jupsquote:Op zondag 20 mei 2007 22:56 schreef Paltos het volgende:
Wtf heeft verleiden met "rechtvaardigheidsgevoel" te maken?
Je bent gewoon een watje.
Ik bedoel euh. Dat rechtvaardigheids gevoel. heeft niks met dat etische deel te maken.of het ook echt goed is of echt slecht: het is gewoon scheit irritant soms.quote:Op zondag 20 mei 2007 22:54 schreef Blue_ei het volgende:
niet doen blijf je zelf
quote:Op zondag 20 mei 2007 22:53 schreef kless het volgende:
leven makkelijjer wordt. En ik en die gene die ik verleid er bijden een goed gevoel aan overhouden.
Wat bazel je nu allemaal? Leer Nederlands, man.quote:Op zondag 20 mei 2007 23:02 schreef kless het volgende:
Ik bedoel euh. Dat rechtvaardigheids gevoel. heeft niks met dat etische deel te maken.of het ook echt goed is of echt slecht: het is gewoon scheit irritant soms.
Soms, en tegenwoordig steeds vaker denk ik dat dat makkelijker niet alleen voor mezelf maar voor iedereen prettiger maken.
Misschien als jij alles al weet en kan. deel dat dan?quote:Op zondag 20 mei 2007 23:09 schreef Paltos het volgende:
[..]
Wat bazel je nu allemaal? Leer Nederlands, man.
Dat is ook niet van belang.quote:
Ik denk wel dat ik men leven wil delen met iemand die er ook lol in heeft en houdt.quote:
ik dacht dat het eerder zo was dat de trage dommerikken als laatste finisheden, waarbij het hooguit neerkomt op wat minzaam respect van de slimmere en snellere jongens om die niet te hard in hun gezicht uit te lachen, en hen te laten geloven dat ze zo 'aardig' zijn...quote:
Waarom wil je haar complimentjes geven? Je zegt het zelf! Ze is onaantrekkelijk.quote:Op zondag 20 mei 2007 23:25 schreef kless het volgende:
Bijvoorbeeld: Een vriend van mij is even hier in nederland met zn vriendin waar die mee gaat trouwen enzo. Allemaal dikke prima gezellig enzo. Ik vind dr gewoonweg ONAANTREKKELIJK. Maar ook zij heeft nieuwe kleren nodig. En even shoppen in groningen is best leuk. Hoe zorg ik dat ik dr kan complementeren met het lapjestof/outfit wat haar wel het beste staat? Zo erg is dat "schuldgevoel" er bij. Als men begrijpt wat ik bedoel?
Ja, precies. "Aardig" is gewoon een eufemisme voor onzekere jongens die niets durven.quote:Op zondag 20 mei 2007 23:28 schreef KroJo het volgende:
[..]
ik dacht dat het eerder zo was dat de trage dommerikken als laatste finisheden, waarbij het hooguit neerkomt op wat minzaam respect van de slimmere en snellere jongens om die niet te hard in hun gezicht uit te lachen, en hen te laten geloven dat ze zo 'aardig' zijn...
dat is echter een 'aardig' zoals je een oerlelijke baby ook 'wat een lief babietje' noemt.
Ik denk dat jij je omgeving en zn invloeden onderschat.quote:Op zondag 20 mei 2007 23:32 schreef Paltos het volgende:
[..]
Ja, precies. "Aardig" is gewoon een eufemisme voor onzekere jongens die niets durven.
Je kan ook gewoon aardig en zelfverzekerd zijn.
Ja, Omdat ook zij niet naakt overstraat mag. En dus wat aan moet hebben. En dan heb ik liever dat ze wat aan heeft Waarvan ik ook vind dat dat haar het beste stond/minst slecht.quote:Op zondag 20 mei 2007 23:31 schreef Paltos het volgende:
[..]
Waarom wil je haar complimentjes geven? Je zegt het zelf! Ze is onaantrekkelijk.
Ik bedoel ik zou mezelf wat wijs moeten kunnen maken om daar in te kunnen geloven (anders werkt het toch niet) dat is het hele deel wat nodig is voor "zingeving"quote:Op zondag 20 mei 2007 22:54 schreef Blue_ei het volgende:
niet doen blijf je zelf
Wat verleiden betreft? ZEKER. helemaal mezelf verleiden dat moet ik vooral nog leren. en daar heb ik een heel leven voor.quote:Op maandag 21 mei 2007 00:06 schreef Dsquared2 het volgende:
Pff. Ik denk dat jij nog veel moet leren. Bepaalde dingen kun je niet veranderen. Kijk eens een keer goed in de spiegel en observeer jezelf en schrijf op wat je ziet. Ga op n terras zitten en kijk hoe andere mensen communiceren, etc. Hier leer je het meest van. Boeken, theorien, enz heb je helemaal niets aan.
Bepaalde dingen kan je nou eenmaal niet veranderen en ook niet aanleren. Iedereen heeft z'n eigen tekortkomingen...
"Met zo'n instelling blijft je zwakzinnig!"quote:Op maandag 21 mei 2007 00:06 schreef Dsquared2 het volgende:
Boeken, theorien, enz heb je helemaal niets aan.
Bepaalde dingen kan je nou eenmaal niet veranderen en ook niet aanleren. Iedereen heeft z'n eigen tekortkomingen...
Van zwakzinnig naar briljant wil ook niet.quote:Op maandag 21 mei 2007 02:08 schreef Friek_ het volgende:
[..]
"Met zo'n instelling blijft je zwakzinnig!"![]()
Zeggen dat je niets kan leren en dat je eenmaal zo bent is de grootste kul ooit. Ik geloof inderdaad ook dat we niet een compleet onbeschreven blad zijn (we worden immers deels gevormd door de natuur en nurture), maar we moeten onder ogen zien dat we over bepaalde zaken ook anders kunnen denken en dat we ook anders kunnen handelen in bepaalde situaties.
Wat betreft verleiden is het eigenlijk een spelletje dat mensen spelen. Je moet een bepaalde houding aannemen (zelfverzekerd, dominant, spraakzaam) voordat vrouwen uberhaupt interesse in je kunnen hebben, daar moet je eerst aan werken. Ik geloof ook dat 80% van dat gedoe een state of mind is die je moet kunnen aannemen om jezelf goed te kunnen profileren tov. de vrouw.
De reden waarom de ene 6000 voor een auto betaald en een andere 7000.quote:Op maandag 21 mei 2007 06:49 schreef miss_sly het volgende:
Ik snap niet helemaal wat je met verleiden bedoelt, eigenlijk...
Ik krijg door dergelijke uitspraken de indruk, dat jij erg bezig bent met hoe iemand anders is, doet en in elkaar zit. Uiterst vermoeiend, lijkt me.quote:Op maandag 21 mei 2007 07:12 schreef kless het volgende:
[..]
De reden waarom de ene 6000 voor een auto betaald en een andere 7000.
Waardoor de ene voor het zelfde werk meer per uur krijgt dan de ander.
Waardoor de ene iets kan flikken maar wel (sneller) vergeven wordt dan de ander.
Waardoor iemand makkelijker voorelkaar krijgt wat ie wil, en IEDEREEN of zoveel mogenlijk mensen tevreden achter laat (e.g. niet omdat je de macht hebt maar doordat je ze verleid hebt)
quote:Op maandag 21 mei 2007 11:37 schreef Doodkapje het volgende:
Verleiden...? volgens mij gaat het eerder om assertiviteit...
Wie hebben de andere helft dan?quote:Op maandag 21 mei 2007 14:33 schreef Ulreazj het volgende:
Brutalen hebben de halve wereld.
De rest lijkt me...quote:Op maandag 21 mei 2007 14:51 schreef kless het volgende:
Wie hebben de andere helft dan?
Volgends mij weet je best wat ik bedoel en dat ik al weet dat dat boek een verleiding is om te weerstaan van wel 20¤quote:Op maandag 21 mei 2007 14:35 schreef Biancavia het volgende:
Misschien is dit wat voor je: Boek "De Geheimen van het Verleiden Onthuld"
He he ... eindelijk iemand die het snapt!quote:Op dinsdag 22 mei 2007 17:30 schreef jorgentol het volgende:
Ahum
www.themysterymethod.com
www.doubleyourdating.com
www.realsocialdynamics.com
www.puatraining.com
www.seduction-chronicles.net
Werk eerst dit maar even door. Meld je daarna maar weer.
Want? Verleiden moet je leren uit boekjes en van internetsites?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 17:30 schreef jorgentol het volgende:
Ahum
www.themysterymethod.com
www.doubleyourdating.com
www.realsocialdynamics.com
www.puatraining.com
www.seduction-chronicles.net
Werk eerst dit maar even door. Meld je daarna maar weer.
Zie dit topic....quote:Op dinsdag 22 mei 2007 23:09 schreef Burdie het volgende:
[..]
Want? Verleiden moet je leren uit boekjes en van internetsites?
Nee hoor, kun je gewoon leren. Niks moeilijks aan. maar ja, moet je wel zelfvertrouwen hebben inderdaad, maar daarna is het gewoon het hanteren van wat spelregels en zoveel meer zit er dan niet meer achter.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 23:09 schreef Burdie het volgende:
[..]
Volgens mij is verleiden/versieren meer een state-of-mind dan iets wat je van een ander kunt leren. Je moet zelfvertrouwen hebben en niet bang zijn jezelf te laten zien. Mensen speels en terloops aanraken, positief zijn... sja, sorry, het is echt niet zo moeilijk.
Ja, en die state of mind hebben afc's niet.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 23:09 schreef Burdie het volgende:
[..]
Volgens mij is verleiden/versieren meer een state-of-mind dan iets wat je van een ander kunt leren. Je moet zelfvertrouwen hebben en niet bang zijn jezelf te laten zien. Mensen speels en terloops aanraken, positief zijn... sja, sorry, het is echt niet zo moeilijk.
Jij zei het, ik dacht het.quote:Op woensdag 23 mei 2007 21:53 schreef Schonedal het volgende:
Begin eens met een goede taalcursus, dan kun je beter uit je woorden komen.
Waarom? Daar zou ik mezelf toch onnodig mee benadelen?quote:Op donderdag 24 mei 2007 16:30 schreef jorgentol het volgende:
Houd ons in ieder geval op de hoogte van je vorderingen.
Roger!quote:Op woensdag 23 mei 2007 21:50 schreef jorgentol het volgende:
[..]
Ja, en die state of mind hebben afc's niet.
Geloof me, die sites zijn goed. (tested and aproved)
Ja, inner game is belangrijk. maar voor noobies is outer game toch zeker ook wel een punt van aandacht.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 12:26 schreef Solitarias het volgende:
[..]
Roger!Het komt allemaal neer op het het beheersen+uitbreiden van je inner game. Literatuurstudie helpt bij deze bewustwording
Uiteraard! Maar je voorkomen is veel minder belangrijk dan jezelf denkt - zolang je goed verzorgd (= in vorm, voldoende leuk gekleed, schoon etc) bent is het voldoende.... je hoeft echt geen 'knappe jongen' te zijnquote:Op zaterdag 26 mei 2007 09:49 schreef jorgentol het volgende:
[..]
Ja, inner game is belangrijk. maar voor noobies is outer game toch zeker ook wel een punt van aandacht.
Openingszinnen zijn niet zo belangrijk. Ik gebruik altijd een met een verhaaltje waarna ze hun mening mogen geven erover. duurt lekker lang.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:23 schreef Landgeld het volgende:
wat zijn nou goede openingszinnen? NORMALEIk heb deze vaak gebruikt:
'weet jij hoelaat deze tent sluit'
'heb je 't een beetje naar je zin'
vooral die 1e is opzich een goede om in contact te komen. Geen rare vraag en als ze zegt: '5.00' kan je weer zeggen: 'soow dat is vroeg' of 'soow, dat is laat'... of 'ga je daarna nog wat doen'... of 'vind jij de muziek hier wél leuk'En dan kijk je ff naar d'r reactie (en haar interesse) of je daarna nog doorgaag met vragen
Ik gebruik deze: Ik heb een vriend en die heeft nu al 3 maanden een nieuwe vriendin maar zij vindt het niet prettig dat hij nog foto's van haar bewaard. wat vind jij daarvan.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:38 schreef Billige het volgende:
Hmm ja ik zit nu ook met dit probleempje.. Bij het uitgaan zaterdag was er een hele leuke meid, maar ik weet dus niet hoe ik met een wildvreemde een gesprek moet beginnen..![]()
2 trieste methodes wat mij betreftquote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:48 schreef jorgentol het volgende:
[..]
Ik gebruik deze: Ik heb een vriend en die heeft nu al 3 maanden een nieuwe vriendin maar zij vindt het niet prettig dat hij nog foto's van haar bewaard. wat vind jij daarvan.![]()
Of 2 verschillende luchtjes op je polsen spuiten en dan de hele tent afgaan om te vragen welke lekkerder ruikt. pen meenemen om te turven op je polsen.![]()
Klassiekers!quote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:48 schreef jorgentol het volgende:
[..]
Ik gebruik deze: Ik heb een vriend en die heeft nu al 3 maanden een nieuwe vriendin maar zij vindt het niet prettig dat hij nog foto's van haar bewaard. wat vind jij daarvan.![]()
Of 2 verschillende luchtjes op je polsen spuiten en dan de hele tent afgaan om te vragen welke lekkerder ruikt. pen meenemen om te turven op je polsen.![]()
Of deze:quote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:23 schreef Landgeld het volgende:
wat zijn nou goede openingszinnen? NORMALEIk heb deze vaak gebruikt:
'weet jij hoelaat deze tent sluit'
'heb je 't een beetje naar je zin'
vooral die 1e is opzich een goede om in contact te komen. Geen rare vraag en als ze zegt: '5.00' kan je weer zeggen: 'soow dat is vroeg' of 'soow, dat is laat'... of 'ga je daarna nog wat doen'... of 'vind jij de muziek hier wél leuk'En dan kijk je ff naar d'r reactie (en haar interesse) of je daarna nog doorgaag met vragen
quote:Op woensdag 30 mei 2007 09:28 schreef B-FliP het volgende:
[..]
Of deze:
'Hey doll, is this guy boring you? Come talk with me, I'm from a different planet...'![]()
![]()
Lees en huiver : Klassieke AFC foutenquote:Op zondag 27 mei 2007 12:07 schreef jorgentol het volgende:
Ja, gewoon lekker in je eigen vel zitten. congruentie. lichaamstaal. negs geven. C&F. dat soort dingen. Maar nu hebben we het volgens mij over dingen waar AFC's niets van weten. laten we ze wat meer tijd geven om het materiaal door te nemen.
Even een snelle handleiding voor noobs.
vooral de 6 tekenen van een alpha male zijn belangrijk.
uit "The Game - Neil Strauss (Style)"
1.lacht als hij een kamer binnenkomt.
2.well-groomed (goed verzorgt).
3.humor.
4.connecting with people (kon geen goede vertaling hiervoor bedenken)
5.hij is het sociale centrum
6.En het magische woord:"Confidence"(zelfvertrouwen)
Dit zijn de meest belangijke dingen aan je outer game. Voor de rest vloeit alles voort uit je inner game.
Voor inner game moet je Deep Inner Game van DDA kopen (of downloaden natuurlijk).
Ik heb jullie de weg gewezen. nu is het aan jullie hem te volgen(prachtige quote).
Als ze deze zinnen niet snapt valt ze in mijn ogen meteen al af als fuckable.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 22:06 schreef Landgeld het volgende:
[..]
2 trieste methodes wat mij betreftMisschien kom jij in tenten waar ze dat leuk vinden, maar ik denk dat ik zo: '
![]()
![]()
' wordt aangekeken. en waarschijnlijk zeggen ze ook nog: 'ga weg dronken gek'.. Zeker bij die 1e... Al is die wel orgineel, veel te lastig.. Meiden komen om uit te gaan/dansen, het is geen bibliotheek!
Nee, de community moet natuurlijk niet te openbaar worden... de rAFCs en PUA/PUGs weten waar ze moeten zijn om hun kennis te delen.... laten we dit forum maar gewoon voor de AFCs houden....quote:Op donderdag 31 mei 2007 16:49 schreef jorgentol het volgende:
En lol, dit topic trekt wel pua's aan.![]()
Als we er genoeg vinden subforumpje?![]()
De stroom AFC's is echt eindeloos hè?quote:Op donderdag 31 mei 2007 17:07 schreef Solitarias het volgende:
[..]
Nee, de community moet natuurlijk niet te openbaar worden... de rAFCs en PUA/PUGs weten waar ze moeten zijn om hun kennis te delen.... laten we dit forum maar gewoon voor de AFCs houden....![]()
Ik denk dat hij wordt geLJBFed op het moment dat ze hem wegstuurd van ziekenbezoek.quote:Op woensdag 30 mei 2007 18:02 schreef Solitarias het volgende:
[..]
Lees en huiver : Klassieke AFC fouten
Te hard van stapel lopen in relatie
Wanneer wordt ie geLJBFed?
lol, zo hadden wij op de middelbare school dat we een briefje gavenquote:Op donderdag 31 mei 2007 17:49 schreef Forkbender het volgende:
Overhandig haar een briefje met het volgende:
Ik wil graag met je naar bed.
Als jij dat ook wilt, hoef je alleen maar te lachen.
Roger! Ik blijf me erover verbazen....quote:Op donderdag 31 mei 2007 17:11 schreef jorgentol het volgende:
[..]
De stroom AFC's is echt eindeloos hè?
naja, we hebben ze de links gegeven, ze doen hun best maar.
lees zoek, of kijk naar alle leuke/aardige kerels die het continu verknallen en je ziet zequote:
Welkom AFC.quote:Op donderdag 31 mei 2007 20:06 schreef kless het volgende:
Misschien moet ik toch maar doen waar ik goed in ben en geloven dat dat nog zin heeft ook.
In de eerste hoofdstukken gaat het al mis... en de hoofdstukken er na ja dat zie ik om me heen gebeuren...
Ik heb helaas moreel beself, rechtvaardigheids gevoel en meer van dat soort ongein. Allemaal dingen die nou niet bepaald helpen. Tot zover erken ik mn tekortkomingen.
Misschien is de druk nog niet hoog genoeg om bovenstaande "probleem" te laten varen.
Misschien ben ik een wezen wat versiert/verleid moet worden ( geef me iets om te geloven... )
mmm dat wordt nog wat... maar met stappen is het zo wie zo niet mijn ding dat spelletje, ik vind andere tot dusver veel leuker, maar misschien komt dat ook omdat ik dit spelletje nog nooit? gewonnen heb. Komop wie laat me winnen??? (zonder dat ik het door heb)
Zeg maar ik snap het wel, kan het misschien ook wel, maar voel me er (nog) niet helemaal prettig bij.
Dat maakt mn onderhandelen ook zo slecht, als ik een TEgoede deal voor mn neus krijg kan ik die niet nemen zonder schuldgevoel achteraf. Omdat bijden de waarde van iets verkeerd inschatten misschien? soms bied een vrouw zich aan maar heb ik er geen idee van wat ik gedaan heb of wat er gebeurt is dat ik dat voor mn neus krijg.
Nee de hints van vrouwen ben ik ook blind voor (zal wel te naief zijn ofzo).
Average Frustated Chump.quote:
-kloptquote:Op donderdag 31 mei 2007 21:02 schreef jorgentol het volgende:
[..]
Welkom AFC.
Je bent bang om erop af te gaan. geloof me dit gaat nooit helemaal weg. gewoon doen, je zult zien dat het echt een leuk spel is.
Ik pik ook iets op over je onwaardig voelen voor leuke vrouwen.
En je snapt de hints niet.
Heb je ook nog speciale problemen, want dit zijn zo'n beetje de standaard dingen waar iedere AFC mee begint.![]()
daarom dit topicquote:Op donderdag 31 mei 2007 21:03 schreef jorgentol het volgende:
[..]
Average Frustated Chump.
"Nice guys"
"broertjes"
"goede vriend maar niet meer"
dat soort dingen. Over het algemeen mensen die niet weten hoe ze een vrouw moeten versieren.
Of het weten maar nog morele en ander gewetensbezwaren hebben.quote:
Ongelooflijk dat er nog mensen bestaan die dit geloven.....quote:Op zaterdag 26 mei 2007 12:46 schreef Solitarias het volgende:
[..]
Uiteraard! Maar je voorkomen is veel minder belangrijk dan jezelf denkt - zolang je goed verzorgd (= in vorm, voldoende leuk gekleed, schoon etc) bent is het voldoende.... je hoeft echt geen 'knappe jongen' te zijn
Ongelooflijk dat hij aan onze methodes durft te twijfelenquote:Op donderdag 31 mei 2007 22:05 schreef ThaGuitarmaistro het volgende:
[..]
Ongelooflijk dat er nog mensen bestaan die dit geloven.....![]()
Hij wil concurenten uit sluiten... hijs is ook niet gek.quote:Op donderdag 31 mei 2007 22:23 schreef jorgentol het volgende:
[..]
Ongelooflijk dat hij aan onze methodes durft te twijfelen![]()
Egoïstisch, ik deel het met iedereen.quote:Op donderdag 31 mei 2007 22:41 schreef kless het volgende:
[..]
Hij wil concurenten uit sluiten... hijs is ook niet gek.
Ik zie het gebeuren. Nu ook de moeite genomen om dat in een boek uitgelegt te zien (ik ken zeker een dandy en een charmeur en de dandy is er nog es afschuwenlijk goed in ook) En de trukjes houd ie mooi voor zichzelf.
Die morele en gewetensbezwaren zijn vaak een cover-up voor de angst om een blauwtje te lopen. Je moet aan jezelf verkopen dat je het niet durft en schrijft dat toe aan een hoger principe. (Dit hoeft het niet te zijn in jouw geval, maar 9 van de 10 keer is het zo).quote:Op donderdag 31 mei 2007 21:29 schreef kless het volgende:
Of het weten maar nog morele en ander gewetensbezwaren hebben.
En verleiden is niet enkel en alleen om een (tijdelijke) wederhelft te veroveren. Ook voor verkopen, onderhandelen, contacten leggen en meer dingen die sommige mensen gewoon niet liggen (maar wel zullen moeten?)
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 11:06 schreef Angi het volgende:
Ik snap er geen reet vanp.
Maar het is spelen, niet valsspelen. Het zou alleen vals zijn als je iemand zou verleiden terwijl je het eigenlijk niet wilt, toch?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 10:43 schreef kless het volgende:
Op de kleuterschool kon ik al niet tegen vals spelende mensen. Kan je na gaan hoe ik tegen verleiden aan kijk...
Ik ook niet meer...quote:Op vrijdag 1 juni 2007 11:06 schreef Angi het volgende:
Ik snap er geen reet van.
Is dat zo? Dat laaste? Kijk met dat rechtvaardigheids gevoel is dat dus zo irritant. (Niks met goed of slecht van doen, enkel hoe ik er naar kijk, maar ik kom er zooo slecht vanaf)quote:Op vrijdag 1 juni 2007 11:47 schreef Forkbender het volgende:
[..]
Maar het is spelen, niet valsspelen. Het zou alleen vals zijn als je iemand zou verleiden terwijl je het eigenlijk niet wilt, toch?
Waarom zou het niet rechtvaardig zijn om een chick te hebben?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 17:36 schreef kless het volgende:
[..]
Is dat zo? Dat laaste? Kijk met dat rechtvaardigheids gevoel is dat dus zo irritant. (Niks met goed of slecht van doen, enkel hoe ik er naar kijk, maar ik kom er zooo slecht vanaf)
Of jezelf het beste te gunnen? Dus een mooie/lieve/leuke chick te hebben?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 17:53 schreef jorgentol het volgende:
[..]
Waarom zou het niet rechtvaardig zijn om een chick te hebben?
Vindt zeichzelf waarschijnlijk onwaardig.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 19:20 schreef Solitarias het volgende:
[..]
