abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_49607152
Brutalen hebben de halve wereld.
pi_49607260
Misschien is dit wat voor je: Boek "De Geheimen van het Verleiden Onthuld"

Ja, die met de ballen in de bek.
  maandag 21 mei 2007 @ 14:51:05 #33
41885 kless
morgen? waarom niet overmorgen
pi_49607807
quote:
Op maandag 21 mei 2007 14:33 schreef Ulreazj het volgende:
Brutalen hebben de halve wereld.
Wie hebben de andere helft dan?
Vrouwen moeten niet zeiken over hun uiterlijk. Met hun innerlijk is veel meer mis.
iGEM
  maandag 21 mei 2007 @ 15:01:40 #34
73345 B-FliP
Like it ain't no thang..
pi_49608175
quote:
Op maandag 21 mei 2007 14:51 schreef kless het volgende:
Wie hebben de andere helft dan?
De rest lijkt me...
What you pay attention to, you become conscious of...
B-FliP Youtube Channel
Bionic - In on the Outside EP: 2-3-2012
  maandag 21 mei 2007 @ 15:05:08 #35
41885 kless
pi_49608304
quote:
Op maandag 21 mei 2007 14:35 schreef Biancavia het volgende:
Misschien is dit wat voor je: Boek "De Geheimen van het Verleiden Onthuld"

Volgends mij weet je best wat ik bedoel en dat ik al weet dat dat boek een verleiding is om te weerstaan van wel 20¤
Net zoiets als reclame of andere (verkoop?) technieken enzo...

Ach het/dat is niet voor mij weg gelegt dus moet ik het maar ergens anders mee doen.
Maar dat bedoelde ik dus dat ik zo even niet meer weet die sterke punten zijn (ten gevolg van die zwakken.)
Vrouwen moeten niet zeiken over hun uiterlijk. Met hun innerlijk is veel meer mis.
iGEM
  maandag 21 mei 2007 @ 16:48:24 #36
59704 KatirZan
Klei-kleuter
pi_49612286
Er bestaat gewoon geen kunst in verleiden of niet... je hebt het, of je hebt het niet...maar iedereen komt ooit aan zijn of haar deksel (als je begrijpt wat ik bedoel )

zelf nogal wat ervaring mee, aangezien ik er niet zo gek veel voor hoefde te doen een meisje voor me te "winnen".

echter, bij mijn huidige vriendin (al bijna 5 jaar nu ), heb ik wel degelijk mijn best moeten doen. Mijn visie op dit alles :

Als je zeker weet dat je een meisje/vrouw voor je wil winnen dan ga je er al automatisch voor.... Dit gaat geheel vanzelf en het zal je zeker opvallen dat je ineens bij alles precies weet wat je moet doen, hoe je moet doen en daarnaast ook nog eens volledig jezelf kan blijven

er wordt ook nog wel verteld dat in een relatie, zeker in het begin, een mysterieuze sfeer moet hangen, echter moet dit dan ook weer niet te lang duren, dit geldt dan ook van beide kanten.

wat ik van vrouwen weet (voor zover ik dat als manzijnde kan zeggen) is dat ze willen dat hun vriend open en eerlijk is, een goed gevoel van humor heeft, zeker van zichzelf overkomt en alles wat daar aan positieve dingen bij komt alleen bij zaak is (en mooi meegenomen).
pi_49666723
En natuurlijk niet kopen maar downloaden!
pi_49667982
quote:
He he ... eindelijk iemand die het snapt!
Bijzonder goede stuff!
  dinsdag 22 mei 2007 @ 23:09:08 #40
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_49668086
quote:
Want? Verleiden moet je leren uit boekjes en van internetsites?
Volgens mij is verleiden/versieren meer een state-of-mind dan iets wat je van een ander kunt leren. Je moet zelfvertrouwen hebben en niet bang zijn jezelf te laten zien. Mensen speels en terloops aanraken, positief zijn... sja, sorry, het is echt niet zo moeilijk.
KuikenGuppy
pi_49668811
quote:
Op dinsdag 22 mei 2007 23:09 schreef Burdie het volgende:

[..]

Zie dit topic....
  dinsdag 22 mei 2007 @ 23:48:07 #42
41885 kless
pi_49669542
Ach dat ik hier dat toppic plaatst, had misschien ook wel in geld zaken en recht, of general chat, danwel politiek gemoeten voor het ene wat ik eigenlijk meer bedoelde bedoelde.
iGEM
pi_49669766
quote:

[..]

Volgens mij is verleiden/versieren meer een state-of-mind dan iets wat je van een ander kunt leren. Je moet zelfvertrouwen hebben en niet bang zijn jezelf te laten zien. Mensen speels en terloops aanraken, positief zijn... sja, sorry, het is echt niet zo moeilijk.
Nee hoor, kun je gewoon leren. Niks moeilijks aan. maar ja, moet je wel zelfvertrouwen hebben inderdaad, maar daarna is het gewoon het hanteren van wat spelregels en zoveel meer zit er dan niet meer achter.
pi_49703299
quote:

[..]

Ja, en die state of mind hebben afc's niet.
Geloof me, die sites zijn goed. (tested and aproved)
pi_49703453
Begin eens met een goede taalcursus, dan kun je beter uit je woorden komen.
pi_49710244
quote:
Op zondag 20 mei 2007 22:59 schreef Beach het volgende:
nice guys finish last [afbeelding]
So true...
pi_49710415
quote:
Op woensdag 23 mei 2007 21:53 schreef Schonedal het volgende:
Begin eens met een goede taalcursus, dan kun je beter uit je woorden komen.
Jij zei het, ik dacht het.
No one can make you feel inferior without your consent - Eleanor Roosevelt
pi_49729935
Houd ons in ieder geval op de hoogte van je vorderingen.
  donderdag 24 mei 2007 @ 17:22:59 #49
41885 kless
pi_49731857
quote:
Op donderdag 24 mei 2007 16:30 schreef jorgentol het volgende:
Houd ons in ieder geval op de hoogte van je vorderingen.
Waarom? Daar zou ik mezelf toch onnodig mee benadelen?
iGEM
pi_49732411
nee, je kunt hier toch je succesverhalen posten.
pi_49734216
TS moet leren zn bek open t trekken.
pi_49741181
Zelfvertrouwen.
pi_49759096
quote:
Op woensdag 23 mei 2007 21:50 schreef jorgentol het volgende:

[..]

Ja, en die state of mind hebben afc's niet.
Geloof me, die sites zijn goed. (tested and aproved)
Roger! Het komt allemaal neer op het het beheersen+uitbreiden van je inner game. Literatuurstudie helpt bij deze bewustwording
pi_49785664
quote:
Op vrijdag 25 mei 2007 12:26 schreef Solitarias het volgende:

[..]

Roger! Het komt allemaal neer op het het beheersen+uitbreiden van je inner game. Literatuurstudie helpt bij deze bewustwording
Ja, inner game is belangrijk. maar voor noobies is outer game toch zeker ook wel een punt van aandacht.
pi_49789216
quote:
Op zaterdag 26 mei 2007 09:49 schreef jorgentol het volgende:

[..]

Ja, inner game is belangrijk. maar voor noobies is outer game toch zeker ook wel een punt van aandacht.
Uiteraard! Maar je voorkomen is veel minder belangrijk dan jezelf denkt - zolang je goed verzorgd (= in vorm, voldoende leuk gekleed, schoon etc) bent is het voldoende.... je hoeft echt geen 'knappe jongen' te zijn
Dat zie je ook in de praktijk: er lopen heeel veel mooie (in de ogen vd gemiddelde man) vrouwen rond met zeer gewoon middelmatig uitziende partners....

Belangrijk is natuurlijk ook dat je verschijning congruent is met je inner game.... (" je voelt je prettig met je verschijning" in gewone taal)
pi_49814349
Ja, gewoon lekker in je eigen vel zitten. congruentie. lichaamstaal. negs geven. C&F. dat soort dingen. Maar nu hebben we het volgens mij over dingen waar AFC's niets van weten. laten we ze wat meer tijd geven om het materiaal door te nemen.
Even een snelle handleiding voor noobs.
vooral de 6 tekenen van een alpha male zijn belangrijk.
uit "The Game - Neil Strauss (Style)"

1.lacht als hij een kamer binnenkomt.
2.well-groomed (goed verzorgt).
3.humor.
4.connecting with people (kon geen goede vertaling hiervoor bedenken)
5.hij is het sociale centrum
6.En het magische woord:"Confidence"(zelfvertrouwen)

Dit zijn de meest belangijke dingen aan je outer game. Voor de rest vloeit alles voort uit je inner game.
Voor inner game moet je Deep Inner Game van DDA kopen (of downloaden natuurlijk).
Ik heb jullie de weg gewezen. nu is het aan jullie hem te volgen (prachtige quote).
pi_49815656
lama ... verkeerd gelezen
pi_49904841
wat zijn nou goede openingszinnen? NORMALE Ik heb deze vaak gebruikt:

'weet jij hoelaat deze tent sluit'
'heb je 't een beetje naar je zin'

vooral die 1e is opzich een goede om in contact te komen. Geen rare vraag en als ze zegt: '5.00' kan je weer zeggen: 'soow dat is vroeg' of 'soow, dat is laat'... of 'ga je daarna nog wat doen'... of 'vind jij de muziek hier wél leuk' En dan kijk je ff naar d'r reactie (en haar interesse) of je daarna nog doorgaag met vragen
Love is in the air!
pi_49904960
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 21:23 schreef Landgeld het volgende:
wat zijn nou goede openingszinnen? NORMALE Ik heb deze vaak gebruikt:

'weet jij hoelaat deze tent sluit'
'heb je 't een beetje naar je zin'

vooral die 1e is opzich een goede om in contact te komen. Geen rare vraag en als ze zegt: '5.00' kan je weer zeggen: 'soow dat is vroeg' of 'soow, dat is laat'... of 'ga je daarna nog wat doen'... of 'vind jij de muziek hier wél leuk' En dan kijk je ff naar d'r reactie (en haar interesse) of je daarna nog doorgaag met vragen
Openingszinnen zijn niet zo belangrijk. Ik gebruik altijd een met een verhaaltje waarna ze hun mening mogen geven erover. duurt lekker lang.
pi_49905524
Hmm ja ik zit nu ook met dit probleempje.. Bij het uitgaan zaterdag was er een hele leuke meid, maar ik weet dus niet hoe ik met een wildvreemde een gesprek moet beginnen..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')