abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_53475705
Verplaats jezelf es in een vrouw om maar even gek te doen: Elke dag tientallen mss wel meer mannen die allemaal heel mysterieus naar je glimlachen en knipogen en gekke bekken trekken en weet ik veel wat voor onzin er nog gezegd word...

Probeer eerst maar es goed bevriend te raken met een (mooooie) vrouw die je niet kent (geen sexuele interesse), zodat je iig niet zoals de rest overkomt, en zodat je uberhaubt met der KAN praten.
pi_53480796
quote:
Op dinsdag 25 september 2007 23:41 schreef todaviamoonbathing het volgende:
Verplaats jezelf es in een vrouw om maar even gek te doen: Elke dag tientallen mss wel meer mannen die allemaal heel mysterieus naar je glimlachen en knipogen en gekke bekken trekken en weet ik veel wat voor onzin er nog gezegd word...
Yep, een niet aflatende stroom AFCs

Vandaar dat er ook een positieve correlatie bestaat tussen het muziekgeluidsniveau in een club en het gewogen gemiddelde der heetheid der aanwezige vrouwen: hoe fraaier het gemiddelde popje, deste luider de muziek - om ze te beschermen tegen de line-up van AFCs....
  woensdag 26 september 2007 @ 10:50:35 #203
104367 Thrackan
new and improved
pi_53481523
quote:
Op vrijdag 14 september 2007 14:35 schreef freud het volgende:

[..]

Er van uitgaan dat een vrouw precies zo denkt als een man is niet altijd gunstig .
Ervan uitgaan dat een vrouw precies zo denkt als een man die geen sex hoeft is redelijk accuraat anders

Ach, dat hele "player" geloofje dat sommige mensen erop nahouden is eigenlijk nog veel zieliger in mijn ogen. Je begint als "AFC" en doet je voor als niet-gefrustreerd, terwijl je het wel bent, anders zou je nooit zo'n moeite doen. Geweldig kortzichtige uilskuikens
Een vrouw op waarde schatten en haar in die waarde laten is wat mij betreft een stuk aangenamer, ik hoef er ook geen moeite voor te doen, misschien omdat ik niet zo gefrustreerd ben?

Dit is echt een potentieel huillach.gif topic
Don't flatter yourself, let someone else do it for you.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')