Of jezelf het beste te gunnen? Dus een mooie/lieve/leuke chick te hebben?
LOL, het heeft bij mij 7 maanden geduurd voordat ik het echt doorhad gast.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 20:36 schreef Fastmatti het volgende:
Kan ik trouwens een snelcursus krijgen. Wil vanavond wat regelen![]()
Is altijd wel iets.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 20:44 schreef kless het volgende:
Eigenlijk allemaal informatie die ik 10 jaar eerder had moeten hebben...
ff bedenken waar ik goed in ben/wat mn kwaliteiten zijn...
Ik ben dus een laffe schijtertquote:Op zaterdag 2 juni 2007 20:39 schreef jorgentol het volgende:
[..]
LOL, het heeft bij mij 7 maanden geduurd voordat ik het echt doorhad gast.
Maargoe, een snelcursus.
Ik PM je even een link met de download.
Dat IK vrouwen moet aanspreken, want andersom gebeurt het nietquote:Op zondag 3 juni 2007 14:09 schreef jorgentol het volgende:
[..]
Falen bestaat niet als je van je fouten leert.
Dus wat heb je geleerd?
Heel goed.quote:Op zondag 3 juni 2007 14:13 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Dat IK vrouwen moet aanspreken, want andersom gebeurt het niet![]()
Staat er trouwens ook in dat boek hoe je signalen moet opvangen. Want ik schijn die niet zo goed op te vangenquote:
Als het goed is wel, w8 even ik zoek een apart linkje erover op.quote:Op zondag 3 juni 2007 14:16 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Staat er trouwens ook in dat boek hoe je signalen moet opvangen. Want ik schijn die niet zo goed op te vangen![]()
Als het vals zou zijn om iemand te verleiden, waarom zouden mensen zich dan laten verleiden? Verleiden heeft niets te maken met gebruik maken van de zwakten van de anderen, maar juist met hun kracht. Het is absoluut niet zo dat de ander niet verleid wil worden en het je dan toch lukt. Die ander wil juist wel verleid worden en als jij haar wilt verleiden dan winnen jullie allebei. Daar is niets vals aan, en niets onrechtvaardigs. Rechtvaardigheid heeft te maken met of je krijgt wat je verdient, en zolang je blijft geloven dat het onrechtvaardig is om iemand te verleiden, dan zul je krijgen wat je verdient, namelijk helemaal niets.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 17:36 schreef kless het volgende:
[..]
Is dat zo? Dat laaste? Kijk met dat rechtvaardigheids gevoel is dat dus zo irritant. (Niks met goed of slecht van doen, enkel hoe ik er naar kijk, maar ik kom er zooo slecht vanaf)
Ik vind die lijst erg cliche. De meeste van de IOI's zijn dingen die elke man in feite al weet.quote:Op zondag 3 juni 2007 14:21 schreef jorgentol het volgende:
Ja, hier IOI's
http://www.seduction-chro(...)-if-she-fancies-you/
Ja, die ken ik.quote:Op maandag 4 juni 2007 13:29 schreef katerwater het volgende:
[..]
Ik vind die lijst erg cliche. De meeste van de IOI's zijn dingen die elke man in feite al weet.
@TS: je kan ze ook uitlokken, hoor![]()
Als je bijvoorbeeld naar een andere (lees: meer private) plaats wil brengen. Hou dan haar hand vast en knijp erin tijdens het manoevreren in een drukke bar. Als ze terugknijpt, heb je een IOI![]()
![]()
Ohw wat ben ik blond... om tequote:
Jah euh nou laat ook maar...quote:
Tsja, ik ben vroeg begonnenquote:Op maandag 4 juni 2007 17:33 schreef kless het volgende:
Het zijn zeg maar al die dingen die ik 10 tot 4 jaar geleden had moeten weten.
Trouwens, wel elke keer dat ik er niet mee bezig was met verleiden besef ik me nu..
Ofnee daar was ik zo wie zo niet mee bezig.
Eigenlijk enkel met smoor verliefd zijn of wijvekijke.
Groot drama? Nee man, het wordt alleen wel een beetje tijd ofzo. Dat ik snap hoe het moet, wat er gebeurt, en waarom en waarom soms ook niet.quote:Op maandag 4 juni 2007 18:43 schreef Fastmatti het volgende:
Je maakt er wel een beetje een groot drama van. Leer van je fouten en haal eventueel de verloren tijd in.
Post eens een heel verslag van alles wat je doet vanaf het moment dat je een meid ontmoet, tot waar je ook mag eindigen.quote:Op maandag 4 juni 2007 18:58 schreef kless het volgende:
[..]
Groot drama? Nee man, het wordt alleen wel een beetje tijd ofzo. Dat ik snap hoe het moet, wat er gebeurt, en waarom en waarom soms ook niet.
Leren van de "fouten"/ vergissingen van andere mensen. En ook van je eigen.
Die mindset is nog veel te lastig als je zo groen bent als gras en nog vanalles hoopt en geloof.
En het rustig aan allemaal lekker zelf ontdekken enzo. Zeker niet inhalen!!!
Eerst maar even ontdekken hoe en wat er vroeger allemaal niet goed ging/waardoor dat verleiden lukte/gebeurde zonder het te willen en vrouwen af te wijzen...
Nee man das veel te engquote:Op maandag 4 juni 2007 19:02 schreef jorgentol het volgende:
[..]
Post eens een heel verslag van alles wat je doet vanaf het moment dat je een meid ontmoet, tot waar je ook mag eindigen.
We kunnen de fouten er echt wel uithalen.
Bedankt voor je lange verhaal. Op deze manier leren we veel over je.quote:Op maandag 4 juni 2007 19:36 schreef kless het volgende:
[..]
Nee man das veel te engdat wordt 1 groot bloedbad met rode strepen.
Maar zoals ik nu "hernieuwt" begonnen ben met dat soort dingen.
Ik ben aardig gezelschap om mee te babbelen, dat weet ik, ik heb wel vrienden maar niet op mn studie.
Mn vrienden zijn van middelbare school periode. Al hebben die het soms wat te druk met werken studeren of geld verdienen en overvolle agenda's enzo. Echter ik heb nu zeeen van tijd, woon thuis, (lekker goedkoop. en echt mooi wonen vrienden hier uitnodigen valt tegen, omdat het absoluut niet centraal ligt.)
Na een studie dip kom ik nu in BaMa gebeuren en is het allemaal net even anders. Zo ook de studenten allemaal 2de fase lui. en die BaMa zorgt dat die Ba vakken voor mij zwaar in nivea zijn gedaald. En ik nu lustig rond kan kijken in de college zalen wat er verder zoal zit.
Atm heel rustig aan (al die nieuwe studenten voormij) mensen leren kennen, mannen en vrouwen. Iedereen zn dag zo goed mogenlijk laten worden. En zo dus ook de mijne. Ik ben meestal vrolijk en heb zal eigen lolletjes in mezelf.
Verhaaltje hier babbeltje daar. Ik ga dr fietsend heen haal koffie en ga dan even 15 minutjes buiten zitten. en langzaam aan komen de andere studenten bij mij zitten. (De tijd die ik niet bezig was met vrouwen of studie heb ik aan andere dingen besteed) Vooral een groep vrouwen en 1 los vrouw individu zoekt me graag op,
Ondanks mn niet meer roken mag ik nogsteeds graag buiten zitten. Is een leukere sfeer ofzo.
Onderhand uitgevist dat allemaal vriend hebben en 1 bezig is 1 te daten kijken of het was is. die 1ling weet ik niet (altijd al 1 ling geweest, zelfde schuitje, een vak herkansen)
Nu ook een ander dame van zelfde vakken gebeuren. Ook mee gebabbelt over een vak wat ik nog moet gaan uitkiezen en moet gaan doen. in een pauze gewon in collegezaal blijven, (kloten weer, dan is buiten niet tof).
Verder daarbuiten? ja nee stappen doe ik niet zoveel (dure hobby) en dat is dan meestal dan ook nog met vrienden stapen en zuipen en dansen als de dj het toestaat. (een set maakt ipv nummertje na nummertje)
Probeer met iedereen contact te maken op de weg (als ik fiets) en kijken wat voor een reacties ik los peuter.(als ik niet teveel verdiept ben in trance of hoorcolleges op de mp3 spelert.)
Ik ben nu vooral bezig met ontmoeten van nieuwe mensen. En ik probeer te kijken hoe ik nu eigenlijk in de markt lig. Wat lastig is want dr zijn steeds meer die een vriendje hebben en die durfen dat natuurlijk niet zo snel aan de kant te zetten.
(En Het "soort" vrouw wat ik "hebben wil"? hbo/wo niveau, moet wel wat te praten en te filosoferen blijven want das leuk. En verder weet ik nog niet. ofzo... want ik ben groen als gras)
Misschien moet je jouw onderschrift ook aanpakken. Vandaag leef je, niet morgen.quote:morgen? waarom niet overmorgen
Uitstel afstel verhaal. (morgen is niks maar vandaag!!! maar dan daar juist tegen in, gewoon nog een dag later!!!)quote:Op maandag 4 juni 2007 20:03 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Misschien moet je jouw onderschrift ook aanpakken. Vandaag leef je, niet morgen.
Verspild? hoezo moet je nog een doel halen voordat je dood bent? Wie heeft jou verleid dat te geloven?quote:Op maandag 4 juni 2007 20:16 schreef Fastmatti het volgende:
Ik was ook lui, maar die tijd ligt achter mij. Van lui wordt je alleen maar slomer en voor je het weet zit je thuis alleen maar achter de computer te niksen. Heb daar al teveel tijd aan verspild.
tijdverdrijf?quote:Op maandag 4 juni 2007 20:29 schreef Fastmatti het volgende:
Ik vind computeren, en dan met name doelloos internetten, verspilde tijd. Op carrieregebied heb ik zeker wel een aantal doelstellingen. Op andere gebieden niet, want daar faal ik de laatste tijd hopeloos![]()
Ja dat klopt. En dat had ik veel eerder moeten weten. Want die "leuke?" vrouwen hebben nu onderhand al tonnen ervaringen en ik ben groen als gras.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 12:08 schreef blaat_ het volgende:
Het mooie is... ik was vroeger zelf heel onzeker. Ik dacht niemand te kunnen krijgen en op gegeven moment is dat veranderd. Nu hoor ik pas geleden dat een paar gewone vriendinnen uit die periode wel wat in me zagen en best wat hadden gewildMaar ik was te blind om de signalen te zien.
Jij, moet denk ik signalen van vrouwen leren herkennen![]()
Ja daar kan je ook geld mee verdienen idd...quote:Op dinsdag 5 juni 2007 18:52 schreef jorgentol het volgende:
Wou nog even dit met jullie delen. ik vond dit wel een mooi interview.
http://www.seduction-chro(...)n-masters-interview/
Ja, het ging me meer om wat hij te zeggen had.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:25 schreef kless het volgende:
[..]
Ja daar kan je ook geld mee verdienen idd...
Oooowwhhhh.. dat had ik bijna gemistquote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:00 schreef jorgentol het volgende:
[..]
Ja, het ging me meer om wat hij te zeggen had.
geloof ik direct.quote:Op woensdag 6 juni 2007 20:20 schreef jorgentol het volgende:
[..]
Volgens mij was er nog zo'n quote
Nice guys don't get laid.
En dan laten ze je ofquote:Op woensdag 6 juni 2007 20:22 schreef kless het volgende:
[..]
geloof ik direct.
Die worden op een gegeven moment gezien als geschikte verzorgende papa terwijl vrouwlief lekker rond neukt enzo
Ohnee dat vind de overheid / rechter enzo.quote:Op woensdag 6 juni 2007 20:22 schreef jorgentol het volgende:
[..]
En dan laten ze je of
-betalen voor van alles en nog wat
-trouwen met ze
Tsja, als je hier niet echt 100% voor gaat zal het je inderdaad niet lukken. dan hoop ik maar ander mensen hiermee te helpen. vraag maar mensen.quote:Op woensdag 6 juni 2007 20:29 schreef kless het volgende:
Maar ik heb me er al bij neergelegt. Verleider zal ik nooit worden.
Zoeken naar andere kwaliteiten die ik heb (vastwel iets).
En rustig op die manier mn leven verder leven.
Je moet doen waar je goed in bent, en verleiden is dat zeker niet!!!
En dat komt omdat IK er niet in geloof.quote:Op woensdag 6 juni 2007 21:12 schreef jorgentol het volgende:
[..]
Tsja, als je hier niet echt 100% voor gaat zal het je inderdaad niet lukken. dan hoop ik maar ander mensen hiermee te helpen. vraag maar mensen.
Yup, Hier een quote van Stylequote:Op woensdag 6 juni 2007 21:33 schreef kless het volgende:
[..]
En dat komt omdat IK er niet in geloof.
En dat zegt iemand die zich bezig houdt met bestuurstkunde en politiekologie.quote:Op donderdag 7 juni 2007 10:19 schreef AgLarrr het volgende:
Omfg... dus jullie geloven die shit van Straus etc. echt? Die rukker eindigt ook gewoon huisje boompje beestje hoor! Ik bedoel, doe ervooral je voordeel mee, maar dit wordt een beetje triest jongens. Letterlijk citaten uit het boek gebruiken om vrouwen te versieren? Dan blijf je gewoon een "AFC" omdat eigen orginaliteit mijlen ver te zoeken is?
Get a life boys...![]()
Ik moest maar es gaan bedenken waar die ergens is waar ik heen wil.quote:Op donderdag 7 juni 2007 12:06 schreef Forkbender het volgende:
^Hij heeft het vooral over originaliteit, waar het uiteindelijk ook om gaat. Je moet je onderscheiden, anders val je niet op, zeg maar. Nu kun je ook lekker niet opvallen, maar dan kom je ook nergens. Noch in het verleiden, noch in macht, noch in onderhandelen.
Strauss heeft het juist goed bekeken en ingezien dat je leven lang achter vrouwen aanjagen, steeds een andere, op den duur geen voldoening meer geeft. en dat je die voldoening juist wel kan krijgen in een goede relatie. hij lijkt mij een van de "normaalste" PUAs. als je kijkt naar jeffries of mystery, om maar een paar groten te noemen, dat zijn op persoonlijk vlak kneuzen. maar ja, ze krijgen wel veel vrouwen. zo zou ik voor geen goud willen eindigen. ik heb het trouwens ook vrijwel gehad met ONS e.d. ben tegenwoordig eerder op zoek naar de perfecte partner dan een nieuw neukertje.quote:Op donderdag 7 juni 2007 10:19 schreef AgLarrr het volgende:
Omfg... dus jullie geloven die shit van Straus etc. echt? Die rukker eindigt ook gewoon huisje boompje beestje hoor! Ik bedoel, doe ervooral je voordeel mee, maar dit wordt een beetje triest jongens. Letterlijk citaten uit het boek gebruiken om vrouwen te versieren? Dan blijf je gewoon een "AFC" omdat eigen orginaliteit mijlen ver te zoeken is?
Get a life boys...![]()
Ahahaha wat een stakker is dat zeg! Player van de eerste rang, zulke mensen moeten echt dood!quote:Op dinsdag 5 juni 2007 18:52 schreef jorgentol het volgende:
Wou nog even dit met jullie delen. ik vond dit wel een mooi interview.
http://www.seduction-chro(...)n-masters-interview/
In engeland is iedereen een player. stelletje snollen, die vrouwen daar.quote:Op donderdag 7 juni 2007 12:45 schreef Mastertje het volgende:
[..]
Ahahaha wat een stakker is dat zeg! Player van de eerste rang, zulke mensen moeten echt dood!
Offtopic: Dude, politiekologie?! Politicologie...quote:En dat zegt iemand die zich bezig houdt met bestuurstkunde en politiekologie.
Jij houdt je dan opzich best druk bezig met de verdeling van de macht enzo?
Moa das net zoiets hoor.
*verleiden macht onderhandelen enzo zit niet zo ver vanelkaar als dat jij voor wil doen komen.*
Het was mij opgevallen dat andere mensen het gewoon beter/makkelijker af gaat.
En ik ben benieuwt of ik dingen nog "fout" doe die ik makkelijk anders kan doen ofzo.
Maar nee dat scheit hebben aan dingen. ach. Dat is gewoon niet voor me weg gelegt. Dus maar weer op andere dingen richten.
quote:Hij heeft het vooral over originaliteit, waar het uiteindelijk ook om gaat. Je moet je onderscheiden, anders val je niet op, zeg maar. Nu kun je ook lekker niet opvallen, maar dan kom je ook nergens. Noch in het verleiden, noch in macht, noch in onderhandelen.
Hij noemt een pua een playerquote:Op donderdag 7 juni 2007 12:45 schreef Mastertje het volgende:
[..]
Ahahaha wat een stakker is dat zeg! Player van de eerste rang, zulke mensen moeten echt dood!
Idd: wat een onkunde! Een PUA is een kunstenaar, (A staat voor Artist) een improviserende stand-up performer .....quote:Op donderdag 7 juni 2007 16:52 schreef jorgentol het volgende:
[..]
Hij noemt een pua een player![]()
No shit sherlock.
Ja, ik wil subsidie van de overheid!quote:Op donderdag 7 juni 2007 16:57 schreef Solitarias het volgende:
[..]
Idd: wat een onkunde! Een PUA is een kunstenaar, (A staat voor Artist) een improviserende stand-up performer .....
De Venusian Arts is dan ook een kunstvorm....
Wat scheeld er aan?quote:
Niet alleen vrouwen, mannen vinden het ook maar niks.quote:Op maandag 11 juni 2007 17:39 schreef jorgentol het volgende:
[..]
Niet janken of klagen, dit vinden vrouwen zwaar onaantrekklijk
Op't moment dat ik wegdrijft in iemands ogen dan ben ik ook even compleet van de wereld....quote:Op maandag 11 juni 2007 17:44 schreef Fastmatti het volgende:
Kan er zo gefrustreerd om raken. In principe ben/kom ik heel zelfverzekerd over, behalve dan op één punt.......Kan dan zelfs geen enkel glimlachje meer geven![]()
Overdrijven is ook een vak. Ik schiet op zo'n moment gewoon in de stressquote:Op maandag 11 juni 2007 17:59 schreef kless het volgende:
[..]
Op't moment dat ik wegdrijft in iemands ogen dan ben ik ook even compleet van de wereld....
Ownee, ik geniet gewoon van dat moment.quote:Op maandag 11 juni 2007 18:05 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Overdrijven is ook een vak. Ik schiet op zo'n moment gewoon in de stress![]()
Neuh das gewoon wat getheoretiseer over de psyche van de mens en daar misbruik/gebruik van maken.quote:Op maandag 11 juni 2007 18:41 schreef Roellio het volgende:
Van kansloze nerd via leesmateriaal op internet leren verleiden...
Hopeloos!
Ja, dit is de perfecte beschrijving van mij, ik was ooit een kansloze nerd.quote:Op maandag 11 juni 2007 18:41 schreef Roellio het volgende:
Van kansloze nerd via leesmateriaal op internet leren verleiden...
Hopeloos!
Ik vind dat het relatief serieus aantoe gaat in dit topic (vergeleken met de rest van fok forumquote:Op maandag 10 september 2007 21:54 schreef Landgeld het volgende:
Hopen dat dit topic weer een serieuze kant op kan gaan
Moeilijkste vind ik nog het 'contact' maken met meiden in een kroeg oid. Daar ligt mijn probleem.... Niet direct mijn uiterlijk etc. Maar hoe the fuck doe je zoiets als er geen 'gelegenheid' tot opening is....? Glimlachen? Heel zelden doet er een gelegenheid zich voor, waar ik op in kan spelen (lees:praten). Maar ik durf/loop nooit 'zomaar' naar een meid toe om maar een praatje te maken(of is dat wél gebruikelijk)
quote:Op maandag 11 juni 2007 18:02 schreef jorgentol het volgende:
Gozers wat is dat voor gezeur, we zijn mannen hoor, geen wijven.
1. Lachen / er uit zien of je lol hebt (beter is natuurlijk daadwerkelijk lol hebben end at uitstralen, ook voor jezelf).quote:Op maandag 10 september 2007 21:54 schreef Landgeld het volgende:
Hopen dat dit topic weer een serieuze kant op kan gaan
Moeilijkste vind ik nog het 'contact' maken met meiden in een kroeg oid. Daar ligt mijn probleem.... Niet direct mijn uiterlijk etc. Maar hoe the fuck doe je zoiets als er geen 'gelegenheid' tot opening is....? Glimlachen? Heel zelden doet er een gelegenheid zich voor, waar ik op in kan spelen (lees:praten). Maar ik durf/loop nooit 'zomaar' naar een meid toe om maar een praatje te maken(of is dat wél gebruikelijk)
Ja en teringmoeilijk dat dat is.quote:Op dinsdag 11 september 2007 17:20 schreef oddman het volgende:
[..]
Zorg er voor dat je in de eerste instantie geen interesse laat blijken
Moet je eens proberen voordat je op jacht gaat de spanning eraf te halenquote:Op dinsdag 11 september 2007 22:55 schreef Ja.dus. het volgende:
[..]
Ja en teringmoeilijk dat dat is.
Daarom is dat dus voor vrouwen een prima meetlat om te checken of die vent een beetje goed in de markt ligt.quote:Op dinsdag 11 september 2007 22:55 schreef Ja.dus. het volgende:
[..]
Ja en teringmoeilijk dat dat is.
Grappig. Mijn ervaring is gewoon eerlijk zijn, en als je iemand leuk vindt, dat gewoon laten merken! Hoe vaak het al niet fout gaat omdat je allebei denkt 'nah, hij/zij ziet me niet staan...". Gewoon eerlijk zijn, en vooral overduidelijk. En nee, dan bedoel ik niet over haar heen kwjilenquote:Op vrijdag 14 september 2007 11:30 schreef oddman het volgende:
[..]
Daarom is dat dus voor vrouwen een prima meetlat om te checken of die vent een beetje goed in de markt ligt.
Zo ja, dan kan 'ie ook prima zonder je en is hij dus niet geïnteresseerd.
Is hij heel geïnteresseerd, dan is hij misschien wel hopeloos en dus niet interessant.
Gulden middenweg, idd. Wel interesse, maar niet kwijlen. Is nog niet zo makkelijk als het klinktquote:Op vrijdag 14 september 2007 11:53 schreef freud het volgende:
[..]
Grappig. Mijn ervaring is gewoon eerlijk zijn, en als je iemand leuk vindt, dat gewoon laten merken! Hoe vaak het al niet fout gaat omdat je allebei denkt 'nah, hij/zij ziet me niet staan...". Gewoon eerlijk zijn, en vooral overduidelijk. En nee, dan bedoel ik niet over haar heen kwjilen.
Er van uitgaan dat een vrouw precies zo denkt als een man is niet altijd gunstigquote:Op vrijdag 14 september 2007 14:23 schreef Thrackan het volgende:
Ik zie het probleem niet van die middenweg? Duidelijk interesse tonen betekent gewoon op iemand afstappen of seinen maar niet te overdreven. Je weet zelf wel wat overdreven is en wat niet als je indenkt hoe het andersom zou staan.
Daarnaast brengt even nadenken het bloed weer naar je harses ipv je pik, kan ook helpen
Yep, een niet aflatende stroom AFCsquote:Op dinsdag 25 september 2007 23:41 schreef todaviamoonbathing het volgende:
Verplaats jezelf es in een vrouw om maar even gek te doen: Elke dag tientallen mss wel meer mannen die allemaal heel mysterieus naar je glimlachen en knipogen en gekke bekken trekken en weet ik veel wat voor onzin er nog gezegd word...
Ervan uitgaan dat een vrouw precies zo denkt als een man die geen sex hoeft is redelijk accuraat andersquote:Op vrijdag 14 september 2007 14:35 schreef freud het volgende:
[..]
Er van uitgaan dat een vrouw precies zo denkt als een man is niet altijd gunstig.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |