Een schatting van 13.000 mensen hadden ze het overquote:
Ach lekker weer helpt altijd en de play-offs gingen lekker, dat trekt wel volkquote:Op maandag 21 mei 2007 20:29 schreef Peterselieman het volgende:
Niet normaal meer zeg
Je hebt weer geen tijd voor me hè.quote:Op maandag 21 mei 2007 22:02 schreef Alexxxxx het volgende:
ja godver ik heb et te druk op Google Talk zodat ik hier niet lees!
Ben je er even bij geweest?quote:Op maandag 21 mei 2007 22:04 schreef manou het volgende:
was een mooi feestje op de grote markt vanaaf!!
Lieverd, ik heb het te druk met jou op google talkquote:Op maandag 21 mei 2007 22:04 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Je hebt weer geen tijd voor me hè..
Leuke introductie hequote:Op maandag 21 mei 2007 22:13 schreef MaxMark het volgende:
Ik zag de cabrio-bus nog bij het stadion staan toen ik er aan kwam. Heb tijdens de hele huldiging in het stadion gezeten, helaas
Sorry hoor, dat ik al je tijd opslok.quote:Op maandag 21 mei 2007 22:19 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Lieverd, ik heb het te druk met jou op google talk
Scotty doesn't knowquote:Op maandag 21 mei 2007 22:21 schreef ChipsZak. het volgende:
Scotty doesnt know, that Fiona and me do it in my van every sunday lalalalalala.
She tells him she's in church, but she doesn't go, still she's on her knees every Sunday!quote:Op maandag 21 mei 2007 22:25 schreef Whizzkith het volgende:
[..]
Scotty doesn't know
I did her on his birthday
Scotty doesn't know
Scotty doesn't know
Scotty doesn't know
Don't tell scotty
Scotty doesn't know
![]()
I can't believe he's so trusting, while I'm right behind you thrustingquote:Op maandag 21 mei 2007 22:51 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
She tells him she's in church, but she doesn't go, still she's on her knees every Sunday!
Is ook live vanuit Selwerd.quote:
Graag.quote:
Jij woont ook al bij mij in de wijkquote:Op maandag 21 mei 2007 23:05 schreef Aryon het volgende:
[..]
Is ook live vanuit Selwerd.
Ik lig 5 min. op de bank, meteen in slaap gevallen dus de hele huldiging weer gemist, wat opzich niet erg was, want was waarschijnlijk toch niet gegaan.
En het was weer lekker weer broeierig vandaag en ik maar denken dat ik het zou regenen.
en sex![]()
Als ik er niet bij betrokken ben, wil ik er ook niet bij zijnquote:Op maandag 21 mei 2007 23:06 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Graag..
Maar maok, waarom zo kortaf? Seks is toch fijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |