Dat is de Snor inderdaad ja!quote:
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 13:21 schreef Messenga het volgende:
[..]
En dan net zon kutclub zijn als AZ? nee dankje.
Zijn anti-Ajax gevoelens nemen zo af en toe alleen de overhand, en dat is voor iemand die zich journalist noemt nog al vervelend...quote:Op dinsdag 22 mei 2007 13:43 schreef Steve_I. het volgende:
[..]
boehoe hoe hoede grote boze snor zegt iets niet-liefs over ajaks
![]()
![]()
huil
![]()
Hoe kunnen we Calimero zijn als we de grootste zijn?Jij bent hier de Calimero om in het Ajax topic te reageren en onrust te stokenquote:Op dinsdag 22 mei 2007 13:43 schreef Steve_I. het volgende:
[..]
![]()
![]()
huil
![]()
Dude...quote:Op dinsdag 22 mei 2007 13:49 schreef BonJovi het volgende:
[..]
Hoe kunnen we Calimero zijn als we de grootste zijn?Jij bent hier de Calimero om in het Ajax topic te reageren en onrust te stoken![]()
They always hate the bestquote:Op dinsdag 22 mei 2007 13:43 schreef Steve_I. het volgende:
[..]
![]()
![]()
huil
![]()
Volgens mij heeft ie het zelf niet eens doorquote:
lefgozerquote:Op dinsdag 22 mei 2007 14:04 schreef paultjuhhh het volgende:
Wie gaat er met mij naar vak 401 of 430
Lijkt me wel leuk deze krakerrrrrrr te bezoeken
Doe je dan ook je FC Utrecht shirt aan?quote:
Nee maar ja eigenlijk wel stom weer dat ik als voetballiefhebbert niet het ajaxstadion in zou kunnenquote:Op dinsdag 22 mei 2007 14:19 schreef Boixos_Nois het volgende:
[..]
Doe je dan ook je FC Utrecht shirt aan?
Dan zien we mooi op tv een wedstrijd die Ajax op zeker wint.![]()
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 14:21 schreef PizzaSalami het volgende:
Kijk wel lekker in de stad ergens.
Ik maak er grappen over, maar je hebt heel erg gelijk......helaasquote:Op dinsdag 22 mei 2007 14:22 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Nee maar ja eigenlijk wel stom weer dat ik als voetballiefhebbert niet het ajaxstadion in zou kunnen
Ga je gezellig samen met de nieuwe vriend van je ex joh!quote:Op dinsdag 22 mei 2007 14:04 schreef paultjuhhh het volgende:
Wie gaat er met mij naar vak 401 of 430
Lijkt me wel leuk deze krakerrrrrrr te bezoeken
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 14:24 schreef S-Two het volgende:
[..]
Ga je gezellig samen met de nieuwe vriend van je ex joh!
Pff, met deze wedstrijd kan hij daar gewoon op z'n dooie gemakje zitten hoor.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 14:24 schreef Boixos_Nois het volgende:
[..]
Ik maak er grappen over, maar je hebt heel erg gelijk......helaas![]()
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 13:21 schreef PizzaSalami het volgende:
Heineken bier in de Arena.
Het is toch allang bekend dat de Ajax-nep-supporters nu toeschouwer zijn bij AZ?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 14:31 schreef valek het volgende:
Ik verwacht dat AZ door gaat en dat Ajax WEER Uefacup gaat spelen.
Dat onderschrift ookquote:Op dinsdag 22 mei 2007 14:31 schreef valek het volgende:
Ik verwacht dat AZ door gaat en dat Ajax WEER Uefacup gaat spelen.
0 - 3 Doelpunt 49 Kenneth Perezquote:Op dinsdag 22 mei 2007 13:25 schreef Steve_I. het volgende:
[..]
10 miljoen ging over totaal bedrag wat een nieuwe trainer eventueel ter beschikking zou krijgen voor al zijn versterkingen, niet alsof we het over de balk gaan gooien aan 1 32-jarige met een arrogante janksmoel.
Doet me denken aan al die slimme spandoeken van az afgelopen zondagquote:
IK????????????????????quote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:44 schreef SiemeN het volgende:
valek was toch ook ooit een 'ajacied'?
Dan vergis ik me.quote:
Waarom verander je je onderschrift?quote:
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:44 schreef SiemeN het volgende:
valek was toch ook ooit een 'ajacied'?
Neequote:Op zondag 13 februari 2005 14:24 schreef valek het volgende:
strontkutkluckfuckajax
Waar heb je het over. Dat staat er toch nog steeds?quote:
Omdat-ie weet dat ik gelijk heb:quote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:49 schreef denthemen het volgende:
[..]
Waarom verander je je onderschrift?
---quote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:00 schreef rompompom het volgende:
[..]
Het is toch allang bekend dat de Ajax-nep-supporters nu toeschouwer zijn bij AZ?
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:51 schreef valek het volgende:
[..]
Waar heb je het over. Dat staat er toch nog steeds?
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:51 schreef valek het volgende:
[..]
Lafbekquote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:51 schreef valek het volgende:
[..]
Het niveau wordt inderdaad met de week treuriger.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:49 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik vroeg me ook alweer af waarom ik de laatste maanden de topics oversloeg, de laatste 70 posts oid helpen me eraan herinneren.
dit voegt wel veel toe?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:49 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik vroeg me ook alweer af waarom ik de laatste maanden de topics oversloeg, de laatste 70 posts oid helpen me eraan herinneren.
PSV-ers mogen nu ook trollen. Omdat we wederom terecht kampioen zijn geworden.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:54 schreef HeatWave het volgende:
Ach ja. Er is nog maar 1 wedstrijd om over te praten, er is nog niets concreet qua transfers..
Dus dan maar ouderwets trollen blijkbaar.
Maar waarom kom je dan nu pas?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:57 schreef valek het volgende:
[..]
PSV-ers mogen nu ook trollen. Omdat we wederom terecht kampioen zijn geworden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |