Die gaat dus wegquote:Perez gebrand op duel van zondag; Deze zomer gesprek over toekomst met Ajax'
22-05-07
Kenneth Perez laat de berichten over een mogelijk vertrek bij Ajax voor wat ze zijn. Toch is hij diep van binnen gebrand zijn gelijk te halen. Die kans is er zondag; als Ajax vecht tegen de oud-werkgever van Perez: AZ, om een plaats in de voorronde van de Champions League. Perez lijkt zijn laatste kans te kunnen pakken nu Wesley Sneijder geblesseerd is op zijn favoriete plek; achter de spits.
AjaxF-side.NL
Over zijn verdere toekomst wil Perez nog niet veel kwijt. Komende zomer gaat hij met Ajax praten over zijn toekomst bij de Amsterdamse club, zo verklaarde zijn zaakwaarnemer Karsten Aabrink. ,,Of Wesley Sneijder vertrekt of niet zal weinig aan zijn situatie veranderen. Kenneth respecteert de keuze van Henk ten Cate, maar we zullen wel gaan kijken hoe we zijn carrière het best kunnen afsluiten." De Deen heeft nog een doorlopend contract tot 2009.
Wat een onzin in dat bericht.quote:
Dus ik mag ook weg?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 17:17 schreef Sethje het volgende:
[..]
Dan komen de eerder door Pyth geopperde "ajax-namen" ook zeker in aanmerking
Perez blijft gewoon, gewoon een soort hard to get spelen, maar uiteindelijk staat hij volgend seizoen op de nummer 10.quote:
Klik eens op die Belgische link, de bron volgens dit artikel. Allemaal bullshit dus.quote:
Toch denk ik dat daar met de juiste trainer nog wel iets van te maken is...quote:
Een speler die het Ajax-publiek met een welgemeend Fuck You begroet hoeft van mij niet bij Ajax te komen voetballen. Daarbij vind ik het nog steeds niet veel...quote:Op dinsdag 22 mei 2007 17:25 schreef Suijk het volgende:
[..]
Toch denk ik dat daar met de juiste trainer nog wel iets van te maken is...
Dat zijn heel veel geruchten in heel weinig regels. Vooral die laatste raakt kant noch wal, mijns insziens.quote:
En uit alle mensen zeg JIJ datquote:Op dinsdag 22 mei 2007 17:02 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Maar wel het voetbal forum, dus praat je over voetbal is het goed, ga je onzin uitkramen, uitlokken etc. Dan moet je gewoon even weggaan ok?
Liever Mendes da Silva.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 17:29 schreef Nashje het volgende:
Jenner, de man die zo graag naar Ajax wil, maar tijdens de bekerfinale als een mongool schreeuwde richting de Ajax supporters.
Laat 'm maar lekker bij die nepclub. Doe maar Schaars.
Dit is VBL, en nu ga je weer offtopic, ben ik soms te confronterend ofzo?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 17:29 schreef Steve_I. het volgende:
[..]
En uit alle mensen zeg JIJ datEen van de grootste off-topic rasmongolen van heel FOK!
Had nu bij Ajax gespeeld als hij Ajax niet had afgewezen toen hij 12 was ofzo.quote:
Koenders is goedkoperquote:
Fredjequote:Grim bezig aan z'n laatste week
Ajax bereidt zich in deze laatste werkweek in rust en stilte voor op het beslissende duel met AZ. Fred Grim beleeft zijn laatste week in dienst van de club. Volgend seizoen treedt de oud-doelman in dienst van Sparta.
De man die vanaf zijn vijftiende de clubeer van Ajax verdedigde, staat aan de vooravond van zijn tweede vertrek uit Amsterdam. Op 21-jarige leeftijd verruilde Grim de Ajax-selectie voor een plek in de selectie van Cambuur Leeuwarden. Na een succesvolle terugkeer in de jaren negentig besloot hij zijn lange keeperscarrière uiteindelijk onder de Ajax-lat. Komend seizoen maakt Grim zijn debuut als assistent-trainer in Rotterdam. Het moet vooral de ervaren Ajacied zelf een vreemd gevoel geven. Het besef dat hij opnieuw bezig is aan zijn laatste dagen als Ajacied…
Niet alles uit de jeugd komt in het 1equote:Op dinsdag 22 mei 2007 17:33 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Had nu bij Ajax gespeeld als hij Ajax niet had afgewezen toen hij 12 was ofzo.
Ach, Ajax zit nog altijd in zijn hart bewees hij op 6 mei.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 17:33 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Qua speler vind denk ik dat hij de kwaliteiten heeft, maar of hij mentaal sterk genoeg is betwijfel ik.quote:
Zijn ouders weerhielden hem van een carriere/opleiding bij een profclub. Hij heeft niets of niemand afgewezen.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 17:33 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Hadden we eerder moeten bedenken.quote:
Dat is met Mendes da Silva ook zoquote:Op dinsdag 22 mei 2007 17:37 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Hadden we eerder moeten bedenken.![]()
[afbeelding]
Dat was mijn eerste gedachte toen ik net las dat Donk Ajax zou hebben afgewezen!quote:Op dinsdag 22 mei 2007 17:37 schreef Speed1971 het volgende:
[..]
Zijn ouders weerhielden hem van een carriere/opleiding bij een profclub. Hij heeft niets of niemand afgewezen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |