Wie hebben de andere helft dan?quote:Op maandag 21 mei 2007 14:33 schreef Ulreazj het volgende:
Brutalen hebben de halve wereld.
De rest lijkt me...quote:Op maandag 21 mei 2007 14:51 schreef kless het volgende:
Wie hebben de andere helft dan?
Volgends mij weet je best wat ik bedoel en dat ik al weet dat dat boek een verleiding is om te weerstaan van wel 20¤quote:Op maandag 21 mei 2007 14:35 schreef Biancavia het volgende:
Misschien is dit wat voor je: Boek "De Geheimen van het Verleiden Onthuld"
He he ... eindelijk iemand die het snapt!quote:Op dinsdag 22 mei 2007 17:30 schreef jorgentol het volgende:
Ahum
www.themysterymethod.com
www.doubleyourdating.com
www.realsocialdynamics.com
www.puatraining.com
www.seduction-chronicles.net
Werk eerst dit maar even door. Meld je daarna maar weer.
Want? Verleiden moet je leren uit boekjes en van internetsites?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 17:30 schreef jorgentol het volgende:
Ahum
www.themysterymethod.com
www.doubleyourdating.com
www.realsocialdynamics.com
www.puatraining.com
www.seduction-chronicles.net
Werk eerst dit maar even door. Meld je daarna maar weer.
Zie dit topic....quote:Op dinsdag 22 mei 2007 23:09 schreef Burdie het volgende:
[..]
Want? Verleiden moet je leren uit boekjes en van internetsites?
Nee hoor, kun je gewoon leren. Niks moeilijks aan. maar ja, moet je wel zelfvertrouwen hebben inderdaad, maar daarna is het gewoon het hanteren van wat spelregels en zoveel meer zit er dan niet meer achter.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 23:09 schreef Burdie het volgende:
[..]
Volgens mij is verleiden/versieren meer een state-of-mind dan iets wat je van een ander kunt leren. Je moet zelfvertrouwen hebben en niet bang zijn jezelf te laten zien. Mensen speels en terloops aanraken, positief zijn... sja, sorry, het is echt niet zo moeilijk.
Ja, en die state of mind hebben afc's niet.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 23:09 schreef Burdie het volgende:
[..]
Volgens mij is verleiden/versieren meer een state-of-mind dan iets wat je van een ander kunt leren. Je moet zelfvertrouwen hebben en niet bang zijn jezelf te laten zien. Mensen speels en terloops aanraken, positief zijn... sja, sorry, het is echt niet zo moeilijk.
Jij zei het, ik dacht het.quote:Op woensdag 23 mei 2007 21:53 schreef Schonedal het volgende:
Begin eens met een goede taalcursus, dan kun je beter uit je woorden komen.
Waarom? Daar zou ik mezelf toch onnodig mee benadelen?quote:Op donderdag 24 mei 2007 16:30 schreef jorgentol het volgende:
Houd ons in ieder geval op de hoogte van je vorderingen.
Roger!quote:Op woensdag 23 mei 2007 21:50 schreef jorgentol het volgende:
[..]
Ja, en die state of mind hebben afc's niet.
Geloof me, die sites zijn goed. (tested and aproved)
Ja, inner game is belangrijk. maar voor noobies is outer game toch zeker ook wel een punt van aandacht.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 12:26 schreef Solitarias het volgende:
[..]
Roger!Het komt allemaal neer op het het beheersen+uitbreiden van je inner game. Literatuurstudie helpt bij deze bewustwording
Uiteraard! Maar je voorkomen is veel minder belangrijk dan jezelf denkt - zolang je goed verzorgd (= in vorm, voldoende leuk gekleed, schoon etc) bent is het voldoende.... je hoeft echt geen 'knappe jongen' te zijnquote:Op zaterdag 26 mei 2007 09:49 schreef jorgentol het volgende:
[..]
Ja, inner game is belangrijk. maar voor noobies is outer game toch zeker ook wel een punt van aandacht.
Openingszinnen zijn niet zo belangrijk. Ik gebruik altijd een met een verhaaltje waarna ze hun mening mogen geven erover. duurt lekker lang.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:23 schreef Landgeld het volgende:
wat zijn nou goede openingszinnen? NORMALEIk heb deze vaak gebruikt:
'weet jij hoelaat deze tent sluit'
'heb je 't een beetje naar je zin'
vooral die 1e is opzich een goede om in contact te komen. Geen rare vraag en als ze zegt: '5.00' kan je weer zeggen: 'soow dat is vroeg' of 'soow, dat is laat'... of 'ga je daarna nog wat doen'... of 'vind jij de muziek hier wél leuk'En dan kijk je ff naar d'r reactie (en haar interesse) of je daarna nog doorgaag met vragen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |