Het kan altijd beter. Maar ik zal wel weer vertrekken. Het zit jullie blijkbaar diep dat je met 1 doelpunt verschil geen kampioen bent geworden en wij wel.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Is imo nog geen reden zoiets ongefundeerds te gaan lopen roepen.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 16:12 schreef denthemen het volgende:
laat Pyth maar, we liggen elkaar niet zo
Zal ik doen. Mag ik jullie dan uitlachen als jullie WEER NIET de CL halen?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 16:12 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Nou, fantastisch meid.
Geef je moeder een beurt en vier het met je vader.
Het valt gewoon op dat er heel veel onzinnige dingen gepost worden de laatste tijd waar ook denthemen gretig aan meedoet.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 16:11 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Sorry, maar Denthemen (ken um verder niet) voegt toch regelmatig wat meer toe dan dat herzenloze zooitje kutpubers dat hier 9 van de 10 keer rondhangt..
Bon Jovi is het toppunt.. Maar jullie hebben dan weer iemand als Cultheld, die net zoveel onzin roept. Of ik noem een Marcel (Jorienvandeherik)
Elke club heeft zo z'n orakels. irritant is het wel.
Naam postquote:Op dinsdag 22 mei 2007 16:11 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Sorry, maar Denthemen (ken um verder niet) voegt toch regelmatig wat meer toe dan dat herzenloze zooitje kutpubers dat hier 9 van de 10 keer rondhangt..
Bon Jovi is het toppunt.. Maar jullie hebben dan weer iemand als Cultheld, die net zoveel onzin roept. Of ik noem een Marcel (Jorienvandeherik)
Elke club heeft zo z'n orakels. irritant is het wel.
Mwa, vooruit dan. Omdat je geen leven hebt.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 16:16 schreef valek het volgende:
[..]
Zal ik doen. Mag ik jullie dan uitlachen als jullie WEER NIET de CL halen?
Of mensen hebben er een hekel aan dat mensen zoals jij en Valek hier de boel komen verziekenquote:Op dinsdag 22 mei 2007 16:17 schreef PyTh het volgende:
[..]
Het valt gewoon op dat er heel veel onzinnige dingen gepost worden de laatste tijd waar ook denthemen gretig aan meedoet.
Wat het meest kwalijke is, is dat de mensen die wel regelmatig nuttige dingen cq normaal posten nu wegblijven.
Vergeet je geen adem te halen tussendoor? Blijft lastig natuurlijk, lachen en ademen tegelijk. Maar het kan hoor, ook met jouw verstandelijke handicapquote:Op dinsdag 22 mei 2007 16:16 schreef valek het volgende:
[..]
Zal ik doen. Mag ik jullie dan uitlachen als jullie WEER NIET de CL halen?
Ach ja, alsof het hier nog nut heeft wat zinnigs te posten.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 16:17 schreef PyTh het volgende:
[..]
Het valt gewoon op dat er heel veel onzinnige dingen gepost worden de laatste tijd waar ook denthemen gretig aan meedoet.
Wat het meest kwalijke is, is dat de mensen die wel regelmatig nuttige dingen cq normaal posten nu wegblijven.
Dat roepen jullie al 3 jaar op rij Dagglaquote:Op dinsdag 22 mei 2007 16:20 schreef Dr.Daggla het volgende:
Je lacht maar een eind weg. Ik denk dat na aankomend seizoen er gelachen wordt als een boer met kiespijn in Eindhoven. Geniet er nog maar even van,.
Zie je mij de naam Ajax ergens noemen?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 16:22 schreef PyTh het volgende:
[..]
Dat roepen jullie al 3 jaar op rij Daggla
En dit roep jij al weet ik niet hoeveel topics op rij.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 16:22 schreef PyTh het volgende:
[..]
Dat roepen jullie al 3 jaar op rij Daggla
Omdat ik nu een keer meedoen? Ik ben al weken weinig tot niet actief op het forum, laat staan hier, ivm examens, en dan kom jij, de grote jongen, bepalen dat ik onzin dingen post? Ga wat nuttigs doen, serieusquote:Op dinsdag 22 mei 2007 16:17 schreef PyTh het volgende:
[..]
Laat gaan joh, het zijn altijd die dekselse Ajacieden..quote:Op dinsdag 22 mei 2007 16:23 schreef zjroentje het volgende:
[..]
En dit roep jij al weet ik niet hoeveel topics op rij.
PyTh loopt hier over het algemeen niets te verzieken hoor, kan je tenminste nog normaal mee in discussie.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 16:19 schreef BonJovi het volgende:
[..]
Of mensen hebben er een hekel aan dat mensen zoals jij en Valek hier de boel komen verzieken![]()
Ik geloof dat niemand beweert dat dat niet kan.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 16:28 schreef Pizzakoppo het volgende:
plagen moet kunnen
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 13:43 schreef Steve_I. het volgende:
[..]
![]()
![]()
huil
![]()
als jij nou eens wegblijft scheelt het al een hoop onzinnige posts.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 16:17 schreef PyTh het volgende:
[..]
Ajax is goed bezig met de prijskaartjes, mag ook wel een keer.quote:EXCLUSIEF - Ajax heeft het druk met Valencia. De Spaanse club trekt niet alleen hard aan Wesley Sneijder, maar deed eerder ook al een bod op Klaas-Jan Huntelaar. In beide gevallen was de transfersom die Valencia bereid was te betalen onvoldoende.
Valencia hoopte Huntelaar (23) voor zeventien miljoen euro los te weken. De veelscorende spits van de Amsterdammers heeft nog een contract tot 2010. Voor Sneijder, die nog een jaar vastligt, bood de nummer vier van Spanje inmiddels twaalf miljoen, maar ook dat bedrag vindt Ajax nog te laag.
Geen enkel topic is meer een puur club topic op misschien het Feyenoord topic na aangezien niemand daar nog komt, maar is dit niet gewoon het gebrek aan onderwerpen wegens het einde van het seizoen?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 16:29 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ik geloof dat niemand beweert dat dat niet kan.
Maar je kan toch niet ontkennen dat het nauwelijks nog een Ajax topic is? Het is een soort veredelde HOOLS voor Ajacieden die elkaar irl kennen.
Maar een aantal pittige, inhoudelijke discussies zie je hier nauwelijks nog
En dan? Je verkoopt 2 van je beste spelers en zit met een zooi geld van ruim ¤ 30 miljoen? Zou leuk zijn een keer wat spelers net wat langer te behouden, kan je tenminste aan een team bouwen.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 16:34 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ajax is goed bezig met de prijskaartjes, mag ook wel een keer.
Valt nog wel mee.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 16:33 schreef toma het volgende:
[..]
als jij nou eens wegblijft scheelt het al een hoop onzinnige posts.
PyTh valt over het algemeen wel mee, alhoewel hij soms wel een flinke steek onder water kan gevenquote:Op dinsdag 22 mei 2007 16:28 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
PyTh loopt hier over het algemeen niets te verzieken hoor, kan je tenminste nog normaal mee in discussie.
Ach, dat moet dan ook wel kunnen, waar mogelijk krijgt hij ze toch wel terug. Vind ik wat anders dan dat eindeloze gezeik.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 16:38 schreef Robar het volgende:
[..]
PyTh valt over het algemeen wel mee, alhoewel hij soms wel een flinke steek onder water kan geven
Je hoeft alleen maar dit te laten zienquote:Op dinsdag 22 mei 2007 16:41 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
Ach, dat moet dan ook wel kunnen, waar mogelijk krijgt hij ze toch wel terug.
Ben ik helemaal met je eens, vandaar de knipoog.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 16:41 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
Ach, dat moet dan ook wel kunnen, waar mogelijk krijgt hij ze toch wel terug. Vind ik wat anders dan dat eindeloze gezeik.
Het is al erg lang zo. Heeft niks mis het einde van het seizoen te maken.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 16:45 schreef Robar het volgende:
[..]
Maar ik vermoed overigens net als velen hier dat het onzin posten te maken heeft met het einde van het seizoen ?!?!?!
Die supportersquote:Op dinsdag 22 mei 2007 16:44 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Je hoeft alleen maar dit te laten zien
[afbeelding]
Is dat zo?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 16:46 schreef VoreG het volgende:
[..]
Het is al erg lang zo. Heeft niks mis het einde van het seizoen te maken.
Valek is al zolang hij op Fok! komt het type waar je uit medelijden naartoe zou willen lopen met een doekje om het kwijl uit zn mondhoek weg te vegen..quote:Op dinsdag 22 mei 2007 16:38 schreef Robar het volgende:
[..]
PyTh valt over het algemeen wel mee, alhoewel hij soms wel een flinke steek onder water kan geven
Maar Valek is echt met niets anders bezig dan trollen en klooien.
En het valt inderdaad op hoeveel mensen van de "oude garde" nog sporadisch hier te zijn terwijl de topics met de dag sneller vol zijn!!!!
Het was dan ook een enorm fel seizoen waar de kansen elke week leken te zijn omgedraaid, dat verhoogde de spanning, rivaliteit en strijd!quote:Op dinsdag 22 mei 2007 16:46 schreef VoreG het volgende:
[..]
Het is al erg lang zo. Heeft niks mis het einde van het seizoen te maken.
Kerel, nog ff offtopic. Je moet het niet zo serieus nemen. Het is maar een forum.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 16:49 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Valek is al zolang hij op Fok! komt het type waar je uit medelijden naartoe zou willen lopen met een doekje om het kwijl uit zn mondhoek weg te vegen..
PyTh is een "mooi weer troller" (komt alleen als het slecht gaat), maar daar kan je prima mee discussieren idd.
Maar wel het voetbal forum, dus praat je over voetbal is het goed, ga je onzin uitkramen, uitlokken etc. Dan moet je gewoon even weggaan ok?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 16:52 schreef valek het volgende:
[..]
Kerel, nog ff offtopic. Je moet het niet zo serieus nemen. Het is maar een forum.
In het Feyenoord/PSV/Groningen - zelfs het Den Bosch topic - is de slowchat altijd nog vele male minder dan in dit topic. Daar is het niet irritant of opvallend, niet eens niveauloos. Dat kan je hiervan niet zeggen. Het einde van het seizoen heeft er ook niets te maken, al een compleet seizoen lang.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 16:37 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Geen enkel topic is meer een puur club topic op misschien het Feyenoord topic na aangezien niemand daar nog komt, maar is dit niet gewoon het gebrek aan onderwerpen wegens het einde van het seizoen?
Bron: voetbalkingquote:Volgens Ajax.punt.nl is Patrick Kluivert gisteren op het vliegveld gespot van Antwerpen, met zijn zaakwaarnemer, om met een delegatie van Ajax te praten over een overgang. Hierdoor zou hij zijn vakantie hebben verkort.
Ook zegt de site (bron is http://www.voorpaginanieuws.be/) dat Thiago Motta een mondeling akkoord heeft bereikt met de Ajacieden. En Ajax zou ook een bod van 4 miljoen uitgebracht hebben op Giuly van FC Barcelona, het bedrag waarvoor de Fransman zou mogen vertrekken uit Barcelona. En als kers op de taart zou ook Julian Jenner van AZ in een gevorderd stadium zijn, het zal dan een ruil zijn tussen Ajax en AZ, en dan zou Tom de Mul naar AZ gaan.
Ik vind het ajax topic erop achteruit gegaan de laatste tijd. Eerst waren er pittige én inhoudelijke discussies. De laatste tijd is het kleuterpraat gehalte door twintigenjarigen erg toegenomen.....quote:Op dinsdag 22 mei 2007 16:19 schreef BonJovi het volgende:
[..]
Of mensen hebben er een hekel aan dat mensen zoals jij en Valek hier de boel komen verzieken![]()
Dan komen de eerder door Pyth geopperde "ajax-namen" ook zeker in aanmerkingquote:Op dinsdag 22 mei 2007 16:33 schreef toma het volgende:
[..]
als jij nou eens wegblijft scheelt het al een hoop onzinnige posts.
Die gaat dus wegquote:Perez gebrand op duel van zondag; Deze zomer gesprek over toekomst met Ajax'
22-05-07
Kenneth Perez laat de berichten over een mogelijk vertrek bij Ajax voor wat ze zijn. Toch is hij diep van binnen gebrand zijn gelijk te halen. Die kans is er zondag; als Ajax vecht tegen de oud-werkgever van Perez: AZ, om een plaats in de voorronde van de Champions League. Perez lijkt zijn laatste kans te kunnen pakken nu Wesley Sneijder geblesseerd is op zijn favoriete plek; achter de spits.
AjaxF-side.NL
Over zijn verdere toekomst wil Perez nog niet veel kwijt. Komende zomer gaat hij met Ajax praten over zijn toekomst bij de Amsterdamse club, zo verklaarde zijn zaakwaarnemer Karsten Aabrink. ,,Of Wesley Sneijder vertrekt of niet zal weinig aan zijn situatie veranderen. Kenneth respecteert de keuze van Henk ten Cate, maar we zullen wel gaan kijken hoe we zijn carrière het best kunnen afsluiten." De Deen heeft nog een doorlopend contract tot 2009.
Wat een onzin in dat bericht.quote:
Dus ik mag ook weg?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 17:17 schreef Sethje het volgende:
[..]
Dan komen de eerder door Pyth geopperde "ajax-namen" ook zeker in aanmerking
Perez blijft gewoon, gewoon een soort hard to get spelen, maar uiteindelijk staat hij volgend seizoen op de nummer 10.quote:
Klik eens op die Belgische link, de bron volgens dit artikel. Allemaal bullshit dus.quote:
Toch denk ik dat daar met de juiste trainer nog wel iets van te maken is...quote:
Een speler die het Ajax-publiek met een welgemeend Fuck You begroet hoeft van mij niet bij Ajax te komen voetballen. Daarbij vind ik het nog steeds niet veel...quote:Op dinsdag 22 mei 2007 17:25 schreef Suijk het volgende:
[..]
Toch denk ik dat daar met de juiste trainer nog wel iets van te maken is...
Dat zijn heel veel geruchten in heel weinig regels. Vooral die laatste raakt kant noch wal, mijns insziens.quote:
En uit alle mensen zeg JIJ datquote:Op dinsdag 22 mei 2007 17:02 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Maar wel het voetbal forum, dus praat je over voetbal is het goed, ga je onzin uitkramen, uitlokken etc. Dan moet je gewoon even weggaan ok?
Liever Mendes da Silva.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 17:29 schreef Nashje het volgende:
Jenner, de man die zo graag naar Ajax wil, maar tijdens de bekerfinale als een mongool schreeuwde richting de Ajax supporters.
Laat 'm maar lekker bij die nepclub. Doe maar Schaars.
Dit is VBL, en nu ga je weer offtopic, ben ik soms te confronterend ofzo?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 17:29 schreef Steve_I. het volgende:
[..]
En uit alle mensen zeg JIJ datEen van de grootste off-topic rasmongolen van heel FOK!
Had nu bij Ajax gespeeld als hij Ajax niet had afgewezen toen hij 12 was ofzo.quote:
Koenders is goedkoperquote:
Fredjequote:Grim bezig aan z'n laatste week
Ajax bereidt zich in deze laatste werkweek in rust en stilte voor op het beslissende duel met AZ. Fred Grim beleeft zijn laatste week in dienst van de club. Volgend seizoen treedt de oud-doelman in dienst van Sparta.
De man die vanaf zijn vijftiende de clubeer van Ajax verdedigde, staat aan de vooravond van zijn tweede vertrek uit Amsterdam. Op 21-jarige leeftijd verruilde Grim de Ajax-selectie voor een plek in de selectie van Cambuur Leeuwarden. Na een succesvolle terugkeer in de jaren negentig besloot hij zijn lange keeperscarrière uiteindelijk onder de Ajax-lat. Komend seizoen maakt Grim zijn debuut als assistent-trainer in Rotterdam. Het moet vooral de ervaren Ajacied zelf een vreemd gevoel geven. Het besef dat hij opnieuw bezig is aan zijn laatste dagen als Ajacied…
Niet alles uit de jeugd komt in het 1equote:Op dinsdag 22 mei 2007 17:33 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Had nu bij Ajax gespeeld als hij Ajax niet had afgewezen toen hij 12 was ofzo.
Ach, Ajax zit nog altijd in zijn hart bewees hij op 6 mei.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 17:33 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Qua speler vind denk ik dat hij de kwaliteiten heeft, maar of hij mentaal sterk genoeg is betwijfel ik.quote:
Zijn ouders weerhielden hem van een carriere/opleiding bij een profclub. Hij heeft niets of niemand afgewezen.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 17:33 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Hadden we eerder moeten bedenken.quote:
Dat is met Mendes da Silva ook zoquote:Op dinsdag 22 mei 2007 17:37 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Hadden we eerder moeten bedenken.![]()
[afbeelding]
Dat was mijn eerste gedachte toen ik net las dat Donk Ajax zou hebben afgewezen!quote:Op dinsdag 22 mei 2007 17:37 schreef Speed1971 het volgende:
[..]
Zijn ouders weerhielden hem van een carriere/opleiding bij een profclub. Hij heeft niets of niemand afgewezen.
Die heeft nooit een eerlijke kans gehad.quote:
Koenders wel danquote:Op dinsdag 22 mei 2007 17:40 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Die heeft nooit een eerlijke kans gehad.![]()
Klopt trouwens van Donk, hij heeft Ajax niet 'afgewezen', hij mocht niet van zijn ouders.
En toch zijn WIJ de beste.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 16:05 schreef valek het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Als wij de beste waren waren we vast wel kampioen geworden en hadden we wel iets bereikt in de CL.quote:
PSv heeft in de eerste seizoenshelft vaak nipt(met mazzel) gewonnen. Na de winterstop kwam het ware PSV boven water.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 17:53 schreef Nashje het volgende:
[..]
Als wij de beste waren waren we vast wel kampioen geworden en hadden we wel iets bereikt in de CL.
Ja leuk. Maar we zijn er geen kampioen mee geworden.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 17:56 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
PSv heeft in de eerste seizoenshelft vaak nipt(met mazzel) gewonnen. Na de winterstop kwam het ware PSV boven water.
En WIJ hebben PSV afgedroogd.
Sparta.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 17:54 schreef BB-boy het volgende:
In onderlinge resultaten heeft niemand ons verslagen dit seizoen.
Jawel. Denk nog maar eens goed na... Sparta idd..quote:Op dinsdag 22 mei 2007 17:54 schreef BB-boy het volgende:
Guily ?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 18:04 schreef Dr.Daggla het volgende:
Motta, Guily en Kluivert..
Als dat waar is................
quote:Ajax volgt Braziliaanse spits 'Ari' maar die lijkt voor Heerenveen te gaan kiezen
22-05-07
Ajax en Heerenveen volgen de Braziliaanse spits Ariclenes da Silva Ferreira die momenteel bij het Zweedse Kalmar FF onder contract staat. Heerenveen lijkt de beste papieren te hebben om 'Ari', zoals hij kortweg genoemd wordt, binnen te halen. De Braziliaanse aanvaller van het Zweedse Kalmar FF staat al geruime tijd in de belangstelling van de nummer vijf uit de eredivisie die een neusje heeft voor het aantrekken van topspitsen.
De speler liet eerder al optekenen dat Heerenveen contact met Kalmar had opgenomen omtrent zijn diensten. Kalmar FF vraagt naar verluidt een transferbedrag van ongeveer drie miljoen euro. Ari werd in zijn eerste jaar bij Kalmar gelijk topscorer van de nationale competitie. In het huidige voetbaljaar staan er nog geen treffers achter zijn naam genoteerd. Verder wordt de offensieve voetballer volgens zijn zaakwaarnemer (Oliver Cabrera) betiteld als iemand met meer potentie dan topscorer Afonso Alves. Eerder kreeg Ariclenes al een uitnodiging van Brazilië-bondscoach Dunga om met de selectie mee te trainen, dat destijds een oefenduel in Zweden afwerkte.
ze hebben de scout van PSV al overgenomenquote:Op dinsdag 22 mei 2007 18:21 schreef shayolo het volgende:
Ajax moet niet de spelers van Heerenveen kopen, maar de scout
Het 'probleem' bij de bron aanpakken.
az. 2-2 thuis en 1-1 uit. Dus in het Europa Cup systeem zou az doorgegaan zijn.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 17:54 schreef BB-boy het volgende:
Als je het zelf niet kan, haal je ze toch gewoon ergens anders wegquote:Op dinsdag 22 mei 2007 18:22 schreef toma het volgende:
[..]
ze hebben de scout van PSV al overgenomen
Da's dr 1 in de categorie wie?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 18:05 schreef Radegast het volgende:
[..]
Jawel. Denk nog maar eens goed na... Sparta idd..
Uit het Belgisch voetbaltopic: Sterchele in de vage belangstelling van Ajax...
De topscorer uit de Belgische competitie.quote:
Sonck was toch ook topscoorder van Belgie voordat ie naar Ajax kwam ?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 18:42 schreef BB-boy het volgende:
Topscorer van Belgie zegt mij niets.
Inderdaad, hij is een keer topscorer geworden met 30 goals. Dan kun je nagaan wat dat waard is.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 18:47 schreef toma het volgende:
[..]
Sonck was toch ook topscoorder van Belgie voordat ie naar Ajax kwam ?
Ogunosoto van Westerloquote:Op dinsdag 22 mei 2007 18:42 schreef BB-boy het volgende:
Topscorer van Belgie zegt mij niets.
quote:De tuchtcommissie van de KNVB moet zich buigen over een straf voor Michael Dingsdag. De verdediger van SC Heerenveen heeft het schikkingsvoorstel van de hand gewezen.
De aanklager van de KNVB had een schorsing van drie duels voorgesteld als straf voor een overtreding op Klaas-Jan Huntelaar in het tweede playoffduel met Ajax. De overtreding was scheidsrechter Ruud Bossen ontgaan.
Dingsdag gaat niet akkoord met het schikkingsvoorstel, zodat de tuchtcommissie een oordeel zal moeten vellen.
Hij was ook onze wereld spits toch?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 18:48 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Inderdaad, hij is een keer topscorer geworden met 30 goals. Dan kun je nagaan wat dat waard is.
Dat is ook nep! En het is zelfs bevestigd dat het nep is!quote:Op dinsdag 22 mei 2007 18:50 schreef Black-Death het volgende:
Echt nog nooit gehoord van die kerel..
Owja, dat ene artikelNet alsof Guily en weet-ik-veel-wie allemaal naar Ajax komen.. Ik zou het toejuichen, maar geloof er geen ene donder van
Een tijdje heeft hij het heel erg goed gedaan als rechtsbuiten. Onder andere tegen Brugge en hij maakte dat seizoen ook in de competitie nog een aantal zeer belangrijke goals. Maar hij kwam uiteindelijk gewoon kwaliteit te kort voor Ajax.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 18:56 schreef Blawh het volgende:
[..]
Als rechtsbuiten was hij al helemaal geweldig.
Dat was toch die mislukte kakkerlak of niet? Volgens mij heeft hij niets gehad.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:04 schreef Pizzakoppo het volgende:
Heeft de moordenaar van Leonardo in de desbetreffende wedstrijd eigenlijk een kaart of straf gehad?
volgens mij nietquote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:04 schreef Pizzakoppo het volgende:
Heeft de moordenaar van Leonardo in de desbetreffende wedstrijd eigenlijk een kaart of straf gehad?
Lijkt me nietquote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:15 schreef BB-boy het volgende:
Was dat niet gewoon een mislukte actie dan?
gewoon een benenbreker die manier van inkomen...quote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:17 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Ik blijf het een smerige overtreding vinden, ondanks dat hij de bal heeft.
Ik heb nog een aantal gifjes hiervan volgens mij, ff uploaden mssn dat we het dan beter zien!quote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:18 schreef kurk_droog het volgende:
Leonardo draaide gewoon verkeerd weg en had die Fries er weinig mee te maken.
Hoop toch wel dat ze Perez behouden. Als basisspeler niet de beste maar wat een klasse als die invalt. Hoop dat die mits het niet te laat in de 2e helft is wil blijven bij ons!
tering ik word er weer naar vanquote:
Als er iemand een erge blessure moet krijgen dat het liefst Leo-exkakkerlak-nardoquote:
Nou dan zul jij wel blij zijn dat hij geen vervanger is geweest van Babel de afgelopen paar wedstrijden!quote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:22 schreef stefmans het volgende:
[..]
Als er iemand een erge blessure moet krijgen dat het liefst Leo-exkakkerlak-nardo
Als er dan toch iemand een blessure moest krijgen, doe dan een speler waar je niets aan hebt. Maar niet Leo. Ik ben er van overtuigt dat hij beslissend had kunnen zijn in het laatste deel van de competitie.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:23 schreef kurk_droog het volgende:
Ja, gun het niemand maar dan maar leonardo. Blijf het zonde vinden dat Mitea en vooral Manucharyan zo weinig speeltijd hebben gehad. Manucharyan is toch een diamantje volgens mij. En babel moeten ze is leren afsluiten of afleggen op een speler die vrij staat!
prcs, je ziet hem ook kijken van "wtf heb ik gedaan"quote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:23 schreef Dr.Daggla het volgende:
Echt niet bewust hoor, hij trapt gewoon de bal met een sliding weg. Absoluut niet bewust.
Toch een speler die het verschil kan maken en de amsterdamse bluf toonde op het veld...topgozer!quote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:29 schreef BB-boy het volgende:
Ik heb hem geen seconde gemist.
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:31 schreef Sethje het volgende:
[..]
Toch een speler die het verschilSchwalbes kan maken en de amsterdamse blufarrogantie toonde op het veld...topyvusgozer!
Die van Robihno vond ik toch wel mooi..quote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:02 schreef Houniet het volgende:
het word weer zomer hoor, de voetbal roddels vliegen je om de oren. de ene nog erger dan de andere![]()
Juist. En iemand die voor iets extra's zorgt in het veld. Een prachtige speler. En iemand die echt graag bij Ajax wil slagen. Dat zie je aan alles. Ik ben fan!quote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:34 schreef Houniet het volgende:
ik snap ook niet dat mensen hem die blessure gunnenhet is toch godverdomme een Ajacied ofniet
Dat dus! Ik kan niet wachten tot Leo weer gaat spelen! Ik hoop dat hij er niet op achteruit is gegaan..quote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:34 schreef Houniet het volgende:
ik snap ook niet dat mensen hem die blessure gunnenhet is toch godverdomme een Ajacied ofniet
Hij speelde niet eens zo slecht als ik had verwacht (hij is echt watervlug), maar het blijft een raar, vervelend ventje. Volgens mij zat hij in zijn eerste wedstrijd al medespelers af te zeiken op het veld. En tegenover de geslaagde acties staan evenveel balverliezen.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:31 schreef Sethje het volgende:
[..]
Toch een speler die het verschil kan maken en de amsterdamse bluf toonde op het veld...topgozer!
Groningen uit fantastisch...en die ene thuiswedstrijd? Weet het niet meer dat er een staande ovatie door de Arena ging toen hij inviel...braziliaanse vlaggen op Zuid..en hij maakte meteen een aantal heerlijke acties
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:36 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Juist. En iemand die voor iets extra's zorgt in het veld. Een prachtige speler. En iemand die echt graag bij Ajax wil slagen. Dat zie je aan alles. Ik ben fan!
De wedstrijd tegen groningen dacht ik, eerst 2-0 Ajax toen 2-2 en toen 3-2 Ajax, van Leonardo zelden zo hard gejuicht!quote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:37 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Hij speelde niet eens zo slecht als ik had verwacht (hij is echt watervlug), maar het blijft een raar, vervelend ventje. Volgens mij zat hij in zijn eerste wedstrijd al medespelers af te zeiken op het veld. En tegenover de geslaagde acties staan evenveel balverliezen.
Ik gun het hem niet, ik vind hem alleen een huillie. En ja liever Leonardo als Babel of Mitea.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:34 schreef Houniet het volgende:
En ik word zeer verdrietig van jouw taalverkrachting.quote:
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:36 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Juist. En iemand die voor iets extra's zorgt in het veld. Een prachtige speler. En iemand die echt graag bij Ajax wil slagen. Dat zie je aan alles. Ik ben fan!
geweldig, ik geniet steeds weer van zijn babyface tijdens zijn interviewsquote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:37 schreef Ordinair het volgende:
Dat dus! Ik kan niet wachten tot Leo weer gaat spelen! Ik hoop dat hij er niet op achteruit is gegaan..
En Co dan? Flikker op man, kutkakkerlak.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:38 schreef Steve_I. het volgende:mooi om te lezen dat een jongen die 12 jaar bij Feyenoord heeft gebald hier zo mooi geaccepteerd wordt
Maar een Feyenoorder die voor harry souflaki juicht
oeh die zitquote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:42 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
En Co dan? Flikker op man, kutkakkerlak.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |